Nainen: noitamaiset rakennekyntesi puistattavat suurinta osaa miehiä
Otsikossa faktaa. Olen mies, enkä tunne yhtään miestä, joka pitäisi rakennekynsiä millään tavalla seksikkäänä. Pitemmät on vielä ällöttävämmät. Sama koskee pistoshuulia. Lopettakaa tämä - olette kauniimpia ilman.
Kommentit (95)
Oma mies inhoaa jopa kynsilakkaa normaaleissa kynsissä. Lakkaan silti kynsiäni, koska minusta ne näyttää kivalta. Rakennekynnetkin voisin ottaa, vaikkakaan niistä tosi pitkistä en itsekään tykkää.
Kerran kassalla oli tuollaiset ja sytäsin nopeasti setelin tiskille, ettei hän ennätä raapimaan minua kynsillään :D
(Olen nainen).
En ole koskaan harkinnut tekokynsiä, mutta nyt kun yhdistit ne noitamaisuuteen ja miesten karkottamiseen, alkoi tuntua yllättävän houkuttelevalta!
Ei mulla ole mitään haittaa näistä kynsistä, eivät ole niin pitkät. Ihan kaikki sujuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden kynsien kanssa voi edes pyyhkiä takapuoltaan? Jääkö sitä tavaraa sitten niihin kynsiin myös? Vai sekö onkin niiden tarkoitus?
Tätä minäkin jaksan aina vaan ihmetellä... pitkät kynnet ovat tosi epäkäytännölliset ja epähygieeniset. Ei jatkoon.
Yksi muija oli kilometrin pitkillä kynsillä savitöissä ja hyvin veti. Vauvojen pepunpesun onnistumista ihmettelen.
Taas miehet vänkäämässä, että miesten takia noita otetaan ja samalla kuitenkin kerrotaan, että miehet ei niistä tykkää. Eikö tässä ole pieni ristiriita?
Että joku nainen kehtaakin laittaa kyntensä niin, ettei ole ajatellut palstamiehen mieltymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden kynsien kanssa voi edes pyyhkiä takapuoltaan? Jääkö sitä tavaraa sitten niihin kynsiin myös? Vai sekö onkin niiden tarkoitus?
Tätä minäkin jaksan aina vaan ihmetellä... pitkät kynnet ovat tosi epäkäytännölliset ja epähygieeniset. Ei jatkoon.
Yksi muija oli kilometrin pitkillä kynsillä savitöissä ja hyvin veti. Vauvojen pepunpesun onnistumista ihmettelen.
Ei kaikki naiset pese vauvojen pyllyjä? En ole ikinä pessyt, toivon mukaan ei ikinä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella millainen mies jaksaa tehdä vauva-palstalle keskustelun haukkuakseen naisten kynsimieltymyksiä. Jotenkin tosi creepy.
Ööö no naisiahan nämä palstan miehet ovat. Ei ole niin vaikeaa käyttää aivoja. Tekokynnet sun muut ovat kamalia, myös aidot pitkät kynnet. Ja kaikki liian feikki muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: suurin osa naisista ei piittaa pätkääkään sinun mielipiteistäsi.
Heikolla itsetunnolla varustetut naiset kyllä kehräävät, kun joku haukkuu muita naisia.
Joo joo, ihan omaksi iloksenne teette arkipäivän askareista vaikeaa alkaen kännykän käytöstä ja pepun pyyhkimisestä. Mu mu mu mutku ei me näitä miesten takia oteta. :D
Kyllä ne ihan omaksi iloksi ovat. Ei kukaan viitsi käyttää aikaa, rahaa ja vaivaa siihen että saisi ilahdutettua tuntemattomia miehiä.
Iloksi?? Mitä iloa on turvonneilta peräpukamilta näyttävistä huulista ja karmeista muovikynsistä jotka tekevät arkiaskareista vaikeaa? Nyt vähän valoa taas päälle, kaikkeen aivopesuun mitä jenkkilöistä tulee tartte lähteä mukaan..
Muistakaa vielä miten helkkarin epähygieenisiä ne ylipitkät muovin läpyskät ovat. Kynnenaluset kun muutenkin keräävät kuonaa ja bakteereja niin miettikää niitä raapimia joita ei pääse edes kunnolla pesemään. Kannattaa pestä kädet hyvin jos tuollainen lähmii käsiä..
Rakennekynsien aika oli ja meni. Nyt niitä eivät käytä kuin ne, jotka muutenkin tulevat jälkijunassa trendien suhteen. Minullakin oli 10 v. sitten rakennekynnet, mutta totesin ne kovin epäkäytännöllisiksi. Pidin niistä kyllä, koska ne olivat kauniit ja huolto oli vain neljän viikon välein. Omia kynsiä pitää huoltaa tai huollattaa joka viikko, että pysyvät kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella millainen mies jaksaa tehdä vauva-palstalle keskustelun haukkuakseen naisten kynsimieltymyksiä. Jotenkin tosi creepy.
Ööö no naisiahan nämä palstan miehet ovat. Ei ole niin vaikeaa käyttää aivoja. Tekokynnet sun muut ovat kamalia, myös aidot pitkät kynnet. Ja kaikki liian feikki muutenkin.
Aivan, eli kaikki palstan naisia arvostelevat kirjoitukset ovat katkerien naisten, jotka tappelevat miesten huomiosta, tilitystä.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhitkö sinä takapuolesi paljaalla kädellä?
Ihan samalla lailla bidee ja paperi pysyy kädessä, vaikka olisi pitkät kynnet.
Monta asiaa on saatu mainoksien, elokuvien ja yleensä kuluttamamme viihteen avulla ihmisille myytyä hyvänä ideana ja tavoiteltavana asiana. Mielestäni just nää pitkät lakatut kynnet, ripsien pidennykset, hiuslisäkkeet ja meikit ylipäätään on aika vahvasti iskostettu ihmisten, niin naisten kuin miestenkin mieliin naisellisena. Itse aloin joitain vuosia sitten ihmettelemään itsekseni, mitä eroottista tai kaunista on törröllään olevissa huulissa ja huomasinkin pitäväni enemmän kuvista, joissa nainen hymyili luonnollisesti. Siitä eteenpäin olen purkanut tuota aivopesua.
Lyhyeksi leikatut kynnet toimii minulle nyt paremmin, ja meikittömyys tai ainakin vähämeikkisyys.
Jokainen toki tavallaan, eikä varmaan mun kommenttini muuta kenenkään mielipidettä, mutta piti vähän päästä pätemään. 😎
Ex tykkäs mun rakennekynsistä. Ei ollut mitkään överipitkät vaan pari milliä sormenpäistä ja yksiväriset. Yleensä valkoiset. Kunhan palaan toimistolle töihin, niin voinkin alkaa meikkaamaan ja laitattaa taas kynnet.
Minua taas miehissä puistattaa parta. Hyi, miten epähygieeninen ja haiseva, joillakin näkyy siinä päivän ruokalista! Parta on myös yleensä merkki huonosta leukalinjasta, jota mies yrittää epätoivoisesti peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aina ihmettelen tämän kysymyksen esittäjien tapaa pyyhkiä takapuolensa. Työnnättekö oikeasti näppinne töröllään suoraan reikää kohti ilman paperia tai bideetä? Niin ja kynsiharja on keksitty, tekisi hyvää käyttää välillä ihan kaikille, esim. leipomaan ryhtyessä.
t. pitkäkyntinen, jonka tapa pyyhkiä ei muutu olivat kynnet sitten millin tai sentin mittaiset
Vierailija kirjoitti:
Ne "kynnet" on järkyttävän näköisiä ja kertovat kyllä kyseisen harakan aivotoiminnasta, tai lähinnä sen puuttesta kaiken oleellisen. Iskee kyllä jäätävät myötikset tulille kun näkee tuollaisen akan.
En itsekään pidä viehättävänä kyseisiä kynsiä mutta tää sun kommentti kertoo kyl enemmän sun aivotoiminnasta enemmän ku mitkään kynnet :D
Vierailija kirjoitti:
Ne "kynnet" on järkyttävän näköisiä ja kertovat kyllä kyseisen harakan aivotoiminnasta, tai lähinnä sen puuttesta kaiken oleellisen. Iskee kyllä jäätävät myötikset tulille kun näkee tuollaisen akan.
Joo, siis ihan jäätävät huutikset ja myötikset, kun näkee kuinka aivoton harakka tekokynsineen istuu puolustamassa ydinfysiikan väitöskirjaansa. Siis ihan jäätävät myötikset tulilla!