Onko nykyään oikeasti mahdoton löytää naista, jolle merkitsisi muukin kuin ulkonäkö ja rahat?
Lapsettomille naisille tuntuu merkkaavan miehessä nykyään pelkästään pinnalliset asiat. Miltä naama näyttää, paljonko pituutta, onko kiihkeä sängyssä, paljonko rahaa, hurmaako naisen tyttökaverit.
Sen lisäksi, että en todellakaan ole mikään Suomen paras noilla kriteereillä, minulle myös merkkaa naisessa ihan muut jutut.
Onko nykyään enää mahdollista tavata naista, jolle merkkaisi muutkin asiat? Ja jos on, niin missä ja miten?
Haluaisin naisen, jonka kanssa minulla on kivaa yhdessä. Jostain syystä tämä tuntuu olevan melkein turn off naisille. Pitäisi haluta niitä samoja pinnallisuuksia joita suurin osa naisista haaveilee kumppanista.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se melko vaikeaa, etenkin nykyisten "naimaikäisten" kanssa.
Hiukan vanhemmat naiset käsittävät jo asioita paremmin, eli heille on merkitystä sillä, millainen ihminen todellisuudessa on!
Mutta sössivät mahdollisuutensa lisääntymällä jänkhämiesten kanssa. Eikä miehiä oikeasti kiinnosta enää vanhat naiset. Yhtä kuolleita biologisesti kuin tavallinen mies naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkä ymmärrä miksi täällä nais8et alapeukuttaa statuksen merkitystä. Ei sillä tarkoiteta välttämättä jotain tiettyä asemaa esim, työssä, mutta onhan se totta, että aika moni nainen haluaa, että omassa miehessä on jotain joka saa muut naiset "mustasukkaiseksi".
Aika harvinaisihan nämä murhaajien jne, perässä olevat ihmiset ovat. Toisekseen suht harvalla ihmisellä on sellaista statusta, millä muut olisivat kateellisia. Silti ne tavikset pariutuvat.
Tää on ihan oma uskonlahkonsa jolla mielestä naiset jahtaa kaikki jotain ukkoa herättäessään julmettua kateutta muissa naisissa. Anteeksi mutta..vttu mitä sontaa. Olisko tullu luettua hiukka liikaa sitä seiskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkä ymmärrä miksi täällä nais8et alapeukuttaa statuksen merkitystä. Ei sillä tarkoiteta välttämättä jotain tiettyä asemaa esim, työssä, mutta onhan se totta, että aika moni nainen haluaa, että omassa miehessä on jotain joka saa muut naiset "mustasukkaiseksi".
Aika harvinaisihan nämä murhaajien jne, perässä olevat ihmiset ovat. Toisekseen suht harvalla ihmisellä on sellaista statusta, millä muut olisivat kateellisia. Silti ne tavikset pariutuvat.
Tää on ihan oma uskonlahkonsa jolla mielestä naiset jahtaa kaikki jotain ukkoa herättäessään julmettua kateutta muissa naisissa. Anteeksi mutta..vttu mitä sontaa. Olisko tullu luettua hiukka liikaa sitä seiskaa?
Allekirjoitan näkemyksen, että naiset etsivät miestä jolla tehdä muut naiset kateellisiksi.
t. N31
Et taida kertoa ihan kaikkea. Kuvailit aloitusviestissä ns. stereotyyppisen täydellisen miehen, ja valitat kun "mikään muu ei kelpaa". Ei ole mitään hajua oletko tyyliin Niilo22 burgeri vai tavallinen mies. Ja yritätkö itse niitä kauneimpia ja parhaimpia naisia ja suutut kun he eivät halua sinua vaan oman tasoisensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä, mutta ovat varattuja ja oikeasti kivojen miesten kanssa. Jostakin syystä he eivät ole löytäneet sinua, missäköhän ap:lla on mennyt pieleen?
Tämä oikeastaan kertoo sen totuuden. Itse en välitä mistään ulkoisista asioista, pääasia on nimenomaan se henkinen yhteys ja toisen seurassa viihtyminen, mutta olenkin vähemmän yllättäen seurustellut 19-vuotiaasta lähtien käytännössä koko ajan. Välissä olin kuukauden sinkkuna (piti olla ainakin kaksi vuotta), mutta sitten ensimmäinen aloitteen tehnyt mies veikin mennessään ja sillä tiellä ollaan edelleen.
Ja minä olen ruma ja läski nainen, vaikkakin mukava ja maanläheinen. Voin vain kuvitella, millainen vienti nimenomaan parisuhdemarkkinoilla on mukaville ja maanläheisille naisille, jotka ovat vieläpä kauniita ja/tai hoikkia. Eli aloitteita täytyy tehdä paljon ja yllättävissäkin paikoissa, jos meinaa vielä vanhemmalla iällä löytää tällaisia "tavan tallaajia", jotka eivät odota tai halua kuuta taivaalta.
Oletko ajatellut, että vientisi salaisuus ei välttämättä ole mukavuudessa tai maanläheisyydessä, vaan ulospäinsuuntautuneisuudessa? Itse olen myös mukava ja maanläheinen, mutta myös hoikka, urheilullinen ja ihan ok-näköinen. Silti minulla ei ole vientiä koskaan, sillä olen siihen aivan liian ujo ja arka.
Tai ehkä sinä olet niin hyvännäköinen, että aika moni mies luovuttaa jo ennen keskustelun aloittamistakaan, toisin sanoen miehet aristelevat sinua kun ajattelevat sinun olevan jo liiankin täydellinen? Tyyliin "pitäköön tunkkinsa!" :D
Tällainen perus-matami taas ei aiheuta kellekään pelon tuntemuksia, mummotkin tulevat aina minulta kysymään kaupassa apua, vaikka henkilökuntaakin olisi lähettyvillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä, mutta ovat varattuja ja oikeasti kivojen miesten kanssa. Jostakin syystä he eivät ole löytäneet sinua, missäköhän ap:lla on mennyt pieleen?
Tämä oikeastaan kertoo sen totuuden. Itse en välitä mistään ulkoisista asioista, pääasia on nimenomaan se henkinen yhteys ja toisen seurassa viihtyminen, mutta olenkin vähemmän yllättäen seurustellut 19-vuotiaasta lähtien käytännössä koko ajan. Välissä olin kuukauden sinkkuna (piti olla ainakin kaksi vuotta), mutta sitten ensimmäinen aloitteen tehnyt mies veikin mennessään ja sillä tiellä ollaan edelleen.
Ja minä olen ruma ja läski nainen, vaikkakin mukava ja maanläheinen. Voin vain kuvitella, millainen vienti nimenomaan parisuhdemarkkinoilla on mukaville ja maanläheisille naisille, jotka ovat vieläpä kauniita ja/tai hoikkia. Eli aloitteita täytyy tehdä paljon ja yllättävissäkin paikoissa, jos meinaa vielä vanhemmalla iällä löytää tällaisia "tavan tallaajia", jotka eivät odota tai halua kuuta taivaalta.
Oletko ajatellut, että vientisi salaisuus ei välttämättä ole mukavuudessa tai maanläheisyydessä, vaan ulospäinsuuntautuneisuudessa? Itse olen myös mukava ja maanläheinen, mutta myös hoikka, urheilullinen ja ihan ok-näköinen. Silti minulla ei ole vientiä koskaan, sillä olen siihen aivan liian ujo ja arka.
Tai ehkä sinä olet niin hyvännäköinen, että aika moni mies luovuttaa jo ennen keskustelun aloittamistakaan, toisin sanoen miehet aristelevat sinua kun ajattelevat sinun olevan jo liiankin täydellinen? Tyyliin "pitäköön tunkkinsa!" :D
Tällainen perus-matami taas ei aiheuta kellekään pelon tuntemuksia, mummotkin tulevat aina minulta kysymään kaupassa apua, vaikka henkilökuntaakin olisi lähettyvillä :D
Kiitos mielikuvasta, mutta tuskinpa sentään :) Pidän itseäni kyllä varsin helposti lähestyttävänä. Minullekin tullaan sanomaan helposti sekä hyvät että pahat asiat. Kyse on vain kertakaikkisesti ujoudesta, en pysty tekemään tai sanomaan mitään sellaista, mistä kiinnostusta osoittava mies saisi minkäänlaisia positiivisia viboja jatkaakseen yritystään :)
Ap, taidat etsiä vain tyhmiä naisia. Suuntaa katseesi vaikkapa Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakouluun, Luonto-liittoon tms., missä vähemmän pinnalliset naiset hengaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee profiili johonkin deittipalveluun, missä pääset tutustumaan filippiiniläisiin naisiin. Toinen keino on päästä faceryhmään, missä suomalaisilla on filippiiniläisiä kumppaneita. Aina siellä jollakin on sisko tai sukulainen, joka on korkealle arvostetusta suomalaismiehestä kiinnostunut.
Ei raha ja ulkonäkö merkkaa mitään!?!?? Salli mun nauraa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Haetaan postimyyntiv@imo kehitysmaista sillä periaatteella !?!? Luuletteko että nämä naiset menisi teidän kanssa naimisiin jos olisitte yhtä köyhiä kuin miehet siellä omassa maassa. Jos kyse ei olisi rahasta, niin nämä naiset kyllä ottaisivat miehen sieltä omasta maastaan
En usko, että siinä mittakaavassa miten suomalaisille kiertopalkinnoille. Meikä on aika komea ilmestys ja tosiaan olen sallinut itseni nauraa aina kun joku ehkä 40v ja 50kg sitten ihan siedettävän näköinen suomimatami on tuonut itseään tykö. Voi niitä naaman ilmeitä, kun nuorempana lähdin sitten kauniin ja paljon nuoremman naisen kanssa ravintolasta.
Mitä minä olen kuullut, niin aasialaisilla miehillä on vähän sama ongelma, kuin suomalaisilla naisilla, etteivät osaa olla kovin romanttisia. Siksi esim. suomalainen mies on kovassa huudossa aasian maissa.
Mä nyt vastaan vanhempana naisena. Kyl meitä on. Kemiaa pitää olla kahden ihmisen välillä, että juttu toimii. En oo koskaan tarvinnut miehen rahoja. Enkä valinnut miestä ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielikuvasta, mutta tuskinpa sentään :) Pidän itseäni kyllä varsin helposti lähestyttävänä. Minullekin tullaan sanomaan helposti sekä hyvät että pahat asiat. Kyse on vain kertakaikkisesti ujoudesta, en pysty tekemään tai sanomaan mitään sellaista, mistä kiinnostusta osoittava mies saisi minkäänlaisia positiivisia viboja jatkaakseen yritystään :)
Minä olen yleensä jutellut kaikille sukupuoleen ja ikään katsomatta ihan samalla tyylillä, en osaa flirttailla itsekään ja ainut miten minut saa sanattomaksi on juurikin jonkinlaiset seksuaaliset vihjailut ja flirttailut silloin kun ne eivät ole ilmiselvästi vitsejä. Menen ihan lukkoon kun oletan aina, että toinen ei missään nimessä ole kiinnostunut siinä mielessä, vaan alkaa jostain syystä kiusaamaan minua tai vittuilemaan.
Aika moni mies on itse asiassa ihan yhtä huono tällaisissa kuvioissa ja lähestymisessä, joten monesti he tulevat juttelemaan juurikin ns. kaverimielessä tai tekevät tikusta asiaa, ja rohkaistuvat ilmaisemaan kiinnotuksensa vasta kun jonkin aikaa on juteltu ja tunnusteltu tilannetta. Toisinaan siinä menee tunteja, toisinaan jopa päiviä.
Itse välttelisin/välttelen sellaisia miehiä, joille naisten iskeminen tulee luonnostaan, sillä sellaiseen harjaantuminen vaatii oikeasti vuosikausien jatkuvaa harjoitusta ja erittäin paljon myös onnistumisia taustalleen.
No on aika ilkeää yleistää "naiset" pinnalliseksi laumaksi, jotka toimivat kaikki jonkun keksimäsi kaavan mukaan.
Tai vaihtoehtoisesti tyhmää.