Nainen: noitamaiset rakennekyntesi puistattavat suurinta osaa miehiä
Otsikossa faktaa. Olen mies, enkä tunne yhtään miestä, joka pitäisi rakennekynsiä millään tavalla seksikkäänä. Pitemmät on vielä ällöttävämmät. Sama koskee pistoshuulia. Lopettakaa tämä - olette kauniimpia ilman.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: suurin osa naisista ei piittaa pätkääkään sinun mielipiteistäsi.
Heikolla itsetunnolla varustetut naiset kyllä kehräävät, kun joku haukkuu muita naisia.
Olet oikeassa, heidän tavoitteenaan on saada muut naiset kateellisiksi. Kateellisuus sitten ilmenee esimerkiksi heikkoitsetuntoiseksi haukkumalla.
Olipas heikko yritys.
Vierailija kirjoitti:
Ne "kynnet" on järkyttävän näköisiä ja kertovat kyllä kyseisen harakan aivotoiminnasta, tai lähinnä sen puuttesta kaiken oleellisen. Iskee kyllä jäätävät myötikset tulille kun näkee tuollaisen akan.
Onneksi sinä voit mennä säästyneillä rahoilla suorittamaan suomen kielen alkeiskurssin.
Onneksi sillä ei ole mitään merkitystä mitä setämies ulkonäöstäni ajattelee. :)
Fun fact: naiset eivät tee kaikkea aina siksi että joku random mies tykkäisi.
Ja ei, minulla ei ole rakennekynsiä tai pumpattuja huulia. Laittaisin jos haluaisin, setämiehen mielipiteistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ne noitakynnet on omat? Puistattaako ne yhtä paljon? Rakastan pitkiä kynsiäni ja niiden laittamista, enkä todellakaan aio nysäistä niitä jonkun äijän mieliksi.
Pidä ilman muuta, ihan parasta. Etenkin jos nainen vielä omaa pitkän kynsipedin. Hyyyyvin naisellista ja feminiinistä. Ja suurin osa miehistä aivan varmasti tykkää. Ne ovat hyvin seksikkäät.
Värjään hiuksia ja meikkaa kevyesti, ja en tee sitä miesten vuoksi, vaan kaikkien ihmisten vuoksi sekä oman itsetuntoni vuoksi. Jos olen vain yksin kotona, en ehostaudu, mutta "ulkomaailmassa" täytyy näyttää sopivissa määrin siistiltä ja sopia riittävästi vallitsevaan ihanteeseen. Kyllä oudosti pukeutuneet, meikkaamattomat ja kainalokarvat rehottaen kulkevat saavat oudoksuvia katseita ja jopa pilkkaa. En jaksa pynttäytyä ja kaunotarta minusta ei ilman kirurgia saa, mutta haluan näyttää ns. tavalliselta ja siistiltä, eli olla sosiaalisesti hyväksyttävän näköinen.
Kyllä ne kynnet taitaa olla toisten naisten vuoksi, tuttava jota näen harvoin esittelee aina juuri laitettuja kynsiään. On siis meidän tapaamisen takia ne käynyt laitattamassa. Yritän olla irvistämättä kovin pahasti vaikka aina ne säikäyttää. Hrrrr!
En itsekään pidä niistä mutta antaa niiden käyttää jotka haluavat. Voi tulla yllätyksenä että naisen arvo ei perustu siihen pitävätkö miehet hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, niissä rakennekynsissä kyseessä onkin naisten keskinäinen kilpavarustelu.
Tietyn ryhmän naisten keskinäinen kilpailu. Lähinnä tuota tyyliä näkee taloudellisesti huonosti toimeen tulevilla, sivistymättömillä ja heikosta elämänhallinnasta kärsivillä.
Mikä sinun kilpalajisi on? Hiukset? Jakkupuku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, niissä rakennekynsissä kyseessä onkin naisten keskinäinen kilpavarustelu.
Tietyn ryhmän naisten keskinäinen kilpailu. Lähinnä tuota tyyliä näkee taloudellisesti huonosti toimeen tulevilla, sivistymättömillä ja heikosta elämänhallinnasta kärsivillä.
Rakennekynsiä ei nyt kovin köyhillä ole, kun ylläpito maksaa. Niitä on paljon asiakaspalvelutehtävissä olevilla, koska kynsiä katsotaan ja niiden pitää olla huolitellut. Myös johtajilla on rakennekynsiä, mutta ne ovat joko vaaleat tai punaiset ja miehet eivät erota, että ne ovat rakennekynnet.
Sarjassamme mies esittää tärkeänä faktoja naisten asioista. LOL. Naisia ei kiinnosta pätkääkään miesten mielipiteet kynsistä.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään pidä niistä mutta antaa niiden käyttää jotka haluavat. Voi tulla yllätyksenä että naisen arvo ei perustu siihen pitävätkö miehet hänestä.
Ei niin, se perustuu naisten nokkimisjärjestykseen.
Kylläpä olen tämän tiennyt. Mieheni ei pidä erityisemmin omista rakennekynsistäni. Saattaa osin johtua siitäkin että niihin palaa jonkin verran rahaa, ja mieheni on tarkan markan mies... Omani siis ovat maltilliset, suht lyhyet, luonnollisen muotoiset. Mutta onneksi minulla on omat mieltymykseni ja mielipiteeni, eikä tarvitse miehen aivoihin turvautua. Rakastan kynsiäni (otan myös varpaisiin kestolakkauksen), koska tykkään että kynteni ja kynsinauhat ovat huollitellun näköset. Ennen piti joka päivä lakana uusi lakkaus että olivat siistit.
Mitä jos ne onkin voimaannuttavat kynnet? :)
Jaa, itse en yritä miellyttää miehiÄ, vaan sitten kun joku kiinnostava ilmaantuu, taktisesti panostan.
Just katoin eilen samaa. Katsoin ohjelmaa missä oli ihmissusia, sitten tuli nainen pitkien rakennekynsien kanssa -> selvä ihmissusi tämä pitkäkyntinen
Zinc
Ei ole rakennekynsiä, mutta jos ne pitävät miehet loitolla niin taidan ottaa sellaiset.
Ketä kiinnostaa suurin osa miehistä? Mua kiinnostaa hyvin harvat, ja tää yksi puoliso riittää oikein mainiosti. Muut miehet voitte painua hemmettiin.
Kynnet on sitä varten että niistä näkee ettei naisen tarvi, hyvänen aika sentään, tehdä fyysistä työtä. Parhaan näköiset kynnet on niillä joiden ei tarvi tehdä mitään työtä.
Sama se sille miltä ne näyttää, mutta miten niiden kanssa voi elää.
T. Nsinen joka pitää lyhyet kynnet käytännön syistä
Väärin. Kaikki feminiinisyys on just parasta. Mikä vain on ns. naisellista toimii. Rekkamiehen kynnet on rekkamiehen kynnet. Rakennekynnet, lakatut varpaankynnet, pitkät hiukset ja pitkät ripset toimivat... kun siis haen sitä vastakohtaa itselleni. Sellaista minä haluan panna ja panenkin.