Unkarin uusi laki: kromosomit määräävät sukupuolen, sitä ei voi muuttaa
"Lakimuutoksen seurauksena sukupuoli määritellään vastaisuudessa puhtaan biologisesti niiden kromosomien perusteella, jotka ihmisellä syntyessään on.
Tätä juridista "syntymäsukupuolta" ei voi enää muokata sen jälkeen, kun se on virallisesti ihmisen asiakirjoihin kirjattu"
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut vauhdissa. Teidät pitäisi ihan oikeasti laittaa hoitoon ja poistaa äänioikeus.
Ne ihmiset, joiden keskuudessa trans-ihmiset, homot ja muut saavat vapaasti kävellä kadulla, tehdä töitä yms. voivat jäädä vapaaksi.
Uikuti uikuti. Sä saat ihan rauhassa hoidella ladypenistä tai miestuheroa, mutta älä pakota muita siihen.
Eli sinä kadulla kävellessäsi tai töissä hoitelet eri ihmisten elimiä tai edes mietit niitä? Taidat olla sairaampi kuin luulinkaan. Juu ei, luultavasti kukaan ei sinua siihen pakota. Ainakin toivon niin. Pelkokin moisesta on täysin irrationaalinen.
Eli vainoon sinulla ei ole syytä. Paitsi on, koska olen sairas lanttuvärkistäsi. Vahvistat viestini sanomaa: sinut hoitoon.
Jep jep. Nothing to see here:
https://www.reddit.com/r/LGBDropTheT/comments/g1hrjl/you_might_wanna_re…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut vauhdissa. Teidät pitäisi ihan oikeasti laittaa hoitoon ja poistaa äänioikeus.
Ne ihmiset, joiden keskuudessa trans-ihmiset, homot ja muut saavat vapaasti kävellä kadulla, tehdä töitä yms. voivat jäädä vapaaksi.
Haaveile sinä rasisti vain ihan rauhassa.
Aiotko poistaa katukuvasta myös Suomen muclimit Imaameineen, kerro yksikin rauhanuskon maa, missä transut ja homot voivat elää ja tehdä työtä vapaasti omana itsenään vailla pelkoa.Rauhanuskon maa? Kontekstista päättelen sinun tarkoittavan islamilaista maata. En asu sellaisessa ja luulenpa että kuvailemaasi maata ei ole olemassa.
Yrität sanoa siis, että rauhanuskon maissa minua pelottaisi. Oletko sinä tätä rauhanuskoa? Ellet, miksi minun pitää pelätä sinua? Ehkä siksi, että olet vain molopää.
Toistaiseksi minkään uskonnon kanssa ei ole minulla ollut ongelmia. Vain persu-öyhöjen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikuti uikuti. Sä saat ihan rauhassa hoidella ladypenistä tai miestuheroa, mutta älä pakota muita siihen.
Tyypillinen juntin kommentti, vähemmistöjen oikeudet ja taas-arvo=ladypeniksen hoitelu ja seksi seksi ja vielä seksi.
Näissä keskusteluissa ihminen jää pois. Tilalle tulee vain ne ajatukset seksistä että mitähän ne tekee ja miten ne tekee. Tämähän näillä on taustalla.
Ajatellaan ja kauhistellaan.
Kuitenkin ajatellaan jatkuvasti ja uudestaan ja uudestaan, mutta edelleen kauhistellen.
Toinen ryhmä on ne joiden mielestä homot ja muut on ihan ok, mutta minä olen kyllä hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä kadulla kävellessäsi tai töissä hoitelet eri ihmisten elimiä tai edes mietit niitä? Taidat olla sairaampi kuin luulinkaan. Juu ei, luultavasti kukaan ei sinua siihen pakota. Ainakin toivon niin. Pelkokin moisesta on täysin irrationaalinen.
Eli vainoon sinulla ei ole syytä. Paitsi on, koska olen sairas lanttuvärkistäsi. Vahvistat viestini sanomaa: sinut hoitoon.
Jep jep. Nothing to see here:
https://www.reddit.com/r/LGBDropTheT/comments/g1hrjl/you_might_wanna_re…
Niin? Transvastainen sivu. Mitä siitä, kyllä niitä riittää netissä. On ilmeisesti sinunkin mielisivujasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveile sinä rasisti vain ihan rauhassa.
Aiotko poistaa katukuvasta myös Suomen muclimit Imaameineen, kerro yksikin rauhanuskon maa, missä transut ja homot voivat elää ja tehdä työtä vapaasti omana itsenään vailla pelkoa.Rauhanuskon maa? Kontekstista päättelen sinun tarkoittavan islamilaista maata. En asu sellaisessa ja luulenpa että kuvailemaasi maata ei ole olemassa.
Yrität sanoa siis, että rauhanuskon maissa minua pelottaisi. Oletko sinä tätä rauhanuskoa? Ellet, miksi minun pitää pelätä sinua? Ehkä siksi, että olet vain molopää.
Toistaiseksi minkään uskonnon kanssa ei ole minulla ollut ongelmia. Vain persu-öyhöjen.
Kiitos linkeistä. Vahvisti oletukseni, että on todella hyvä etten asu islamilaisessa maassa tai ole siinä uskossa mukana.
Mutta miksi sinä vihaat erilaisia, kun edes mikään uskonto ei määrää sitä? Ja jos määrää, miksi sitten islami ei saisi määrätä? Entä mikä tekee minusta rasistin?
Nojoo. Sulla sanoi aivot jursk ja jauhat yhtä ja samaa, joten ... hyvää kesää kuitenkin. Ja varo, ettei kadulla kävele vastaan vaikka transuja, nehän kun ovat ilmeisesti vaarallisia sinun mielessäsi. Joo, varo rauhanuskoa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites nämä naiset kun syntyy miesten kromosomeilla? Heillä on naisen sukuelimet. Ovat mielestään naisia ja on tissit ja pillu. Pitääkö ne pakolla leikata miehiksi ulkoisestikin?
Meinaatko nyt, että näitä naisia on ihan satamäärin ja joka maassa syntyy satoja tälläisiä ihmisiä?
Puhutaan pienestä vähemmistöstä. Marginaalisen pienestä.Ylipäätään koko ilmiö kaikkeudessaaan on niin marginaalinen, että en ymmärrä miksi Unkari tekee ongelman moisesta ja suuren numeron.
Ei ne ihmiset ole mikään uhka kenellekään.
Jos joku tuntee olevansa mies tai nainen, niin suodaan hänelle se. Ei se ole minulta tai teiltä pois.
Keskitytään omaan elämään ja annetaan muiden elää omaansa.
Britaniassa miehestä naiseksi vankilassa transitioitunut on nyt r-iskannut naisten vankilassa naisia. Millä tavalla he eivät ole uhka?
Miehet ovat myös noin muuten yliedustettuja raiskauksien tekijöinä vankiloissa. Myös miesvartijat ovat maailmalla kunnostautuneet näissä raiskaushommissa.
Vankila sellaisenaan on hyvin vanhanaikainen jäänne ja ei ole oikein että näissä laitoksissa tapahtuu väkivaltaa vankeja kohtaan. Siksi koko vankilalaitos tulisi lopettaa. Onhan monarkiakin lopetettu ja todettu toimimattomaksi fasismin ohella.
Mä oon samaa mieltä ja samalla koko poliisiorganisaatio. Turhia kaikki antaa kukkien kukkia. Oltais niin kuin jossain Afrikassa.
Ei välttämättä noin. Miesten määrää voisi vähentää populaatiossa 30%, niin olisi enemmän naispoliiseja.
Muutenkin vähenisi voimankäytön tarve monissa asioissa ja yleinen hulinointi ihan kaikkialla. Myös keskustelupalstoilla kukkoilu vähenisi merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites nämä naiset kun syntyy miesten kromosomeilla? Heillä on naisen sukuelimet. Ovat mielestään naisia ja on tissit ja pillu. Pitääkö ne pakolla leikata miehiksi ulkoisestikin?
Meinaatko nyt, että näitä naisia on ihan satamäärin ja joka maassa syntyy satoja tälläisiä ihmisiä?
Puhutaan pienestä vähemmistöstä. Marginaalisen pienestä.Ylipäätään koko ilmiö kaikkeudessaaan on niin marginaalinen, että en ymmärrä miksi Unkari tekee ongelman moisesta ja suuren numeron.
Jos joku tuntee olevansa mies tai nainen, niin suodaan hänelle se. Ei se ole minulta tai teiltä pois.
Britaniassa miehestä naiseksi vankilassa transitioitunut on nyt r-iskannut naisten vankilassa naisia. Millä tavalla he eivät ole uhka?
Miehet ovat myös noin muuten yliedustettuja raiskauksien tekijöinä vankiloissa. Myös miesvartijat ovat maailmalla kunnostautuneet näissä raiskaushommissa.
Vankila sellaisenaan on hyvin vanhanaikainen jäänne ja ei ole oikein että näissä laitoksissa tapahtuu väkivaltaa vankeja kohtaan. Siksi koko vankilalaitos tulisi lopettaa. Onhan monarkiakin lopetettu ja todettu toimimattomaksi fasismin ohella.
Mä oon samaa mieltä ja samalla koko poliisiorganisaatio. Turhia kaikki antaa kukkien kukkia. Oltais niin kuin jossain Afrikassa.
Kävi miten kävi, niin iki-ihanaa suloisen aurinkoista anaaliseksiä tuskin saadaan kitkettyä koskaan pois kultuurimme sydämestä.
Siihen tulee meidän tyytyä.
Siitähän tässä taisi olla kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Unkarissa sama pääuskonto kuin Turkissa on? Ilmeisesti kyseessä on sukulaiskansaa?
Ilman Unkarilaisia hallitsijoita ja sotilaita Euroopan valtauskonto olisi jo vuosisatoja ollut isläm. He eivät olleet sinisilmäisiä silloin eivätkä ole nytkään.
Mutta nyt ilmeisesti katse on lempeämpi Turkkiin päin ja luodaan uutta identiteettiä idästä päin.
Miten hulluksi maailma on mennytkään, kun Unkarissa ja Venäjällä on tervejärkisempi meininki ja persujenkin puheista alkaa löytää järkeä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju osoittaa kuinka su.vaitsemattomia mammuliinit ovat. 🙁
Suomi yleensä on aika konservatiivinen. Poikkeuksena on sitten Helsingförs, mutta noin muuten meillä on aika ankea ilmapiiri siihen mitä erilaisuuden sietokykyyn tulee.
Eihän tässä maassa tunneta edes yksilönvapauksia.
Tässäkin asiassa yritetään puuttua siihen mitä omaan pyllyynsä saa laittaa epäsuorasti.
Siis mitä saat omaan vartaloosi sisään laittaa.
Se koetaan myös muiden aukoksi ja asiaksi mistä päätetään.
Loppukaneetti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi miten kävi, niin iki-ihanaa suloisen aurinkoista anaaliseksiä tuskin saadaan kitkettyä koskaan pois kultuurimme sydämestä.
Siihen tulee meidän tyytyä.
Siitähän tässä taisi olla kyse?
Antiikin perintö ja länsimaisen sivistyksen peruskallio!
en pyllyänikään omista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju osoittaa kuinka su.vaitsemattomia mammuliinit ovat. 🙁
Suomi yleensä on aika konservatiivinen. Poikkeuksena on sitten Helsingförs, mutta noin muuten meillä on aika ankea ilmapiiri siihen mitä erilaisuuden sietokykyyn tulee.
Eihän tässä maassa tunneta edes yksilönvapauksia.
Tässäkin asiassa yritetään puuttua siihen mitä omaan pyllyynsä saa laittaa epäsuorasti.
Siis mitä saat omaan vartaloosi sisään laittaa.
Se koetaan myös muiden aukoksi ja asiaksi mistä päätetään.
Unkarissa todellakin otetaan toisten alapäät yleiseen omistukseen ja määritellään yksityiselle henkilölle tämän perusteellinen olemus ja arvo.
Tälläisiä alapään tarkkailijoita on tässäkin ketjussa.
Rauhanuskon maa? Kontekstista päättelen sinun tarkoittavan islamilaista maata. En asu sellaisessa ja luulenpa että kuvailemaasi maata ei ole olemassa.