Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipaketit jenkeistä ei tule perille

ostaja
26.06.2020 |

Onko muilla samaa ongelmaa, postipaketit eivät tule jenkeistä perille? Olen tilannut kahdesta eri paikasta 3.5. ja 28.5. ja paketeista on viimeisin havainto Chigacon lentokentältä, siihen loppuu tiedot, eikä paketteja ole tullut perille.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit eivät ole tulleet, muut kyllä...

Vierailija
2/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain eilen yhden paketin. yllättäen, koska sen toimitus oli jo leimattu epäonnistuneeksi. kesti yli 2 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tilausta jäänyt jenkkilään, kevään aikana. Toissa päivänä laitoin taas uuden tilauksen saa nähdä mitä käy.

Vierailija
4/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä tavaraa huhtikuussa ja paketti tuli kesäkuun alussa. Ei ollut edes sitä normaalia tullausjuttua mikä samasta paikasta tilatessa on ennen ollut, vaan paketti tuli suoraan ovelle.

Vierailija
5/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin sieltä tavaraa huhtikuussa ja paketti tuli kesäkuun alussa. Ei ollut edes sitä normaalia tullausjuttua mikä samasta paikasta tilatessa on ennen ollut, vaan paketti tuli suoraan ovelle.

Lisään vielä että seuranta loppui Los Angelesin lentokentälle.

Vierailija
6/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin maaliskuussa, ei näy eikä kuulu. Kaupasta tuli jo ilmoitus, että koranan vuoksi koko systeemi on kaaoksessa ja paketeista ei tietoa, missä menevät ja tulevatko koskaan perille. Hyvittivät rahat ilman erillistä kyselyä.

Vierailija
7/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump istuu niitten päällä.

Vierailija
8/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paketin, mutta meni lähes 3 kk. Tullaus oli 1.6 ja postista tuli ilmoitus nyt maanantaina, eli hidasta on tässäkin päässä.

Vierailija
9/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu koronasta, en tiedä milloin normalisoituu tilanne. Mun paketti on seissyt yli 2 kk jo Nykissä.

Vierailija
10/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin toiseen firmaan kyselyn pari viikkoa sitten, eivät ole vastanneet mitään. Olen ennenkin tilannut sieltä. Maksoin molemmat Paypalin kautta. En nyt uutta tilausta ala tekemään, ettei mene yhteensä uudestaan yli 500€ ties minne. En usko että enää tulevat perille.

Vierailija
11/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan aikaan olen ostanut iHerbistä, ne tuli viikossa.

Vierailija
12/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle uutisoi huhtikuussa että postin kulku Yhdysvaltoihin on "haasteellista":

"Postin kuljetusyhteydet Suomesta Euroopan ulkopuolelle ovat tällä hetkellä lähes kokonaan poikki, kerrotaan Postin tiedotteessa. Kiinaan ja suurimpaan osaan Euroopan maista posti kulkee. ---  Yhdysvallat on markkinoista haastavin. Vielä muutama päivä sitten paketit kulkivat, mutta tällä hetkellä meillä ei ole sinne yhteyttä."

https://yle.fi/uutiset/3-11300562

Vierailija
13/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk kesti kirjeen saapuminen perille.

Vierailija
14/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni cd: n tuloon 3 kuukautta.

Vierailija
15/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa koronatilanne pahenee edelleen. Ja suurin osa lennoistakin on peruttu. Millä ihmeellä oikein luulitte pakettienne tänne pääsevän? Laivarahdilla kestää useita kuukausia ja kuluttajien paketteja harvemmin niillä rahdataan.

Vierailija
16/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan odottaisi vielä, että alan pyytämään rahojani takaisin, ellei pakettia kuulu?

Vierailija
17/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaja kirjoitti:

Laitoin toiseen firmaan kyselyn pari viikkoa sitten, eivät ole vastanneet mitään. Olen ennenkin tilannut sieltä. Maksoin molemmat Paypalin kautta. En nyt uutta tilausta ala tekemään, ettei mene yhteensä uudestaan yli 500€ ties minne. En usko että enää tulevat perille.

Jos ne ei oo vastannut voit hyvillä mielin tehä rahojen takaisinvedon Paypalin kautta.

Vierailija
18/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa koronatilanne pahenee edelleen. Ja suurin osa lennoistakin on peruttu. Millä ihmeellä oikein luulitte pakettienne tänne pääsevän? Laivarahdilla kestää useita kuukausia ja kuluttajien paketteja harvemmin niillä rahdataan.

No ei nyt vaan tullut mieleen, että se on ihan jumissa, koska sieltä iHerbistä tuli viikossa ja ne tilasin toukokuussa. Kanadasta tilasin huhtikuussa, hiukan nikotellen tuli, mutta tuli kuitenkin kohtuullisessa ajassa. Eurooppa on tietysti lähempänä ja toimii, Virosta ja Ruotsista tulee nopeasti, kuin Suomestakin.  Täytynee kääntyä Paypalin puoleen ainakin tuossa ensimmäisessä lähetyksessä, kun eivät vastaa sieltä kaupasta kerran mitään.

Vierailija
19/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaja kirjoitti:

Ja samaan aikaan olen ostanut iHerbistä, ne tuli viikossa.

Sama juttu. Tuli viidessä päivässä, DHL:n pakettina.

Vierailija
20/50 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiva menee kyllä viikossa meren yli. Tiedä sitten missä ne kuppaa ..

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan