Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuvat rinnat imetysten jälkeen, miten tästä eteenpäin?

Vierailija
25.06.2020 |

Olen 35, 2 lapsen äiti, pienin vaaja 1v. Nyt sain kilot karistettua ja muuten voisi alkaa elämään mutta noi rinnat...siis 2 roikkuvaa nahkapalaa. Lempiasentomme meihen kanssa nainen ylhäällä ja noi rinnat silloin ovat erittäin säälyttävän näköiset. Silikoonia en ota, mutta en tiedä miten voin jatkossa nauttia seksistä ja muuten saan tuntemaan itseeni kauniiksi naiseeksi toummoisten rintojen kanssa. Mikä treenaaminen siihen ei auta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lapseton 23-vuotias jolla isot mutta todella roikkuvat rinnat. Liivit päällä näyttää joo ihan hyvältä, ilman liivejä roikkuvat samalla tavalla kuin sukkaan laittaisi painavan kiven. Usein mietityttää ja kauhistuttaa että mitäköhän näille läpysköille tapahtuu sitten tulevaisuudessa lasten hankinnan jälkeen...😌

No ei välttämättä tapahdu mitään. jos jo valmiiksi roikkuu <3

Vierailija
42/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi sama juttu. Oli ätosi kipeää aikaa pari vuotta imetysten jälkeen, itsetunto rintojen osilta (ja kahden vertikaalisen sektioarven jäljiltä) tosi huono. Sitten meitä vielä koetteli avioero ja tapasin myöhemmin vähän nuoremman, lapsettoman ja todella urheilullisen ja ulkomuodoltaankin todella timmin miehen. Päätin, että seksikkyyteni ei ole roikkuviin rintoihin tai vatsaan valjastettu, vaan se muodostuu itsevarmuudesta, ja omasta suhteestani vartalooni. Meni oppi miehelle, kun hänkin pitää kehostani. Vaikka se ei saman näköinen ole kuin ennen lapsia, ajaa se edelleenkin asiansa. Edelleenkin kiihotun nännejä koskettelemalla ja lantionpohjan lihakset on tullut treenattua hyvään kuntoon. Kerran täällä vain ollaan, kannattaa pyrkiä nauttimaan ajasta. :)

Mukava kuulla sellaisia tarinoita, täytynee oppia Sinulta. Jospa itsetuntoni paranee kun menen töihin. Mieheni ei tässä paljon auta, kun ei osa kehua ja muuten puhuu vähän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ap miehesi kivekset säilyneet terhakkaina vuosien saatossa vai roikkuvatko apeina lähetyssaarnaajassa? Pitäisikö niitä terhakoittaa kohotuksella ja silikonitäytteillä?

Muija sanoi että tuntuu hyvälle kun iso kul*i painaa pohjia myöten ja kassit läpsyttelee perseelle.

Roikkuvat kassisi ovat yhtä kiihottavat kuin niiden seurana tulevat riippupeppu ja roikkumanboobsit. Mutta kiva, että lankeat muijasi läpinäkyvimpiinkin kehuihin.

Mun viesti poistettiin, mutta mammojen pilkkaviestit sallitaan.

Menkää vaan nukkumaan itkien riippareidenne kanssa.

Vierailija
44/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies katselee jo nuorempaa ja terhakanpaa.

Tää on normaali vietti. Mies haluaa panna ja nainen lapsia niin hups maailma on liikakansoitettu :D

Vierailija
45/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos imetys on vasta loppunut voivat rinnat siitä vielä parantua. Jos kuntosalilla käyt, niin rintalihasliikkeitä kannatta tehdä, eivät ne ihmeitä tee, mutta tukevat. Itse olen aina ollut C-kupin rinnat "omistava" ja kolme lasta imettänyt 9-11kk ikään. Viimeisen imetyksen jälkeen olin kuin kuivan kesän orava, rinnat olivat ihan järkyttävät nahkapussit, mutta 10 kg lisää painoa (nyt olen 172/60, eli imetyksen jälkeen olin ihan luuta ja nahkaa) ja rinnat ovat lähes ennallaan. Käyn paljon salilla ja liikun muutenkin, joten tukevat urheiluliivit ovat ehdottomat!

Tsemppiä, tiedän miten vaikuttaa itsetuntoon ja seksuaalisuuteenkin rintojen muuttuva ulkonäkö, mutta ole armollinen itsellesi.

Vierailija
46/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ap miehesi kivekset säilyneet terhakkaina vuosien saatossa vai roikkuvatko apeina lähetyssaarnaajassa? Pitäisikö niitä terhakoittaa kohotuksella ja silikonitäytteillä?

Muija sanoi että tuntuu hyvälle kun iso kul*i painaa pohjia myöten ja kassit läpsyttelee perseelle.

Roikkuvat kassisi ovat yhtä kiihottavat kuin niiden seurana tulevat riippupeppu ja roikkumanboobsit. Mutta kiva, että lankeat muijasi läpinäkyvimpiinkin kehuihin.

Niinku naiset lankeaa raskausmahan kehumiseen. Huomasi naisten kuvitelmat siinä ketjussa jossa puhuttiin rehellisesti.

Vierailija
47/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama homma. Mutta kuukautiskierron loppuvaiheilla rinnat yleensä muuttuvat isommiksi ja täydemmiksi, jolloin nahkarukkasefekti ei ole niin paha. Pahinta on juuri kun imetys on loppunut, sen jälkeen muutamassa vuodessa voivat vielä hieman palautuakin.

Itselläni tosin ollut raskaat riipputissit teinistä asti. Nyt vaan ovat ihan tyhjätkin.

Vierailija
48/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon imettänyt kolmea lastani ja kaikkia vielä aika pitkään, viimeisintä yli vuoden. Ja olihan ne rinnat jokaisen imetyksen jälkeen aika karmeat, mutta ne on palautuneet. Nuorimmainen on nyt 3 v. ja rinnat suunnilleen samanlaiset kuin ennen lapsia. Enkä käytä ees liivejä ikinä kotona ollessani enkä treenaa mitenkään suuremmin. Että anna ajan kulua ja katso josko ne itsellään siitä korjaantuisivat.

Vierailija
49/49 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja kudostyyppi vaikuttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän