*~* HAAHUT viikko 28 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Km 07/06?
[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 33 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006
[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006
[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
Kommentit (116)
Eka-Vekara ja Vm69 Kiitos lohdutuksen sanoista! Ihanaa kun tietää et täällä on aina kivaa porukkaa jotka ymmärtää ja lohduttaa!
Ei haittaa vaikka nostatittekin mun fiiliksiä täällä...se on mukavaa. Toivoa täytyy luoda ja nostattaa. Kyllä mä olin kuitenkin niin maanpinnalla tuon raskauden kanssa alusta asti kun oli niin epämääräistä ja jotenki sitä on valmentautunut nykyään noihin juttuihin ja tietää et huonostikkin käydä. Mä oon kyllä positiivisellä mielellä! Mulla kun on tuo usko ja luja luottamus johonkin korkeampaan ja siitä mä kummasti saan lohtua ja voimaa. Ja just ajatus siitä et mun elämäkin on ennalta suunniteltu ja lapsi lukukin. Eihän noihin asioihin itse voi vaikuttaa.
Nyt meen kattelemaan miehen kanssa vilmiä:) Käytiin kaupungilla vuokraamassa joku ruotsalainen komedia.
Elisabeth72: Olen pahoillani myös puolestasi! Olen kanssasi samaa mieltä siinä asiassa että jos on lapsia ennestään niin niiden arvostus nousee näitten keskenmenojen myötä. vaikka itsekkään ikinä soisi sitä kolmatta lasta niin olen onnellinen että mulla on edes nuo kaksi suloista tyttöä.
Oma napaa: Piinis päivät alkaa olla käsillä pitkku hiljaa. Saas nährä mitä tuleman tulee?? Jotenkin on ihan skeptinen olo.
Tänään kp 26 / 26-27 mut kierto hieman venähtää sillä ovis oli myöhemmin joten en ryntäile testaamaan vielä vaikka mieli tekiskin. nyt olen oppinut sen että testaan vasta kun menkat on päivän myöhässä ettei tule pettymyksiä...
Upeeta tänne on tullu monta plussaa!!! jatkakaamme samaan malliin, eikö vain naiset??
Voi Elisabeth, olen tosi pahoillani puolestasi. Toivottavastti pystyt silti edes jollain tavalla nauttimaan lomasta, vaikka siipi onkin maassa. Lomalla yleensä on kuitenkin kaikelaista tekemistä ja saat olla yhdessä läheisten kanssa, niin ehkä ne ajatukset pysyy positiivisella puolella. Halaus sinne.
ON: joo, huomiseen pitää malttaa testaamisen kanssa. Sitten olis 26/28. Eikös niiden herkimpien testien sitten pitäisi jo joku viiru näyttä jos on näyttääkseen? Mulla on tasan yksi sellanen 10-herkkyystesti jäljellä.
Oon miettinyt, että jos uusi keskenmeno tulisi, niin selviäisikö siitä vahmenpana kuin ensimmäisestä vai olisko se vielä kipeämpi? Mä olin ainakin niin palasina sen ensimmäisen huhtikuisen km:n jälkeen. Olin vaan niin huumassa ja onnellinen siitä raskaudesta, että en osanut ikinä edes odottaa tai ajatella että mikään voisi huonosti mennä. Tosi naiivia. Sitten se jysähtikin niin kovasti vasten kasvoja kun matto vedettiin jalkojen alta. Ajattelen, että siitä selviäisi (toisesta km) vanhvempana, kun olisi kuitenkin koko ajan niin varuillaan, niinkuin kunnon haahun tuntomerkkeihin nyt kuuluu. Miksihän mä tällaista mietin. Ei pitäisi. Vaan ensin pitäisi raskautua, jotta voi edes alkaa seuraavaa menetystä odottamaan. Mutta voi että mä olen sitten pessimisti, oikein itteänikin ärsyttää. Miksi ihmeessä näin synkkiä kirjoittelenkaan. mikä mua vaivaa. Että tällaista filosofointia tällä kertaa.
Sä voit tosiaan laittaa nyt tonne perustietoihin tämän mun viimeisimmän kemiallisen raskauden 07/06. Tylyä, mutta näin se vaan on:/ Eiköhän se kuiteski vielä tästä lähe:)
Hauskaa sunnuntaita!
Ihan normaalilta kuullostaa tuo skeptisyys. Kyllä sitä kaikilta löytyy! Mä oli ehkä enemmän järkyttynyt tuosta ensimmäisestä km:stäni mutta se olikin edennyt jo viikolle 9+ ja jotenkin sitä ajatteli et olis jo voiton puolella. Tämä toinen jos tätä nyt oikeen voi km sanoa on ollut jotenkin helpompi sulattaa. Varmaan juuri siksi et mulla on tässä ollut niin paljon epämääräisyyksiä et on ollut koko ajan tosi varuillaan.
Sitte mä tosiaan yritän ajatella et parempi näin, kun et lapsi kärsisi sitten elämässä jos vaikka olisi jotain kehityshäiriöitä tai muita. Parempi näiden alkujen on pilven reunalla kurkistella:)
Elisabeth: Päivitin tietosi. Näkyvät sitten huomenna uudessa listassa. Pahoitteluni. Ikävää, että noin piti sitten käydä. Voima- ja lohtuhaleja täältä lähettelen!
Puhbearko se sanoi, että mitenköhän sitten sen toisen mahdollisen keskenmenon ottaa? Mulle tuo oli ainakin tietyssä määrin helpompi kuin eka. Tässä toisessa kun sitä oli jo heti varovaisempi, eikä jaksanut niin innostuakaan. Kyllähän tuotakin surin, mutta yhtä kauheaa ei kyllä ollut kuin mitä eka. Silloinhan luulin olevani suurin piirtein rv 13, niin kyllä sitä korkealta tiputtiin. =(
ON: Tänään on ollut vähän rankempi päivä noitten oireitten kanssa. Rinnat ovat olleet suunnilleen tulessa koko aamun ja vasta nyt vähän aikaa sitten alkoi helpottamaan. Alavatsassakin on ollut painon tunnetta ja kerran vähän kipuilikin.
Taas tuntuu kaikki haisevan ja maistuvankin oudolle. Just syötiin itse tehtyä pizzaa ja siinä ollut metwursti maistui mun mielestä tosi oudolle ja miehen mielestä siinä ei ollut mitään vikaa. Eilen sitä syötiin ekan kerran, niin jo tuon hajukin alkoi yököttämään. Samoin mukamas jääkaapissa haisi oudolle, mies ei vain huomannu sitäkään vaikka kuinka yritti haistella. Ihmeesti on vain haju- ja makuaisti tuntunu muuttuvan, ennen niin hyvä maistuukin nyt omituiselle...
Joo, jonkun aikaa vielä kotona ennenkuin lähdetään mun vanhempien luo. Vähän poimitaan lisää mansikoita ja sitten vielä herneitäkin jonkin verran. Lisäksi kerätään mustaherukkapensaista lehtiä, niin saa ensi vappuna tehtyä simaa. =)
Aurinkoista sunnuntain jatkoa kaikille!
olen niin pahoillani puolestasi.. tunnut kyllä olevan aika reippaalla mielellä, ja se on hyvä, sillä ei se tapahtunut siitä enää miksikään muutu..
ei muuta kuin uutta sisua, ja uuteen yritykseen, sitten kun siltä tuntuu ja taas jaksaa.
jaaha, piinistelijöillä testipäivät koittaa pian.. pidän peukkuja! bdbd
(.) ei mitään uutta länsirintamalla.. 1. neuvola olis keskiviikkona, ja se 2.ultra sitten perjantaina naistenpolilla. siellä naikkarilla sitten selviää miten toi mun tukilääkitys jatkuu (täähän on PAS-raskaus), kun ei siitä yksityisestä lääkäristä ottanu tolkkua.
väsyttää, ja hermo ihan kireenä, olen tiuskinut ukolle ihan älyttömistä asioista, ja nyt mieli pahana, varmaan meillä molemmilla.. =(
jep, palataan ruutuun..
-ennis- ja sintti rv7+4
Elisabet: Voi hitsi, olipas sulla kyllä aikamoisen epäselvä tilanne ja piinaavakin.
No, nyt onneksi puhtaalta pöydält aloittamaan.
Kumma juttu vaan, että miten se testi vielä kunnon viivaa näytti tässäkin vaiheessa, kun kemiallisissa raskauksissa se yleensä kaiketi haalenee aika äkkiä. Katsoivathan muualtakin ultralla, ettei mitään kohdunulkopuolista raskautta ollut?
Nonna: tsemppiä, plussasäteitä. Mun yks tuttu joskus kovasti kehui noita clomeja, kun heillä ollut kanssa 1-2v yritystä takana ja sitten clomien avulla saivat esikoisen. Toivottavasti teillä käy näin!!!!! PEukut on pystyssä.
Katri: aika " hauska" tilanne sulla. JA olen naureskellut tuota tuplakumi hommaa... jäin sitä miettimään, et miten sitä oikein saa kaks päällekkäin ja että tuntokin vielä pysyy... :) Ensimmäinen kerta kyllä kun kuulen jonkun tuollaista ehkäisyä käyttävän :)
Kyllä mä luulisin, että jos ois kumi mennyt rikki jossain vaiheessa niin sen ois huomannut...kaiketi..
Mut eiköhän se kohta selviä. Jos kroppa vaan nyt tekee kepposiaan ja ehkä salaa toivot niin kovasti raskautta että oireitakin sitä mukaa tulee?
Kyllä mä ainakin monta kertaa e-pillereitä käyttäessäni kehitin jos jonkinmoisia oireita, kun vauvakuumetta oli. JA pari raskaustestiäkin tuli tehtyä silloin kun olin pari pilleriä unohtanu ottaa.
OmaNapa: Varsinaista yritystä ei ole ollut, ei varsinaista ehkäisyäkään.
Aika vähän on puuhailtu ja olen laskeskellut varmoja päiviä. Viime kierrossa kyllä jo lipsahti vähän turhan lähelle ovista... tässä kierrossa sitten vielä lähemmäs ilmemisesti. Muistelisin et kp10 tai 11 touhuttiin, myös kp13, mutta sillon mulla meni pupu pöksyyn ja käytettiin ehkäisyä. Ovis luultavasti oli sillon. Nyt sit pissattaa ja taas alaselkää särkee ja sain jo testillä haamun. Eli ehkä olen raskaana...mut kovastippa oireiden perusteella luulen, että kesken menee jossain vaiheessa. Tää alaselkäsärky on NIIIIIN ärsyttävää, vetää mielen matalaksi kun jomottaa. JA se jomotus ei oo hyvää koskaan luvannu.
-Porkkana-
Juu katsoivat kaikki mahdolliset paikat jopa lantioo ja muutakin. Sitten vielä mullahan silloin ihan alussa tehtiin se ultra ja kohdun sisällä näkyi se alku. Ei ole ollut kovia kipuja missään vaiheessa eikä kauheen runsaita vuotojakaan eli ei tässä kohdun ulkoinen ole kyseessä ja se on hyvä juttu!
Eilen jo huomasin et rinnatkin ovat palautumassa ennalleen ja oireet vähentyneet. Mä luulen et mulla kesti toi kohdun tyhjeneminen hieman kauemmin koska niiden reilujen vuotopäivien jälkeen vuotoja tuli aina silloin tällöin vaikkakin ihan vähän.
En taida tässä ottaa mitään taukoa kun paikat olivat niin hyvässä kunnossa eli jatkan normaaliin malliin:)
Hyvää päivänjatkoa Porkkanalle! Sulla on kans kiva nikki!
Hei taas pitkästä aikaa! Siis varmaan viikkoon en ole kirjoitellut, kun se tädin tulo pisti kirjoitteluhalut vähän jäihin. Kuulumisianne olen kuitenkin päivittäin käynyt lukemassa..
Elisabeth: Kiva, että jaksat olla positiivinen ja voitte nyt aloittaa puhtaalta pöydältä noiden kaikkien " epäselvyyksien" jälkeen. Kiitos myös minulle suomastasi uskonvahvistuksesta (kauhea sanapari, ihan kuin joku pappi 84v.), kun se täti tuli jälleen paikalle kiusaamaan..
vm69: Kiitokset myös sinulle tsempityksistä. Perhana, kun olin jotenkin ajatellut, että sitä tulisi äkkiä raskaaksi km:n jälkeen, kun ekan kerran raskaaksi tulin melkein yskäsystä. Toisaalta oltiinhan me ilman ehkäisyä tjot-periaatteella 1,5v. ja yht`äkkiä tulin raskaaksi, joten ei kai se mikään yllätys ollut:)...
nipsu-79: Jännittävää!! Olispa itsekkin jo piinailemassa. Toisaalta tämä alkukierto on sinänsä helppoa, että ei ole paineita ja saa muuta ajateltavaa..Tsemppiä ja toivotaan parasta!
puhbear: Samaa olen minäkin ajatellut. Mitäs jos tulee toinen km? Mulle se olisi kyllä ihan kamalaa ja olisin varmaan rikki pitkän aikaa. Olisihan sitä varmasti varuillaan koko ajan, mutta silti...Toivottavasti sitä ei joudu enää kokemaan. Varmaankin ajattelisin, että saanko edes sitä yhtä pikkuista nyyttiä koskaan...
Katri: Sinä se vaan oireilet! Outoa! Tämähän on tällainen kesän kestävä jännitystarina:) Miten jaksatkin kuulostaa niin rauhalliselta? Itse repisin jumppahousujani ja kiroilisin ääneen 24/7:)
porkkana: Sinäkö sen haamun sait? Toivotaan nyt todella parasta, olet kyllä joutunut käymään läpi niin paljon, että sulle sen pysyvän plussan todellakin soisin. Oli kiva kuulla taas susta!
ON: Mikähän se kp on? Pieni hetki..eli kp6/24-26. Viime kiertohan oli 25, joten säännöllinen kierto ainakin. Menin sitten ja tilasin ovis-testejä. Mullahan on aika selkeet ovis-oireet monta päivää. On ennen, aikana ja jälkeen, joten ajattelin testata, että koskahan se ovis oikeen on näihin kipuihin suhteutettuna. Miehellekin sanoin, että en välitä, vaikka se olisi ilman päätä, mutta kun ovis-testi näyttää positiivista se on pakko painua vällyjen väliin. Piste.
GALLUPPIA: Ensikoissa oli nimimerkki-kysely eli mistä nimimerkkisi tulee? Osa nimittäin jo kirjoitteli jotain vastaavaa. Eli kertokaas vaikka uudelleen, jos siitä joskus on ollut juttua!
Omani tulee työstäni ja sattumalta se oli vapaana. Ala-asteellahan oli tämän niminen jumppa-juttu..Olikohan jotkut koulujenväliset tai jotain..En kyllä osallistunut:)
Muuten nautin vielä hetken kesästä ja pesen mattoja:)
Hauskaa ensi viikkoa,
Jumppakärpänen
p.s. Kiva Katri, kun otit listaemon paikan. Huomenna ensimmäinen koetus!:)
Nyt sitä ollaan taas kotona. Vietettiin miehen kanssa kuherrusviikonloppu Yyterissä ja oli tositosi kivaa! Ja mikäs sen mukavampaa, että jos se ovis nyt kuitenkin oli pe-la eikä keskiviikkona niin kuin luulin, niin tuli myös hyvin hyödynnettyä kun saatiin kahdestaan olla reissussa. Tänään otin vielä rannalla aurinkoa, oli aika kylmä tuuli, muuten OK. Onnistuin ruskettamaan selkääni bikineistä rusetin kuvan, hih! Aika hurjan näköinen..
vm69: Voi tylsä et ne menkat alkoi. Toisaalta ite aattelen aina, et jos on alkaakseen niin mieluummin sitten etuajassa... Tsemppiä seuraavaan kiertoon!
elisabeth: Nyt veti ihan sanattomaksi, tuli sun puolesta kurja olo. Hienoa, kun pystyt kuitenkin olemaan positiivinen! Voimia!
porkkana: Varovaiset onnittelut plussasta!! Voi että kun nyt pysyisi pikkuinen kyydissä, tarrasukkia matkaan!!! Kiva kun tulit taas kertomaan kuulumisia!
Jumppakärpänen (vastausta nimimerkkigallupiin): Öööö, mä en oikeestaan muista mistä tämä nick on tullut. Se on ollut mulla jo tosi kauan, melkein kymmenen vuotta sitten kun eka kertaa johonkin chattiin kirjoittelin. En muista tuliko se jostain telkkuohjelmasta tai jostain. Mua on joskus pienenä kaverit sanonu Lilliksi, niin sopi myös siihen. Yleensä kirjoitan sen näin : £iliane, mutta täällä ei saanut erikoismerkkejä nikissä olla.
T: Liliane kp 15
Porkkana: Kiva kuulla sinustakin! Heh, et ole tosiaan ensimmäinen joka tuosta tuplakumijutusta naureskelee. Itse en aiemmin pitäny sitä minään, kun se vain oli miehen tapa. Mutta nyt kun ajattelen sitä esim. teidän kantiltakin miltä kuullostaa kun tollasta lukee, niin aloin sitten itsekin naureskella. =) Mutta joo, kyllä se tuntokin pysyy... ;) Eikä sillä nyt kauaa ole menny niitä laitellessa, joten kaitpa tuo helposti sitten menee paritkin päällekkäin. =) Katotaan tosiaan onko kropan tepposia vaiko raskautta. Ja tiettyhän sitä jälkimmäistä aina toivoisi, vaikka olisikin erikoisesti saatettu alkuun...
Toivotaan parasta sinunkin raskauden alkuun kun sen haamun sait. Olisi korkea aika, että sullakin se onnistuisi. bdbdbdbd
Elisabeth: Sinäkin se jaksat olla ihanan positiivinen, vaikka noin kävikin. Se on kyllä hienoa, että tuohon pystyy.
Jumppis: Vai jännitystarina.... hehheh. Lisätäänkö vettä myllyyn? ;) Tänään kun olin vanhemmillani, niin sitten oksensinkin ekan kerran. Juu, huomenna on tosiaan ensimmäinen koetus saanko listan oikein. ;) Muutokset ainakin on tallennettu, joten siinä ei ole mitään.
Kyselit vielä miten kuulostan niin rauhalliselta. No, en nyt sanoisi että ihan rauhallinen olen, kyllä tässä jo kärsimättömyyttä löytyy. Mutta toisaalta kun ei ole ennenkään plussaa näkyny tässä vaiheessa, niin kait sitä on osaltaan asennoitunu siihen, että voi mennä vielä kuukausi ennenkuin mitään näkyy ja jos sitten näkyy. Jos ei näy, niin sitten onkin lääkärin paikka.
GALLUPPIISI vastailen, että tässä mun nikissä ei oo mitään ihmeitä, on oma nimi ja syntymävuosi. =) Ei silloin jaksanu keksiä mitään ihmeitä..
ON: Joo, kuten Jumppikselle tossa jo mainitsin, niin tänään käytiin mun vanhemmilla ja siellä sitten oksensin. No, satuin olemaan jo muutenkin vessassa, niin ainakin oli helppoa. ;) Sitä kuvottavaa oloa on muutenkin ollut jo pidemmän aikaa ja näköjään nyt sitten tuli jotain ylöskin.
Illanjatkoja kaikille!
Jumppiksen galluppiin: Mun tylsä nimimerkki tulee mun syntymävuodesta, kappas vaan, olisiko kukaan arvannutkaan...?
Luin aktiivisesti vauvan palstoja useana vuonna, mutta vasta maaliskuisen keskenmenon jälkeen tunsin tarvetta kirjoitella. Silloin kun reksiteröidyin, niin tuntui, että kaikki yrittämäni nimimerkit oli jo käytössä. Haluaisin vaihtaa nimimerkkini, mutta kun olette nyt oppineet tuntemaan mut vm69:nä, niin olen sitten se.
Kiva, kun reissu onnistui ja jos vielä tuli se oviskin hyödynnettyä, niin mikäs sen kivempi. ;)
Mun nimimerkki on väännös toisesta nimestäni. Mä oon käyttänyt Elisabethiä aikojen alusta.
Täällä teenpakkaus-listoja siitä mitä nelihenkinen perhe tarvii 3 viikon reissulle mukaan. Huh, on siinä hommaa! Toisaalta alkaa oleen aika ruutini-homma kun me nyt tehdään ne kaksi suomen matkaa per vuosi:)
Meillä on täällä nyt niin lämmin sää et melkein vähä turhan kuuma. Kämpässä on kun saunassa:/ Varmaan lapsetkin nukkuvat hyvin yönsä:/...not!
Tarjoan myös lohduttavan olkapääni jos haluat vaan nojata.
Vaikutit kuitenkin ihanan positiiviselta. Se on tärkeää!!
Ihan samoin aatoksin tässä itsekukin tallailee... eteenpäin ja uskoa tulevaan!