Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"

Vierailija
25.06.2020 |

Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄

Kommentit (465)

Vierailija
381/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden kysely on normaalia. Kertoo miehen kiinnostuksen kohteista, usein koulutustasosta, elämäntyylistä, elintasosta yms. Valitettavasti itse en työttömän kanssa lähtisi treffeille, ellei työttömyyteen ole jotain hyvää syytä. Aikuisen ihmisen elämään kuuluu oleellisesti työnteko ja itsensä elättäminen. En ole kiinnostunut syrjäytyneistä, mt- tai päihdeongelmaisista, laiskoista tms. Etsin itselleni kumppania, en pelastettavaa tai tuettavaa. Sitä teen töissä jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
382/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden kysely on normaalia. Kertoo miehen kiinnostuksen kohteista, usein koulutustasosta, elämäntyylistä, elintasosta yms. Valitettavasti itse en työttömän kanssa lähtisi treffeille, ellei työttömyyteen ole jotain hyvää syytä. Aikuisen ihmisen elämään kuuluu oleellisesti työnteko ja itsensä elättäminen. En ole kiinnostunut syrjäytyneistä, mt- tai päihdeongelmaisista, laiskoista tms. Etsin itselleni kumppania, en pelastettavaa tai tuettavaa. Sitä teen töissä jo ihan tarpeeksi.

No ei ole normaalia kun jos miehen vastaus ei miellytä niin mies poistetaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole normaalia kun jos miehen vastaus ei miellytä niin mies poistetaan heti.

No se juuri on normaalia. Elämäntyyli- ja -arvokysymykset ovat parisuhteissa tärkeitä. Jos ei natsaa, niin turha siinä on enää jahkata.

Vierailija
384/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta samahan se on elämässä muutenkin. Jos joku tyyppi ei miellytä, niin ei sen kanssa jatketa pidemmälle. Työttömän kannattaa hakeutua töihin. Pk-seudulla ainakin on töitä tarjolla, jos sellaista on valmis tekemään. Ja epäilenpä myös miehillä olevan tietyt kriteerit naisten suhteen... Vai valitsetteko matcheiksi kaikki?

Vierailija
385/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se juuri on normaalia. Elämäntyyli- ja -arvokysymykset ovat parisuhteissa tärkeitä. Jos ei natsaa, niin turha siinä on enää jahkata.

Tässä ei olisi ongelmaa, jos sanoisit suoraan: Jos mies ei tienaa tarpeeksi, tai ala on minulle turnoff.

Vierailija
386/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo työstä kysely on jokseenkin raivostuttavaa. Että toisessa tai kolmannessa viestissä kysytään, että mitä teet työksesi. Mä haluan olla siellä omana itsenäni, en missään työpersoonassa. Haluan että jos juttu kulkee, se kulkee jonkun muun asian takia, kuin että mitä mä työssäni edustan. Koska tiedän ammattini herättävän kiinnostusta, vaan kun haluaisin olla kiinnostava sitten kyllä ihan muuten. Niin olen siis ammatiltani lääkäri.

Mä voisin lähteä sun kanssa treffeille, jos olisin vapaa, eikä todella kiinnostaisi puhua kummankaan työstä. Sinä tuskin lähtisit minun kanssani, olen nimittäin sairaalahuoltaja, ja se FM-puolikin on humanisti. Onneksi ei ole tarvinnut treffipalveluissa pyöriä, monella kuuluu olevan ammatillisia ennakkoluuloja.

Tämähän se ongelma juuri on. Tiedän varsin hyvin, että jos kuulutan tuolla turuilla ja toreilla olevani ortopedian erikoislääkäri, niin seuraa saan varmasti. Mutta kun juuri sitä en missään nimessä halua. Haluan että jos nainen on kiinnostunut minusta, hän on nimenomaisesti kiinnostunut minusta. Pelkästään seuran saaminen ei ole sellainen itseisarvo, että se olisi sen väärti. Ehkä jos vain etsisi ns. sängyn lämmittäjää, mutta kun itse haen parisuhdetta. Sen takia tuo ammatin kertominen ja kysyminen on ongelmallista. Kuten jo sanoin, tiedän sen olevan iso mielenkiinnon kohde. Ei tämäkään lääkäri tyhmä ole. Mutta kun haettaessa parisuhdetta, se ei saa missään nimessä olla asiaan vaikuttava tekijä. Mun pitää olla ihmisenä kiinnostava, ei lääkärinä.

Jep, sanot ääneen jotain mitä ei saisi sanoa. Minun mieheni oli duunarihommissa ennen nykyistä ammattiaan, jota pidetään selvästi enemmän arvossa. Eikä

silloin todellakaan tarvinnut hätyytellä naisia kimpustaan. Nykyään saan kuulla yhdeltä jos toiselta, miten onnekas olen ja röyhkeimmät flirttailevat estottomasti.

Kyllähän täällä moni jaksaa muuta esittää, mutta ammatti on monelle naiselle tärkeä kyllä muista syistä kun vaan ihan viattomasti merkkinä miehen ahkeruudesta tms. Myös postikuski tai varastotyöntekijä voi olla todella ahkera! Moni nainen ajattelee oman statuksensa kohoavan puolison profession ja statuksen myötä. Minuakin (yhden arvostetuimman koulutuksen käyneestä) puhutellaan "X:n puolisona"

Olkaapa rehellisiä!

Mutta taas on muistettava että olemme hyvin erilaisia. Itseäni lääkärimies ei kiinnostaisi pätkääkään enempää kuin vaikkapa tämmöinen toimistorotta kuin mikä itse olen. Lääkäri saattaisi kiinnostaa vähemmän, nimittäin jos hän olisi epäsäännöllisesti töissä yötämyöden, päivystyksiä jne (juu tiedän ettei kaikki ole).

Mielummin vähätuloisempi mies joka viettäisi vapaa-aikaa samaan aikaan kanssani. Sitä paitsi miehenhän ne hänen tienaamansa rahat on, eli mitä minä siitä hyötyisin. Ei minulle ole vielä tähän päivään mennessä kukaan mies mitään ostanut, miksi ostaisi tulevaisuudessakaan? 

Samoin kaikenmaailman lentäjät sun muut reissaajat putoavat itselläni katergoriaan jossa miehen täytyy olla muuten täydellinen jotta voisin rakastua ja alkaa parisuhteeseen ammatista huolimatta. Ei sen vuoksi. 

Vierailija
387/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka on työssä ja mies oli työtön kun tavattiin kirjoitti:

Normaalia small talkia. Jos se ahdistaa, kannattaa hoitaa ensin päänsä kuntoon ennen kuin hakee seuraa. Ymmärrän kyllä, muakin masentuneena huonossa työssä ahdisti nuo kysymykset. Nyt on uusi työ ja parempi lääkitys.

Jos small talkia ei osaa kuin yhdestä aiheesta, kannattaa unohtaa sellainen ihminen.

No eikö tämä ollut keskustelunaloitus? Itse olen kysynyt tuon jälkeen että mitäs muuta puuhaat, harrastatko jotain?

Ei kiinnosta toisen palkka vaan se, että onko intohimoa tekemiseen elämässä ja löytänyt itsensä. Onko mitään omaa elämää ihmisellä.

Jos joku on vaikka ammatikseen taidemaalari ja toinen on mekaanikko, kyllä niistä voi jotain päätellä. Esimerkiksi itse olen taiteeseen suuntautunut ja niin on mieskin. Ansiotyöksi teen muuta. Raha ei ole tärkeää.

Vierailija
388/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole töissä ei ole mikään itsestään riippumaton asia, joka ei kerro ihmisestä mitään. Normaali vastuullinen aikuinen on töissä ja elättää itsensä. Tai jos onyt esim. Koronan takia ollut lomautettuna, niin senkin voi ihan hyvin kertoa ja joko töiden jatkuminen on jo tiedossa tai sitten on jo ollut aikaa tehdä jotain varasuunnitelmia.

Mitkään pitkät työttömyysjaksot eivät ole mikään normaali tila ihmisen elämässä. Jos omalla alalla ei töitä ole, niin sitten kouluttaudutaan uudelle alalle. Jos tuohon kysymykseen vastaa, että ei nyt ole lomaa, kun olen vaihtamassa alaa hoitajaksi, kun automekaanikolle ei enää täältä löydy töitä ja olen nyt koulun loma-ajan kesätöissä, niin ei se niitä deittejä pääasiassa pois karkota. (Ja joo, hoitajamiehilläkin käy flaksi, tosin se uusi kumppani löytyy usein jo luokkakavereista, ei tarvitse tinderiä.)

Vierailija
389/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei olisi ongelmaa, jos sanoisit suoraan: Jos mies ei tienaa tarpeeksi, tai ala on minulle turnoff.

Ei ala tai palkka ole turnoff, mutta toki olisi kiva, jos itsensä elättäisi. Keskipalkkaisena minulla ei oikein ole varaa toista aikuista elättää.

Se, ettei tee mitään järkevää, jolla tulevaisuudessa elättää itsensä tai ei elätä itseään sillä, mitä nyt tekee, on valtava turnoff kyllä, koska etsin kumppaniksi aikuista ihmistä enkä huollettavaa.

Vierailija
390/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo työstä kysely on jokseenkin raivostuttavaa. Että toisessa tai kolmannessa viestissä kysytään, että mitä teet työksesi. Mä haluan olla siellä omana itsenäni, en missään työpersoonassa. Haluan että jos juttu kulkee, se kulkee jonkun muun asian takia, kuin että mitä mä työssäni edustan. Koska tiedän ammattini herättävän kiinnostusta, vaan kun haluaisin olla kiinnostava sitten kyllä ihan muuten. Niin olen siis ammatiltani lääkäri.

Mä voisin lähteä sun kanssa treffeille, jos olisin vapaa, eikä todella kiinnostaisi puhua kummankaan työstä. Sinä tuskin lähtisit minun kanssani, olen nimittäin sairaalahuoltaja, ja se FM-puolikin on humanisti. Onneksi ei ole tarvinnut treffipalveluissa pyöriä, monella kuuluu olevan ammatillisia ennakkoluuloja.

Tämähän se ongelma juuri on. Tiedän varsin hyvin, että jos kuulutan tuolla turuilla ja toreilla olevani ortopedian erikoislääkäri, niin seuraa saan varmasti. Mutta kun juuri sitä en missään nimessä halua. Haluan että jos nainen on kiinnostunut minusta, hän on nimenomaisesti kiinnostunut minusta. Pelkästään seuran saaminen ei ole sellainen itseisarvo, että se olisi sen väärti. Ehkä jos vain etsisi ns. sängyn lämmittäjää, mutta kun itse haen parisuhdetta. Sen takia tuo ammatin kertominen ja kysyminen on ongelmallista. Kuten jo sanoin, tiedän sen olevan iso mielenkiinnon kohde. Ei tämäkään lääkäri tyhmä ole. Mutta kun haettaessa parisuhdetta, se ei saa missään nimessä olla asiaan vaikuttava tekijä. Mun pitää olla ihmisenä kiinnostava, ei lääkärinä.

Ihan näin mielenkiinnosta, niin monennetko treffit pitää olla ennen kuin nainen sanoo "mulla on ollut tällaista ja tällaista vaivaa, mitenköhän niitä pitäisi hoitaa"? :D Veikkaan ettei mene edes ekojen treffien yli...

Vierailija
391/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin harmittaa, että naiset eivät arvosta, mitä teet työksesi ja se on sinulle tärkeä asia, kannattaa sitten vaihtaa työtä tai alaa. Jos taas nykyinen työsi on intohimosi, niin sitten ei komromisseja tietystikään kannata tehdä, mutta varmasti löytyy naisia, jotka arvostavat juuri sinun alaasi ja intohimoasi.

Mikä se työ on, jota niin pitää hävetä, että tuohon aloituksen kysymykseen ei voi vastata?

Vierailija
392/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ala tai palkka ole turnoff, mutta toki olisi kiva, jos itsensä elättäisi. Keskipalkkaisena minulla ei oikein ole varaa toista aikuista elättää.

Se, ettei tee mitään järkevää, jolla tulevaisuudessa elättää itsensä tai ei elätä itseään sillä, mitä nyt tekee, on valtava turnoff kyllä, koska etsin kumppaniksi aikuista ihmistä enkä huollettavaa.

Eli suuren perinnön saanut työtön ei missään nimessä käy`?   

Vierailija
393/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pariutua, on syytä miettiä, mitä sille toiselle pystyy tarjoamaan. Pelkkä seksi ei yleensä riitä. Suurin osa kaipaa kumppanuutta. Ja kieltämättä moni tykkää siitäkin, että kahden ihmisen tuloilla elintaso on parempi kuin yhden ihmisen tuloilla.

Kukaan ei halua mieslasta nurkkiinsa räkimään, kaljaa lipittämään, pössyttelemään ja pelailemaan yökaudet pleikkaa, jos ei ole onnettomuudekseen häntä itse synnyttänyt. Naiselle pitää pystyä tarjoamaan vähän enemmän ja se on ihan itsestä kiinni.

Vierailija
394/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suuren perinnön saanut olisi työtön? Jos ei halua tehdä palkkatyötä, niin tekee varmaankin jotain palkatonta työtä, mutta ei ole työtön, koska työttömäthän nimenomaan etsivät palkkatyötä. Ja jos taas haluaa tehdä palkkatyötä, niin sitten tekee perinnöstä riippumatta, kuten suurin osa ison omaisuuden perineistä tekeekin. Tai sitten on tosiaan juuri lomautettuna tai vaihtamassa alaa, aloittamassa jotain uutta. Toki, jos rahaa on, niin voihan sitä tehdä esim. jotain harrastuksenomaista yritystoimintaakin, jonka ei edes kuvittele elättävän. Mutta toimettomuus on rahasta riippumatta valtava turnoff.

Vierailija
395/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitettävää fantsiaa taas ap:lla

Kaikki tietää ettei nmainen laita viestejä treffipalstoilla

Vierailija
396/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun jäät työttömäksi, niin toivottavasti tuleva mies jättää sut.

Vierailija
397/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole työtä?

Mitä sitten?

En kyllä itse ikinä seurustelisi minkään elämäntapatyöttömän kanssa. En ikinä. Eikä hävetä yhtään tunnustaa sitä.

Vierailija
398/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen itsetunto ei kestä huonompaa palkkaa :D

Tämä pitää osittain paikkansa. Palkkani on huomattavasti keskivertoa korkeampi ja se on aiheuttanut jopa pientä kateutta miehissä. Eksä alkoi kilpailla älykkyydessä ja saadessaan erävoiton, ihmetteli miten minulla voi olla noin iso palkka ja tuollainen työ. Aloin kuitenkin esittää tarkoituksella tyhmempää mitä olin, kun en jaksanut tuota kilpailua. Lopulta lopetin suhteen, kun en halunnut kilpailla parisuhteessa palkasta ja älykkyydestä. Nyt olen paljon onnellisempi sinkkuna taas. 

Raha synnyttää kateutta. Kun käymme vaimoni sukulaisissa maakunnassa, niin joudun pitämään hyvin matalaa profiilia, jotta vaimoni sukulaiset eivät pitäisi minua leuhkana hesalaisena. Erityisesti korkea palkkani (normaali keskijohdon palkka pörssiyrityksessä) on erityinen kipupiste, ja aina jossain vaiheessa puhe kääntyy siihen miten hesalaiset riistävät maakuntia.

Vierailija
399/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei käy.  

Työttömyydelle on syynsä, ja kaikki syyt ei ole kaikilla samoja.  Jos on aktiivinen ja hakee koko ajan töitä, sillä on eri merkitys kuin sillä, että ei edes viitsi hakea mihinkään eikä huvita tehdä yhtään mitään.  Mies, jonka mielestä kaikki töissäkäyminen on paskaa ja kaikkein mieluiten vain laiskottelisi ja istuisi kaljoilla, ei kelpaa vaikka niitä miljooniaan siinä kurkkuunsa kaatelisi.

Kyllä sitä aika helposti erottaa noista työttömistäkin, että kuka on työtön selkeästi omasta syystään ja omasta halustaan ja kuka taas on vain joutunut olosuhteitten takia työttömäksi, ja yrittää korjata tilannetta koko ajan.

Minä haluan kumppanini olevan aktiivinen ja reipas.  Kunnianhimoa on oltava myös.  Ja elämässä tavoitteita.  Onhan noita sellaisiakin, jotka ratsastaa vaan pappojensa tuloilla ja kehuskelevat rahoillaan, joita ei ole itse rehellisesti ansainnut.  Sellaisella miehellä ei tee mitään.  Elämä ei ole pelkkää lomailua, eikä sen kuulu sitä olla.  Tympii tällaiset mammanpojat, jotka ei ole eläessään sormeansakaan nostaneet kustantaakseen edes omat kalsarinsa.

Vierailija
400/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt lähinnä haluavat natsata miehen omaisuuden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan