Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En minä valinnut tietä vaan tie valitsi minut" - miten käsität tämän

Vierailija
19.02.2024 |

elämänviisauden?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niin, että yrittää olla ammatissa x, mutta jatkuvasti löytää itsensä ammatista y, organisaatiomuutosten vuoksi.

Vierailija
2/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossu on mun kuski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen sen omalla kohdalla ainakin just noin oman henkisen heräämisen myötä (toi henkinen sana ei tarkoita että olen fanaatikko-uskovainen, vaan henkistä ihmistä) 

Mä koen että mut valittiin kulkemaan tätä polkua koska mulla on jotain erityistä annettavaa tälle maailmalle positiivisessa mielessä. 

Mä oon myös itse kokenut aina itseni erilaiseksi enkä oo koskaan sopeutunut tähän maailmaan missä me eletään. Mutta mä en koskaan pyytänyt tätä polkua millä mä nyt olen, mut asetettiin siihen. Itseasias mä olin ihan päinvastanen persoona vielä muutama vuosi sitten. 

Vierailija
4/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelee jotain ja päätyy ihan toisiin asioihin itsestään riippumattomista syistä

Vierailija
5/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelee jotain ja päätyy ihan toisiin asioihin itsestään riippumattomista syistä

Plus antaa itselleen ja tälle päätymiselleen todellisuutta suuremman merkityksen.

Vierailija
6/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä (kohtalo)uskovaisten horinoilta. Vaikka kohtalolla on aina merkitys, olen minä silti mielestäni oman onneni seppä niistä lähtökohdista, jotka minulle on annettu. 

Ihan itse olen kouluni käynyt, työpaikkani hakenut, ulkomaille muuttanut, puolisoni löytänyt, harrastukseni valinnut jne. 

Vierailija
7/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiku Jeesus valitsi meidät 

Vierailija
8/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoistaa vastuun omista tekemisistään. 

Vierailija
9/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku siis omaan ammattiin ei pääse kun joku viharyhmä estää sen tai kiusaajat ehkä myös Jeesus saattaa heittää pesemään haavoja vaikka haluaisi muuta. 

Vierailija
10/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pseudosyvällistä jorinaa

Vierailija
11/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kulje tietä, ole tie

Vierailija
12/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ohjautuu luonnollisesti itse valitsematta varsinaisesti mitään. Kaikki sujuu luonnostaan. Asiat tapahtuvat jne.

Vierailija
13/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Minä en valinnut kärsimystietä, etenevää ja aika raastavaa sairautta vuosikymmeniksi. Se valitsi minut, ja vei minulta ihan kaiken. 

Vierailija
14/14 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli kun olin 20v ja siskoni olo 13v. Olihan se oma valinta jättää oma elämä paussille ja kasvattaa siskoa, mutta tässä kohtaa koin että tie valitsi minut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi