Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen yhden naisen joka elää yli 35vuotiaana äitinsä luona, mikähän tuota naista

Vierailija
26.06.2020 |

oikeasti vaivaa, tai mikä hänellä mahtaa olla syynä, kun vaikuttaa ulospäin ihan normaalilta? (ei vammainen) Ihmettelen vaan. Näen häneet joskus ulkona äitinsä kanssa kaupoilla ja he aina kulkevat kahdestaan. Koskaan en ole tuolla naisella ystäviä/miestä nähnyt. Aina vain äitinsä kanssa. Ilmeisesti elänyt nyt näin ihan lapsuudesta

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hänen äitinsä on alkoholisti tai sairas ja tarvitsee omaishoitajan?

Vierailija
2/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen elää omaa elämäänsä. Ei meidän kaikkien tarvi olla samasta muotista.

Vierailija
4/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen äitinsä on ihan virkeä ja kunnollisen näköinen ihminen, ei vaikuta milläänlailla alkoholistilta tai sairaalta

Vierailija
5/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omaishoitaja. Voi olla vaikka muistisairaus, joka ei näy päälle?

Vierailija
6/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon miehiä jotka viisikymppisinä ja ylikin asuvat vanhempiensa kanssa, eivätkä edes auta näitä, vaan hassaavat omat tuet ja vanhemmat elättävät.

Voisin kyllä itse asua tyttärieni kanssa, koska taloni on iso ja voisivat näin saada säästöjä tulevaisuutta varten. Toisen näkymät eivät mt-ongelmien vuoksi ole hyvät, joten hänellä olisi vaikeaa selvitä yksin, tukeahan hän saisi, mutta kimppakämpässä ei pärjäisi. Minä juuri ja juuri voisin pärjätä häben kanssaan, joku vieraampi ei.

Vierailija
7/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia, lievä kehitysvamma tai autistinen.

Vierailija
8/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti mahdollisesti avuntarpeessa tai tytär niin huonopalkkaisessa työssä, ettei oikein ole varaa omaa asuntoon, ainakaan muuhun kuin hikiseen pieneen yksiönkopperoon. Ja mitä sitten, jos he viihtyvät näin, niin sen ei pitäisi vaivata sinua lainkaan. Kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
9/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tunne, et voi tietää. Naapurissa eräs nainen asui vanhempiensa kanssa. Ihan normaalilta hän näytti, mutta oikeasti autistinen. Vanhemmat kyllä tekivät virheen, kun eivät antaneet itsenäistyä. Sitä piti sitten sosiaalihuollon ja diakonissan kanssa opetella nelikymppisenä. Ei hän puhumaton ollut, mutta puhui vain jos jotain kysyttiin ja lyhyin monotonisin lausein. Normaali päällepäin, erilaisuuden huomasi vasta kun tunsi paremmin. Kaupassa käydessä hyvin monotonista ja rutiinimaista ja ostokset aina samoja. Kerran näin ahdistuskohtauksen, kun kaupassa oli muutettu järjestystä. Onneksi kaupassa mukana oli hänen tuttavansa, joka auttoi ja sai menemään ohi.

Vierailija
10/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti miettinyt tuon hankalam mieheni kanssa eläessäni, että olisin ollut paljon onnellisempi, jos olisin asunut äitini kanssa. Joo, toki miehestä voi erota...

Vierailija
11/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen äitinsä on ihan virkeä ja kunnollisen näköinen ihminen, ei vaikuta milläänlailla alkoholistilta tai sairaalta

Alkoholismi ja moni muukin sairaus on sellaisia, että ne eivät näy päälle päin. Tietäisitpä vaan kuin moni "kunnollisen näköinen" on riippuvainen tai muuten mieleltään sairas. En toki väitä, että tuo tapaus olisi, mutta mahdollista se on. 

Vierailija
12/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä ei ole autoa ja käyn isommat ostokset tekemässä samalla kyydillä aina äitini kanssa, noukkii mut matkalla.

On mulla mies (ollut jopa useampia!) ja oma koti, enkä ole neitsytkään.

Mutta kiva kun ihmettelet.

N30

Vierailija
13/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parikin tuollaista tapausta. Heille se tuntuu toimivan, joten mikäs siinä.

Vierailija
14/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla rahatilanne. Tiedän yhden tapauksen, kun nainen lähti lasten kanssa karkuun väkivaltaista miestä ja joutui taloudellisen tilanteen takia olemaan lastensa kanssa vanhempiensa luona pari vuotta.

Vierailija
15/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Miksi vaivaat päätäsi tuntemattomien ihmisten asumisjärjestelyillä?

Vierailija
16/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivasi sellainen kuin sopivan asunnon puute, kun muutaman kuukauden asuin äitini ja isäni kanssa 34-vuotiaana. 

Vierailija
17/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se maksaa vuokraa mieluummin äidilleen kun tuntemattomalle.

Sinänsä jos olisi mahdollista, voisin itsekin muuttaa äitini isoon omakotitaloon ja maksaa hänelle kohtuullisen osa vuokraa samalla omaan säästäen.

Ihan fiksua.

Vierailija
18/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en pidä tuota läheskään tai edes mitenkään erikoisena järjestelynä, kun taas aikuinen mies vanhempiensa luona herättää sääliä. Ellei sitten ole maatila jonka mies ottaa joskus itselleen hoidettavaksi.

Vierailija
19/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivasi sellainen kuin sopivan asunnon puute, kun muutaman kuukauden asuin äitini ja isäni kanssa 34-vuotiaana. 

Mutta hän on asunut koko ikänsä

t. AP

Vierailija
20/59 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän on asunut koko ikänsä

t. AP

Entäpä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi