Paljonko teillä jää pakollisten laskujen jälkeen käteen?
Paljonko teille jää kuukausipalkasta käteen sen jälkeen, kun ootte maksaneet vuokran/lainan, sähkön, veden, puhelinlaskun, netin, kotivakuutuksen? Millainen perhe?
Asun yhden lapsen kanssa ja teen laskelmia asuntolainasta. Näiden pakollisten menojen jälkeen minulle jäisi 1700 euroa kuussa ja mietin, onko se paljon vai vähän...
Kommentit (58)
Muutama sata, jolla pitää ostaa ruuat ym.
Nyt täytyy kyllä myöntää, että ei oikeastaan tarkkaa käsitystä. Mutta tilin saldo on vain kasvanut hiljalleen, eli ilmeisesti plussalle jää joka kuukausi.
Opiskelija. Minulle jää 110e, vaikka käyn töissä opiskelujen lisäksi.
Noin 6 tonnia jää kuukaudessa sinkkuna, pakolliset menot 1000-1500 euroa
Noin 2200€, yksin asun velattomassa omakotitalossa.
Kaksi aikuista ja noin 1200€. Nyt on kyllä tulossa lapsi.
Luetelkaahan taas näitä lukemia hirveän monta sivua, niin viisastutte.. 😂
Kahden työssäkäyvän perhe, käteen jää noin ~4500e lainanlyhennyksen ja säännöllisten laskujen jälkeen
En tiedä. Ei ole vielä tullut tarvetta tsekata tiliä, että riittääkö siellä rahaa. Aina on riittänyt.
En ymmärtänyt kysymystä 🧐. Ei meille ainakaan esim.vakuutusmaksut tule kuukausittain. No, vastaus olkoon, että aika paljon ja vähän päälle. Lainoja ei oo, eikä vuokraa.
ei ole sellaista kuin "pakolliset laskut". Kaikki laskut ovat ihan itse omilla valinnoilla aiheutettuja.
N. 1000e.
Siitä sitten maksan ruoan ja muut menot.
T. Yksineläjä
Lönen räcker inte ens till för de månatliga utgifterna.
Vierailija kirjoitti:
ei ole sellaista kuin "pakolliset laskut". Kaikki laskut ovat ihan itse omilla valinnoilla aiheutettuja.
Totta. Mm. asuminen on itse aihetettua.
Huoh.
No laittakaa vaan lisää näitä lukemia. Valehdellakkin saa vapaasti
Yhden lapsen yh, velaton asunto, 3800 e/kk jää rahaa säästöön ja sijoituksiin. Mutta vero% on 36 eli yhteiskunta ottaa yli kolmasosan tuloistani,
Kaksi eläkeläistä.
Pakollisten menojen jälkeen 2600€