Listataan rasittavia kliseitä, mitä kuulee aina vanhempien ihmisten suusta
"Kyllä se mieli muuttuu, ja haluat lapsia heti kun tapaat jonkun ihanan miehen!"
"Mummona sinä kadut varmasti noita tatuointejasi! Saisiko niitä poistettua?"
Muita?
Kommentit (122)
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
"Kyllä sinäkin löytäisit heti töitä jos olisit aktiivisempi ja soittaisit vaikka sille työnantajalle!"
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sinäkin löytäisit heti töitä jos olisit aktiivisempi ja soittaisit vaikka sille työnantajalle!"
Vielä parempi: "Kyllä töitä saa kun vain menee paikan päälle kysymään"
"Mikset vaan MENE töihin? Siis ihan oikeasti, senkus MENET sinne, se on niin yksinkertaista! Taidat olla vaan laiska!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo monesti toimii jos on pikkufirma jossa pomo aina paikalla.
"Kunhan käyt yliopiston niin saat varmasti heti hyväpalkkaisen ja arvostetun työn. Tärkeintä on mennä yliopistoon, ei alalla ole niin väliä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei toimi 2020-luvulla. 70-luvulla ja aiemmin varmasti saikin töitä, kun vain käveli firmaan sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pikkufirmalla ole varaa palkata ketään. Pomo on sen takia aina paikalla, koska sillä ei ole varaa palkata muita työntekijöitä. Jos itse olisin pikkufirman pomo, niin ärsyytyisin vaan jos paikalla ramppaisi jotain työn ruinaajia.
Äitini minulle
Kun olin teini: "Ei saa käyttää meikkiä! Ei saa mennä kavereiden kanssa ulos! Ei saa käyttää hametta, se on h*orien asu! Ei saa tapailla poikia! Pitää olla kotona äidin kanssa!"
Nyt kun olen aikuinen: "Mikset käytä meikkiä? Miksei sulla ole kavereita? Mikset käytä hametta tai jotain naisellisempia vaatteita? Miksei sulla ole jo poikaystävää? Miksi nyhjäät vaan kaiket päivät kotona?"
Kunhan pääset työn syrjään kiinni, niin kyllä se elämä siitä lutviutuu.
"Ilo ilman viinaa on teeskentelyä". Typerää suurten ikäluokkien alkoholismin puolustelua.
Nimenomaan, jos on firma, jossa pomo on aina paikalla, se johtuu juuri siitä, että liikevaihto ei riitä työvoiman palkkaamiseen. Meillä on pikkufirma, jossa pomo on paikalla 30 % työajasta. Kyselijät ohjataan automaattisesti ottamaan yhteyttä sähköpostilla tai firman nettisivujen lomakkeella. Ei meillä kyllä paikkoja avoinna ja ole sekä epätodennäköistä on, että tuleekaan ihan lähiaikoina.
"Kyllä sinä sitten tässä iässä ymmärrät tämän asian."
Kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu.
Armeijassa pojista tulee miehiä.
"Älä osta sitä mitä tarvitset, vaan sitä mitä ilman et tule toimeen."
"Sinuna iässäsi minulla oli jo kolme lasta." (Tämä kun olin 25v. Nyt 30 eikä vieläkään lapsia)
" Sen kun menet sinne työpaikkaan ja vaadit päästä henkilöstöjohtajan puheille, niin varmasti saat töitä!"
"Jos et olisi niin nirso, sinullakin olisi jo mies" sanottuna ihmiselle, joka ei edes halua parisuhdetta