Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"

Vierailija
25.06.2020 |

Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄

Kommentit (465)

Vierailija
341/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti kysyi mitä teen työkseni ja sitten puheeksi tuli palkka. Ilmeni, että hänen palkkansa on huomattavasti omaani pienempi. Mies meni hiljaiseksi ja lopulta sanoi, että on kiire... jutellaan joskus lisää. Mitään ei miehestä enää jatkossa kuulunut.

Vierailija
342/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti kysyi mitä teen työkseni ja sitten puheeksi tuli palkka. Ilmeni, että hänen palkkansa on huomattavasti omaani pienempi. Mies meni hiljaiseksi ja lopulta sanoi, että on kiire... jutellaan joskus lisää. Mitään ei miehestä enää jatkossa kuulunut.

Vain juntit keskustelevat palkoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella tylsät keskustelunaiheet deiteillä, työt ja palkat. :D

Vierailija
344/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsetunto ei kestä huonompaa palkkaa :D

Vierailija
345/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä omituiselta, että deiteillä keskustellaan palkasta. 

Vierailija
346/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä omituiselta, että deiteillä keskustellaan palkasta. 

Seuraavaksi keskustelu olisi varmaan siirtynyt valtion tulopolitiikkaan :D

Vierailija
347/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perus small talkia tietää mitä toinen tekee työkseen. Mitä sulta ylipäätään saa sitten kysyä?

Olen mies ja en ole koskaan udellut naiselta hänen työpaikastaan.

Miksi ihmeessä? Minusta olisi hyvin outoa, jos olen treffeillä ja toista ei kiinnosta edes näin oleellinen asia elämässäni.

Oletit nyt väärin. Minulle naisen työpaikalla tai työtehtävillä ei ole merkitystä. Niiden rooli siinä miksi kiinnostuin naisesta on hyvin pieni. Tietenkin jos nainen on intohimoinen työnsä suhteen ja se tuntuu olevan iso osa häntä niin sitten ehdottomasti voin siitä keskustella.

Eri, mutta et ymmärtänyt pointtia. Vaikka työtehtävät eivät varsinaisesti vaikuttaisikaan kiinnostukseen niin, että nainen alkaa himottaa heti kun saat tietää onko tämä vaikkapa personal trainer, kyllähän työ tai sen puute kertoo paljon ihmisestä. Vai eikö se että joku on esimerkiksi personal trainer, saksan opettaja, eräopas, koodaaja tai ammattimuusikko herätä mitään mielikuvia kyseisen ihmisen kiinnostuksen kohteista ja elämäntavasta?

Entä kaupan kassa? Kampaaja, maanrakentaja, asentaja, sihteeri jne. Onko ylipäätään järkeä tehdä ihmisestä olettamuksia työpaikan perusteella? Minusta ei. Sivusta

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet kertovat ihmisestä enemmän kuin työ.

Tämä pitää paikkansa. Työelämässä olen tylsä kirjanpitäjä, mutta vapaa-ajalla harrastan maalaamista, laulamista, pianonsoittoa, vuoristossa patikointia ja yleensäkin luonnossa olemista, lukemista ja kaikkea muuta mukavaa. En kyllä pidä työtäni itse tylsänä, mutta sellaisen kuvan siitä voi saada. 

No kyllä sä nyt ihan itse toit esille olevasi tylsä kirjanpitäjä. Minun kirjanpitotyöni ei ole tylsää. 

Hänhän sanoi, ettei pidä työtään tylsänä vaan muiden mielestä se voi olla tylsä. 

Vierailija
348/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää osittain paikkansa. Palkkani on huomattavasti keskivertoa korkeampi ja se on aiheuttanut jopa pientä kateutta miehissä. Eksä alkoi kilpailla älykkyydessä ja saadessaan erävoiton, ihmetteli miten minulla voi olla noin iso palkka ja tuollainen työ. Aloin kuitenkin esittää tarkoituksella tyhmempää mitä olin, kun en jaksanut tuota kilpailua. Lopulta lopetin suhteen, kun en halunnut kilpailla parisuhteessa palkasta ja älykkyydestä. Nyt olen paljon onnellisempi sinkkuna taas. 

Vierailija
349/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää osittain paikkansa. Palkkani on huomattavasti keskivertoa korkeampi ja se on aiheuttanut jopa pientä kateutta miehissä. Eksä alkoi kilpailla älykkyydessä ja saadessaan erävoiton, ihmetteli miten minulla voi olla noin iso palkka ja tuollainen työ. Aloin kuitenkin esittää tarkoituksella tyhmempää mitä olin, kun en jaksanut tuota kilpailua. Lopulta lopetin suhteen, kun en halunnut kilpailla parisuhteessa palkasta ja älykkyydestä. Nyt olen paljon onnellisempi sinkkuna taas. 

Ja eksä on erittäin hyvässä työssä ja korkeasti koulutettu, mutta silti piti alkaa kilpailla parisuhteessa. Ei vaan voinut ymmärtää tuota käytöstä. 

Vierailija
350/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sukutapaamisissakin puhuttiin pelkästään työstä. Siis kaikilla kahvikutsuilla ja jouluisin jne, aina. Oli nimittäin perheyritys, jossa useampi oli töissä ja se työ yhdisti sukua.

Ehkä se on aikaansaanut, että minusta työstä puhuminen arjessa joka päivä on normaalia, enkä voisi seurustella miehen kanssa, jolla työ ei ole kovin iso osa elämää, eikä hän haluaisi keskustella työasioita treffeillä. Tuntuisi erittäin kummalliselta ja siltä, että maailmankatsomuksemme ovat ihan erilaiset.

Eli hyvä vain, että samanlaiset ihmiset pariutuvat keskenään. Kun ottaa nuo kynnyskysymykset esiin heti, ei hukkaa aikaa epäsopiviin deittikumppaneihin.

Vierailija
351/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sukutapaamisissakin puhuttiin pelkästään työstä. Siis kaikilla kahvikutsuilla ja jouluisin jne, aina. Oli nimittäin perheyritys, jossa useampi oli töissä ja se työ yhdisti sukua.

Ehkä se on aikaansaanut, että minusta työstä puhuminen arjessa joka päivä on normaalia, enkä voisi seurustella miehen kanssa, jolla työ ei ole kovin iso osa elämää, eikä hän haluaisi keskustella työasioita treffeillä. Tuntuisi erittäin kummalliselta ja siltä, että maailmankatsomuksemme ovat ihan erilaiset.

Eli hyvä vain, että samanlaiset ihmiset pariutuvat keskenään. Kun ottaa nuo kynnyskysymykset esiin heti, ei hukkaa aikaa epäsopiviin deittikumppaneihin.

Minä jauhan työasioista työkavereitteni kanssa ihan tarpeeksi, niin miksi ihmeessä niistä työasioista pitäisi vielä treffeillä puhua? MIksi pilata treffit työasioilla? Eikö treffeillä olisi nyt parempaakin juteltavaa kuin työasiat? Minulle treffit tarkoittaa jotain ihan muuta kuin työasioista puhumista. Minä haluan rentoutua treffeillä enkä jauhaa työasioista. Treffit ovat vapaa-aikaa ja työ otetaan työnä siellä toimistolla. 

Vierailija
352/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jauhan työasioista työkavereitteni kanssa ihan tarpeeksi, niin miksi ihmeessä niistä työasioista pitäisi vielä treffeillä puhua? MIksi pilata treffit työasioilla? Eikö treffeillä olisi nyt parempaakin juteltavaa kuin työasiat? Minulle treffit tarkoittaa jotain ihan muuta kuin työasioista puhumista. Minä haluan rentoutua treffeillä enkä jauhaa työasioista. Treffit ovat vapaa-aikaa ja työ otetaan työnä siellä toimistolla. 

Näin kannattaa toimia. Kun joku sanoo tekevänsä asiat tietyllä tavalla ja haluavansa olla saman henkisten seurassa, kannattaa alkaa itsepäisesti vängätä miten muiden pitää omaksua MINUN näkemykseni ja muuttua sellaiseksi kuin MINÄ haluan.

Vierailija
353/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on hyvä, ettemme käy treffeillä keskenämme.

Minä kun haluan jatkossakin keskustella työasioista läheisteni kanssa.

Ja vielä kamalampaa: En erottele työaikaa ja vapaa-aikaa toisistaan, työ on niin iso ja olennainen osa elämääni. Kollegoidenikin kanssa viestitellään työasioista jatkuvasti, ihan jopa viikonloppu-iltaisinkin ja -aamuisin. Juhannusaattonakin, mutta vähemmän viestiteltiin juhannuspäivänä muistaakseni.

N

Vierailija
354/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi aika vaikea yrittäjänä olla sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei saa puhua töistä. 

Vierailija
355/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kertoo se työ jotain siitä ihmisestäkin.. epäilen, että käytännön ihmisenä kauan viihtyisin jonkun teoreettisen fysiikan tutkijan kanssa.

Aika pahat ennakkoluulot. Meinaan vaan, että stereotypioista huolimatta ammatti ei todellakaan kerro ihmisestä kaikkea. Esim. puisevasta ammatista huolimatta ihminen voi olla vapaa-ajallaan melkoisen villi ja vapaa tai päinvastoin. Ja myös teoreettista työtä tekevät ihmiset voi olla käytännönläheisiä.

Tämäpä. Kannattaa katsoa kokonaisuutta. Se että käy työssä ja ymmärtää arvostaa sitä on jo iso plussa nykyään. Sitten on se porukka jonka koko arvo perustuu palkkaan ja statukseen. Jos on itse samaa maata niin hyvä. Mutta mitään se ei kerro siitä onko hyvää seuraa tai kumppani ainesta.

Vierailija
356/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on hyvä, ettemme käy treffeillä keskenämme.

Minä kun haluan jatkossakin keskustella työasioista läheisteni kanssa.

Ja vielä kamalampaa: En erottele työaikaa ja vapaa-aikaa toisistaan, työ on niin iso ja olennainen osa elämääni. Kollegoidenikin kanssa viestitellään työasioista jatkuvasti, ihan jopa viikonloppu-iltaisinkin ja -aamuisin. Juhannusaattonakin, mutta vähemmän viestiteltiin juhannuspäivänä muistaakseni.

N

No tosiaan hyvä niin. En kyllä haluais kumppania, joka vielä viestittelee töistään viikonloppuisin ja iltaisin. Olen työssäni erittäin menestynyt (nimi löytää Iltalehtien verosivuilta), mutta en sitä tuo vapaa-aikaani tuolla tavalla. 

Vierailija
357/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi aika vaikea yrittäjänä olla sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei saa puhua töistä. 

Yrittäjät ovatkin in totaalinen turn off. 

Vierailija
358/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos yrittäjää enää ikinä... Kerrasta oppinut... 

Vierailija
359/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Normaalit ihmiset käyvät töissä. Jos eivät käy niin opiskelevat, ovat lomalla tai etsivät työtä.

Vai onko se jotenkin yksityisasia vai salaisuus? Ootko joku agentti? Salainen agentti 😆

Entäpä jos on (osa)työkyvyttömyyseläkkeellä? Eikö silloin ole normaali ihminen?

Vierailija
360/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies tuli juttelemaan baarissa. Oli Volvon tehtaalla töissä ja kertoi mielenkiintoisia asioita ruotsalaisesta työlainsäädännöstä.

Alkoi kuitenkin hiplata mun niskaa eikä meinannut lopettaa vaikka siirryin kauemmaksi. Piti ihan kieltää.

En tykännyt miehestä, koska kävi samantien iholle.

Miehet vissiin ajattelevat, etten työpaikan vuoksi tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme