Miksi naiset eivät halua panostaa ulkonäköönsä miesten takia?
Tämähän ei tietenkään koske kaikkia naisia, mutta osan naisista kuulee aina puhuvan miten eivät halua pinnallista miestä vaan haluavat että mies rakastuu heidän sisimpäänsä. Tämän vuoksi eivät esimerkiksi halua laihduttaa tai pitää pitkiä hiuksia, koska heitä ei kiinnosta miellyttää miehiä. Samaan aikaan he kuitenkin toivovat löytävänsä miehen, joka rakastaisi heitä sellaisina kuin he ovat, arvostaisi heitä, pitäisi heitä haluttavana ja huomioisi heitä kaikin tavoin.
Eikö tuo ole vähän ristiriitaista ja miesten biologian kieltämistä? Siis siinä ei tietenkään ole mitään pahaa että nainen toivoo noita edellä mainittuja asioita vaan tarkoitan, että jos nainen haluaa saada hyvän ja häntä huomioivan miehen niin eikö naisen pitäisi sitten vastavuoroisesti haluta olla itse miehelle mahdollisimman hyvä ja huomioida miehen tarpeet? Vai miten voi sanoa rakastavansa, jos samaan aikaan on sitä mieltä, että sen miehen halut ja tarpeet ovat vähemmän arvokkaita kuin omat eikä kiinnostaa täyttää niitä?
Miehillehän siis tärkein asia parisuhteessa on seksuaalisten tarpeiden tyydyttyminen ja tähän kuuluu oleellisena se, että nainen on haluttava. Naiset taas toivovat suhteelta enemmän henkistä yhteyttä, yhteistä ajanviettoa ja kaikkea mikä ei liity suoraan seksiin ja myös viehättyvät enemmän henkisistä/statukseen liittyvistä ominaisuuksista kuin pelkästä ulkonäöstä, mutta eihän se tarkoita että naisten halut olisivat jotenkin oikeampia kuin miesten. Miksi siis niin monet naiset suhtautuvat niin vihamielisesti siihen, että mies haluaa hoikan itsestään huolta pitävän naisen, eikö rakkaus ole sitä että haluaa toiselle parasta mahdollista ja tällöin haluaisi olla myös mahdollisimman haluttava toisen silmissä?
Ja ei ole tarkoitus syyllistää tässä ketään, jokainen saa toki ajatella kuten haluaa ja toki tämä koskee myös niitä miehiä, jotka eivät ole yhtään kiinnostuneita naisten haluista.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni siihen rakkauteen vain kuuluu se, että hyväksyy tosiaankin toisen sellaisena kuin on eli myös sen, ettei esimerkiksi viehäty ylipainosta. Eihän naisetkaan voi päättää keihin rakastuvat vaan joidenkin kanssa vain on sitä kemiaa ja toisten kanssa taas ei, vaikka olisivat muuten paperilla kuinka täydellisiä tahansa.
Avaatko tätä ajatusta vähän? Siis jos et viehäty ylipainosta, niin ei kai sinun tarvitse ottaa ylipainoista naista? Vai toivotko naisen siis hyväksyvän sinut sellaisena kuin olet, että jos hän lihoo suhteen aikana, sinä saat lakata hyväksymästä hänet sellaisena kuin hän on?
Siis parisuhteessa pitäisi huomioida toinen ja toisen tarpeet. Entä jos ne menevät ristiin? Entä jos pitkät hiukset ja puolison ulkonäkömieltymykset eivät olekaan sille toiselle sitä parasta mahdollista? Aloittajan esimerkissä jos nainen ei vain halua pitkiä hiuksia, niin sellaisen vaatiminen ei ole naisen parhaan ajattelua. Sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, ap. Itsekin naisena tätä ihmettelen. Tosin poliittisesti epäkorrekti aihe tällä hetkellä, väärä mielipide ;).
N38
Tällä hetkellä? Ei vaan tämä asia on aina huono. Kenenkään ei pidä muuttua muuta kuin itsensä vuoksi ja koskee niin naisen kuin miehen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
No jos mietin omaa parisuhdettani ja omaa miestäni, niin tottakai haluan olla hänen kanssaan mahdollisimman kaunis ja viehättävä. Kotona en pukeudu pieruverkkareihin vaan seksikkäisiin ja minulle itselleni mukaviin mekkomallisiin yöpaitoihin. Viikonloppuna vaikka ollaan kahdestaan kotona, saatan laittaa kevyen meikin. Toisaalta kun menen salille tai töihin, en välitä samalla tavalla miltä näytän. Muiden miesten aikana ei ole mitään tarvista olla mahdollisimman kaunis, päin vastoin pukeudun seksikkäästi vain ja ainoastaan kotona.
Mutta yhtä lailla mieheni haluaa olla mahdollisimman komea ja hyvännäköinen. Käy säännöllisesti parturissa trimmaamassa hiukset ja parran. On aina puhdas, huoliteltu ja pukeutuu kivoihin ja siisteihin vaatteisiin. Tarkkailee myös painoaan, ettei pääse tulemaan mahaan ylimääräistä. Eli molemmin puolin pitää toimia tämän ulkonäöstä huolehtimisen.
Tämä oli se, mitä hain takaa. Koska siitä toisesta välittää niin haluaa näyttää hänelle hyvältä, totta kai puolin ja toisin.
Eli mielestäni toisesta välittämiseen kuuluu se, että pitää myös ulkonäöstään huolta, koska aika harvassa ovat ne joille ei oikeasti merkitse toisen ulkonäkö yhtään. Kun molemmat pitävät huolta ulkonäöstään niin kummankin halut säilyvät, kumpikin haluaa seksiä ja suhde pysyy muutenkin hyvänä, kun on seksiä ja molemminpuolista huomioimista.
Ja yleensä se menee niin, että mitä enemmän saat toiselta niin sitä enemmän haluat toiselle myös antaa, mutta koska voit vaikuttaa vain omaan käyttäytymiseesi niin kannattaa itse olla sille toiselle mahdollisimman hyvä, koska silloin hän myös todennäköisesti on sinulle hyvä takaisin.
Tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta tehdä asioita vain siksi että sillä miellyttää jotakuta muuta. Itse ainakin syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa ihan vain siksi, että se tuntuu hyvältä ja kuuluu täten normiarkeeni siinä missä nukkuminen ja peseytyminenkin. Sama toki pätee kaikkeen muuhunkin tekemiseeni vapaa-ajalla eli en harrasta mitään siksi, että se voisi olla jonkun miesten mieleen ja tehdä minut kiinnostavaksi heidän silmissään vaan ainoastaan siksi että se kiinnostaa minua itseäni.
Samaa odotan myös mieheltä eli että hän harrastaa ja tekee niitä asioita jotka tuottaa hänelle hyvää mieltä ja fiilistä eikä niiden tietenkään pidä olla täysin samoja kuin minulla. Sen verran pitää kuitenkin olla samanhenkisyyttä että jotkut harrastukset joko on jo tai niistä ainakin tulee yhteisiä, koska ei siitäkään pidemmän päälle tule mitään jos yhdessä olemiseen ei ole monipuolisesti aikaa. Itse siis viihdyn hyvin luonnossa ja olisi tylsä ajatuskin, että mies ei haluaisi lähteä yhdessä vaikka lappiin vaeltamaan viikoksi vaan jäisi ennemmin kotiin kittaamaan kaljaa ja viskomaan frisbeetä..
En ikinä ottaisi kumppania, jolle tietynlaiset ulkonäköseikat ovat kynnyskysymys. Oma kumppanini pitää silmistäni, piirteistäni ja muodoistani, mutta jos hän vaatisi minun pysymään aina yhtä hoikkana tai yhtä pitkähiuksisena tai samalla hiusten värillä kuin tavatessamme (saati haluaisi muuttaa niitä asioita minussa eri suuntaan kuin minä haluan) niin lähtisin kävelemään. Haluan olla suhteessa ns kotonani enkä pönöttää jatkuvasti tai pelätä että minut jätetään jos en vastaa jotain tarkkaa ihannekuvaa jonka on päässään Oikeasta Naisesta rakentanut. Minun pitää kelvata hänelle sellaisena kuin olen, samoin toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyökkäävää? Jos ap (joka on kyllä tullut liiankin tutuksi täällä) taas kerran kertoo, minkälaisia naisten pitäisi olla, että mies jaksaa panna (tärkeintä elämässä?), niin mitä hyökkäävää on siinä, että totesin asian.
Varsinkin, kun ap (taas kerran) puhuu muka kaikkien miesten puolesta.
En ole aloittanut tänne ainoatakaan ketjua tästä aiheesta tätä ennen.
Kukaan ei muutenkaan tuntunut ymmärtävän aloitustani niin kuin sen tarkoitin, kyse oli pohjimmiltaan siitä mitä rakkaus merkitsee. En tiedä miten selittäisin asian paremmin niin, että se voitaisiin ymmärtää oikein. Ehkä vain sitten koen asiat eri tavalla kuin muut ja muut eivät siksi ymmärrä minun ajattelutapaani.
Ymmärsikö kukaan mies pointtiani ja jos ymmärsi, niin voisiko sen selittää jotenkin paremmin? Tai ehkä se olisi pitänyt esittää vain täysin sukupuolineutraalisti ja pohtia yleisesti rakkauden ja toisten huomioimisen merkitystä ilman mitään käytännön esimerkkejä kummastakaan sukupuolesta.
Jo pitkistä hiuksista möliseminen tekee sinusta pellen. Normaaliälyllä varustettu ymmärtäisi sen eikä alkaisi ruikuttaa miten kukaan ei ymmärrä.
Onpa hauskaa. Jos päätyisin treffeille ja äijä sanoisi että pitää "naisellisista naisista" niin juoksisin äkkiä. En ole vielä tähän mennessä ymmärtänyt mitä se miesten mielestä tarkoittaa sen lisäksi että on heikko, alistuva, hoivaviettinen ja ulkonäöstään kovin kiinnostunut, usein feikistä (paljon meikkiä, hiustenpidennyksiä) ja haluaa tehdä elämästään epämukavaa esim korkokengillä.
Kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni siihen rakkauteen vain kuuluu se, että hyväksyy tosiaankin toisen sellaisena kuin on eli myös sen, ettei esimerkiksi viehäty ylipainosta. Eihän naisetkaan voi päättää keihin rakastuvat vaan joidenkin kanssa vain on sitä kemiaa ja toisten kanssa taas ei, vaikka olisivat muuten paperilla kuinka täydellisiä tahansa.
Avaatko tätä ajatusta vähän? Siis jos et viehäty ylipainosta, niin ei kai sinun tarvitse ottaa ylipainoista naista? Vai toivotko naisen siis hyväksyvän sinut sellaisena kuin olet, että jos hän lihoo suhteen aikana, sinä saat lakata hyväksymästä hänet sellaisena kuin hän on?
Ei miehen tietenkään tarvitse ottaa ylipainoista naista, jos ei halua.
Mutta jos mies haluaa normaalipainoisen naisen suhteeseen niin eikö se ole ihan samanlainen toive kuin että nainen haluaa vaikkapa fiksun ja hauskan miehen suhteeseen? Siis miksi mies olisi naista pinnallisempi, kun eihän kumpikaan voi sen enempää vaikuttaa haluihinsa?
Ja sitten jos mies ryhtyy parisuhteeseen hoikan naisen kanssa joka lihoo suhteen aikana niin ei kai se tee miehestä pinnallista k*sipäätä, jos mies ei kykene enää viehättymään naisestaan yhtä paljon? Toki toimii myös toiseen suuntaan, eli totta kai on yhtä ymmärrettävää että nainen kokee suhteen epätyydyttävänä, jos mies ei saa mieheltä riittävästi huomiointia tai mies lihoo paljon.
Voisi myös kysyä, että jos ei löydä kumppania niin miksi syyttää siitä muita eikä yritä parantaa itseään. Toimii siis toki yhä molempiin suuntiin, mutta otin vain nyt esille tämän näkökulman, että monet ylipainoiset naiset voisivat laihduttaa, mutta jostain syystä eivät halua, koska miesten tulisi hyväksyä heidät ylipainoisina jotta se olisi "oikeaa" rakkautta. Mutta eihän nainenkaan sitten kykene rakastamaan miestä "oikeasti", jos ei hyväksy että mies ei viehäty ylipainosta?
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Minä halusin sellaisen miehen, joka ei ole pinnallinen ja joka rakastaa ja arvostaa minua sellaisena kuin olen. Onnekseni löysin sellaisen. Arvaatko ap mitä se käytännön elämässä tarkoittaa? Muunmuassa sitä, että minun ei tarvitse laihduttaa, kasvattaa väkisin pitkiä hiuksia tai pukeutua mieheni silmää eniten miellyttävällä tavalla. Minun seksuaalinen haluttavuuteni hänen silmissään ei ole riippuvainen tällaisista asioista eikä se, mitä hän toivoo minun hänen hyväkseen parisuhteessa tekevän, muodostu ulkonäköni muokkaamisesta.
Sinulla ap tuntuisi olevan hyvin yksipuolinen käsitys miehistä. Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikki miehet eivät ole samanlaisia ja toivo samoja asioita puolisoltaan? Kaikkia miehiä ei oikeasti ulkonäköasiat parisuhteessa kiinnostele hirveän paljon ja niilläkin joita kiinnostelee, se käsitys naiskauneudesta ei ole kaikilla samanlainen. On oikeasti olemassa miehiä, jotka tykkäävät hoikemmista naisista ja niistä jotka tykkäävät muhkummista. Ja on myös olemassa niitä, joille tällaisella asialla ei loppupeleissä ole juurikaan merkitystä. On olemassa miehiä, jotka pitävät lyhyistä hiuksista naisella, niitä jotka preferoivat pitkiä ja ennenkaikkea niitä, joille koko asia on herttaisen yhdentekevä, kunhan se nainen muuten miellyttää. Kokemukseni mukaan useimmille miehille myös parisuhteessa merkitsee enemmän muut seikat kuin se, että puoliso muistuttaa jotain miehen omaa kauneusihannetta.
Kyllä aloittaja saa edellyttää naiseltaan normaalipainoa. Ylipainohan kielii epäterveellisistä elintavoista. Se myös kertoo ihmisestä paljon.
Tottakai aloittaja saa edellyttää naiseltaan normaalipainoa tai ihan mitä vaan haluaa. En minä ainakaan moista ole kieltänyt. Jos huomasit, niin en kritisoinut aloittajan henkilökohtaisia mieltymyksiä millään tavalla, vaan lähinnä hänen käsitystään siitä, että kaikkien miesten mieltymykset olisivat yhteneviä hänen kanssaan.
Mielestäni miehen pitää olla seksuaalisesti haluttava, älykäs, vaaleahiuksinen, hoikka ja viehättävä.
Aika harva mies on.
Ollessani sinkku päätin, että en jaksa pakkeloida, hankkia piilareita, pukeutua aina upeasti ja muuta vastaavaa, koska halusin, että mahdollinen tuleva mies tykästyy siihen oikeaan minuun.
Siis siihen silmälasipäähän, joka ei meikkaa, laita hiuksia tai välitä muodista.
Eikä olisi epäreilua tehdä harhaanjohtava ensivaikutelma tällättynä? 😅
Vierailija kirjoitti:
No jos mietin omaa parisuhdettani ja omaa miestäni, niin tottakai haluan olla hänen kanssaan mahdollisimman kaunis ja viehättävä. Kotona en pukeudu pieruverkkareihin vaan seksikkäisiin ja minulle itselleni mukaviin mekkomallisiin yöpaitoihin. Viikonloppuna vaikka ollaan kahdestaan kotona, saatan laittaa kevyen meikin. Toisaalta kun menen salille tai töihin, en välitä samalla tavalla miltä näytän. Muiden miesten aikana ei ole mitään tarvista olla mahdollisimman kaunis, päin vastoin pukeudun seksikkäästi vain ja ainoastaan kotona.
Mutta yhtä lailla mieheni haluaa olla mahdollisimman komea ja hyvännäköinen. Käy säännöllisesti parturissa trimmaamassa hiukset ja parran. On aina puhdas, huoliteltu ja pukeutuu kivoihin ja siisteihin vaatteisiin. Tarkkailee myös painoaan, ettei pääse tulemaan mahaan ylimääräistä. Eli molemmin puolin pitää toimia tämän ulkonäöstä huolehtimisen.
Nainen, joka käyttää kuvottavaa sanaa verkkareista, kertoo vain ja ainoastaan itsestään.
Mielenkiintoista, että joku pitää viehättävänä.
Kauniina ja hoikkana naisena vastaan.
Jos olet hyvin kaunis ja etenkin kaunisvartaloinen, saat naisena kokea kaikenlaista ikävää, mm minulle tullaan baarissa kysymään että ”onko noi sun tissit aidot, kun on niin hyvännäköiset” tai onko sulla täytettä huulissa? Ja saatetaan tanssiessa kouria persettä. Tai suututaan kun kieltäydyn ilmaisesta drinkistä/ tanssiin lähdöstä/ iskuyrityksestä.
Tai mies tuijottaa jatkuvasti kun olen bikineissä rannalla ja yritetään tehdä tuttavuutta vaikka haluan vain ottaa aurinkoa ja lukea. Myös töissä yritetään vihjailla ja annetaan palautetta mun ulkonäöstä esim haluan jutella sen ”osaston kaunottaren kanssa” jne.
Kaikenlaiset miehet tuijottavat jos vähänkin on jotain kesäistä päällä. Ja inhottavia ehdotuksia saat kuunnella.
Naisena tulee tunne että miehet yliseksualisoivat ja olet vain joku pantava kaunis kuori/reikä hyvillä tisseillä jne.
Miesten pinnallisuus alkaa yököttää ja samoin se avoin tai epäsuora vihjailu. Kaunis tietää kertomattakin että on ehkä kaunis, koska on kuullut sen about tuhanteen kertaan. Ei mikään uutinen.
Naisena haluaa löytää miehen, jolle olet enemmän kuin ”nätti naama ja pantava kroppa”
Ei mun elämäntehtävä täällä ole olla miesten kuolauksen kohde!! Johon AP yrittää nyt tyrkyttää.
Mulla on ihan oma elämä ja haluan löytää miehen, joka rakastuu minun persoonaan ja luonteeseen. Eikä mun isoihin tisseihin tai muuhun ulkoiseen asiaan.
Me lisäksi kaikki vanhenemme. Jos miehen rakkaus perustuu mun seksikkääseen ja kauniiseen ulkomuotoon, mikä on suhteen tulevaisuus kun vanhenen ja rupsahdan???
Olisi kiva saada AP kommentoimaan. Kun miehenä et tajua ajavasi naisen nurkkaan pinnallisilla ajatuksillasi. En halua miestä joka preferoi mun kropan tärkeimmäksi asiaksi. Ja kerroin jo syyt.
Minuun mies rakastui, yhäkin kehuu päivittäin.
Vaikka siis en vahaa, sheivaa, laita kulmia, meikkaa muualle kuin joskus töihin, käytä korkoja, pidä seksikkäitä alusvaatteita (mummokalsarit kunniaan).
Kyllä nämä J-kupin daisarit, iso peppu ja suomalaiseksi tumma ulkonäkö kelpaa ihan vaikka vaan pieruverkkaireihin käärittynä vaikka liikakilojakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta yksi merkittävimpiiä hyviä puolia Suomessa on se, että täällä ei sen paremmin naisten kuin miesten tarvitse mitenkään eriyisesti panostaa ulkoiseen olemukseensa ja korosaa omaa ulkoista naiseuttaan tai vastaavasti omaa miehisyyttään, jotta voisi saavuttaa muiden tai vain miehen/ miesten (tai vastaavasti nais(t)en) kunnioituksen ja arvostuksen.
Tavanomaisella siisteydellä ja puhtaudella ja tilanteeseen sopivilla vaatteilla/ asiusteilla pääsee monesti jo hyvin pitkälle.
Kokisin luultavasti hieman vaivaannuttavana jos nainen, jota kohtaan tuntisin erityisttä viehätystä ja ihastumista (myöhemmin mahd. rakkautta) antaisi ymmärtää, että syy hänen ulkoisen olemuksena huolehtimiseen ja kunnosssa pitämiseen kumpuaa ennen kaikkea halusta miellyttää minua (tai yleisemmin miestä).
Miten tuohon edes miehenä pitäisi vastata samalla mitalla?
Sinkkumies
Juuri noin ja ihan yleensäkin ne sukupuolesta johtuvat piirteet näkyvät ilman erityistä korostustakin.
Toivottavasti löydät pian rakkaan, olet jalat maassa ja ymmärtävä ihminen eli ihana elämänkumppaniksi.
T. Yks täti
Kiitos kauniista sanoistasi, jotka ennätivät vielä tavoittaa minut. -Aattelin näe lopetella palstailut ainakin toviksi. Kyllä sitä kauniina kesäpäivinä ja niitä seuraavina ehtoina pitäisi löytää parempaakin tai ainakin kokonaan jotain muuta tekemistä kuin palsailla täällä. - Vaiika on tämäkin varmasti monelle hyvä paikka muta on lähdeävä, jota voi tulla takaisin, niinkuin Nuuskamuikkunen sanoisi nyt
Huomaan, että eriyisesti "tiuikmpina korona päivinä" tuli hakeuduttua tänne ihan liian usein. Ja nyt kun koronarajoitteita puretaan, niin on aika suunnata itsekin muualle, vaikka tulevaisuus näyttääkin ennalta arvaamatomalta. - Onko joku joskus tienny tarkasti tulevaisuuden?
Onni tullee pieninä pätkinä ja häivähdyksinä. Yriän satsata tyytyväisyyteen
Lempeitä kesäpäiviä toivottaen
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tietenkään tarvitse ottaa ylipainoista naista, jos ei halua.
Mutta jos mies haluaa normaalipainoisen naisen suhteeseen niin eikö se ole ihan samanlainen toive kuin että nainen haluaa vaikkapa fiksun ja hauskan miehen suhteeseen? Siis miksi mies olisi naista pinnallisempi, kun eihän kumpikaan voi sen enempää vaikuttaa haluihinsa?
Ja sitten jos mies ryhtyy parisuhteeseen hoikan naisen kanssa joka lihoo suhteen aikana niin ei kai se tee miehestä pinnallista k*sipäätä, jos mies ei kykene enää viehättymään naisestaan yhtä paljon? Toki toimii myös toiseen suuntaan, eli totta kai on yhtä ymmärrettävää että nainen kokee suhteen epätyydyttävänä, jos mies ei saa mieheltä riittävästi huomiointia tai mies lihoo paljon.
Voisi myös kysyä, että jos ei löydä kumppania niin miksi syyttää siitä muita eikä yritä parantaa itseään. Toimii siis toki yhä molempiin suuntiin, mutta otin vain nyt esille tämän näkökulman, että monet ylipainoiset naiset voisivat laihduttaa, mutta jostain syystä eivät halua, koska miesten tulisi hyväksyä heidät ylipainoisina jotta se olisi "oikeaa" rakkautta. Mutta eihän nainenkaan sitten kykene rakastamaan miestä "oikeasti", jos ei hyväksy että mies ei viehäty ylipainosta?
Ei ole samanlainen toive. Samanlainen toive on että nainen ei halua lihavaa miestä. Lihava mies on vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Kauniina ja hoikkana naisena vastaan.
Jos olet hyvin kaunis ja etenkin kaunisvartaloinen, saat naisena kokea kaikenlaista ikävää, mm minulle tullaan baarissa kysymään että ”onko noi sun tissit aidot, kun on niin hyvännäköiset” tai onko sulla täytettä huulissa? Ja saatetaan tanssiessa kouria persettä. Tai suututaan kun kieltäydyn ilmaisesta drinkistä/ tanssiin lähdöstä/ iskuyrityksestä.
Tai mies tuijottaa jatkuvasti kun olen bikineissä rannalla ja yritetään tehdä tuttavuutta vaikka haluan vain ottaa aurinkoa ja lukea. Myös töissä yritetään vihjailla ja annetaan palautetta mun ulkonäöstä esim haluan jutella sen ”osaston kaunottaren kanssa” jne.Kaikenlaiset miehet tuijottavat jos vähänkin on jotain kesäistä päällä. Ja inhottavia ehdotuksia saat kuunnella.
Naisena tulee tunne että miehet yliseksualisoivat ja olet vain joku pantava kaunis kuori/reikä hyvillä tisseillä jne.
Miesten pinnallisuus alkaa yököttää ja samoin se avoin tai epäsuora vihjailu. Kaunis tietää kertomattakin että on ehkä kaunis, koska on kuullut sen about tuhanteen kertaan. Ei mikään uutinen.
Naisena haluaa löytää miehen, jolle olet enemmän kuin ”nätti naama ja pantava kroppa”Ei mun elämäntehtävä täällä ole olla miesten kuolauksen kohde!! Johon AP yrittää nyt tyrkyttää.
Mulla on ihan oma elämä ja haluan löytää miehen, joka rakastuu minun persoonaan ja luonteeseen. Eikä mun isoihin tisseihin tai muuhun ulkoiseen asiaan.
Me lisäksi kaikki vanhenemme. Jos miehen rakkaus perustuu mun seksikkääseen ja kauniiseen ulkomuotoon, mikä on suhteen tulevaisuus kun vanhenen ja rupsahdan???
Olisi kiva saada AP kommentoimaan. Kun miehenä et tajua ajavasi naisen nurkkaan pinnallisilla ajatuksillasi. En halua miestä joka preferoi mun kropan tärkeimmäksi asiaksi. Ja kerroin jo syyt.
Vastaan myöhemmin, kun olen ensin pohdiskellut miten olisi järkevintä vastata. Menee todennäköisesti huomiselle.
Minä nainen haluan vähintään yhtä paljon seksiä kuin mieheni ja mies tykkää koskettelusta, pussailusta yms vähintään yhtä paljon kuin minä ja siitä että häntä huomioidaan.
Kotityöt on siitä hassu asia että ne kuuluu automaattisesti siellä asuville. Mies ei ole mikään naisen pikkuapuri eikä mies osta kotitöillä seksiä.