Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 28 *~*

10.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Km 07/06?

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 33 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka-vekara: Sun nimimerkki on hauska ja se jää muuten hyvin mieleen:)

Titi: Juu etsi siellä jokin netti-kaffila!:)

Hannele: Mulla on se ultra ensiviikon keskiviikkona kello 10 ruotsin aikaa:) Siihen asti pitäs kärsiä ja mietiskellä. Kyllä sulla onkin jo noita viikkoja! Älä nyt huoli, olet nähnyt pikku sydämmenkin jo läpättämässä...silloin on jo ennuste hyvä! Nyt se onnistuu...pitää senkin päivän koittaa et kaikki menee hyvin:)

Just ennen kuin lähdin aamupäivällä kaupungille tuli taas jotain epämääräistä tuhrua ja seassa vanhaa vertakin...ihan pyyhkiessä. Heitin heti kirveen kaivoon, mutta kokosin itseni jälleen:) Nyt on kyllä niin et jos tämä raskaus on jatkunut niin silloin voi kyllä sanoa että pienistä tuhruista viis. Ittellä kun ne vuodot olivat oikeen runsaita ja kipujen kanssa. Niin outoa! Alusta asti kaikki on mennyt niin ihmeellisesti ja epäloogisesti. No katsotaan. En tiedä pitäiskö se neljäs testi vielä hakea...Toisaalta ei viittis, kun ei siitä mitään eroa tähän tilanteeseen tule. Mulla on kuitenki se aika ensi viikolla.

Nyt syömään!

Vierailija
82/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorcalle mennään, pysyi kaveri matkassa tai ei. =) Mutta toivottavasti pysyypi. Kyllä mä yritän kaikkeni rentouttaakseni niiltä osin aivoni mitä pystyn. En halua matkaani pilata tällä. Eihän sille mitään voi, että vähintään joka veskireissulla se pelko iskee varmaan hetkeksi, mutta tätähän tää on. Itseasiassa mulla tuli tuota vp-valkkaria samalla tavalla vko sitten torstaina yhdellä veskireissulla (en siitä täällä tainnutkaan mainita mitään) ja nyt tää olis sit toinen kerta.

Toivotaan, että sullakin tuo pieni veriviiru ei tietäisi tädin tuloa. Pakko se on tuolla lailla positiivisesti ajatella...eihän tästä muuten mitään tosiaan tule. Ja näithän sä just mun esimerkkini...mulla oli niitä tiputteluja ennen oletettua menkka-ajankohta ja silti plussasin. Tää oli muutenkin niin outo plussaus, että ihme tosiaan jos se kaveri sielä loppuun asti jaksaisi.

Osaatko muuten oikeesti sanoa, että löytyykö sieltä Palma Novasta mistään nettikahvilaa? Tiedän, tiedän, parempihan se olis pistää viikoks aivot naulaan näiltä sivuilta ja koko vauva-asiasta niin paljon kun vaan pystyisin, mutta kun te ootte ainoita mun miehen lisäksi jotka tästä raskautumisesta tietää. En ole uskaltanut kellekkään puhua ja tän pelko-taakan kantaminen välillä on tosi raskasta. Mieskin on niin kovasti huolissaan, etten sillekkään kaikkia tuntojani viitsi kertoa...riittää kun yks ihminen panikoi.

Hannele: Tosiaan tarkoitin nyt ainakin, että mun viikkoihini nähden sulla on PALJON JO viikkoja kasassa. =) Ajattele kohta alkaa jo kymppi-vko! Tosi mahtavaa! Mulla on vahva usko, että tällä kertaa sulla menee tää raskaus hyvin, vaikka noita probleemia on tuossa ollutkin. Olispa usko tähän omaan raskauteen yhtä vahva. =)

ON: Pientä nipistelyä tuntuu masussa kaiken aikaa. Toivottavasti johtuu kohdun kasvusta, eivätkä ylly kovemmiksi menkkamaisiksi jomotuksiksi. Taisin pelästyä niin tuota vp-valkkista, että huono olokin katosi kun tuhka tuuleen. No ehkä sitä vähän on tässä nyt taas ollut kun on pidempi aika syömisestä, mutta ei mitään selkeetä. Saapi nähdä miten akan käy?

titi75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TITI: Toivottavasti löydät sieltä nettikahvilan niin pääset meitä informoimaan tilanteesta myös kesken loman! Kiva että sulla on nuin vahva tunne minun suhteen! Sillä täytyy olla joku tarkotus!! Ja eihän tässä oikeesti mitään suurempia probleemia oo ollu, kun itse vaan aina tekee niitä. Ainut oikeesti huolestuttava asia oli se vuoto, mutta siitä päästiin ehjin nahoin.

EKA-VEKARA: Minäkin oon ainut nainen töissä. Sikspä ei kauheesti tuu näitä juttuja töissä jutskailtua. Keskenmenon jälkeen kyllä kerroin joillekin ja olivat tosi ihania. Miehet on yllättävästi. Miehiltä on tullut km suhteen ehkä jotenkin ymmärtävämpiä kommentteja kuin naisilta. Toisaalta miehet ei varmaan töissä syynää samalla tavalla ku taas naiset ehkä hoksais herkemmin että tuohan taitaa olla pieniin päin...

Kukaan ei oo sanonut mitään vaikka varmasti joku on mun vessareissut kuullut... ;o) Toivon mukaan loman jälkeen on hyviä uutisia. Oon aatellut että jos ulta menee hyvin niin kesäloman jälkeen vois ehkä alkaa paljastamaan, sillon olis viikkoja 15. Mutta katotaas sitä sitten syksymällä... Tuntuu kyllä että tuo loma tulee just oikeaan saumaan!!!

ELISABETH: Eihän sulla onneksi enää montaa yötä tuohon ultraan oo.

VM69: Kiva kuulla että siellä ajatuksen on positiivisia!

HANNELE

- 7 yötä neuvolaan

- 25 yötä ultraan

- 10 työaamua jäljellä ennen lomaa

=o)

Vierailija
84/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on päikkärit nukuttu ja vähän muutakin tehty, niin on aikaa palstaillakin. Miten tuntuukin, että välillä aika suorastaan mataa, mutta välillä tuntuu kun ei ehtis tehdä oikein mitään vaikka kaiket päivää kotona olenkin...

vm69: Tuo kierron loppuväli on kyllä aina yhtä piinaa ja varsinkin jos sitä punaväriä alkaa jo näkyä. Voimahaleja sinne ja tsemppiä!!

Nonna: Toivotaan tosiaan, että se plussa olis nyt tulossa. Aika usein on tosiaan emot vaihtunu. Mikä lie plussausbuumi onkin aina varsinkin emoissa... mutta toivottavasti se on tarttuvaa ja tähän munkin tilanteeseen se plussa sieltä pärähtäisikin joskus. Jos se mulle nyt tän jälkeen tulee, niin olisko se sun vuoro seuraavaksi " emoilla" , niin saatais sullekin se plussa?? ;) Tai tietysti toivotaan, että se tärppi tulee aiemminkin... ehkä jopa nyt tässä kierrossa. bdbdbdbd

titi: Kuten jo sanottukin, niin ehkä se vuoto johtui tosiaan niistä " touhuista" . Toivotaan näin. On se raskauden alkuaika kyllä niin piinaavaa ja tutkailevaa, kun kaikkea tulee pelättyä. Mutta uskon, että kyllä ne viikot siitä sullakin vielä kasvaa. Jaksuhaleja!! Voi sitä sun miestäkin, sekin ressukka sielä huolissaan. Mutta toisaalta on varmaan kiva kun on noin huolehtiva mies. Tuli tuosta mieleen mun viime kesäinen, jolloin olin vielä raskaana. Mies lähetteli aina välillä mailia ja kyseli miten siellä jaksellaan. Jotenkin se oli niin kiva ja kieltämättä kyllä pisti herkistelemään.

Elisabeth: Etköhän säkin raskaana ole, kun niitä oireitakin aina vain jatkuu. Jaksuhaleja sullekin! Onneksi ultrauskin lähestyy koko ajan.

eka-vekara: Hih, hyvän keksinnön oot tehny kun lantraat omia juomisiasi. =)

Hannele: Kiva kun kävit taas moikkaamassa meitäkin. =) Mutta joo, kohta ne mun " emo hommat" varsinaisesti alkaa. ;) Lähelläpä sullakin se loma jo on. Onko teillä mitään lomasuunnitelmia tehtynä? Kyllä mullakin on ihan hyvä tunne tuon sun raskauden suhteen. Uskon, että kyllä kaikki menee hyvin tällä kertaa.

Titille vielä, että jos suinkin vain viitsit ja löydät sellasen nettikahvilan, niin olishan se kiva kuulla niitä kuulumisiasi. ;) Eiköhän nykyisin aika monissa paikoissa sellanenkin jo ole. Mekin kun ollaan suunniteltu sitä Cruzin matkaa, niin siellä ainakin on niitä kahviloita vähän siellä täällä.

vm69: Mulla muuten on just sellanen juttu, että jos usein pitää pyyhkiä, niin kyllähän niitä viirua tai pari sitä punaista paperiin vain tulee.

ON: Eipä täällä juuri mitään uutta ole. Kaikki oireet on ennallaan ja nyt parhaillaan vielä närästää. Viikonloppu tulossa ja sunnuntaina mennään vielä mun vanhempien luo ja poimitaan hieman lisää mansikoita. Pitäis saada tehtyä mansikkatorttukin. Se on perinteinen joka vuosi näitten poimimisten yhteydessä. Huomenna tehdään pohja valmiiksi, niin ei tarvi sunnuntai-iltana sitten kuin vain täytellä.

Viikonloppuja!

Vierailija
85/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

titille ihan ekaks, että mulla loppui se vaaleanpunainen/-rusehtava tiputtelu vasta rv6 tinoilla, eikä se mitään sitten muuta aiheuttanut kuin huolta.. =) jospa se siitä.

tänään oli se yksityisen ultra, yksi salamatkustaja löytyi. 11mm sintti siellä oli, ja sydän sytkytteli. kaikki ok, alkio vastaa arvioitua ikää, ja päiviäkin tuli pari lisää, eli rv 7+2 menee nyt, eikä rv 7 kuten aiemmin laskin.

ei tässä uskalla vieläkään tuuletella, plussanneisiin mut voi jo siirtää, la olis 28.2.2007 näillä tietämin.

saahan mut sitten siirtää takaisin, jos.. no, aihetta ilmaantuu.

esikko repii pelihousunsa, täytyy mennä!

-ennis- ja sintti rv7+2

Vierailija
86/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämä tyttö meni sitten salaa apteekkiin ja osti lasten suppojen ja muiden ohessa vielä uuden Clear bluen ja tein sen äsken ja tosi tumma plussa taas ja tuli ihan heti. Ei tarvinu odottaa sitä kahta minuuttia. Hävettää vaan kun en kehtaa miehelleni kertoa et taas tein testin;/ Salaa veskissä sähläsin ja toivoin et ei huomaa mitään:) Nyt on niistä runsaista vuodoista kulunut 11 päivää. Sen mielestä mun ei tarvis testailla kun kuulemma rinnoista näkee et olen raskaana.

Tällasta täällä. En millään malttaisi odottaa sinne keskiviikkoon:/

Vierailija
87/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on varmasti huojentunut olo!! Kiva kuulla hyviä uutisia:)

Nauti olostasi!

Vierailija
88/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että nykypäivänä sellaisia löytyy joka kolkasta. Ja monessa hotellissakin on nettiyhteydet.

Me lähdetään nyt mummolle yökylään likkojen kanssa kun isäntä menee " naapuriin talkoisiin" .

Nautinnollista viikonloppua kaikille.

Vierailija
89/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että asiat on kunnossa!!

Vierailija
90/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kaikki on hyvin! Onnea vain hyvistä ultrakuulumisista. =) Ilmoitatko vielä tuon plussauspäivän, niin saan senkin lisätyksi seuraavaan listaan?

Vierailija
91/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennis: Aivan mahtavia uutisia Sinulla kerrottavana. Aina ihanampi noin päin, että päiviä tuleekin lisää kun että niitä olis yhtäkkiä vähemmän. Ja vielä kun sielä pienen pieni sydänkin pampatteli, niin olit varmasti onnellinen. Mä ainakin olen sun puolesta.

Joo eihän tässä nyt ole muuta tullut kun tota vp-valkkista sen kerran aamulla ja tosiaan sillon viikko sitten. Ja ja ennen varsinaisten menkkojen alkupäivää ennenhän mulla oli just muutenkin niitä reilumpia tipuuteluja. Kalenteriani vaan selasin edellisen km:n jäljiltä ja sielä se vp-valkkari kyllä vaan kummitteli just ennenkö sit alkoi vuotoa tulla enemmän. Mullahan se on molemmissa ollut tuo tiputtelu vaan vihje, että ihan kaikki ei nyt ole mallillaan, sillä itsestäänhän mulla ei ole kumpikaan km vuotanut reilulla vuodolla pois (keskeytynyt km) ja on sit jouduttu avittamaan lääkkeillä. Joten sen vuoksi mua ei kauheesti lohduta, että sitä vuota on tullut vaan vp-valkkiksen muodossa. Mutta kyllä nää on niin henkimaailman juttuja, että eihän sitä voi etukäteen ennustaa 100%:n varmasti, että tässä raskautumisessa tuo pieni värjäytynyt valkkari tarkoittaisi heti, että kesken menee. Toivotaan, että harmitonta on.

Ellu: No vitsit...ei se nyt ainakaan huono merkki voi olla, jos tikkuun heti pläjähti edelleen kax viivaa ja tummina vielä. Luulis, että normaalissa raskaudessa kun on vuotanut niinkin paljon kun sinä, niin alkais jo tuo viiva haaleta jos olis haalistuakseen. Kuulostaisi siltä, että olet vielä vahvasti raskaana. Vauvaliimaa lähettelen täältä. dbdbdbdb

vm69: Samalla kun kysin siitä nettikahvilasta, niin tajusin, että eihän varmaan sillon kun olet sielä ollut, niin ollu ainakaan niin yleisiä tuollaiset nettiyhteydet kun tänä päivänä. Katsotaan nyt miten pääsen koneen ääreen...tai haluankokaan tulla. Ehdinhän mä sittenkin kun kotiudun. Mutta jos ihan pattitilanne tulee, niin pakkohan mun on jostain joku nettiyhteys löytää. Pitää varmaan ottaa ukon kannettava mukaan, niin pääsis aina iltasin nettiin surffaamaan. No ei vaineskaan. Kyllä mä taidan lomailla ihan nyt kaikelta.

ON: Navan alapuolelta edelleen nipistelee kaiken aikaa.... = /

titi

Vierailija
92/116 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se plussaus oli 22.6.

kiitos kaikille onnitteluista. vielä, kun itsellä kestäisi töppöset maassa, ettei alkaisi vielä hötkyillä..

-e- ja sintti rv7+2

Vierailija
93/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on positiivisuus tipotiessään. Sopivasti tämän päivän kunniaksi menkat alkoivat aamulla n. 2pv etuajassa. Niin, tänään olis se laskettu aika...

Tässä on ihan turha esittää mitään reipasta ja urheaa " no ensi kerralla sitten" , kun olikeesti olen niin v...n pettynyt!!!

Se hyvä tässä on, että alkoivat etuajassa. Ei tarvinnut turhan takia piinailla koko viikonloppua.

Toivottavasti teillä muilla on parempaa onnea.

Vierailija
94/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni en ole suuresta vauvakuumeestani kertonut mitään. Sille oli tuo keskenmeno niin kova pala, etten halua sen murehtivan yhtään mitään muuta, mitä ei ole pakko.

Mitähän sitä nyt keksisi, että saisi tsempattua itsensä kiinni tähän päivään? Onko vinkkejä?

Vierailija
95/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla etten ole ainoa malttamaton ihan liian aikaisin testaileva haahu.

Katri: Josko siinä listaemon paikassa onkin jotain taikaa kun emot tuppaavat pikaiseen plusaamaan.Pitäisköhän siinä toivossa varata jo seuraava paikka...heh, vitsi.

Nonna80: samoissa fiiliksissä mennään edelleen täälläkin. Yksi testi on kaapissa jäljellä ja aion malttaa maanantaihin asti. Sit olis kp 26/28 tai 12pv oviksen jälkeen. Lisää en testejä osta. Korkeintaan sitten jos joutuu tätiä odottamaan. Sit kun se taas ajallaan kuitenkin tulee niin joutuu tippumaan korkeelta ja kovaa. Mutta toistaiseksi saadaan vielä elätellä toiveita. Tää menikin nyt enemmän omaksi navaksi...sorry. Montako kiertoa olet muuten Nonna clomeja syönyt? Olen samaa -80 vuosikertaa kuin sinä.

Titi75: Voi Titi, tovotaan että kaikki olisi hyvin eikä vuotoa tulisi tuon enempää, ja ehkä se vain johtuu siitä canestenista. Toivottavasti pystyt vielä lomasta nauttimaan.

Elisabeth 72: Sää oot raskaana, oon varma sun puolesta. Ja tervetuola tänne Suomenniemelle lomailemaan.

Ennis ja sintti: ihania uutisia! Puhbear täällä hymyilee teidän puolesta. Toivottavasti itsekin saisi saman joskus vielä kokea.

Vm69: voimia eteenpäin. Sitä aina miettii tohon aikaan kiertoa, että mitenköhän monta näitä pettymyksiä on vielä edessä ennen kuin sen nyytin saa syliinsä. Ja toisaan sen jos tietäisi niin viisas oisi. Muista ettet oo ainoa. Ei varmaan paljoa lohduttanu...

Lohduttavaa kuulla etten ole ainoa malttamaton ihan liian aikaisin testaileva. Mut tosiaan nyt yritän malttaa. Olen ollu yhan yli väsyny viime päivinä, vaikka oon nukkunukin tosi hyvin. Ajattelen tietysti heti siitäkin, että jospa se johtuisikin mahdollisesti alkaneesta raskaudesta. Just joo. Ukkeli lähti just kaverinsa polttareihin ja tulee vasta huomenna takaisin. Noi miesten polttarit kun tiedetään... taidan tästä lähteä ite rantsuun jos vaikka sais vähän aurinkoa.

Vierailija
96/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaukseni meni luultavasti läpi! Kittasin koko illan alkoholitonta sidukkaa siellä tupareissa ja sitten jatkoilla kuljettelin samaa sidukkatuoppia koko illan. Ehkä pari huikkaa tuli otettua ihan holillista siideria koko illan aikana.

vm69: ei sun tartteekaan olla samantien taistelukunnossa. anna v...tuttaa ja kerta v...tuttaa! Kyllähän ne toiveet on korkealla ja sieltä tullaan rymisten alas.

Ihania uutisia Enni-Maija! Voi kun pääsisikin näkemään pikkuruisen sydämen sykkeen. Mulla on alkuraskauden ultra nyt sitten 4.8, sinne pitää malttaa..

Elisabet, sä oot NIIN raskaana : ) Kyllä se kaiken järjen mukaan olisi jo pitänyt haalistua se viiva!! Toivottavasti se mun hoputus ei kuitenkaan ajanut sua apteekkiin, vaan ihan itsekkin halusit testata : )

ON: ihan nolo vaiva on ollut, oon ihan ummessa. Mitään ei tule ulos vaikka naama punasena puserran. Mulla aina alkuraskaus tekee tän + lisäksi vielä tupakoinnin lopetus : ( Ja pelottaa ihan järjettömästi, et onnistus tuon raskauden alun jotenkin likistämään ulos.. järjetön pelko, mutta kummasti tuntuu et suoletkin tulee ulos (vaikkei sitä toivottua tulosta). Jeps, väsyttää kun nukuin sitten yhteensä 11 tuntia viime yönä. Liikaa unta, ei ala muuta kuin väsyttämään jos menee yli 9 tunnin nuo yöunet..

Loma on nyt puolessa välissä, ensi viikolla poistun ti tai ke nettipimentoon, lähdetään pöndelle vanhusten luo. Viivytään se mitä pystytään, yleensä 4 päivää riittää. Sitten kerkiääkin vielä viikon uimaan, torikahvittelemaan ja löhöilemään ennen töihinpaluuta. Miksi oi miksi loma menee aina niin nopeaan??!!

Vierailija
97/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt teille tytöt kertomaan et kävin sitte lääkärissä tänään kun tuli jonkin verran veristä vuotoa ja jomotti. Mut ultrattiin ja kohtu oli kiinni ja ihan typö tyhjä:( Toisaalta mä oon nyt tosi helpottunut! Mulla kun oli kummitellut mielessä sellainekin juttu et kun tämä kaikki alkoi niin epämääräisesti ja vuotokin oli kummallista...et sinne olis jäänyt jotain ja joutuis kaavintaan, mutta kaikki paikat näyttivät siisteiltä. Siitä mä oon onnellinen! Mulla on siis olut kemiallinen raskaus ja onhan se niin alusta asti et jos ei sitä tuhrua ja vatsakipua kierron puolessa välissä olisi ollut en olisi edes tehnyt silloin testiä. Niin en myöskään olisi tiennyt olevani edes raskaana. Testit voi näyttää kuulemma vielä plussaa, koska tällä viikolla mulla oli vielä muutamina päivinä tuhrua ja vähän vertakin eli kohtu on tyhjentynyt vissiin pikku hiljaa.

Eli nyt olen nolla tilanteessa ja paperi on puhdas:) Ihme kyllä ei ole paha olo...johtuu varmaan siitä kun mä todellakin surin jo kovasti silloin kun ne runsaat vuotopäivät oli. Nyt mä oon päättänyt et seuraavan raskaustestin teen vasta kun menkat ovat kunnolla myöhässä:)

vm: Vai tuli se täti:/ No ainakin kroppa toimii jos ei muuta. Tsemppiä uuteen yritykseen! Puhtaaseen paperiin on hyvä piirtää::)

Puhbear: Mä olin välillä kans tosi varma, mutta joinain päivinä iski ajatus et kyllä se km taas oli:/ Kiitos tervetulo-toivotuksista! Tuntuu tosi kivalta lähteä synnyinmaahan suomeen ja aurinkoiseen Vaasaan:)

Vielä sekin mulla on ollut mielessä et mä luulen et se kauhea juiliminen vatsassa ja tuhrut vuodot jo haamuviivan aikoihin kertoivat et joku häikkä siinä kriittisessä alussa tuli. Mä oon aina ajatellut et parempi km kun että lapsi syntyy sairaana tai kehitysvammaisena. Luonto tietää noi hommat!

Nyt mä sitten odottelen tässä mun pikku kolmosta ja toivon hartaasti et sekin päivä koittais jotta hänet syliini saisin:) Keskenmenojen myötä jotenki korostuu se arvostus ja onni mitä kokee kun saa omata kaksi niin ihanaa pientä tyttö lasta. Meidän tytöt on yö-kylässä mummulassa ja meillä on miehen kanssa vapaa ilta. Istuin muuten päivystyksessä 11-17.30 ennen kun sain tavata lääkärin. Naureskeltiin siinä sitte mieheni kanssa et onhan tämäkin tapa viettää vapaa päivää;) Se lääkäri teki siinä ennen mua pari akuuttia keisarinleikkausta ja vaik mitä. Syy miksi mä lähdin päivystykseen oli et mulla oli tänään aika runsasta vuotoa ja menkkajomotusta ja halusin tarkistaa asian kun on laivamatkat ja muut eessä.

Huh, pitkä sepustus...jaksoikohan kukaan lukea loppuun?:)

Hei vaan

Vierailija
98/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan ite halusin sen testin tehdä, no hätä;) Joo ummetus on ikävä vaiva, mutta ei sillä vaavia ulos saa.

Hauskaa lauantaita Ekis-vekis:!

Vierailija
99/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli otin sen jo ensimmäistä odottaessani nimimerkiksi, oli mienaa työnimi pojallemme : ) Sitäpaitsi onhan se mainio hahmo mikki-hiiressä ; )

Vierailija
100/116 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin tuon sun kirjoittamas pitkän sepustuksen vasta laitettuani tuon nimimerkkikommentin. musta tuntuu niin pahalta et me vaan kohoteltiin sun toiveitas turhaa ylös. Ja pahalta sun puolesta, olisi se ollut ihana ihmeraskaus, jos olisi jatkunut! Mutta toisaalta hyvä on, että nyt voi sitten aloittaa puhtaalta pöydältä sen uuden yrityksen, kun kerta kohtu oli ihan tyhjä ja kunnossa. Sitten kun on sen aika, kun olet suremiset surru.

Halaus!