Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät halua panostaa ulkonäköönsä miesten takia?

Vierailija
26.06.2020 |

Tämähän ei tietenkään koske kaikkia naisia, mutta osan naisista kuulee aina puhuvan miten eivät halua pinnallista miestä vaan haluavat että mies rakastuu heidän sisimpäänsä. Tämän vuoksi eivät esimerkiksi halua laihduttaa tai pitää pitkiä hiuksia, koska heitä ei kiinnosta miellyttää miehiä. Samaan aikaan he kuitenkin toivovat löytävänsä miehen, joka rakastaisi heitä sellaisina kuin he ovat, arvostaisi heitä, pitäisi heitä haluttavana ja huomioisi heitä kaikin tavoin.

Eikö tuo ole vähän ristiriitaista ja miesten biologian kieltämistä? Siis siinä ei tietenkään ole mitään pahaa että nainen toivoo noita edellä mainittuja asioita vaan tarkoitan, että jos nainen haluaa saada hyvän ja häntä huomioivan miehen niin eikö naisen pitäisi sitten vastavuoroisesti haluta olla itse miehelle mahdollisimman hyvä ja huomioida miehen tarpeet? Vai miten voi sanoa rakastavansa, jos samaan aikaan on sitä mieltä, että sen miehen halut ja tarpeet ovat vähemmän arvokkaita kuin omat eikä kiinnostaa täyttää niitä?

Miehillehän siis tärkein asia parisuhteessa on seksuaalisten tarpeiden tyydyttyminen ja tähän kuuluu oleellisena se, että nainen on haluttava. Naiset taas toivovat suhteelta enemmän henkistä yhteyttä, yhteistä ajanviettoa ja kaikkea mikä ei liity suoraan seksiin ja myös viehättyvät enemmän henkisistä/statukseen liittyvistä ominaisuuksista kuin pelkästä ulkonäöstä, mutta eihän se tarkoita että naisten halut olisivat jotenkin oikeampia kuin miesten. Miksi siis niin monet naiset suhtautuvat niin vihamielisesti siihen, että mies haluaa hoikan itsestään huolta pitävän naisen, eikö rakkaus ole sitä että haluaa toiselle parasta mahdollista ja tällöin haluaisi olla myös mahdollisimman haluttava toisen silmissä?

Ja ei ole tarkoitus syyllistää tässä ketään, jokainen saa toki ajatella kuten haluaa ja toki tämä koskee myös niitä miehiä, jotka eivät ole yhtään kiinnostuneita naisten haluista.

Kommentit (204)

Vierailija
121/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten viehtyminen ja siitä johtuva käytös ei ole oikein silloin kuin se häiritsee tätä nuorta kaunista naista. Keskenäsi saat tykätä mistä tahansa, mutta älä tule kohdettasi häiriköimään. Se on inhoittavaa.  Se, että on nuori,kaunis ja haluttavan näköinen ei tarkoita ,että on kaikille vapaata riistaa. Ihmisarvo ja oikeus koskemattomuuteen ja häiriöttömään oleskeluun  on nuorilla naisillakin.-eri

Kukaan ei ole tässä ketjussa puhunut mistään miesten oikeudesta häiriköidä ja ahdistella naisia, miksi tulette puhumaan tänne jostain mikä ei liity keskusteluun millään tavalla?

Kyse olisi siitä, että miksei nainen halua näyttää hyvältä rakastamalleen miehelle vaan demonisoi tässäkin tapauksessa sen, ettei edes tämä naisen oma mies saisi pitää naisen ulkonäöstä vaan hänen rakkautensa pitäisi olla täysin naisen ulkonästä irrallista ja riippumatonta. Jos ymmärtää yhtään mitään biologiasta niin tajuaa miten järjetömältä tuo kuulostaa.

Kysymys kuului, miksi naiset eivät halua viehättää miehiä. Tämä on siihen vastaus. Ei haluta epämieluisaa huomiota ja häirintää. Ilmeisesti mieskirjoittaja kysyi, mitä väärää miesten biologissa on kun ei saisi viehättyä nuorista kauniista naisista. Häiriö ja ahdistelu on syy mitä naiset haluaa välttää. Aloitusviestissä ei puhuttu omasta miehestä vaan miehistä yleensä.

Vierailija
122/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kysymys on päin peetä, että kyllähän sellaisiakin naisia on, jotka panostaa. Aapeellä vaan ei ole niihin mitään mahkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan eri asia, jos kuntoilee ja syö terveellisesti omasta halustaan kuin se, että laihduttaa siksi, että mies haluaa. Toiseksi, kuntoilu ja terveellinen syöminen ei todellakaan takaa hoikkaa vartaloa. Olen siitä itse hyvä esimerkki. Senlaatuinen itsestään huolta pitäminen ei aina näy ulospäin hoikkuutena.

Jotenkin ajattelet asiaa väärin päin. Että ensin päädytään pariskunnaksi ja sen jälkeen miellytetään rakasta miestä keskittymällä ulkonäön säätämiseen. Eihän se mene ollenkaan noin. 

Se menee niin, että näytän siltä kuin haluan. Leikkaan hiukseni sellaisiksi kuin haluan, syön ja liikun niin kuin haluan, pukeudun ja meikkaan, tai olen meikkaamatta, niin kuin haluan. Minä olen tällainen kuin olen. Siitä miehestä, joka mieltyi persoonaani ja tähän ulkomuotooni, tuli puolisoni. Siitä miehestä, joka sanoi "olet tosi ihana, mutta näyttäsit paremmalta, jos olisit viisi kiloa kevyempi" ei tullut. 

Me vain ajattelemme asian sitten eri tavalla, ei kai voi sanoa että kumpikaan olisi sinänsä oikeassa tai väärässä.

En minä itsekään tietenkään pakota itseäni mihinkään vaan minulla on ikään kuin sisäsyntyinen näyttää mahdollisimman hyvältä kumppanilleni. Eli se on minun oma haluni. Minulle on kyllä moni sanonut että näyttäisin paremmalta jos minussa tapahtuisi muutos x, enkä ole pahastunut siitä vaan ottanut sen lähinnä kehitysideana. Ei se siis tietenkään tarkoita että minun olisi pakko muuttaa itseäni mitenkään, mutta miksi en toisaalta pyrkisi kehittämään itseäni koko ajan? Tietysti on ihan ymmärrettävää, että ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista, joten ehkä jotkut naiset eivät sitten vain ole yhtään kiinnostuneita ulkonäöstään eivätkä välitä myöskään miehen ulkonäöstä, jolloin on ihan sama minkä näköisen miehen saavat.

Ja eiväthän toki kaikki miehetkään panosta ulkonäköönsä, tosin miehet yleensä myöntävät viehättyvänsä naiskauneudesta kun naisilta kuulee monesti, ettei miehen ulkonäöllä ole mitään väliä vaan vain luonne ja se miten mukava mies on ratkaisee.

Vierailija
124/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuului, miksi naiset eivät halua viehättää miehiä. Tämä on siihen vastaus. Ei haluta epämieluisaa huomiota ja häirintää. Ilmeisesti mieskirjoittaja kysyi, mitä väärää miesten biologissa on kun ei saisi viehättyä nuorista kauniista naisista. Häiriö ja ahdistelu on syy mitä naiset haluaa välttää. Aloitusviestissä ei puhuttu omasta miehestä vaan miehistä yleensä.

Miksi monet naiset sitten ovat kateellisia itseään viehättävimmille naisille ja yrittävät lytätä heitä? Miksi ylipainoista mammaa esimerkiksi häiritsee, jos joku kaunis nuori nainen on peppubikineissä rannalla? Se nuori nainenhan siinä joutuu ne miesten ahdistelut ja katseet ottamaan vastaan ja tämä ylipainoinen onnekas mamma saa olla rauhassa.

Vierailija
125/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

By the way, en ymmärrä sitä, että asiallista avausta alapeukutetaan. Vaikka olisitkin täysin eri mieltä aiheesta, eikö voisi antaa kredittiä siitä, että asiaan on tuotu näkökulmia pelkän otsikon sijaan?

Aloitus ei ole asiallinen.

Vierailija
126/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näinkin ihan hirveästi vaivaa. Olin kokonaan sisäistänyt tuon aloituksessakin esiin tulleen ajatuksen ja mittailin itseäni kuin objektia. Kuntoilin ja pidin painon kurissa, nyhdin ihokarvoja, meikkasin värjäsin tukkaa ja ravasin kosmetologilla. Voihan noi olla monelle naiselle positiivisia ja voimaannuttavia juttuja, mutta mun kohdalla voi rehellisesti sanoa että suhde omaan kehoon oli suoraan sanottuna sydämetön.

Ja yhteenvetona sanottakoon että siitä ei ole ollut elämässäni oikeastaan mitään hyötyä. Ne miehet joita sillä keinoin vetää puoleensa ei olleet sen vaivan arvoisia. Monesti huomio oli suorastaan omaa elämänlaatua heikentävää, niitä tissiin tarraajia ja autoon vikittelijöitä jne joita valtaosan naisista nuoruuteen ja varhaisaikuisuuteen mahtuu ihan liikaa.

Ja kyllä, jotenkin kai nuorena ja hupsuna kuvittelin että kun ulkonäköni on kulttuuristen mittapuiden ja ihanteiden mukaan "hyväksyttävä", löydän kumppanin joka sitten myös kiinnostuu siitä sisimmästäni ja jonka kanssa voin todella jakaa tämän ihmisenä olemisen kaikki aspektit. No eihän se tietysti mennyt niin. Avioliittoa kesti lopulta melkein parikymmentä vuotta, mutta voin sanoa että ei ne mun ajatukset ja tunteet olleet koskaan kovin rakkaita tai tärkeitä mun miehelleni; seksi tietysti olisi kelvannut kuten aloituksessakin luvattiin, mutta mitä iloa siitä sitten taas on mulle kun se on loppujen lopuksi aika tyhjää ja persoonatonta?

Nyt pitkällä keski-iässä (ja onnellisesti eronneena) on ihan sanomattoman helpottavaa kun voi vaan olla ihminen muisen joukossa, lompsia kumppareissa ja jättää meikkaamatta, kokea sitä elämää itse sen sijaan että tuntuisi kuin olisi aina näytillä ja aina arvioitavana.

Vierailija
127/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi syytää kymmeniä tuhansia euroja ulkonäköhärpättimiin vain "saadakseen" jonkun tyhmän miehen jota ei halua?

Vierailija
128/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, onko nyt ikävää, kun ap naisille ei ole elämässä tärkeintä päästä miesten seksuaalisten halujen tyydyttäjäksi parisuhteeseen? Jos näin olisi niin maailma olisi täynnä näitä kumihuuli-kumitissi-kumiperse tekotukka-tekoripsi missukoita jotka kulkisi kaiket päivät minihameissa ja korkkareita ilman alushousuja ja huulet törröllä

Mietippä miksi näin ei ole

Jos maailmassa olisi vain kahdenlaisia naisia, eli noita mistä puhuit ja toinen vaihtoehto olisi tyypillinen av-palstalainen, eli viivahuuli-riipputissi-lättäperse rasvaletti-tihrusilmä mussukoita, jotka kulkevat päivästä toiseen pieruverkkareissa ja muovisissa "puutarhakengissä" kolmatta viikkoa samat alushousut ja hikirintsikat päällä ja huulet viivana, niin valitsisin ehdottomasti tuollaisen mistä itse puhut.

No nyt on taas tooodella tasokasta argumentointia. 

Vierailija
129/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan eri asia, jos kuntoilee ja syö terveellisesti omasta halustaan kuin se, että laihduttaa siksi, että mies haluaa. Toiseksi, kuntoilu ja terveellinen syöminen ei todellakaan takaa hoikkaa vartaloa. Olen siitä itse hyvä esimerkki. Senlaatuinen itsestään huolta pitäminen ei aina näy ulospäin hoikkuutena.

Jotenkin ajattelet asiaa väärin päin. Että ensin päädytään pariskunnaksi ja sen jälkeen miellytetään rakasta miestä keskittymällä ulkonäön säätämiseen. Eihän se mene ollenkaan noin. 

Se menee niin, että näytän siltä kuin haluan. Leikkaan hiukseni sellaisiksi kuin haluan, syön ja liikun niin kuin haluan, pukeudun ja meikkaan, tai olen meikkaamatta, niin kuin haluan. Minä olen tällainen kuin olen. Siitä miehestä, joka mieltyi persoonaani ja tähän ulkomuotooni, tuli puolisoni. Siitä miehestä, joka sanoi "olet tosi ihana, mutta näyttäsit paremmalta, jos olisit viisi kiloa kevyempi" ei tullut. 

Me vain ajattelemme asian sitten eri tavalla, ei kai voi sanoa että kumpikaan olisi sinänsä oikeassa tai väärässä.

En minä itsekään tietenkään pakota itseäni mihinkään vaan minulla on ikään kuin sisäsyntyinen näyttää mahdollisimman hyvältä kumppanilleni. Eli se on minun oma haluni. Minulle on kyllä moni sanonut että näyttäisin paremmalta jos minussa tapahtuisi muutos x, enkä ole pahastunut siitä vaan ottanut sen lähinnä kehitysideana. Ei se siis tietenkään tarkoita että minun olisi pakko muuttaa itseäni mitenkään, mutta miksi en toisaalta pyrkisi kehittämään itseäni koko ajan? Tietysti on ihan ymmärrettävää, että ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista, joten ehkä jotkut naiset eivät sitten vain ole yhtään kiinnostuneita ulkonäöstään eivätkä välitä myöskään miehen ulkonäöstä, jolloin on ihan sama minkä näköisen miehen saavat.

Ja eiväthän toki kaikki miehetkään panosta ulkonäköönsä, tosin miehet yleensä myöntävät viehättyvänsä naiskauneudesta kun naisilta kuulee monesti, ettei miehen ulkonäöllä ole mitään väliä vaan vain luonne ja se miten mukava mies on ratkaisee.

Tuon kirjoittamani perusteellahan et voi yhtään tietää, miten paljon panostan ulkonäkööni. Kerroin pelkästään motiivini.

Vierailija
130/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia tunteja elämässäni tähän ulkonäkööni. Toki haluan jo ihan oman hyvinvointini vuoksi näyttää siedettävälle, kelvollisemman näköisenä saa jo parempaa asiakaspalveluakin. 

Esimerkiksi karvanpoisto on atoopikkona tuskaa, mutta poistan karvoja silti. Talvella annan jalkakarvojen kasvaa, mutta en niitä karvajalkoja kehtaa kenellekään esitellä. Jos ei tarvitsisi välittää sosiaalisista paineista poistaisin ainoastaan kainalokarvat ja leikkaisin toosakarvat saksilla lyhyiksi, muuten saisi karvat rehottaa.

Minulla on pitkät hiukset ja niiden värjäilyyn olen käyttänyt satoja ellen tuhansia euroja. Nyt on oma luonnollinen väri, koska herkkä iho. 

Kontrolloin aktiivisesti syömisiäni ja teen paljon töitä pysyäkseni normaalipainoisena. Toki urheilen myös ihan oman mielihyväni vuoksi ja jotta pysyisin terveenä. 

En meikkaa yleensä arjessa (taas koska herkän ihon lisäksi herkät silmät), mutta jos johonkin kylille lähden niin osaan kyllä meikata itseni taidolla. 

Panostan pukeutumiseeni, tiedän mitä ja miten vartalosta pitää häivyttää koska minulla on päärynävartalo. Olen tänä kesänä uskaltautunut rannalle vain 3 kertaa, jos ei tarvitsisi välittää reisien selluliiteista kävisin rannoilla useammin. No, on siinä sentään 3 kertaa enemmän kuin viime kesänä jolloin en mielestäni uinut kertaakaan. 

Käytän välillä korkokenkiä, vaikka ei ne löysien nivelsiteiden kanssa mitenkään erityisen mukavat ole käytössä. 

Olen suhteissani käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa miehen miellyttämiseen, esimerkiksi yksi piti eniten ulkonäöstäni meikattuna, joten meikkasin aina ennen kun nähtiin. Eräs toinen taas ei pitänyt meikkaamisesta, joten yleensä meikkasin vain tosi vähän tai ei ollenkaan kun nähtiin. Olen ostanut seksikkäitä hepeneitä yms miehiä miellyttääkseni. 

Ja tämä lista on vielä todella lyhyt verrattuna siihen mitä todella monet muut naiset tekevät. Itselläni ei ole koskaan ollut täyteaineita, hiuslisäkkeitä, tekoripsiä, tekokynsiä jne vaikka todella monet miehet noita ihailevatkin. Mutta mielummin olen sinkku kuin hommaan vaikkapa silarit. Nyt sinkkuutta takana jo yli 10 vuotta. 

N35

Otatko sen siis positiivisena, jos joku tapailemasi mies viehättyy ulkonäöstäsi nimenomaan siksi että olet panostanut siihen, vai haluaisitko ettei mies välittäisi vaikka lakkaisit meikkaamasta, ajelemasta karvoja, urheilemasta ja lihoisit vaikkapa 20 kg? 

En muuten ole kuullut monenkaan miehen sanovan että viehättyisi mistään tekokynsistä, tekoripsistä tai hiuslisäkkeistä, itse asiassa päinvastoin kaikki miehet joilta olen kuullut mielipiteen asiasta ovat olleet sitä mieltä että nainen on parempi luonnollisena. Eli normaalipainoinen ja terveen lihaksikas, kevyesti meikattu karvaton nainen on useimpien ihanne. Naisellinen pukeutuminen ei myöskään tarkoita samaa kuin piikkikorkkarit ja minihame vaan vaikka jokin kesäinen kukkamekko ja naiselliset söpöt sandaalit/ballerinat.

No en ole mikään kaunotar, joten pakko tätä ulkonäköä on jotenkin kompensoida. Kuten sanoin, niin haluan ihan jo itseni kannalta pysyä siedettävässä kuosissa. Jos lihoaisin suhteen aikana, niin totta kai toivoisin ettei toinen jätä siksi. Mutta kyllä normaalipainoisena pysyminen on parisuhteen saamisen kannalta parempi juttu kuin se että olisi jo valmiiksi ylipainoinen. Ei ole mitenkään liikaa ollut tarjontaa nytkään. 

Kyllä tuo tekoripsien yms vaatiminen on vaikkapa tindermaailmassa ihan normaalia. Kolmekymppisistä miehistä ne joilla on tolkulliset vaatimukset on todellakin varattuja. Ainakin täällä Helsingissä. 

En ole missään vaiheessa sanonut käyttäväni piikkikorkoja ja minihameita. Enemmänkin pukeudun tyyliin kellohame (korostaa vyötäröä ja peittää ison takaliston) ja jotkut nilkkurit. 

N35

Vierailija
131/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun miehet maksavat sen laittautumisen.

Jos mun pitää käyttää korkokenkiä, miehet kollektiivisesti maksavat mulle oman auton tai taksin töihin. En todellakaan kävele korkokengillä. Ja sitten tietysti ne korkokengät. Huonoilla ei kannata kävellä ylipäätään, eli puhutaan 100-200e ja siitä ylöspäin maksavista kengistä.

Jos miehet haluaa, että mulla on pitkät, hienot hiukset, niin saavat maksaa kuukausittaisen käynnin kampaajalla. Pitkillä hiuksilla tähän riemuun menee satanen. Eli 1200e vuodessa. Pelkkiin hiuksiin.

Sitten kynnet, ranskalaisella manikyyrillä pystyy tekemään töitäkin, senkin ylläpito maksaa. Voit googlettaa hintoja.

Kesäisin pitää käydä suihkurusketuksessa, koska aurinko vanhentaisi ihoa. Rusketus kestää viikon ja maksaa 50e/kerta. Eli kesä maksaa 600e miehelle.

Ihokarvojen poisto.

Ripsiväri irroittaa multa omia, luonnollisia ripsiä, joten ne pitänee korvata feikeillä. Olisko se satanen laitto ja 90e huolto kolmen viikon välein. Laske vuosimaksu siitä.

Meikit. Ei kannata ostaa cittarista, ei tule hyvää jälkeä. Pelkät pensselit saattaa maksaa useamman kympin, kun aletaan panostaa hyvään lopputulokseen.

Vaatteet. Niitähän pitää olla naisellisella naisella paljon. Mekkoja joka tilaisuuteen. Kunnollisten, laadukkaiden materiaalien mekot ja muutkin vaatteet alkaa satasen hintaluokasta.

Kesällä pitää olla pellavavaatteita, ei ole halpoja. Talvella kashmirneuleita, vielä kalliimpia. Olen tällä hetkellä ostamassa neuletta, joka maksaa 299e. Polyester/akryylineule ei ole mistään kotoisin.

Saa tosiaan olla lentäjä-kirurgi, joka tekee sivutyönä niitä kalsarimallin hommia, että on varaa "naisellisuuden" ylläpitoon.

Ei taida 3000e/kk riittää.

Vierailija
132/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet naiset sitten ovat kateellisia itseään viehättävimmille naisille ja yrittävät lytätä heitä? Miksi ylipainoista mammaa esimerkiksi häiritsee, jos joku kaunis nuori nainen on peppubikineissä rannalla? Se nuori nainenhan siinä joutuu ne miesten ahdistelut ja katseet ottamaan vastaan ja tämä ylipainoinen onnekas mamma saa olla rauhassa.

Olen huomattavan lyhyt nainen ja minua on haukkunut kääpiöksi/persjalaksi aikuisiällä vain miehet, ei yksikään nainen. 

Vierailija
133/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, naisen pitäisi miehen mieliksi olla kaunis? No mitä nainen saa sitten vastineeksi mieheltä? Ei yhtään mitään? Sitähän minäkin. Suomessa kun ollaan, pihit ukot eivät maksa edes naisensa kaunistautumista. 

Mielestäni on muuten vähän eri asia puhua miehen tarpeesta panna hyvännäköistä naista vrt. naisten tarve tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on. Mutta miehille nämä ovat tietysti kauppatavaraa, toisiinsa rinnastettavia asioita. Miehet oppivat jo pienestä, että vain heidän tarpeillaan on väliä ja kaikenmaailman perseily hyväksytään, koska haarojen välissä killuu munat.

Etkö ole ikinä rakastanut miestä tai ollut hyvässä parisuhteessa, jossa mies olisi kohdellut sinua hyvin?

Miksi naisten ja miesten tarpeet olisivat "eri asia, joita ei voi rinnastaa toisiinsa"? Mutta siis totta kai miehilläkin on olemassa samanlaisia tarpeita kuin naisilla, eli halu tulla hyväksytyksi sellaisenaan kuin on ja saada rakkautta. Mielestäni siihen rakkauteen vain kuuluu se, että hyväksyy tosiaankin toisen sellaisena kuin on eli myös sen, ettei esimerkiksi viehäty ylipainosta. Eihän naisetkaan voi päättää keihin rakastuvat vaan joidenkin kanssa vain on sitä kemiaa ja toisten kanssa taas ei, vaikka olisivat muuten paperilla kuinka täydellisiä tahansa.

En muuten tarkoittanut itsestä huolta pitämisellä mitään voimakasta meikkaamista, tekoripsiä, täytettyjä huulia, rakennekynsiä tai muuta tuollaista vaan ihan vain terveen ja naisellisen näköisenä pysymistä. 

Juu, hyväksy toinen sellaisena, kuin hän on. Mitä väliä on väkivaltaisuudella, päihdeongelmilla, pettämisellä, sairaaloisella mustasukkaisuudella jne. Ne ovat osa toista ihmistä, joten sinun pitää hyväksyä nämä piirteet. Eiks je, ap? Terveen näköisenä pysyminen ei ole myöskään oma valinta pelkästään, ei sairaus lupaa kysy. Sinä varmaan jättäisit kumppanisi, jos hän sairastuisi. Eihän häneltå saisi enää seksiäkään, joten mitä arvoa hänellä olisi.

Vierailija
134/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomattavan lyhyt nainen ja minua on haukkunut kääpiöksi/persjalaksi aikuisiällä vain miehet, ei yksikään nainen. 

Kuinka ikävää! Oletko koskaan huomannut millä nimityksillä palstanainen "kehuu" Anna Abreauta?

Vierailija
135/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, naisen pitäisi miehen mieliksi olla kaunis? No mitä nainen saa sitten vastineeksi mieheltä? Ei yhtään mitään? Sitähän minäkin. Suomessa kun ollaan, pihit ukot eivät maksa edes naisensa kaunistautumista. 

Mielestäni on muuten vähän eri asia puhua miehen tarpeesta panna hyvännäköistä naista vrt. naisten tarve tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on. Mutta miehille nämä ovat tietysti kauppatavaraa, toisiinsa rinnastettavia asioita. Miehet oppivat jo pienestä, että vain heidän tarpeillaan on väliä ja kaikenmaailman perseily hyväksytään, koska haarojen välissä killuu munat.

Etkö ole ikinä rakastanut miestä tai ollut hyvässä parisuhteessa, jossa mies olisi kohdellut sinua hyvin?

Miksi naisten ja miesten tarpeet olisivat "eri asia, joita ei voi rinnastaa toisiinsa"? Mutta siis totta kai miehilläkin on olemassa samanlaisia tarpeita kuin naisilla, eli halu tulla hyväksytyksi sellaisenaan kuin on ja saada rakkautta. Mielestäni siihen rakkauteen vain kuuluu se, että hyväksyy tosiaankin toisen sellaisena kuin on eli myös sen, ettei esimerkiksi viehäty ylipainosta. Eihän naisetkaan voi päättää keihin rakastuvat vaan joidenkin kanssa vain on sitä kemiaa ja toisten kanssa taas ei, vaikka olisivat muuten paperilla kuinka täydellisiä tahansa.

En muuten tarkoittanut itsestä huolta pitämisellä mitään voimakasta meikkaamista, tekoripsiä, täytettyjä huulia, rakennekynsiä tai muuta tuollaista vaan ihan vain terveen ja naisellisen näköisenä pysymistä. 

Juu, hyväksy toinen sellaisena, kuin hän on. Mitä väliä on väkivaltaisuudella, päihdeongelmilla, pettämisellä, sairaaloisella mustasukkaisuudella jne. Ne ovat osa toista ihmistä, joten sinun pitää hyväksyä nämä piirteet. Eiks je, ap? Terveen näköisenä pysyminen ei ole myöskään oma valinta pelkästään, ei sairaus lupaa kysy. Sinä varmaan jättäisit kumppanisi, jos hän sairastuisi. Eihän häneltå saisi enää seksiäkään, joten mitä arvoa hänellä olisi.

Ei äärtä, ei laitaa. Se on keskustelu palstanaisten kanssa.

*eri

Vierailija
136/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä keskustelussa ole mitään järkeä, kun kaikki ymmärtävät tuon ulkonäkööön panostamisen ihan väärin. Tarkoitin hoikkana ja naisellisena pysymistä, ei se todellakaan vaadi mitään suuria rahasummia. 

En ole missään vaiheessa puhunut mitään mistään tekoripsistä, tekokynsistä, hiuslisäkkeistä, korkokengistä, huippuluokan muotivaatteista, solariumista tai muusta tuollaisesta hölynpölystä vaan nimenomaan tuonut esiin sen, että suurin osa miehistä tykkää luonnollisen näköisistä naisista.

Vierailija
137/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tavalla olen vielä yrittänyt ymmärtää, jos naiset eivät erityisesti ehosta itseään, mutta sitä en tajua, miksi ihmeessä niin monet haluavat entisestään rumentaa itseään? Esim. vihervasurife*akoilla niin suosittu otsatukka alkaa aina naurattaa, kun mieleen tulee väkisinkin tämä: 

https://urly.fi/1Gf7

En nyt usko, että kukaan ehdoin tahdoin rumentaa itseään. Ulkonäkö ei vaan kiinnosta. Osalle ihmisistä ei myöskään pitkä otsatukka sovi, eikä heitä kiinnosta mitä mieltä sinä siitä lyhyestä olet.

Vierailija
138/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä keskustelussa ole mitään järkeä, kun kaikki ymmärtävät tuon ulkonäkööön panostamisen ihan väärin. Tarkoitin hoikkana ja naisellisena pysymistä, ei se todellakaan vaadi mitään suuria rahasummia. 

En ole missään vaiheessa puhunut mitään mistään tekoripsistä, tekokynsistä, hiuslisäkkeistä, korkokengistä, huippuluokan muotivaatteista, solariumista tai muusta tuollaisesta hölynpölystä vaan nimenomaan tuonut esiin sen, että suurin osa miehistä tykkää luonnollisen näköisistä naisista.

Aivan. Tarkoitus olu vääntää tästä läskien sheimausketju, mutta pahus kun meni pieleen.

Vierailija
139/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia tunteja elämässäni tähän ulkonäkööni. Toki haluan jo ihan oman hyvinvointini vuoksi näyttää siedettävälle, kelvollisemman näköisenä saa jo parempaa asiakaspalveluakin. 

Esimerkiksi karvanpoisto on atoopikkona tuskaa, mutta poistan karvoja silti. Talvella annan jalkakarvojen kasvaa, mutta en niitä karvajalkoja kehtaa kenellekään esitellä. Jos ei tarvitsisi välittää sosiaalisista paineista poistaisin ainoastaan kainalokarvat ja leikkaisin toosakarvat saksilla lyhyiksi, muuten saisi karvat rehottaa.

Minulla on pitkät hiukset ja niiden värjäilyyn olen käyttänyt satoja ellen tuhansia euroja. Nyt on oma luonnollinen väri, koska herkkä iho. 

Kontrolloin aktiivisesti syömisiäni ja teen paljon töitä pysyäkseni normaalipainoisena. Toki urheilen myös ihan oman mielihyväni vuoksi ja jotta pysyisin terveenä. 

En meikkaa yleensä arjessa (taas koska herkän ihon lisäksi herkät silmät), mutta jos johonkin kylille lähden niin osaan kyllä meikata itseni taidolla. 

Panostan pukeutumiseeni, tiedän mitä ja miten vartalosta pitää häivyttää koska minulla on päärynävartalo. Olen tänä kesänä uskaltautunut rannalle vain 3 kertaa, jos ei tarvitsisi välittää reisien selluliiteista kävisin rannoilla useammin. No, on siinä sentään 3 kertaa enemmän kuin viime kesänä jolloin en mielestäni uinut kertaakaan. 

Käytän välillä korkokenkiä, vaikka ei ne löysien nivelsiteiden kanssa mitenkään erityisen mukavat ole käytössä. 

Olen suhteissani käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa miehen miellyttämiseen, esimerkiksi yksi piti eniten ulkonäöstäni meikattuna, joten meikkasin aina ennen kun nähtiin. Eräs toinen taas ei pitänyt meikkaamisesta, joten yleensä meikkasin vain tosi vähän tai ei ollenkaan kun nähtiin. Olen ostanut seksikkäitä hepeneitä yms miehiä miellyttääkseni. 

Ja tämä lista on vielä todella lyhyt verrattuna siihen mitä todella monet muut naiset tekevät. Itselläni ei ole koskaan ollut täyteaineita, hiuslisäkkeitä, tekoripsiä, tekokynsiä jne vaikka todella monet miehet noita ihailevatkin. Mutta mielummin olen sinkku kuin hommaan vaikkapa silarit. Nyt sinkkuutta takana jo yli 10 vuotta. 

N35

Otatko sen siis positiivisena, jos joku tapailemasi mies viehättyy ulkonäöstäsi nimenomaan siksi että olet panostanut siihen, vai haluaisitko ettei mies välittäisi vaikka lakkaisit meikkaamasta, ajelemasta karvoja, urheilemasta ja lihoisit vaikkapa 20 kg? 

En muuten ole kuullut monenkaan miehen sanovan että viehättyisi mistään tekokynsistä, tekoripsistä tai hiuslisäkkeistä, itse asiassa päinvastoin kaikki miehet joilta olen kuullut mielipiteen asiasta ovat olleet sitä mieltä että nainen on parempi luonnollisena. Eli normaalipainoinen ja terveen lihaksikas, kevyesti meikattu karvaton nainen on useimpien ihanne. Naisellinen pukeutuminen ei myöskään tarkoita samaa kuin piikkikorkkarit ja minihame vaan vaikka jokin kesäinen kukkamekko ja naiselliset söpöt sandaalit/ballerinat.

No en ole mikään kaunotar, joten pakko tätä ulkonäköä on jotenkin kompensoida. Kuten sanoin, niin haluan ihan jo itseni kannalta pysyä siedettävässä kuosissa. Jos lihoaisin suhteen aikana, niin totta kai toivoisin ettei toinen jätä siksi. Mutta kyllä normaalipainoisena pysyminen on parisuhteen saamisen kannalta parempi juttu kuin se että olisi jo valmiiksi ylipainoinen. Ei ole mitenkään liikaa ollut tarjontaa nytkään. 

Kyllä tuo tekoripsien yms vaatiminen on vaikkapa tindermaailmassa ihan normaalia. Kolmekymppisistä miehistä ne joilla on tolkulliset vaatimukset on todellakin varattuja. Ainakin täällä Helsingissä. 

En ole missään vaiheessa sanonut käyttäväni piikkikorkoja ja minihameita. Enemmänkin pukeudun tyyliin kellohame (korostaa vyötäröä ja peittää ison takaliston) ja jotkut nilkkurit. 

N35

Hehtaaripersettä ja läskejä reisiä ei mikään kellohame piilota.

Yllättävän hyvin peittää kun hame/mekko on oikean mallinen ja esim musta pienentää, jotain yksityiskohtia/väriä sitten yläkroppaan. Yläkroppa minulla on kuitenkin siro. 

Toivottavasti kuitenkin tuli hyvä olo kun pääsit haukkumaan, ethän sinä edes tiedä mille minä luonnossa näytän. 

Ihan jo tuo yllä oleva haukkumaviesti on selkeä osoitus siitä miten paljon me naiset saadaan lokaa ulkonäöstämme. Silloin kun olin alipainoinen, olin luiseva/lattarinta/muu loukkaus. Nyt lähempänä normaalipainon ylärajaa sitten jo liian läski. 

N35  

Vierailija
140/204 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.

N35

N35

Hehtaaripersettä ja läskejä reisiä ei mikään kellohame piilota.

Yllättävän hyvin peittää kun hame/mekko on oikean mallinen ja esim musta pienentää, jotain yksityiskohtia/väriä sitten yläkroppaan. Yläkroppa minulla on kuitenkin siro. 

Toivottavasti kuitenkin tuli hyvä olo kun pääsit haukkumaan, ethän sinä edes tiedä mille minä luonnossa näytän. 

Ihan jo tuo yllä oleva haukkumaviesti on selkeä osoitus siitä miten paljon me naiset saadaan lokaa ulkonäöstämme. Silloin kun olin alipainoinen, olin luiseva/lattarinta/muu loukkaus. Nyt lähempänä normaalipainon ylärajaa sitten jo liian läski. 

N35  

Nainen ei ole koskaan tarpeeksi hyvännäköinen. Ja vaikka kuinka olisit Sara Sieppi, niin voit tulla petetyksi. Tiger Woodsillakin oli malli vaimona, mutta ei riittänyt. 

Parempi sinkkuna kuin huolia jotain kitisevää mieslasta elämäänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä