Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuvat rinnat imetysten jälkeen, miten tästä eteenpäin?

Vierailija
25.06.2020 |

Olen 35, 2 lapsen äiti, pienin vaaja 1v. Nyt sain kilot karistettua ja muuten voisi alkaa elämään mutta noi rinnat...siis 2 roikkuvaa nahkapalaa. Lempiasentomme meihen kanssa nainen ylhäällä ja noi rinnat silloin ovat erittäin säälyttävän näköiset. Silikoonia en ota, mutta en tiedä miten voin jatkossa nauttia seksistä ja muuten saan tuntemaan itseeni kauniiksi naiseeksi toummoisten rintojen kanssa. Mikä treenaaminen siihen ei auta.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kunnollisilla liiveillä hilaat ne kohdalleen, eihän siinä muu auta.

Vierailija
2/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat työnsä hoitaneet, joten kunnioittakaamme niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsia, jos äidillä on noin huono itsetunto🤔

Vierailija
4/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa olla kaunis kaikenlaisilla tisseillä?

Vierailija
5/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valitettavasti poppakonsteja. Käytä kauniita alusvaatteita jos niistä tulee itsevarmempi olo.

Tai ajan kanssa siihen tottuu, että tämmöisiksi ne muuttui, tiedän tunteen...

Vierailija
6/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja on suurennettu perinteisesti implanttien avulla, mutta nykyään on myös mahdollista valita rasvansiirto. Rasvansiirto on sopiva menetelmä silloin, kun toivomuksena on saada nykyistä täyteläisemmät, luonnollisen tuntuiset ja pehmeät rinnat.

Vierailija
7/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän laihduttanut imettämällä? Silloin voi rupsahtaa.

Vierailija
8/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napaseudulla ne omanikin low-fiveta paiskaa, mutta ei se ole seksuaalisuuteeni eikä seksielämäämme vaikuttanut. Toki tiedän, että alusvaatemalliksi minusta ei ole. Mutta  onneksi on muitakin töitä tarjolla.

Vierailija
9/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kunnollisilla liiveillä hilaat ne kohdalleen, eihän siinä muu auta.

Joutuuko aina harrastamaan seksiä liivit päällä?

-muu

Vierailija
10/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsia, jos äidillä on noin huono itsetunto🤔

Totta, kyllä kunnon äiti olisi heti tyytyväinen itseensä, eikä mikään huonon itsetunnon omaava.

Hyvät äidit näkevät itsensä aina kauniina, eivätkä harmistu edes väliaikaisesti kehonsa muutoksista ☺️

Vierailija
11/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Olen töissä vanhuspuolella ja autan asukkaita päivittäin peseytymisessä ja pukeutumisessa. On siis tullut nähtyä monenlaisia rintoja ja vartaloita. Yksistäkään en ole ajatellut pahasti enkä ole arvostellut edes mielessäni. Yritän tässä siis sanoa jotain sensuuntaista, että me kaikki vanhenemme ja keho muuttuu, rinnatkin.

En silti halua vähätellä ongelmaasi. Itse kamppailen ihottuman ja aknearpien kanssa, joten tiedän miten kamalaa on, kun jokin osa itsestä tuntuu vääränlaiselta ja vieraalta. Toivottavasti löydät ratkaisun!

Vierailija
12/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katselee jo nuorempaa ja terhakanpaa.

Vierailija
13/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autakaan. Minun rintani riipahtivat samaisesta syystä 25-vuotiaana. Silloin se tuntui pahalta, kuten raskausarpinen vatsakin. Mutta kaikkeen tottuu. Nyt 49-vuotiaana olen hyväksynyt itseni. Ei täältä kukaan timminä lähde, ellei sitten nuorena kuole. Mutta en ihmettele tai paheksu, jos joku turvautuu kauneuskirugiaan. Se on parempi kuin jäädä voivottelemaan. Toisaalta lopputulos on sama kuitenkin. Elämä jättää jälkensä. Ei sitä pidä hävetä.

Muistan jostain lukeneeni, että jollain alkuasukaskansalla oli kirous, jossa toivottiin vihamiehelle ikuisesti pystyjä rintoja, koska se tarkoitti ikuisesti alhaista sosiaalista statusta, nuoren tytön asemaa. Äideillä ei ole pystyjä rintoja, mutta heillä on asema aikuisina, vaimoina ja vanhempina.

Kehosi on tehnyt upeita asioita, älä häpeä sitä!

Vierailija
14/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän laihduttanut imettämällä? Silloin voi rupsahtaa.

Ei, oli vaan imetysten aikana niin paljon maitoa, että kuppi A muuttui C tai Dks ja iho päässyt kunnolla venymään

-ap

Vierailija
15/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ap miehesi kivekset säilyneet terhakkaina vuosien saatossa vai roikkuvatko apeina lähetyssaarnaajassa? Pitäisikö niitä terhakoittaa kohotuksella ja silikonitäytteillä?

Muija sanoi että tuntuu hyvälle kun iso kul*i painaa pohjia myöten ja kassit läpsyttelee perseelle.

Roikkuvat kassisi ovat yhtä kiihottavat kuin niiden seurana tulevat riippupeppu ja roikkumanboobsit. Mutta kiva, että lankeat muijasi läpinäkyvimpiinkin kehuihin.

Vierailija
16/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imetyksen lopettamisesta ei ole vielä paljon aikaa, voi rinnat vielä hieman palautua. Minulla ainakin jonkin verran palautuivat, eivät toki entiseen... Mutta siinä meni aikaa

Vierailija
17/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin lyhyt, ettei sitä kannata elää kärsien:) Rintoja korjataan ihan rasvansiirrollakin ilman implantteja. Mun entisen opiskelukaverin äiti mm. korjautti siten rintansa, joiden ulkonäöstä oli kärsinyt vuosikaudet.

Vierailija
18/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei autakaan. Minun rintani riipahtivat samaisesta syystä 25-vuotiaana. Silloin se tuntui pahalta, kuten raskausarpinen vatsakin. Mutta kaikkeen tottuu. Nyt 49-vuotiaana olen hyväksynyt itseni. Ei täältä kukaan timminä lähde, ellei sitten nuorena kuole. Mutta en ihmettele tai paheksu, jos joku turvautuu kauneuskirugiaan. Se on parempi kuin jäädä voivottelemaan. Toisaalta lopputulos on sama kuitenkin. Elämä jättää jälkensä. Ei sitä pidä hävetä.

Muistan jostain lukeneeni, että jollain alkuasukaskansalla oli kirous, jossa toivottiin vihamiehelle ikuisesti pystyjä rintoja, koska se tarkoitti ikuisesti alhaista sosiaalista statusta, nuoren tytön asemaa. Äideillä ei ole pystyjä rintoja, mutta heillä on asema aikuisina, vaimoina ja vanhempina.

Kehosi on tehnyt upeita asioita, älä häpeä sitä!

Pelkkää pas*aa, kukaan mies halua enää ryppymahaista naista työmiehen rukkasilla, jotkut surkeat betat saattavat käyttää kassien tyhjennykseen paremman puutteessa.

Hahhah, alfamiehet eivät tänne kirjoittele, joten sulle taitaisi kyllä kelvata 🤣. Siis jos saisit.

Vierailija
19/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on niin lyhyt, ettei sitä kannata elää kärsien:) Rintoja korjataan ihan rasvansiirrollakin ilman implantteja. Mun entisen opiskelukaverin äiti mm. korjautti siten rintansa, joiden ulkonäöstä oli kärsinyt vuosikaudet.

Nimenomaan on turhaa kärsiä suuren leikkauksen riskeistä ja kivuista.

Vierailija
20/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nätit liivit ja pidä niitä. Itsekin aion tehdä niin kunhan tämän toisen saan imetettyä. Odotan lopputulokseksi sellaista 65B nahkarukkasta. Ei näistä omistani enää seksuaalisia saa. Onneksi pienille rinnoille on nykyään hienoja kaarituettomia malleja.

Onko imetyksen lopettamisesta pitkä aika? Rinnathan palautuu vielä 2 vuoden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi