Nuoruuden parhaat kaverit, oletko ottanut yhteyttä?
Onko kukaan teistä tuntenut kiusausta ottaa yhteyttä nuoruutenne hyviin ystäviin esim somen kautta? Itse olen usein miettinyt, mutta en ole uskaltanut.
Kommentit (10)
En ole eikä tarvitse ottaa. Jos olisi paras ystävä niin ei olisi koskaan hyljännyt minua.
Vierailija kirjoitti:
voit toki ottaa mutta varaudu pettymykseen. ei ole enää sama tyyppi kukaan meistä.
Mitä tarkoitat tuolla?
Voisitko ottaa yhteyttä siihen kouluaikojesi kilteimpään poikaan? :(
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ottaa yhteyttä siihen kouluaikojesi kilteimpään poikaan? :(
En. Hän hukkui rippikesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voit toki ottaa mutta varaudu pettymykseen. ei ole enää sama tyyppi kukaan meistä.
Mitä tarkoitat tuolla?
sitä ettei kemiat enää kohtaa välttämätä. kasvettu eri suuntiin. ollaan entisiä hyviä kavereita.
Mulla on käynyt huono tuuri nuoruuden kavereiden kanssa. Kukaan ei ole oikein osoittautunut luottamuksen arvoiseksi, tai on ollut liian erilaiset arvot. Eipä ole syytä ottaa yhteyttä.
Pari nuoruuden kaveria on edelleen parhaimpia ystäviä, nyt jo yli 40 vuotta.
Voisin ottaa keneen vaan yhteyttä, jotka olleet joskus kavereita. Luulen, että ne joiden kanssa ei silloin synkannut, ei synkkaa edelleenkään.
Kyllä otinkin, silloin kun Facebook ilmestyi ja oli uusi juttu. Kaivoin kaikki vanhat kaverit sieltä ja haudattiin sotakirveet. Tuli ihan hyvä mieli kun saatiin vanhat riidat sovittua. Ei me silti koskaan nähty. Eikä kukaan ehdottanutkaan sellaista. Suoraan sanottuna ei edes tehnyt mieli tavata ja pelkäsin jonkun ehdottavan sitä.
On vain liikaa aikaa kulunut ja ollaan kasvettu niin eri teille. Tavallaan se että vaan kuuli heistä ja sai kuulla, että kaikki on ok riitti minulle. Toki siellä sitten oli heitäkin joilla asiat eivät olleet hyvin. Heistä jäi huolestunut olo 😟.
Harmittaa kun muistan kuinka mukavia ihmisiä olivat silloin kouluaikoina ja elämä on vienyt päihteiden ja mielenterveys ongelmien pariin. Olisin suonut heille parempaa onnea elämässään.