Nainen: noitamaiset rakennekyntesi puistattavat suurinta osaa miehiä
Otsikossa faktaa. Olen mies, enkä tunne yhtään miestä, joka pitäisi rakennekynsiä millään tavalla seksikkäänä. Pitemmät on vielä ällöttävämmät. Sama koskee pistoshuulia. Lopettakaa tämä - olette kauniimpia ilman.
Kommentit (95)
En ikinä ottaisi rakennekynsiä miehen mieliksi. En kyllä muutenkaan ottaisi, mutta jotain niin elämää vaikeuttavaa, en todellakaan. Ihan omaksi iloksi. Sama kuin nämä käsikorut ja sormukset joita käytän. Vaatii extravaivaa joka käsienpesun yhteydessä, jotta kädet OIKEASTI puhdistuu sieltä sormustenkin alta. Silti käytän niitä. Ihan vaan itseni mieliksi. Jotain helppoa ja vaivatonta voin miehen (tai siis oman kumppanin) silmää ilahduttaakseni tehdä. Esimerkiksi annan hänen valita alusvaatteita mulle, kysyn toisinaan miten laittaisin tänään hiukset, jos lakkaan kynnet (koska haluan itse, mies ei välitä tuontaivaallista) annan hänen valita värin kolmesta vaihtoehdosta...
Ei minua pitkät kynnet puistata, itsellänikin on tällä hetkellä pitkät ja lakatut, mutta kauheimmat kynnet oli yhdellä alaisellani. Nainen oli viilannut pitkät kyntensä teräväkärkisiksi. Ne olivat pahat! En varmaan koskaan unohda, kuinka hätkähdin.
Meikillä nainen haluaa korostaa paritteluviettiään.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on paljon asiakaspalvelutehtävissä olevilla, koska kynsiä katsotaan ja niiden pitää olla huolitellut. Myös johtajilla on rakennekynsiä, mutta ne ovat joko vaaleat tai punaiset ja miehet eivät erota, että ne ovat rakennekynnet.
Asiakaspalvelijan kynnet kuuluisi olla siistit mutta huomaamattomat, valitettavasti ne ovat usein pelottavia blingbling sapeleita. Tänä päivänä asiakaspalvelijat valitettavasti tekevät itsestään joulukuusen överi meikillä ja kynsillä kun ennen asiakkaan annettiin olla se huomion keskipiste ja kaunotar.
Mä en ymmärrä, että miten ne rakennekynnet voi olla omaksi iloksi, kun ne rajoittaa tekemisiä niin paljon? Esim. tietokoneen näppäimistöllä kirjoittaminen on ihmeellistä töpöttämistä. Kerran eräs kollega nosti työtuolia ja kuului vain rapina, kun rakennekynnet irtosivat noston yhteydessä. En tajua.
Mitä se miehille kuuluu minkälaiset kynnet naisilla on? Naisen tehtävä ei ole olla miehen mielestä seksikäs <3
Ei niillä kuulukaan miehiä miellyttää. Päinvastoin. Nykyfeministien mukaan naisten kuuluu tehdä kaikkea ällöttääkseen miehiä. Esim rakennekynnet, irtoripset, tatuoinnit, siilitukka, lävistykset, rumat vaatteet, huonot käytöstavat ym
Mies: rakennekynteni ovat tarkoitettu ahdistelijoiden raapimiseen. Tekevät pahaa jälkeä.
hassua, kun mun kokemus on se, että miehiä ei kiinnosta kun taas sitten naispuoliset kaverit saattavat kehua :D
tiedä sitten mitä puhuvat selän takana. ainakin netissä nää keskustelut koostuu pääasiassa kommenteista, kuten "hyi rakennekynnet yök". eiköhän se oo meille kaikille kynsikkäille tullut selväksi, ettei näillä kynsillä saa miestä, eikä elinkeinoa. thank u, next :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on paljon asiakaspalvelutehtävissä olevilla, koska kynsiä katsotaan ja niiden pitää olla huolitellut. Myös johtajilla on rakennekynsiä, mutta ne ovat joko vaaleat tai punaiset ja miehet eivät erota, että ne ovat rakennekynnet.
Asiakaspalvelijan kynnet kuuluisi olla siistit mutta huomaamattomat, valitettavasti ne ovat usein pelottavia blingbling sapeleita. Tänä päivänä asiakaspalvelijat valitettavasti tekevät itsestään joulukuusen överi meikillä ja kynsillä kun ennen asiakkaan annettiin olla se huomion keskipiste ja kaunotar.
Eli siis överimeikattu joulukuusi = kaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: suurin osa naisista ei piittaa pätkääkään sinun mielipiteistäsi.
Heikolla itsetunnolla varustetut naiset kyllä kehräävät, kun joku haukkuu muita naisia.
Joo joo, ihan omaksi iloksenne teette arkipäivän askareista vaikeaa alkaen kännykän käytöstä ja pepun pyyhkimisestä. Mu mu mu mutku ei me näitä miesten takia oteta. :D
Kyllä ne ihan omaksi iloksi ovat. Ei kukaan viitsi käyttää aikaa, rahaa ja vaivaa siihen että saisi ilahdutettua tuntemattomia miehiä.
Mutta siihen käytetään, että saadaan kanssasisar kateelliseksi. Se "omaksi iloksi" on itsensä huijaamista.
Minä koitin. Oli kyllä aika koomista yrittää kirjoittaa ja vessassa käynti, se vaati jo miettimistä!
Minun kynsiäni on hyvin usein kehuttu kauniiksi, ovat maltilla pitkät, ei todellakaan mitään kotkan kynsiä.
Ja lakkauksessa inhoan kaikkea mautonta bling bling juttuja.
Kynteni on vähän neliömäiset, maltilla pitkät, joko ranskalainen lakkaus tai punainen väri. Pidän ns klassisista kynsistä, jotka ovat naiselliset ja tyylikkäät.
Asiat voi tehdä myös tyylillä. Ei tarvitse olla överi, maltillisuus on tässäkin malttia.
Sama ripsipidennysten kanssa. Harva huomaa että ne eivät ole aidot, näyttävät hyvin luonnolliselta vain hieman pidemmät kuin omat ripset.
On ne minunkin mielensä rumat, mutta en oleta, että minun mielipide vaikuttaa rakennekynsien käyttäjään mitenkään. Enkä myöskään kuvittele, että hän on ottanut ne kynnet näyttääkseen minun silmääni viehättävällä. Ei minunkaan ulkonäkö varmasti miellytä kaikkia, mutta itse tykkään.
N29
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ne noitakynnet on omat? Puistattaako ne yhtä paljon? Rakastan pitkiä kynsiäni ja niiden laittamista, enkä todellakaan aio nysäistä niitä jonkun äijän mieliksi.
Olen törmännyt useampaankin mieheen, joiden mielestä pitkät (omat) kynteni ovat olleet kovin kuumottavat.
Pahempi vielä ovat kestoripset. Siis aivan järkyn näköiset. Samoin muutkin tekoripset.
Ihme, että joku vielä korona-aikana niitä ottaa.
Miten niiden kynsien kanssa voi edes pyyhkiä takapuoltaan? Jääkö sitä tavaraa sitten niihin kynsiin myös? Vai sekö onkin niiden tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: suurin osa naisista ei piittaa pätkääkään sinun mielipiteistäsi.
Heikolla itsetunnolla varustetut naiset kyllä kehräävät, kun joku haukkuu muita naisia.
Joo joo, ihan omaksi iloksenne teette arkipäivän askareista vaikeaa alkaen kännykän käytöstä ja pepun pyyhkimisestä. Mu mu mu mutku ei me näitä miesten takia oteta. :D
Kyllä ne ihan omaksi iloksi ovat. Ei kukaan viitsi käyttää aikaa, rahaa ja vaivaa siihen että saisi ilahdutettua tuntemattomia miehiä.
Mutta siihen käytetään, että saadaan kanssasisar kateelliseksi. Se "omaksi iloksi" on itsensä huijaamista.
Hukkaan meni ainakin mun kohdalla. En kadehdi kynsiä...
Näin luonto toimii. Nainen lähettää miehelle signaalia paritteluun monin eri keinoin. Meikkaamisessa esim. huulipunan käyttö vahvistaa eroottista signaalia ja kutsua miehelle suudella niitä. Mitä erottuvampi huulipuna kuten kirkkaan punainen, sitä vahvempi signaali.