Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiot kokoa 59 m2

Vierailija
27.03.2024 |

Tällaisia uusia kolmioita on tullut vastaan. Mikä järki?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan mitään järkeä. Asuin 61m2 kaksiossa ja sekin oli pieni.

Vierailija
2/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekoko sellainen, että tekee sisustamisen mahdottomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä pohjalla noihin neliöihin mahtuu kolmio hienosti. Jopa pienempiin. Monissa asunnoissa on aivan älytöntä hukkatilaa kuten käytäviä. 

Vierailija
4/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva työ-/harraste-/vierashuoneen haluavalle yksinasujalle, muttei myöskään liian pieni kahdelle. Asuin itse tuon kokoisessa kolmiossa yksin ja minun jälkeeni asuntoon muutti äiti teinityttärensä kanssa. He vaihtoivat 78m2 kolmion tuohon pikkukolmioon säästääkseen asumiskuluissa. 

Vierailija
5/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 neliötä toimi kolmiona isolla parvekkeella, mutta senttiäkään pienempää en edes ajattelisi. Tämä on tätä suomalaista laaturakentamista, lol.

Vierailija
6/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te menette noin pieniin asuntoihin asumaan? Typerykset. Sitten ulisette miten ahdistaa ja seinät kaatuu päälle. Menkää töihin niin voitte hankkia omakotitalon jossa on kunnolla tilaa!

Vierailija
7/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te menette noin pieniin asuntoihin asumaan? Typerykset. Sitten ulisette miten ahdistaa ja seinät kaatuu päälle. Menkää töihin niin voitte hankkia omakotitalon jossa on kunnolla tilaa!

Rauhoitu nyt siellä hometalossa. Home sweet home.

Vierailija
8/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuon kokoisen itselleni yksin mutta sinne pitäisi saada mahtumaan keittiö, kylpyhuone, sauna, vaatehuone, työtila ja makuuhuone

Vierailija
9/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 49 neliön kolmioita myynnissä ja vuokralle tarjoaa yks firma 

Vierailija
10/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva työ-/harraste-/vierashuoneen haluavalle yksinasujalle, muttei myöskään liian pieni kahdelle. Asuin itse tuon kokoisessa kolmiossa yksin ja minun jälkeeni asuntoon muutti äiti teinityttärensä kanssa. He vaihtoivat 78m2 kolmion tuohon pikkukolmioon säästääkseen asumiskuluissa. 

Jotenkin kuvittelisi, että kolmioon pitäisi mahtua enemmän kuin 1-2 ihmistä. 

Vierailija
11/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tuollaisessa, siinä oli vielä saunakin ja vessat ylä- ja alakerrassa. Sitä huteraa virolaista rakentamista, väliseinissä ei ole runkoja vaan lattiassa ja katossa on metallikisko johon seinälevy on työnnetty.

Vierailija
12/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä. Nykyään asuinneliöt varsinkin kasvukeskuksissa ovat hurjan kalliita ja monelle riittää, kun on kuitenkin kaksi pientä makuuhuonetta. Itsekin asun teinini kanssa vastaavassa pienessä kolmiossa. Tykkään todella paljon! 

Vierailija
13/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun 78 neliön kaksiossa.

Vierailija
14/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka asunto oli kaksio 62,5 neukkukuutio.

Vierailija
15/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on just hyvä kaksion vaihtoehto. Molemmilla olisi omaa tilaa. Tai sinkulle työtilaksi.

Vierailija
16/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt tuollaisessa, siinä oli vielä saunakin ja vessat ylä- ja alakerrassa. Sitä huteraa virolaista rakentamista, väliseinissä ei ole runkoja vaan lattiassa ja katossa on metallikisko johon seinälevy on työnnetty.

Jep. Näitä tuodaan Suomeen ja suomalaiset ostaa, koska halpaa 

Vierailija
17/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hienosti perjätään kahdestaan lapsen kanssa tässä 50m2 kolmiossa. Molemmilla on omat makkarit. Me vietetään niin paljon aikaa harrastuksissa kodin ulkopuolella, että tullaan vaan nukkumaan tänne. Vastike on alle 200e, ja asunto on niin uusi ettei muitakaan kustannuksia ole lähiaikoina tulossa. En vaan näe järkevämmäksi maksaa ylimääräisistä neliöistä. Ollaan tyytyväisiä tähän ratkaisuun. 

Vierailija
18/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää yhtään näistä ns. hellahuone-kämpistä, missä olohuoneen yksi seinä on keittiö. Osassa se olohuone on niin pieni, että sohvalla istutaan jääkaapin vieressä kuin Uuno Turhapuro konsanaanei jatkoon. 

60-70-luvun asunnoissa on eri tavalla tilaa ja monesti ihan ok huonejärjestys. Äänieristys on sitten huono ja monessa yhtiössä odotetaan mummojen siirtyvän seuraavaan hiippakuntaa , että pakolliset remontit päästään tekemään. 

Vierailija
19/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nyt vielä ihan kohtalaiset neliöt kolmiolle. Jos molemmat makkarit ovat oikeasti pieniä, jää muillekin huoneille ihan ok tilaa. Ihan hyvä vaihtoehto, jos esim. yh-äiti ja lapsi eli omat huoneet tarpeen tai sitten sinkulle niin, että toinen makkari on työtilana.

Sitä en ymmärrä, kun nykyään näkee kaksiouta (saunallisia) 38 neliötä tai kolmioita 52. 

Vierailija
20/66 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 45m2 asunto omalla saunalla ja tämä on mulle oikein hyvän kokoinen. Isompaa asuntoa en tarvitse.  Jos mulla olisi vaikka edes yhtä huonetta isompi asunto niin se yksi huone olisi tyhjänä eli hukkatilana  olisi.