Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esittää toiveita ulkonäön suhteen treffeille?

Vierailija
25.06.2020 |

Olen menossa tokaa kertaa treffeille miehen kanssa jonka tapasin alunperin yksissä bileissä. Eilen sitten mies laittoi mulle viestiä että voisinko tulla seuraavan kerran paikalle hiukset auki? Näytän kuulemma nätimmältä niin. Viimeksi kun nähtiin, mulla oli hiukset kiinni.
Onko teille tullut jotain toiveita treffikumppanilta ulkonäkönne suhteen ja miten olette siihen suhtautuneet? Eka fiilis itsellä oli että wtf....

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene treffeille ja unohda se mies. Tuo on vasta alkua.

Vierailija
2/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi vaatii sua muuttamaan mielipiteitä ja maailmankatsomusta. Tätä ennen määrää sun vaatetuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti menisi seuraaville treffeille. Seuraavaksi yrittää sanella vaatteetkin.

Vierailija
4/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, niin varmaan taas esitti. 

Vierailija
5/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmekään että mies on sinkku :D

Vierailija
6/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon. Fiksu mies ei ei esitä ”parannusehdotuksia” naisen ulkonäköön, varsinkaan jos kyseessä on uusi tuttavuus.

En menisi enää tuollaisen tollon kanssa treffeille.

Vierailija
7/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestiä että ajelin hiukset kokonaan pois eli kaljuksi asti joten ei niitä enää kiinni saa... ja totean kuinka treffit peruuntuu tai tyyppi ei enää ota yhteyttä. Treffipaikalle en enää vaivautuisi menemään.

Vierailija
8/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene treffeille hiukset kiinni. Jos hän ei ole moksiskaan, niin sitten oli vain pikku toive, ei mikään pakotus.

Vierailija
9/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene treffeille hiukset kiinni. Jos hän ei ole moksiskaan, niin sitten oli vain pikku toive, ei mikään pakotus.

Ei se noin toimi. Ei hän välttämättä ole noin suoraviivainen ja ilmeinen.

Asia tuli selväksi, hänelle sinun ulkonäkö on tärkeää, siihen liittyy auki olevat (pitkät?) Hiukset, ehkä hänestä ne ovat seksikkäät, ja et ole yhtä seksikäs ja nätti hänen mielestä normitilassa.

Vaikea vielä tietää mitä tuosta ajattelisi, ehkä se oli kohteliaisuus tai ehkä hänellä on fetissi, tai tietty naistyyppi, kuka tietää.

Jos sinun reaktio ei ollut että olit imarreltu vaan wtf, en ottaisi hyvänä merkkinä. Vaistoon kannattaa luottaa.

Vierailija
10/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä taas. Pikkasen mammoilla meni taas överiksi, vaihtelun vuoksi.

Mä menisin niille treffeille hiukset auki ja hyväntuulisena.

Millaista on elämä, kun näkee demoneja kaikkialla?

Vierailija
11/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nainen on paremman näköinen hiukset auki. Jos se on ap:lle NOIN iso ongelma, ei kannata haaskata enempää kummankaan aikaa treffeillä.

Vierailija
12/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo? Ei olisi normaalia käytöstä.

Vierailija
13/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä taas. Pikkasen mammoilla meni taas överiksi, vaihtelun vuoksi.

Mä menisin niille treffeille hiukset auki ja hyväntuulisena.

Millaista on elämä, kun näkee demoneja kaikkialla?

Jos tuosta kehittyy suhde, niin sama hiuskeskustelu käydään joka kerta, kun nainen laittaa hiukset kiinni. Minä en jaksaisi.

Vierailija
14/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti nainen on paremman näköinen hiukset auki. Jos se on ap:lle NOIN iso ongelma, ei kannata haaskata enempää kummankaan aikaa treffeillä.

Ai voiko nainenkin asettaa ehtoja miehen ulkonäölle heti ensimmäisille treffeille? Eipä.ole tullut mieleen.

Vierailija
15/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee mieleen, että miehellä on jokin fetissi, jonka toteutuksen välineenä ap toimii.

Vierailija
16/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietää varmasti itsekin millä hiustyylillä hän näyttää parhaalta. Mies ei luota ap:n makuun. Vähän huono lähtökohta.

Vierailija
17/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi ns. hyvä hiuspäivä niin voisin mennäkin hiukset auki. Muuten menisin hiukset kiinni ja sanoisin, sori tänään ei onnistunut. 

Vierailija
18/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä. Sitten kun jonkun tuntee paremmin, voi hienovaraisesti sanoa tuosta. Tuntemattomalle tuo on todella outoa.

Vierailija
19/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi treffit väliin. Tietty olisi hauskaa heittää joku kunnon överi ulkonäkötoive takaisin. Mutta joo, ei kukaan järkevä ihminen esitä tollasia toiveita etenkään suhteen alussa. Moukka mikä moukka.

Vierailija
20/63 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla miehillä on toiveita naisen ulkonäön suhteen. Isoin osa kuitenkin tajuaa olla töksäyttämättä niitä ulos noin! Ja toka treffit vasta.... Mun kullallakin on preferenssejä, ja usein laittaudun osin hänen mielikseen. Tähän on päässyt sillä, että sen sijaan että pyytäisi esim. pukemaan jotain tiettyä tai mikä pahinta, pyytäisi olemaan käyttämättä jotain, hän vain kehuu erityisen vuolaasti kun näytän mielestään hyvältä. Ja toisaalta kuitenkin kertoo, että olen kaunis vaikka oltais metsäretkellä kuoripuvuissa.

"You catch more flies with honey" pitää paikkansa. Tuollainen deitti on kontrolloiva ja/tai tilannetajuton, jättäisin menemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi