Onko nykyään oikeasti mahdoton löytää naista, jolle merkitsisi muukin kuin ulkonäkö ja rahat?
Lapsettomille naisille tuntuu merkkaavan miehessä nykyään pelkästään pinnalliset asiat. Miltä naama näyttää, paljonko pituutta, onko kiihkeä sängyssä, paljonko rahaa, hurmaako naisen tyttökaverit.
Sen lisäksi, että en todellakaan ole mikään Suomen paras noilla kriteereillä, minulle myös merkkaa naisessa ihan muut jutut.
Onko nykyään enää mahdollista tavata naista, jolle merkkaisi muutkin asiat? Ja jos on, niin missä ja miten?
Haluaisin naisen, jonka kanssa minulla on kivaa yhdessä. Jostain syystä tämä tuntuu olevan melkein turn off naisille. Pitäisi haluta niitä samoja pinnallisuuksia joita suurin osa naisista haaveilee kumppanista.
Kommentit (71)
Ainakin yhden tunnen, mutten kerro missä asuu.
Mistäs sulle saatas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko meni pari päivää edellisestä vastaavasta ketjuavauksesta?
AP, millaisia kriteereitä sinulla on mahdollisen parisuhteen toiselle osapuolelle?
Tärkein kriteeri on että viihdyn hänen kanssaan.
Entä muut kriteerit? Viihtyvyyten ei vaikuta esim. naisen henkilöhygienia, ulkonäkö jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No löytyy mutta ette te miehet tunnu meitä huomaavan. :/
T: n30, ei silareita, tekorusketusta, tekoripsiä, tekokynsiä, hiuslisäkkeitä, hiusvärejä, ei sometilejä, ei valkoista trendikotia ja vihaan shoppailua. Ihan hoikka ja urheilullinen olen mutta nykymiehille en tällaisena kelpaa.
Tarkoitat varmaan ettei sua kiinnostavat miehet huomaa. Varmasti olisi sullekin vientiä tavallisten miesten seurassa.
Ja sähän tiedät luonnollisestikin paremmin huomataanko joku random nainen kuin se nainen itse tietää.
Itsekin katson kyllä ihmisiä siinämielessä ulkonäköön, koska haluan miehen, joka hyväksyy minut (goottityttö) ja pitkäaikaisen uskontoni (pakana) sellaisena ihmisenä, jota olen.
Hankalempaa toki löytää sitä "täydellistä kumppania" (😂) kun olen oma itseni, mutta kun sen toisen kohtaa, niin tietää kohdanneensa sen oikean.
Et tietenkään tässä varmaan kysellyt minunkaltaisieni naisten mielipidettä, mutta itse en koskaan pystyisi elämään jonkun toisen kustantamana kumppanina.
Kyllä omat hankinnat tulee kyetä maksamaan itse, vaikka ruoka- ja vastaavat rahat olisivatkin parisuhteessa yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
T: n30, ei silareita, tekorusketusta, tekoripsiä, tekokynsiä, hiuslisäkkeitä, hiusvärejä, ei sometilejä, ei valkoista trendikotia ja vihaan shoppailua. Ihan hoikka ja urheilullinen olen mutta nykymiehille en tällaisena kelpaa.
Tällaiselle 43v miehelle olisit kovin nuori ja luultavasti haluat lapsiakin, mikä osaltani jo tehty. Toisaalta emmehän tiedä olisi meillä muutenkaan yhteisia kiinnostuksia jne. Pariutuminen harvemmin on yksittäisten juttujen varassa, vaan kokonaisuus ratkaisee. Lisäksi vaikuttaa kohtaammeko pariutumismielessä vai jonkin muun syyn kautta esim. yhteisen tuttavan juhlissa.
Eiköhän AP:lla ole kireerit, kuten omaan silmiin miellyttävän näköinen nainen, hoikka jne.. Koska kyllähän muuten olisi löytänyt seuraa. Ainoastaan niillä kauniilla instragram tytöillä on korkeat vaatimukset miesten suhteen.
Itselleni tosin raha on siinä mielessä tärkeä, että omillaan pitäisi tulla toimeen. En halua vierelleni jo heti alkuun henkilöä, jolla järkyttävät velat niskoilla, koska sellaisen henkilön kanssa en todennäköisesti saisi sellaista tulevaisuutta, josta haaveilen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin katson kyllä ihmisiä siinämielessä ulkonäköön, koska haluan miehen, joka hyväksyy minut (goottityttö) ja pitkäaikaisen uskontoni (pakana) sellaisena ihmisenä, jota olen.
Hankalempaa toki löytää sitä "täydellistä kumppania" (😂) kun olen oma itseni, mutta kun sen toisen kohtaa, niin tietää kohdanneensa sen oikean.
Et tietenkään tässä varmaan kysellyt minunkaltaisieni naisten mielipidettä, mutta itse en koskaan pystyisi elämään jonkun toisen kustantamana kumppanina.
Kyllä omat hankinnat tulee kyetä maksamaan itse, vaikka ruoka- ja vastaavat rahat olisivatkin parisuhteessa yhteisiä.
Miten tuon voi nähdä miehen ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on tarkoitettu aikuisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tee profiili johonkin deittipalveluun, missä pääset tutustumaan filippiiniläisiin naisiin. Toinen keino on päästä faceryhmään, missä suomalaisilla on filippiiniläisiä kumppaneita. Aina siellä jollakin on sisko tai sukulainen, joka on korkealle arvostetusta suomalaismiehestä kiinnostunut.
Ei raha ja ulkonäkö merkkaa mitään!?!?? Salli mun nauraa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Haetaan postimyyntiv@imo kehitysmaista sillä periaatteella !?!? Luuletteko että nämä naiset menisi teidän kanssa naimisiin jos olisitte yhtä köyhiä kuin miehet siellä omassa maassa. Jos kyse ei olisi rahasta, niin nämä naiset kyllä ottaisivat miehen sieltä omasta maastaan
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän AP:lla ole kireerit, kuten omaan silmiin miellyttävän näköinen nainen, hoikka jne.. Koska kyllähän muuten olisi löytänyt seuraa. Ainoastaan niillä kauniilla instragram tytöillä on korkeat vaatimukset miesten suhteen.
Itselleni tosin raha on siinä mielessä tärkeä, että omillaan pitäisi tulla toimeen. En halua vierelleni jo heti alkuun henkilöä, jolla järkyttävät velat niskoilla, koska sellaisen henkilön kanssa en todennäköisesti saisi sellaista tulevaisuutta, josta haaveilen.
Justiinsahan ap kirjoitti tuolla ekalla sivulla että satakiloinen käy.
Vierailija kirjoitti:
Se on äly, joka tehoaa.
Niinpä. Ihmettelin kerran, kun yhteen baariin oli mieletön jono naisia. Kysyin portsarilta, että onkos Hunksit esiintymässä vai miten hameväkeä on niin paljon. Portsari vastasi, että siellä on fyysikkojen ainejärjestön bileet ja ne houkuttelevat aina paikan täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on äly, joka tehoaa.
Niinpä. Ihmettelin kerran, kun yhteen baariin oli mieletön jono naisia. Kysyin portsarilta, että onkos Hunksit esiintymässä vai miten hameväkeä on niin paljon. Portsari vastasi, että siellä on fyysikkojen ainejärjestön bileet ja ne houkuttelevat aina paikan täyteen.
😂😂😂
Ei ole mahdollista. Kun tämän palstan mukaan naiset vaan viettää nuoruutensa pippelikaruselleissa, ja sitten kun tavara on pilalla niin ne menee naimisiin komealeukaisen ja paksumompsaisen chadin kanssa. Eli naiset on huaria.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Kun tämän palstan mukaan naiset vaan viettää nuoruutensa pippelikaruselleissa, ja sitten kun tavara on pilalla niin ne menee naimisiin komealeukaisen ja paksumompsaisen chadin kanssa. Eli naiset on huaria.
:D
Olen nainen, enkä ymmärrä miksi täällä naiset alapeukuttaa statuksen merkitystä. Ei sillä tarkoiteta välttämättä jotain tiettyä asemaa esim, työssä, mutta onhan se totta, että aika moni nainen haluaa, että omassa miehessä on jotain joka saa muut naiset "mustasukkaiseksi". Sen takia rikollisilla on naisia, urheilijoilla, komeilla, johtajilla... Riittää, että oot se jossain coolein äijä, sit naisia riittää.
Tämä on yleistys ja kyllä on naisia jotka ei välitä, mutta tämä on aika usein vaan se mitä alitajuntaisesti naiset hakee, siksi naiset kiinnostuu aina kaikki siistä samasta k****päästä
Minkälaisia tyhjäpäitä oikein etsit? Mikset katso normaaleja työssäkäyviä naisia joilla on omat rahat? Ja käyttää ne järkevästi eikä mihinkään merkkilaukkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan ettei sua kiinnostavat miehet huomaa. Varmasti olisi sullekin vientiä tavallisten miesten seurassa.
Ja sähän tiedät luonnollisestikin paremmin huomataanko joku random nainen kuin se nainen itse tietää.
Kiitos.
Ei todellakaan ole ollut vientiä kenenkään toimesta ja kaikki irl aloitteeni on nuupahtaneet toisen osapuolen (pitkät, paksut, lyhyet, laihat, kaljut miehet etc) haluttomuuteen. En enää jaksa edes vastata noille "kaikki naiset saa miehen jos eivät nirsoile"-tyypeille.
-tuo ekan kommentin kirjoittanut
Palstapoikien ongelma todellisuudessa:
Onko nykyäänkään mahdollista löytää naista, jolle EI merkitsisi sysipaska luonteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Ei todellakaan ole ollut vientiä kenenkään toimesta ja kaikki irl aloitteeni on nuupahtaneet toisen osapuolen (pitkät, paksut, lyhyet, laihat, kaljut miehet etc) haluttomuuteen. En enää jaksa edes vastata noille "kaikki naiset saa miehen jos eivät nirsoile"-tyypeille.
-tuo ekan kommentin kirjoittanut
Millaisia aloitteesi ovat olleet?
Missä yhteydessä?
Onko moni näistä miehistä osoittautunut varatuksi?