Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät halua panostaa ulkonäköönsä miesten takia?

Vierailija
26.06.2020 |

Tämähän ei tietenkään koske kaikkia naisia, mutta osan naisista kuulee aina puhuvan miten eivät halua pinnallista miestä vaan haluavat että mies rakastuu heidän sisimpäänsä. Tämän vuoksi eivät esimerkiksi halua laihduttaa tai pitää pitkiä hiuksia, koska heitä ei kiinnosta miellyttää miehiä. Samaan aikaan he kuitenkin toivovat löytävänsä miehen, joka rakastaisi heitä sellaisina kuin he ovat, arvostaisi heitä, pitäisi heitä haluttavana ja huomioisi heitä kaikin tavoin.

Eikö tuo ole vähän ristiriitaista ja miesten biologian kieltämistä? Siis siinä ei tietenkään ole mitään pahaa että nainen toivoo noita edellä mainittuja asioita vaan tarkoitan, että jos nainen haluaa saada hyvän ja häntä huomioivan miehen niin eikö naisen pitäisi sitten vastavuoroisesti haluta olla itse miehelle mahdollisimman hyvä ja huomioida miehen tarpeet? Vai miten voi sanoa rakastavansa, jos samaan aikaan on sitä mieltä, että sen miehen halut ja tarpeet ovat vähemmän arvokkaita kuin omat eikä kiinnostaa täyttää niitä?

Miehillehän siis tärkein asia parisuhteessa on seksuaalisten tarpeiden tyydyttyminen ja tähän kuuluu oleellisena se, että nainen on haluttava. Naiset taas toivovat suhteelta enemmän henkistä yhteyttä, yhteistä ajanviettoa ja kaikkea mikä ei liity suoraan seksiin ja myös viehättyvät enemmän henkisistä/statukseen liittyvistä ominaisuuksista kuin pelkästä ulkonäöstä, mutta eihän se tarkoita että naisten halut olisivat jotenkin oikeampia kuin miesten. Miksi siis niin monet naiset suhtautuvat niin vihamielisesti siihen, että mies haluaa hoikan itsestään huolta pitävän naisen, eikö rakkaus ole sitä että haluaa toiselle parasta mahdollista ja tällöin haluaisi olla myös mahdollisimman haluttava toisen silmissä?

Ja ei ole tarkoitus syyllistää tässä ketään, jokainen saa toki ajatella kuten haluaa ja toki tämä koskee myös niitä miehiä, jotka eivät ole yhtään kiinnostuneita naisten haluista.

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin haluaa komean miehen mutta niitä on niin vähän että täytyy tyytyä mukavaan.

Vierailija
102/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniina ja hoikkana naisena vastaan.

Jos olet hyvin kaunis ja etenkin kaunisvartaloinen, saat naisena kokea kaikenlaista ikävää, mm minulle tullaan baarissa kysymään että ”onko noi sun tissit aidot, kun on niin hyvännäköiset” tai onko sulla täytettä huulissa? Ja saatetaan tanssiessa kouria persettä. Tai suututaan kun kieltäydyn ilmaisesta drinkistä/ tanssiin lähdöstä/ iskuyrityksestä.

Tai mies tuijottaa jatkuvasti kun olen bikineissä rannalla ja yritetään tehdä tuttavuutta vaikka haluan vain ottaa aurinkoa ja lukea. Myös töissä yritetään vihjailla ja annetaan palautetta mun ulkonäöstä esim haluan jutella sen ”osaston kaunottaren kanssa” jne.

Kaikenlaiset miehet tuijottavat jos vähänkin on jotain kesäistä päällä. Ja inhottavia ehdotuksia saat kuunnella.

Naisena tulee tunne että miehet yliseksualisoivat ja olet vain joku pantava kaunis kuori/reikä hyvillä tisseillä jne.

Miesten pinnallisuus alkaa yököttää ja samoin se avoin tai epäsuora vihjailu. Kaunis tietää kertomattakin että on ehkä kaunis, koska on kuullut sen about tuhanteen kertaan. Ei mikään uutinen.

Naisena haluaa löytää miehen, jolle olet enemmän kuin ”nätti naama ja pantava kroppa”

Ei mun elämäntehtävä täällä ole olla miesten kuolauksen kohde!! Johon AP yrittää nyt tyrkyttää.

Mulla on ihan oma elämä ja haluan löytää miehen, joka rakastuu minun persoonaan ja luonteeseen. Eikä mun isoihin tisseihin tai muuhun ulkoiseen asiaan.

Me lisäksi kaikki vanhenemme. Jos miehen rakkaus perustuu mun seksikkääseen ja kauniiseen ulkomuotoon, mikä on suhteen tulevaisuus kun vanhenen ja rupsahdan???

Olisi kiva saada AP kommentoimaan. Kun miehenä et tajua ajavasi naisen nurkkaan pinnallisilla ajatuksillasi. En halua miestä joka preferoi mun kropan tärkeimmäksi asiaksi. Ja kerroin jo syyt.

Haluatko siis kieltää miesten biologian ja saada miehet tuntemaan syyllisyyttä siitä millaisia ovat? En siis tarkoita, että olisi ok että kukaan huutelee kenellekään törkeyksiä tai häiriköi ketään, mutta se on biologinen fakta, että miehet viehättyvät kauniista ja nuorista naisista. Miksi suhtaudut asiaan niin kuin siinä olisi jotain pahaa?

En myöskään ymmärrä miksi ajatellaan, että ulkonäkö olisi jotain mihin ei voi itse vaikuttaa, mutta luonne ja persoonallisuus olisi taas jokaisen itsensä valikoitavissa. Eihän se niin mene. Jokainen voi vaikuttaa omilla elintavoillaan ja panostuksellaan ulkonäköön siinä missä luonteeseenkin, ja myös luonteessa on ihan synnynnäisiä/lapsena opittuja eroja joita ei todellakaan voi noin vain muuttaa. Naiset esimerkiksi suosivat usein sosiaalisesti taitavia ekstroverttimiehiä, ja ilmeisesti tämä on naisten mielestä vähemmän pinnallista kuin se, että miehet taas suosivat hoikkuutta ja nuoruutta. Mutta eihän kukaan ujo, hiljaisempi ja introvertimpi voi taikoa itsestään mitään supliikkia puhujaa, jos ei vain luonnostaan ole sellainen. Älyllisesti heikkolahjainen ei voi myöskään taikoa itsestään älykästä. Ihan yhtä lailla siis naiset suosivat parinvalinnassa sellaisia ominaisuuksia, joihin ei voi välttämättä hirveästi itse vaikuttaa.

Ja tosiaan ulkonäköön voi vaikuttaa itse. Jos syöt terveellisesti ja kuntoilet niin eikö se hyvä kroppa ole silloin itse hankittu ominaisuus? Samoin jos olet opetellut meikkaamaan ja pukeutumaan vartalollesi imartelevalla tavalla niin eikö sekin ole silloin omalla panostuksellasi saavutettua? Miksi se olisi siis vähemmän arvostettavaa kuin esimerkiksi se, että joku on opetellut piirtämään tai puhumaan jotain vierasta kieltä? Mikset haluaisi saada arvostusta siitä, että olet nähnyt vaivaa ulkonäkösi eteen?

Hyvä ulkonäkö ei myöskään poissulje muita ominaisuutta. Vaikka olisit hoikka ja kaunis niin voit silti olla myös persoonaltasi ja luonteeltasi ihana. Mutta koska miehet viehättyvät ulkonäöstä, niin mikset haluaisi olla sen sinulle rakkaan miehesi silmissä viehättävä sen ihanan persoonasi lisäksi? Miksi haluaisit kieltää rakastamaltasi ihmiseltä sellaisen asian, joka on hänelle tärkeää?

Miesten viehtyminen ja siitä johtuva käytös ei ole oikein silloin kuin se häiritsee tätä nuorta kaunista naista. Keskenäsi saat tykätä mistä tahansa, mutta älä tule kohdettasi häiriköimään. Se on inhoittavaa.  Se, että on nuori,kaunis ja haluttavan näköinen ei tarkoita ,että on kaikille vapaata riistaa. Ihmisarvo ja oikeus koskemattomuuteen ja häiriöttömään oleskeluun  on nuorilla naisillakin.-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hyvin kaunis ja etenkin kaunisvartaloinen, saat naisena kokea kaikenlaista ikävää, mm minulle tullaan baarissa kysymään että ”onko noi sun tissit aidot, kun on niin hyvännäköiset” tai onko sulla täytettä huulissa? Ja saatetaan tanssiessa kouria persettä. Tai suututaan kun kieltäydyn ilmaisesta drinkistä/ tanssiin lähdöstä/ iskuyrityksestä.

Tai mies tuijottaa jatkuvasti kun olen bikineissä rannalla ja yritetään tehdä tuttavuutta vaikka haluan vain ottaa aurinkoa ja lukea. Myös töissä yritetään vihjailla ja annetaan palautetta mun ulkonäöstä esim haluan jutella sen ”osaston kaunottaren kanssa” jne.

Kaikenlaiset miehet tuijottavat jos vähänkin on jotain kesäistä päällä. Ja inhottavia ehdotuksia saat kuunnella.

Naisena tulee tunne että miehet yliseksualisoivat ja olet vain joku pantava kaunis kuori/reikä hyvillä tisseillä jne.

Miesten pinnallisuus alkaa yököttää ja samoin se avoin tai epäsuora vihjailu. Kaunis tietää kertomattakin että on ehkä kaunis, koska on kuullut sen about tuhanteen kertaan. Ei mikään uutinen.

Naisena haluaa löytää miehen, jolle olet enemmän kuin ”nätti naama ja pantava kroppa”

Ei mun elämäntehtävä täällä ole olla miesten kuolauksen kohde!! Johon AP yrittää nyt tyrkyttää.

Mulla on ihan oma elämä ja haluan löytää miehen, joka rakastuu minun persoonaan ja luonteeseen. Eikä mun isoihin tisseihin tai muuhun ulkoiseen asiaan.

Me lisäksi kaikki vanhenemme. Jos miehen rakkaus perustuu mun seksikkääseen ja kauniiseen ulkomuotoon, mikä on suhteen tulevaisuus kun vanhenen ja rupsahdan???

Olisi kiva saada AP kommentoimaan. Kun miehenä et tajua ajavasi naisen nurkkaan pinnallisilla ajatuksillasi. En halua miestä joka preferoi mun kropan tärkeimmäksi asiaksi. Ja kerroin jo syyt.

Haluatko siis kieltää miesten biologian ja saada miehet tuntemaan syyllisyyttä siitä millaisia ovat? En siis tarkoita, että olisi ok että kukaan huutelee kenellekään törkeyksiä tai häiriköi ketään, mutta se on biologinen fakta, että miehet viehättyvät kauniista ja nuorista naisista. Miksi suhtaudut asiaan niin kuin siinä olisi jotain pahaa?

En myöskään ymmärrä miksi ajatellaan, että ulkonäkö olisi jotain mihin ei voi itse vaikuttaa, mutta luonne ja persoonallisuus olisi taas jokaisen itsensä valikoitavissa. Eihän se niin mene. Jokainen voi vaikuttaa omilla elintavoillaan ja panostuksellaan ulkonäköön siinä missä luonteeseenkin, ja myös luonteessa on ihan synnynnäisiä/lapsena opittuja eroja joita ei todellakaan voi noin vain muuttaa. Naiset esimerkiksi suosivat usein sosiaalisesti taitavia ekstroverttimiehiä, ja ilmeisesti tämä on naisten mielestä vähemmän pinnallista kuin se, että miehet taas suosivat hoikkuutta ja nuoruutta. Mutta eihän kukaan ujo, hiljaisempi ja introvertimpi voi taikoa itsestään mitään supliikkia puhujaa, jos ei vain luonnostaan ole sellainen. Älyllisesti heikkolahjainen ei voi myöskään taikoa itsestään älykästä. Ihan yhtä lailla siis naiset suosivat parinvalinnassa sellaisia ominaisuuksia, joihin ei voi välttämättä hirveästi itse vaikuttaa.

Ja tosiaan ulkonäköön voi vaikuttaa itse. Jos syöt terveellisesti ja kuntoilet niin eikö se hyvä kroppa ole silloin itse hankittu ominaisuus? Samoin jos olet opetellut meikkaamaan ja pukeutumaan vartalollesi imartelevalla tavalla niin eikö sekin ole silloin omalla panostuksellasi saavutettua? Miksi se olisi siis vähemmän arvostettavaa kuin esimerkiksi se, että joku on opetellut piirtämään tai puhumaan jotain vierasta kieltä? Mikset haluaisi saada arvostusta siitä, että olet nähnyt vaivaa ulkonäkösi eteen?

Hyvä ulkonäkö ei myöskään poissulje muita ominaisuutta. Vaikka olisit hoikka ja kaunis niin voit silti olla myös persoonaltasi ja luonteeltasi ihana. Mutta koska miehet viehättyvät ulkonäöstä, niin mikset haluaisi olla sen sinulle rakkaan miehesi silmissä viehättävä sen ihanan persoonasi lisäksi? Miksi haluaisit kieltää rakastamaltasi ihmiseltä sellaisen asian, joka on hänelle tärkeää?

Miesten viehtyminen ja siitä johtuva käytös ei ole oikein silloin kuin se häiritsee tätä nuorta kaunista naista. Keskenäsi saat tykätä mistä tahansa, mutta älä tule kohdettasi häiriköimään. Se on inhoittavaa.  Se, että on nuori,kaunis ja haluttavan näköinen ei tarkoita ,että on kaikille vapaata riistaa. Ihmisarvo ja oikeus koskemattomuuteen ja häiriöttömään oleskeluun  on nuorilla naisillakin.-eri

Minäkin pukeudun muodottomiin peittäviin vaatteisiin  ja jätän laittautumatta ihan vaan miesten takia. Lisävarusteina tiukka tyly ilme ja vttumainen asenne. Tämäkään ei aina riitä karkottamaan ääliöitä.

Vierailija
104/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tässä ketjussa puhunut mistään miesten oikeudesta häiriköidä ja ahdistella naisia, miksi tulette puhumaan tänne jostain mikä ei liity keskusteluun millään tavalla?

Kyse olisi siitä, että miksei nainen halua näyttää hyvältä rakastamalleen miehelle vaan demonisoi tässäkin tapauksessa sen, ettei edes tämä naisen oma mies saisi pitää naisen ulkonäöstä vaan hänen rakkautensa pitäisi olla täysin naisen ulkonästä irrallista ja riippumatonta. Jos ymmärtää yhtään mitään biologiasta niin tajuaa miten järjetömältä tuo kuulostaa.

Vierailija
105/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat mieluummin panostaa siihen sisäiseen kauneuteen!

Täällä liikkuu aika moniaita rumia naisia siinä mielessä. Ensimmäiset kommentit käyvät aloittajan persoonaan, eli haukutaan päin naamaa. 

Siinä ei muuten paljon auta, vaikka olisi kuinkakin kaunis, jos on tuollainen käytökseltään.

Nämä miehet ovat kovinkin sisäisesti kauniita tehtaillessaan naisvihamielisiä ketjujaan, missä naisia haukutaan lompakkol*isiksi, h**riksi, huudellaan k**likaruselleja jne? Olemme kyllästyneet näihin ketjuihin, emmekä hymistele enää vastaukseksi.

Vierailija
106/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitatko sanoa että kaikilla miehillä on sama naismaku ulkonäön suhteen?

Tai, että tärkein asia kaikille miehille parisuhteessa on seksuaalisten tarpeittensa tyydyttäminen, mikä on aika ankea näkökulma parisuhdeseksiin naisen kannalta.

Niin, varsinkin kun nainen saa seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä ja useimmiten paremminkin ilman miestä

Vierailija
107/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, onko nyt ikävää, kun ap naisille ei ole elämässä tärkeintä päästä miesten seksuaalisten halujen tyydyttäjäksi parisuhteeseen? Jos näin olisi niin maailma olisi täynnä näitä kumihuuli-kumitissi-kumiperse tekotukka-tekoripsi missukoita jotka kulkisi kaiket päivät minihameissa ja korkkareita ilman alushousuja ja huulet törröllä

Mietippä miksi näin ei ole

Vierailija
108/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta toiseen tässäkin maassa riittää miehiä, joiden mielestä puolet kansasta on velvoitettuja näyttämään kivalta ettei miehille vaan tulisi paha mieli. Naiset saavat kuulla haukkuja julkisesti milloin painostaan, milloin tyylistään. Milloin joku ukko käskee "hymyillä vähän", jne. Minut itseni on uhattu pahoinpidellä lihavuuteni tähden, ja aikuisiällä läskitelty ruokaravintolassa. Tekijät nuoria miehiä, ei koskaan naisia. Yksikään nainen ei ole haukkunut minua päin naamaa, miehistä sen sijaan useampi on huudellut kadulla kun en ole sopinut heidän kauneuskäsitykseensä. 

Voi raukkaa kun tietäisit miten julmasti naiset arvostelevat toisiaan selän takana.

Vierailija
109/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet itse on useimmiten ylipainoisia hikipalloja, jotka eivät näe vaivaa naisen miellyttämiseksi. Hyvä kun käyvät suihkussa ja vaihtavat sukat... Miksi vaivautua kun mitään et saa takaisin. Uutinen; naisetkin arvostavat hyvännäköistä ja -tuoksuista miestä.

Surullista kuulla, ettei tasosi riitä korkeampitasoisiin miehiin. Mahtaa teidän kuplassa mies- ja naispallerot haista väkevälle hielle.

Vierailija
110/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni siihen rakkauteen vain kuuluu se, että hyväksyy tosiaankin toisen sellaisena kuin on eli myös sen, ettei esimerkiksi viehäty ylipainosta. Eihän naisetkaan voi päättää keihin rakastuvat vaan joidenkin kanssa vain on sitä kemiaa ja toisten kanssa taas ei, vaikka olisivat muuten paperilla kuinka täydellisiä tahansa.

Avaatko tätä ajatusta vähän? Siis jos et viehäty ylipainosta, niin ei kai sinun tarvitse ottaa ylipainoista naista? Vai toivotko naisen siis hyväksyvän sinut sellaisena kuin olet, että jos hän lihoo suhteen aikana, sinä saat lakata hyväksymästä hänet sellaisena kuin hän on?

Suomalaisilla naisilla on ikävä kyllä sellainen taipumus, että he hyvin usein jättävät liikakilot vain väliaikaisesti taakseen ja kun parisuhde kuvitellaan olevan vakaalla pohjalla, ne kilot hiippailevat muka ihan salaa takaisin.

Vierailija
111/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hauskaa. Jos päätyisin treffeille ja äijä sanoisi että pitää "naisellisista naisista" niin juoksisin äkkiä. En ole vielä tähän mennessä ymmärtänyt mitä se miesten mielestä tarkoittaa sen lisäksi että on heikko, alistuva, hoivaviettinen ja ulkonäöstään kovin kiinnostunut, usein feikistä (paljon meikkiä, hiustenpidennyksiä) ja haluaa tehdä elämästään epämukavaa esim korkokengillä.

Ootko myös heppatallin vakiokalustoa?

Vierailija
112/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.

Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia tunteja elämässäni tähän ulkonäkööni. Toki haluan jo ihan oman hyvinvointini vuoksi näyttää siedettävälle, kelvollisemman näköisenä saa jo parempaa asiakaspalveluakin. 

Esimerkiksi karvanpoisto on atoopikkona tuskaa, mutta poistan karvoja silti. Talvella annan jalkakarvojen kasvaa, mutta en niitä karvajalkoja kehtaa kenellekään esitellä. Jos ei tarvitsisi välittää sosiaalisista paineista poistaisin ainoastaan kainalokarvat ja leikkaisin toosakarvat saksilla lyhyiksi, muuten saisi karvat rehottaa.

Minulla on pitkät hiukset ja niiden värjäilyyn olen käyttänyt satoja ellen tuhansia euroja. Nyt on oma luonnollinen väri, koska herkkä iho. 

Kontrolloin aktiivisesti syömisiäni ja teen paljon töitä pysyäkseni normaalipainoisena. Toki urheilen myös ihan oman mielihyväni vuoksi ja jotta pysyisin terveenä. 

En meikkaa yleensä arjessa (taas koska herkän ihon lisäksi herkät silmät), mutta jos johonkin kylille lähden niin osaan kyllä meikata itseni taidolla. 

Panostan pukeutumiseeni, tiedän mitä ja miten vartalosta pitää häivyttää koska minulla on päärynävartalo. Olen tänä kesänä uskaltautunut rannalle vain 3 kertaa, jos ei tarvitsisi välittää reisien selluliiteista kävisin rannoilla useammin. No, on siinä sentään 3 kertaa enemmän kuin viime kesänä jolloin en mielestäni uinut kertaakaan. 

Käytän välillä korkokenkiä, vaikka ei ne löysien nivelsiteiden kanssa mitenkään erityisen mukavat ole käytössä. 

Olen suhteissani käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa miehen miellyttämiseen, esimerkiksi yksi piti eniten ulkonäöstäni meikattuna, joten meikkasin aina ennen kun nähtiin. Eräs toinen taas ei pitänyt meikkaamisesta, joten yleensä meikkasin vain tosi vähän tai ei ollenkaan kun nähtiin. Olen ostanut seksikkäitä hepeneitä yms miehiä miellyttääkseni. 

Ja tämä lista on vielä todella lyhyt verrattuna siihen mitä todella monet muut naiset tekevät. Itselläni ei ole koskaan ollut täyteaineita, hiuslisäkkeitä, tekoripsiä, tekokynsiä jne vaikka todella monet miehet noita ihailevatkin. Mutta mielummin olen sinkku kuin hommaan vaikkapa silarit. Nyt sinkkuutta takana jo yli 10 vuotta. 

N35

Vierailija
113/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole miehille mitään velkaa eikä miehet ole minulle mitään velkaa. Minä pynttäydyn itseni vuoksi ja sen vuoksi että minulla on huono itsetunto ja sosiaalista ahdistusta koulukiusaamisen takia ja sen takia laittaudun jotta "sopisin paremmin" ihmisten ilmoille, näen itseni rumana vaikken varmaankaan ole mutta vaikea nähdä kun on koko elämän aikana haukuttu ja kerrottu muuta. Minulle pynttäytyminen on suojakeino. Ja tosiaan laittaudun kauniiksi ja seksikkääksi vain sille miehelle jonka kanssa olen suhteessa, minun kaunistautuminen on ikäänkuin hänelle palkinto että "katso minua tällaisen kisumirrin kanssa saat leikkiä kun olet ollut niin hyvä poika" XD haha joskus tunnen itseni kauniiksi, joskus en, sekä meikillä että ilman. Todella vaikeaa elää sisäisesti tasapainossa maailmassa jossa media puskee kauneusihanteita ja ihmiset ovat pinnallisia. Persoona on se jota pyrin eniten kehittämään ja mieheltä haluan samaa jotta olemme kummatkin aikuisia, miellyttäviä ja toisiamme kunnioittavia. Nuo ovat sellaisia arvoja joihin jokaisen pitäisi paneutua eikä pelkästään ulkonäköön.

Vierailija
114/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun mies rakastui, yhäkin kehuu päivittäin.

Vaikka siis en vahaa, sheivaa, laita kulmia, meikkaa muualle kuin joskus töihin, käytä korkoja, pidä seksikkäitä alusvaatteita (mummokalsarit kunniaan).

Kyllä nämä J-kupin daisarit, iso peppu ja suomalaiseksi tumma ulkonäkö kelpaa ihan vaikka vaan pieruverkkaireihin käärittynä vaikka liikakilojakin on.

Laitapa ihan mielenkiinnosta ukkosi kuva tänne, niin nähdään millainen "komistus" sinulla on.

Vierailija
115/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulle seksuaalinen nautinto ole miehenä parisuhteessa tärkeintä. Se on ainoastaan osa sitä Vaimoni on maailman kaunein nainen, vaikka ei pystykään käyttämään korkokenkiä tai meikkaamaan.

Vierailija
116/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat mieluummin panostaa siihen sisäiseen kauneuteen!

Täällä liikkuu aika moniaita rumia naisia siinä mielessä. Ensimmäiset kommentit käyvät aloittajan persoonaan, eli haukutaan päin naamaa. 

Siinä ei muuten paljon auta, vaikka olisi kuinkakin kaunis, jos on tuollainen käytökseltään.

Nämä miehet ovat kovinkin sisäisesti kauniita tehtaillessaan naisvihamielisiä ketjujaan, missä naisia haukutaan lompakkol*isiksi, h**riksi, huudellaan k**likaruselleja jne? Olemme kyllästyneet näihin ketjuihin, emmekä hymistele enää vastaukseksi.

Asutko jossain kommuunissa vai ketä teitä oikein tarkoitat? Jos asut ja olette kaikki vihaisia hikipalloja, niin ei kukaan mies halua teitä lähestyä.

Vierailija
117/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan eri asia, jos kuntoilee ja syö terveellisesti omasta halustaan kuin se, että laihduttaa siksi, että mies haluaa. Toiseksi, kuntoilu ja terveellinen syöminen ei todellakaan takaa hoikkaa vartaloa. Olen siitä itse hyvä esimerkki. Senlaatuinen itsestään huolta pitäminen ei aina näy ulospäin hoikkuutena.

Jotenkin ajattelet asiaa väärin päin. Että ensin päädytään pariskunnaksi ja sen jälkeen miellytetään rakasta miestä keskittymällä ulkonäön säätämiseen. Eihän se mene ollenkaan noin. 

Se menee niin, että näytän siltä kuin haluan. Leikkaan hiukseni sellaisiksi kuin haluan, syön ja liikun niin kuin haluan, pukeudun ja meikkaan, tai olen meikkaamatta, niin kuin haluan. Minä olen tällainen kuin olen. Siitä miehestä, joka mieltyi persoonaani ja tähän ulkomuotooni, tuli puolisoni. Siitä miehestä, joka sanoi "olet tosi ihana, mutta näyttäsit paremmalta, jos olisit viisi kiloa kevyempi" ei tullut. 

Vierailija
118/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, onko nyt ikävää, kun ap naisille ei ole elämässä tärkeintä päästä miesten seksuaalisten halujen tyydyttäjäksi parisuhteeseen? Jos näin olisi niin maailma olisi täynnä näitä kumihuuli-kumitissi-kumiperse tekotukka-tekoripsi missukoita jotka kulkisi kaiket päivät minihameissa ja korkkareita ilman alushousuja ja huulet törröllä

Mietippä miksi näin ei ole

Jos maailmassa olisi vain kahdenlaisia naisia, eli noita mistä puhuit ja toinen vaihtoehto olisi tyypillinen av-palstalainen, eli viivahuuli-riipputissi-lättäperse rasvaletti-tihrusilmä mussukoita, jotka kulkevat päivästä toiseen pieruverkkareissa ja muovisissa "puutarhakengissä" kolmatta viikkoa samat alushousut ja hikirintsikat päällä ja huulet viivana, niin valitsisin ehdottomasti tuollaisen mistä itse puhut.

Vierailija
119/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia tunteja elämässäni tähän ulkonäkööni. Toki haluan jo ihan oman hyvinvointini vuoksi näyttää siedettävälle, kelvollisemman näköisenä saa jo parempaa asiakaspalveluakin. 

Esimerkiksi karvanpoisto on atoopikkona tuskaa, mutta poistan karvoja silti. Talvella annan jalkakarvojen kasvaa, mutta en niitä karvajalkoja kehtaa kenellekään esitellä. Jos ei tarvitsisi välittää sosiaalisista paineista poistaisin ainoastaan kainalokarvat ja leikkaisin toosakarvat saksilla lyhyiksi, muuten saisi karvat rehottaa.

Minulla on pitkät hiukset ja niiden värjäilyyn olen käyttänyt satoja ellen tuhansia euroja. Nyt on oma luonnollinen väri, koska herkkä iho. 

Kontrolloin aktiivisesti syömisiäni ja teen paljon töitä pysyäkseni normaalipainoisena. Toki urheilen myös ihan oman mielihyväni vuoksi ja jotta pysyisin terveenä. 

En meikkaa yleensä arjessa (taas koska herkän ihon lisäksi herkät silmät), mutta jos johonkin kylille lähden niin osaan kyllä meikata itseni taidolla. 

Panostan pukeutumiseeni, tiedän mitä ja miten vartalosta pitää häivyttää koska minulla on päärynävartalo. Olen tänä kesänä uskaltautunut rannalle vain 3 kertaa, jos ei tarvitsisi välittää reisien selluliiteista kävisin rannoilla useammin. No, on siinä sentään 3 kertaa enemmän kuin viime kesänä jolloin en mielestäni uinut kertaakaan. 

Käytän välillä korkokenkiä, vaikka ei ne löysien nivelsiteiden kanssa mitenkään erityisen mukavat ole käytössä. 

Olen suhteissani käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa miehen miellyttämiseen, esimerkiksi yksi piti eniten ulkonäöstäni meikattuna, joten meikkasin aina ennen kun nähtiin. Eräs toinen taas ei pitänyt meikkaamisesta, joten yleensä meikkasin vain tosi vähän tai ei ollenkaan kun nähtiin. Olen ostanut seksikkäitä hepeneitä yms miehiä miellyttääkseni. 

Ja tämä lista on vielä todella lyhyt verrattuna siihen mitä todella monet muut naiset tekevät. Itselläni ei ole koskaan ollut täyteaineita, hiuslisäkkeitä, tekoripsiä, tekokynsiä jne vaikka todella monet miehet noita ihailevatkin. Mutta mielummin olen sinkku kuin hommaan vaikkapa silarit. Nyt sinkkuutta takana jo yli 10 vuotta. 

N35

Otatko sen siis positiivisena, jos joku tapailemasi mies viehättyy ulkonäöstäsi nimenomaan siksi että olet panostanut siihen, vai haluaisitko ettei mies välittäisi vaikka lakkaisit meikkaamasta, ajelemasta karvoja, urheilemasta ja lihoisit vaikkapa 20 kg? 

En muuten ole kuullut monenkaan miehen sanovan että viehättyisi mistään tekokynsistä, tekoripsistä tai hiuslisäkkeistä, itse asiassa päinvastoin kaikki miehet joilta olen kuullut mielipiteen asiasta ovat olleet sitä mieltä että nainen on parempi luonnollisena. Eli normaalipainoinen ja terveen lihaksikas, kevyesti meikattu karvaton nainen on useimpien ihanne. Naisellinen pukeutuminen ei myöskään tarkoita samaa kuin piikkikorkkarit ja minihame vaan vaikka jokin kesäinen kukkamekko ja naiselliset söpöt sandaalit/ballerinat.

Vierailija
120/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ihan riittävästi seksuaalistahäirintää ja -hyväksikäyttöä elämäni aikana. En todellakaan enää aio panostaa ulkonäkööni. Harmaana läskinä saan vihdoin olla rauhassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi