Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"

Vierailija
25.06.2020 |

Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄

Kommentit (465)

Vierailija
421/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa "Are you lost baby girl? " niin saat deittikeskusteluun uuden suunnan

Vierailija
422/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä näe mitään väärää tai outoa tuollaisessa keskustelun avauksessa.

Ensinnäkin, ettekö ole huomanneet, että suomalaiseen kulttuuriin nyt vaan kuuluu se, että identifioidutaan todella voimakkaasti työhön? Tällöin jokin työhön liittyvä juttu on ihan luonteva keskustelun aloitus. Sitä paitsi jos kyselee, onko jo lomalla, niin eihän se edes tarkoita että olisi selvittämässä missä työssä toinen on... Vaan helppo keskustelunavaus esim. lomasuunnitelmista. Ja kuten täällä on jo monesti sanottu, niin kyllä suhde työhön aina jotain kertoo. Arvoista, kiinnostuksen kohteista, ajankäytöstä jne.

Toiseksi, kai se on ihan luonnollista, että naisia usein kiinnostaa mahdollisen tulevan puolison resurssit? Oletteko sellaista miettineet, että jos perhe perustetaan, niin naiset ovat usein pitkään pois työelämästä. On ihan kivaa, että puoliso on edes jotenkuten vakavarainen. Mielestäni on jo evolutiivisesti järjellistä, että naiset haluavat varmistaa hyvät resurssit. Ei tarvitse olla mikään huippupalkka, mutta on ihan eri asia olla edes jossain töissä kuin työttämänä. 

Eli kun tapailen  noin  37-45 vuotiaita naisia niin voin huoletta kysyä onko munasolut kunnossa jos haluan lapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä näe mitään väärää tai outoa tuollaisessa keskustelun avauksessa.

Ensinnäkin, ettekö ole huomanneet, että suomalaiseen kulttuuriin nyt vaan kuuluu se, että identifioidutaan todella voimakkaasti työhön? Tällöin jokin työhön liittyvä juttu on ihan luonteva keskustelun aloitus. Sitä paitsi jos kyselee, onko jo lomalla, niin eihän se edes tarkoita että olisi selvittämässä missä työssä toinen on... Vaan helppo keskustelunavaus esim. lomasuunnitelmista. Ja kuten täällä on jo monesti sanottu, niin kyllä suhde työhön aina jotain kertoo. Arvoista, kiinnostuksen kohteista, ajankäytöstä jne.

Toiseksi, kai se on ihan luonnollista, että naisia usein kiinnostaa mahdollisen tulevan puolison resurssit? Oletteko sellaista miettineet, että jos perhe perustetaan, niin naiset ovat usein pitkään pois työelämästä. On ihan kivaa, että puoliso on edes jotenkuten vakavarainen. Mielestäni on jo evolutiivisesti järjellistä, että naiset haluavat varmistaa hyvät resurssit. Ei tarvitse olla mikään huippupalkka, mutta on ihan eri asia olla edes jossain töissä kuin työttämänä. 

Eli kun tapailen  noin  37-45 vuotiaita naisia niin voin huoletta kysyä onko munasolut kunnossa jos haluan lapsen?

No, voithan sä kokeilla ja katsoa miten käy. Mutta jos perheen haluat, niin suosittelisin vähän nuorempaa. Munasolut onkin ihan työhön verrannollinen hyvä keskustelunavaus, josta löytyy jutunjuurta.

Vierailija
424/465 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan rehellisen suomalaisen Elovenatytön puolisoksi ja lasteni äidiksi.

Niitä ei vaan enää mistään löydä.

M. 26

Kaurapuuropaketissa on yks, lähetä sille viesti.

Vierailija
425/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi aika vaikea yrittäjänä olla sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei saa puhua töistä. 

Minä lopetin viestittelyt, kun sain tietää miehen olevan aika ison firman omistaja ja vielä harrasti golfia. Sinänsä hyvä, että kertoi työasioistaa suht aikasin. Yrittäjä ja golf on kyllä niin huono yhdistelmä kuin vain voi olla. 

Vierailija
426/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan samantapaisen puolison kuin itse: on lapsia, on työ, on harrastuksia.

En vaan pystyisi olla ihmisen kanssa, jos hänellä ei olisi kokemusta ja ymmärrystä lapsiperhe-elämästä, jos hän vain eläisi yhteiskunnan tuilla tai ei harrastaisi yhtään mitään (vaan vain katsoisi telkkaria).

Ihan hyvä selvittää ne asiat heti alussa. Parempi, että laittaisit suoraan profiiliisi, niin ei tarvitsisi kysyä.

Vierailija
427/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo työstä kysely on jokseenkin raivostuttavaa. Että toisessa tai kolmannessa viestissä kysytään, että mitä teet työksesi. Mä haluan olla siellä omana itsenäni, en missään työpersoonassa. Haluan että jos juttu kulkee, se kulkee jonkun muun asian takia, kuin että mitä mä työssäni edustan. Koska tiedän ammattini herättävän kiinnostusta, vaan kun haluaisin olla kiinnostava sitten kyllä ihan muuten. Niin olen siis ammatiltani lääkäri.

Mä voisin lähteä sun kanssa treffeille, jos olisin vapaa, eikä todella kiinnostaisi puhua kummankaan työstä. Sinä tuskin lähtisit minun kanssani, olen nimittäin sairaalahuoltaja, ja se FM-puolikin on humanisti. Onneksi ei ole tarvinnut treffipalveluissa pyöriä, monella kuuluu olevan ammatillisia ennakkoluuloja.

Tämähän se ongelma juuri on. Tiedän varsin hyvin, että jos kuulutan tuolla turuilla ja toreilla olevani ortopedian erikoislääkäri, niin seuraa saan varmasti. Mutta kun juuri sitä en missään nimessä halua. Haluan että jos nainen on kiinnostunut minusta, hän on nimenomaisesti kiinnostunut minusta. Pelkästään seuran saaminen ei ole sellainen itseisarvo, että se olisi sen väärti. Ehkä jos vain etsisi ns. sängyn lämmittäjää, mutta kun itse haen parisuhdetta. Sen takia tuo ammatin kertominen ja kysyminen on ongelmallista. Kuten jo sanoin, tiedän sen olevan iso mielenkiinnon kohde. Ei tämäkään lääkäri tyhmä ole. Mutta kun haettaessa parisuhdetta, se ei saa missään nimessä olla asiaan vaikuttava tekijä. Mun pitää olla ihmisenä kiinnostava, ei lääkärinä.

Jep, sanot ääneen jotain mitä ei saisi sanoa. Minun mieheni oli duunarihommissa ennen nykyistä ammattiaan, jota pidetään selvästi enemmän arvossa. Eikä

silloin todellakaan tarvinnut hätyytellä naisia kimpustaan. Nykyään saan kuulla yhdeltä jos toiselta, miten onnekas olen ja röyhkeimmät flirttailevat estottomasti.

Kyllähän täällä moni jaksaa muuta esittää, mutta ammatti on monelle naiselle tärkeä kyllä muista syistä kun vaan ihan viattomasti merkkinä miehen ahkeruudesta tms. Myös postikuski tai varastotyöntekijä voi olla todella ahkera! Moni nainen ajattelee oman statuksensa kohoavan puolison profession ja statuksen myötä. Minuakin (yhden arvostetuimman koulutuksen käyneestä) puhutellaan "X:n puolisona"

Olkaapa rehellisiä!

Mutta taas on muistettava että olemme hyvin erilaisia. Itseäni lääkärimies ei kiinnostaisi pätkääkään enempää kuin vaikkapa tämmöinen toimistorotta kuin mikä itse olen. Lääkäri saattaisi kiinnostaa vähemmän, nimittäin jos hän olisi epäsäännöllisesti töissä yötämyöden, päivystyksiä jne (juu tiedän ettei kaikki ole).

Mielummin vähätuloisempi mies joka viettäisi vapaa-aikaa samaan aikaan kanssani. Sitä paitsi miehenhän ne hänen tienaamansa rahat on, eli mitä minä siitä hyötyisin. Ei minulle ole vielä tähän päivään mennessä kukaan mies mitään ostanut, miksi ostaisi tulevaisuudessakaan? 

Samoin kaikenmaailman lentäjät sun muut reissaajat putoavat itselläni katergoriaan jossa miehen täytyy olla muuten täydellinen jotta voisin rakastua ja alkaa parisuhteeseen ammatista huolimatta. Ei sen vuoksi. 

Tuttu on asianajaja ja hän deittailee vain miehiä, jolla on säännöllinen työaika juuri yhteisen vapaa-ajan takia. Hän ei missään nimessä halua suhteeseen samanlaisen kanssa kuin hän itse on. 

Vierailija
428/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elämäntapatyötöntä mies. Myönnän, että en jaksaisi katsella ihmistä, jota kiinnostaisi pitkällä aikavälillä vain laiskottelu (ja kalja). Olen seurustellut miten kanssa, jonka työt loppuivat autokorjaamolla, kun firman yksi toimipiste lakkautettiin. Mies teki irtisanomista seuraavan syksyn ja talven metsätöitä, auttoi veljeään tämän yrityksessä ja jatkoi lopulta mekaanikon hommia toisessa firmassa.

Minulla on omat työt ja omat rahat. Kun vanhemmista aika jättää (toivottavasti ei vielä vuosikymmeniin!), perin sen verran omaisuutta, että pystyisin elättämään helposti yhden sohvamiehen, mutta en halua. En tunne mitään vetoa saamattomiin miehiin. En kaipaa miljönäärejä tai veneitä tai arvoautoja. Oma mieheni on sähkömies. Itse olen tehnyt aiemmin kaikkea maataloustöistä lastenhoitoon. Olen töissä päivätöissä kirjastossa ja vedän jumppia vanhuksille viikonloppuisin. Kultakäädyt ei kaulaa paina, mutta olen onnellinen arjessani.

Vierailija
429/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta halusin ottaa kantaa työ-kysymyksiin Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa.

Mielestäni on normaalia keskustelua ja tutustumista kysellä työstä. Se menee samaan kategoriaan näiden ”mitä harrastat, missä päin asut, mitäs kesässuunnitelmia sulla on, mitä etsit täältä”-juttujen kanssa.

Itse tapasin nykyisen poikaystäväni Tinderissä aikoinaan ja sovelluksessa käydyssä keskustelussa kumpikaan ei kysellyt töistä. Meillä yksinkertaisesti riitti muuta puhuttavaa ja ei tullut aihetta mainittua. Saatoin tosin itse laittaa :”menen nyt nukkumaan, koska herään aikaisin töihin”. Kävi siis ilmi, että työssäkäyvä olen.

Tavatessa juteltiin aiheesta ja poikaystäväni on duunari, kun taas itse olen korkeakoulutettu ja asiantuntijatyössä. Tämä ei ole koskaan meitä haitannut ja molemmat tulemme toimeen omillamme. Yhteisiä kuluja hoidetaan sen mukaan, että enemmän tienaava maksaa isomman osuuden.

Halusin nyt vain osoittaa, että kaikkia ei suinkaan kiinnosta muiden työ ensimmäisenä. Ehkä keskustelun aloittaja voisi kirjoittaa bioonsa ”juttelen mistä vain paitsi työasioista kanssasi”, jos aihe niin häiritsee, heh. Tsemppiä hänelle ja muillekin kumppanin hakuun! :)

Vierailija
430/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.26 kirjoitti:

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta halusin ottaa kantaa työ-kysymyksiin Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa.

Mielestäni on normaalia keskustelua ja tutustumista kysellä työstä. Se menee samaan kategoriaan näiden ”mitä harrastat, missä päin asut, mitäs kesässuunnitelmia sulla on, mitä etsit täältä”-juttujen kanssa.

Itse tapasin nykyisen poikaystäväni Tinderissä aikoinaan ja sovelluksessa käydyssä keskustelussa kumpikaan ei kysellyt töistä. Meillä yksinkertaisesti riitti muuta puhuttavaa ja ei tullut aihetta mainittua. Saatoin tosin itse laittaa :”menen nyt nukkumaan, koska herään aikaisin töihin”. Kävi siis ilmi, että työssäkäyvä olen.

Tavatessa juteltiin aiheesta ja poikaystäväni on duunari, kun taas itse olen korkeakoulutettu ja asiantuntijatyössä. Tämä ei ole koskaan meitä haitannut ja molemmat tulemme toimeen omillamme. Yhteisiä kuluja hoidetaan sen mukaan, että enemmän tienaava maksaa isomman osuuden.

Halusin nyt vain osoittaa, että kaikkia ei suinkaan kiinnosta muiden työ ensimmäisenä. Ehkä keskustelun aloittaja voisi kirjoittaa bioonsa ”juttelen mistä vain paitsi työasioista kanssasi”, jos aihe niin häiritsee, heh. Tsemppiä hänelle ja muillekin kumppanin hakuun! :)

Jos olisit lukenut ketjun niin siitä olisi selvinnyt, että tuo sinun tapasi ajatella on kaikille täysin ok.

Se mikä ei ole ok on tuo asenne, että työ määrittää miehen kiinnostavuuden ja on kynnyskysymys jatkoa ajatellen. Se puolestaan on verrattavissa siihen, että mies kysyisi naiselta heti että "paljonko muuten painat" ja jättäisi vastaamatta jos painolukema on liian suuri.

Vierailija
431/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden kysely on normaalia. Kertoo miehen kiinnostuksen kohteista, usein koulutustasosta, elämäntyylistä, elintasosta yms. Valitettavasti itse en työttömän kanssa lähtisi treffeille, ellei työttömyyteen ole jotain hyvää syytä. Aikuisen ihmisen elämään kuuluu oleellisesti työnteko ja itsensä elättäminen. En ole kiinnostunut syrjäytyneistä, mt- tai päihdeongelmaisista, laiskoista tms. Etsin itselleni kumppania, en pelastettavaa tai tuettavaa. Sitä teen töissä jo ihan tarpeeksi.

No ei ole normaalia kun jos miehen vastaus ei miellytä niin mies poistetaan heti.

No se juuri on normaalia. Elämäntyyli- ja -arvokysymykset ovat parisuhteissa tärkeitä. Jos ei natsaa, niin turha siinä on enää jahkata.

Tässä ei olisi ongelmaa, jos sanoisit suoraan: Jos mies ei tienaa tarpeeksi, tai ala on minulle turnoff.

Ei ala tai palkka ole turnoff, mutta toki olisi kiva, jos itsensä elättäisi. Keskipalkkaisena minulla ei oikein ole varaa toista aikuista elättää.

Juuri tuo valehtelu, on se joka tässä ärsyttää. Puhu totutta! Ja suoraan! Lopeta toi teeskentely, kun ei siihen usko kukaan, paitsi muut jotka haluavat teeskennellä. Ei edes ne, ne vaan teeskentelee kanssasi.

Vierailija
432/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö puolisoa etsiviä miehiä yhtään kiinnosta tietää, onko treffikumppani esimerkiksi ammattipoliitikko, kersantti, naistutkija, opettaja vai lastenhoitaja? Että sillä ei ole mitään merkitystä, millaiselle uralle nainen on halunnut lähteä?

Ei ole mitään merkitystä. Naisessa ratkaisee luonne ja ulkonäkö.

M

Paitsi tuo naistutkija, se kertoo kyllä luonteesta. Kuten miesvihasta, riidanhaluisuudesta, kykenemättömyydestä ottaa vastuuta itsestään ja omista valinnoista, kun kaikki on aina jonkun ulkoisen asian vika. Naisille muutenkin tyypillinen piirre, mutta noissa siitä on tullut oikein elämän missio.

Toinen paha olisi seksityöntekijä, ja kolmas pikavippi-firman, tai muun vastaavan riistoyrityksen työntekijä.

Muuten uralla ei väliä, jos yhteistä aikaa löytyy riittävästi.

Vierailija
433/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden kysely on normaalia. Kertoo miehen kiinnostuksen kohteista, usein koulutustasosta, elämäntyylistä, elintasosta yms. Valitettavasti itse en työttömän kanssa lähtisi treffeille, ellei työttömyyteen ole jotain hyvää syytä. Aikuisen ihmisen elämään kuuluu oleellisesti työnteko ja itsensä elättäminen. En ole kiinnostunut syrjäytyneistä, mt- tai päihdeongelmaisista, laiskoista tms. Etsin itselleni kumppania, en pelastettavaa tai tuettavaa. Sitä teen töissä jo ihan tarpeeksi.

No ei ole normaalia kun jos miehen vastaus ei miellytä niin mies poistetaan heti.

No se juuri on normaalia. Elämäntyyli- ja -arvokysymykset ovat parisuhteissa tärkeitä. Jos ei natsaa, niin turha siinä on enää jahkata.

Tässä ei olisi ongelmaa, jos sanoisit suoraan: Jos mies ei tienaa tarpeeksi, tai ala on minulle turnoff.

Ei ala tai palkka ole turnoff, mutta toki olisi kiva, jos itsensä elättäisi. Keskipalkkaisena minulla ei oikein ole varaa toista aikuista elättää.

Juuri tuo valehtelu, on se joka tässä ärsyttää. Puhu totutta! Ja suoraan! Lopeta toi teeskentely, kun ei siihen usko kukaan, paitsi muut jotka haluavat teeskennellä. Ei edes ne, ne vaan teeskentelee kanssasi.

Ottaako noin koville, etteivät muut ihmiset pidä muiden lompakolla loisivasta elämäntapatyöttömän arvomaailmasta?

Vierailija
434/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako noin koville, etteivät muut ihmiset pidä muiden lompakolla loisivasta elämäntapatyöttömän arvomaailmasta?

Ei, vaan se valehtelu. Itse olen 13 vuotiaasta asti tehnyt töitä, enkä ikinä nostanut yhtään mitään tukia, paitsi opiskeluun. En edes sapattivuotenani, edellisen työpaikan loppuessa, vaan elin säästöillä kunnes halusin taas työelämään. En siis itsekään pidä loisimisesta. Ken ei töitä tee, ei syömäänkään pidä.

Mutta valehtelu ärsyttää.

Vierailija
435/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet työksesi kysymyksellä voi kalkudoida toisen tulotasoa jonkun verran. Siksi se on oleellinen kysymys.

Hyvin toimeentuleva nainen ei yleensä halua tyhjätaskun kanssa aloittaa suhdetta. 

Ihan niinku ei järkevä mieskään halua tyhjätaskua nurkkiin pyörimään.

Kyllä minun nurkissa on pyörinyt köyhiä naisia ympäri mailman suomen matkoillaan , eikä haittaa jos pöllivät jotain suihkusaippuoita tai mars patukoita :D

Tossahan lukee järkevä mies ei halua. 

Vierailija
436/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, mihin toinen käyttää vuorokauden tunnit. Jos saan käsityksen, että mies nukkuu ja lopun aikaa soittelee kitaraa sohvalla, niin en näe mitään yhteistä miehen kanssa. En halua myöskään työnarkomaania, joka on kaiken ajan töissä. Missä välissä me nähtäisiin? Ihan sama asua yksin kuin tuollaisen kanssa.

Uskon, että miestäkin kiinnostaa se, käynkö vuorotöissä vai onko minulla säännöllinen päivätyö, olenko freelancer, joka voi työskennellä etänä mistä päin maailmaa tahansa vai onko minulla maatila, jossa työskentelen jokaisena päivänä viikossa. Turha väittää, että samalle miehelle käy noista jokainen vaihtoehto.

Telkkarin perusteella Amerikassa kysellään heti työt ja vuositulot. Tietääkö joku, onko tuo totta? Ilmeisesti kuitenkin palkasta on soveliasta kertoa heti alkuun.

Vierailija
437/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö puolisoa etsiviä miehiä yhtään kiinnosta tietää, onko treffikumppani esimerkiksi ammattipoliitikko, kersantti, naistutkija, opettaja vai lastenhoitaja? Että sillä ei ole mitään merkitystä, millaiselle uralle nainen on halunnut lähteä?

M

Paitsi tuo naistutkija, se kertoo kyllä luonteesta. Kuten miesvihasta, riidanhaluisuudesta, kykenemättömyydestä ottaa vastuuta itsestään ja omista valinnoista, kun kaikki on aina jonkun ulkoisen asian vika. Naisille muutenkin tyypillinen piirre, mutta noissa siitä on tullut oikein elämän missio.

Toinen paha olisi seksityöntekijä, ja kolmas pikavippi-firman, tai muun vastaavan riistoyrityksen työntekijä.

Tuossahan on naiselle jo vaikka kuinka paljon vaatimuksia.

Vierailija
438/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tuossahan on naiselle jo vaikka kuinka paljon vaatimuksia.

Ettei ole feministi tai hu 0 ra? Ai että ne miehet vetää riman korkealle!

Vierailija
439/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne naiset ovelia, heti kättelyssä lähtevät karsimaan mahdolliset loiset pois puolisoehdokkaista. Miksi loisista ei pidetä, vaikka loinen kukoistaa eläessään naisen lomapakolla ja täysihoidossa voiden täysin keskittyä omaan ylivertaiseen itseensä?

No siinä ei ole mitään ihmeellistä, loiset pitääkin häätää kuvioistaan mahdollisimman nopeasti, on sitten kyse miehestä tai ystävästä.  Kaikki toisten hyväksikäyttäjät saa huutia.

En ole ikinä ollut missään deittipalstoilla, mutta minusta olisi parasta, jos jokainen laittaisi jo siihen esittelyynsä ammattinsa ja työpaikkansa.  Se kertoisi ihmisestä paljon jo heti kättelyssä.

Niinhän se menee livenäkin, kyllä sitä useimmiten jo ensi kertaa tutustuessa tulee kerrotuksi itsestään ne olennaisimmat asiat eli mitä tekee työkseen ja sen, onko vapaa vai ei.  Yleensä ei kannata valehdella.

Vierailija
440/465 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyn harrastuksista ja mies sattuukin harrastamaan vaikka purjehdusta tai jotain muuta vähän kalliimpaa harrastusta, tulkitaanko se heti niin, että yritän tätä kautta saada tulotason tietooni ja yhteydenpito miehen puolelta loppuu siihen paikkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi