Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tv-sarjoista tuttu asia ei toimisi tosielämässä ollenkaan? -peukutusketju

Vierailija
25.06.2020 |

Mikä tv-sarjoista tuttu asia herättäisi ihmetystä, vihastusta tai olisi arjessa aivan mahdotonta toteuttaa? Yksi asia per viesti. Peukku ylös = oon samaa mieltä, ettei toimisi. Peukku alas = mitä vikaa tässä on, tosielämässäkin toimii. Ap aloittaa:

Monissa tv-sarjoissa vierailee sivurooleissa hahmoja, jotka tulevat tärkeiksi tietyllä tuotantokaudella. Juonenkäänteiden myötä naapurisi on paljastunut äitisi adoptioon antamaksi veljeksesi, saat siskopuolen äitisi uuden avioliiton myötä tai käy ilmi, että sinulla on salattu serkku, josta et ole kuullutkaan aiemmin. Seuraavalla kaudella juonikuvio on ohi ja nämä kadonneet veljet, siskopuolet ja serkut ovat kadonneet kuin Saharaan. Kukaan ei enää mainitsekaan ihmisiä, jotka joskus olivat todella tärkeä osa elämää eikä heitä enää näy perhejuhlissa tms. Sen sijaan elämässä on uudet tärkeät ihmiset, joita vaihdetaan sarjan edetessä kuin sukkia. Jos tosielämässä joku lemppaisi läheisensä vuoden välein, alettaisiin ihmetellä, mitä ihmettä toinen oikein touhuaa.

Ap

Kommentit (237)

Vierailija
101/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuisikin häikäiseväksi kaunottareksi, kun riisuu rillit :D

Tk:ssa olisi myös kiva saada Tohtori House-tyyliin kokonainen nerojen tiimi ihmettelemään ongelmaasi.

Vierailija
102/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin saada miestä ihastumaan itseeni samalla kun hän deittailee kymmentä muuta naista, suutelee ja mahdollisesti sekstaileekin heidän kanssaan. Odottelisin tyynesti, päätyisikö mies kuitenkin minun kanssani yksiin, koska olinhan häneen jo heti ensinäkemältä rakastunutkin. (Bachelor)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tk:ssa olisi myös kiva saada Tohtori House-tyyliin kokonainen nerojen tiimi ihmettelemään ongelmaasi.

Olisi hauska tk! Joka alan erikoislääkärit tekisivät tunnin aikana kaiken magneettikuvista leikkauksiin ja välissä ratsaisivat kotisi. Vartin kohdalla väärä diagnoosi, kolmen vartin kohdalla oikea. Lupusta epäillään aina, se ei ole koskaan se.

Vierailija
104/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän nämä Macgyverin viritelmät. Pommi vessapaperista ja hakaneulasta tai muut vastaavat. 

Kuinkahan suuri osa noista todellisuudessa toimisi? 

Nyt täytyy päteä, kun tiedän; ne on kaikki testattu. Ne toimivat. Se oli oikein tärkeä juttu ohjelman tekijöille.

Parin ensimmäisen tuotantokauden kyllä. Myöhemmin ideat loppui ja tapahtumat oli samanlaista ilotulituspommien räiskettä kuin muutkin teinisalapoliisisarjat.

Vierailija
105/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi seurustelukumppani löytyy aina lähipiiristä ja kumppanit kiertävät kehää kaverukselta toiselle.

Aika moni ei hyväksyisi, jos paras ystävä alkaisi seurustella oman ex-puolison kanssa.

sekä siskokset vuorotellen on saman miehen kanssa

Vierailija
106/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän nämä Macgyverin viritelmät. Pommi vessapaperista ja hakaneulasta tai muut vastaavat. 

No ainakin R D Anderson oppi itse pari hyvää kikkaa, mm. pyöränkumin pikapaikkauksen.

Pommin rakentamista hänelle ei opetettu.

Vierailija
107/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahmot telkkarissa ovat aina tavalla tai toisella mielenkiintoisia tyyppejä. Minä olen monen mielestä tylsä, en harrasta mitään extremeä vaan käyn lenkillä ja luen kirjoja. En ole erityisen hauska tai suosittu, minulla on vain pari kaveria. Jos kävelen kadulla vastaan, kukaan ei myöhemmin muista nähneensä minua, kun olen niin näkymätön.

Ohis, mutta niin minäkin olen luullut olevani. Silti moni työkseen ihmisiä tapaava, jatkuvasti kasvoja bongaileva tyyppi on vuosia myöhemmin tunnistanut minut. Esimerkiksi Kauko Röyhkä.

Vierailija
108/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahmot telkkarissa ovat aina tavalla tai toisella mielenkiintoisia tyyppejä. Minä olen monen mielestä tylsä, en harrasta mitään extremeä vaan käyn lenkillä ja luen kirjoja. En ole erityisen hauska tai suosittu, minulla on vain pari kaveria. Jos kävelen kadulla vastaan, kukaan ei myöhemmin muista nähneensä minua, kun olen niin näkymätön.

Kyllä mina tarkkailen sinua. Olet tosi kiinnostava ihminen ;)

ihailijasi

Kiitos, Kalervo 68 v, mutta en ole kiinnostunut isäni ikäisistä miehistä 😁

Siis en halua elämääsi. totesin vain tarkkailevani sinua kuten vaikka emmerdalea

Reino 65

Vierailija
109/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyripäiväkirjoissa Matt taitaa olla ainoa joka käy työssä (mysteerigrilli nimisessä kahvilabaarissa) kun muut saman ikäiset ja sitä vanhemmat vain käyvät ko.kahvilassa asiakkaina. Muuten taitaisi olla harvinaista että vain yksi on työssä ja muut käyvät vain toisen työpaikalla juomassa ja syömässä. Välillä kahvilassa oli työssä myös Jeremy mutta jäi kai yks kaks pois.

Vierailija
110/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy päteä, kun tiedän; ne on kaikki testattu. Ne toimivat. Se oli oikein tärkeä juttu ohjelman tekijöille.

No joskus se "hitsasi" kolikolla. Se nyt ei missään nimessä ole mahdollista. 

Vierailija
111/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi syödään kakkuja, leivoksia, pizzaa, hampurilaisia...kukaan ei silti liho. (Sinkkuelämää ja Frendit)

Vierailija
112/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjoissa yleensä kaikki makaa kaikkien kanssa eli tyyliin highschoolissa nainen jättä poikaystävän, sitten naisen bestis kiinnostuu miehestä kunnes hekin eroavat, sitten bestis kiinnostuu ystävänsä toisesta exästä jne. Yleensä kaikki on siedettävää jotain pieniä juttutuokioita lukuunottamatta kaikki tulee mukisematta toimeen, kaikki aina seurustelevat (paitsi nörtit) ja on hyväksyttävää sellainen kierrätys-seurustelu bestiksen exästä toiseen bestiksen exään tai bestiksen veljen serkkuun jne. Tosielämässä moni alkaa vihata ystäväänsä jos alkaa seurustella exän kanssa. Sarjoissa miehet ovat myös usein todella anteeksiantavaisia tyyliin "ei haittaa että olit veljeni/parhaan ystäväni kanssa" ei toimisi noin tosielämässä. 

Vierailija
113/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjoissa ollaan aina välittömästi valmiina seksiin. Kukaan ei kärsi impotenssista, päänsärystä, kuukautisista tai väsymyksestä.

Ja seksi on melkein aina maatamullistava kokemus. Hyvä ettei ilotulitteet lentele ilmassa, kun on niin kovaa säpinää.

Jep, eikä kenenkään tarvitse asetella osia kohdakkain käsin, vaikka hommiin ryhdyttäisiin repimällä vaatteet päältä. 

Seksimieltymykset myös osuvat kohdalleen ja kumpikin tykkää samoista jutuista.

Vierailija
114/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus alkaa yllärinä tai sitten kärvistellään, kun muksua ei kuulu. Parin kuukauden yrittämisen jälkeen ollaankin jo adoptiopuuhissa.

Vierailija
115/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus alkaa yllärinä tai sitten kärvistellään, kun muksua ei kuulu. Parin kuukauden yrittämisen jälkeen ollaankin jo adoptiopuuhissa.

Mikä voidaan perua koska tahansa lapsen traumatisoitumatta.

Vierailija
116/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdesäätämisen määrä. Kukaan lähipiirissäni ei ole säätänyt monen kanssa, raskautunut ystävänsä kumppanille, seurustellut siskonsa exän kanssa tai vastaavaa.

Vierailija
117/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telkkarisarjoissa kaikille sattuu mystisesti erilaiset etunimet eikä supersuosittuja nimiä olekaan. Ihmisiä ei koskaan tarvitse erotella toisistaan sukunimen ekalla kirjaimella. Oikeassa elämässä päiväkodin pihalla juoksentelisi useampi Isla, Emma ja Emil ja koulun pihalla hengailisi useampi Aada ja Elias.

Kaikilla on myös kauniit tai neutraalit sukunimet. Se vasta olisikin, kun päähenkilö olisi joku Mällinen. :D

Amerikansuomalaiset julkkikset on olleet järjestään hassunnimisiä, tai vaikeilla nimillä varustettuja. Onneksi kitaristi Kaukosella on neutraali sukunimi etunimensä on Jorma.

Vierailija
118/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska tk! Joka alan erikoislääkärit tekisivät tunnin aikana kaiken magneettikuvista leikkauksiin ja välissä ratsaisivat kotisi. Vartin kohdalla väärä diagnoosi, kolmen vartin kohdalla oikea. Lupusta epäillään aina, se ei ole koskaan se.

Sisarellanikin epäillään lupusta, ja hän on melko varma ettei ole se (siinä on HYVIN epämääräiset oireet)

Vierailija
119/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi syödään kakkuja, leivoksia, pizzaa, hampurilaisia...kukaan ei silti liho. (Sinkkuelämää ja Frendit)

Enää. Lihavuus kuuluu epävarman ihmisen nuoruuteen. Ei suinkaan muut syömishäiriöt, juominen tms. Roolit ja piirteet on yksinkertaistettuja ja yksipuolisia.

Vierailija
120/237 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ja hiljaiset tytöt jotka hautautuvat villapaitansa sisään ja pudottavat koulukirjansa keskelle käytävää kun joku vain kulkeekin ohi saavat 2 ihailijaa, jotka inhoavat toisiaan. Toinen on rikas mutta silti cool, ja toinen on väärältä puolen kaupunkia, mutta silti cool. Nämä pojat sitten miehekkäästi tappelevat toistensa kanssa, kun ujo tyttö yrittää pohdiskella että kumman kaa olis.

Oikeassa elämässä pojat juoksevat minihametyttöjen perässä, kirjahiiret saavat olla ihan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän