Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään oikeasti mahdoton löytää naista, jolle merkitsisi muukin kuin ulkonäkö ja rahat?

Vierailija
24.06.2020 |

Lapsettomille naisille tuntuu merkkaavan miehessä nykyään pelkästään pinnalliset asiat. Miltä naama näyttää, paljonko pituutta, onko kiihkeä sängyssä, paljonko rahaa, hurmaako naisen tyttökaverit.

Sen lisäksi, että en todellakaan ole mikään Suomen paras noilla kriteereillä, minulle myös merkkaa naisessa ihan muut jutut.

Onko nykyään enää mahdollista tavata naista, jolle merkkaisi muutkin asiat? Ja jos on, niin missä ja miten?

Haluaisin naisen, jonka kanssa minulla on kivaa yhdessä. Jostain syystä tämä tuntuu olevan melkein turn off naisille. Pitäisi haluta niitä samoja pinnallisuuksia joita suurin osa naisista haaveilee kumppanista.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ymmärrä miksi täällä naiset alapeukuttaa statuksen merkitystä. Ei sillä tarkoiteta välttämättä jotain tiettyä asemaa esim, työssä, mutta onhan se totta, että aika moni nainen haluaa, että omassa miehessä on jotain joka saa muut naiset "mustasukkaiseksi". Sen takia rikollisilla on naisia, urheilijoilla, komeilla, johtajilla... Riittää, että oot se jossain coolein äijä, sit naisia riittää.

Tämä on yleistys ja kyllä on naisia jotka ei välitä, mutta tämä on aika usein vaan se mitä alitajuntaisesti naiset hakee, siksi naiset kiinnostuu aina kaikki siistä samasta k****päästä

Taas täällä tälläinen nainen: "Olen nainen, mutta olen erilainen nainen kuin nämä 'muut' naiset, ajattelen ja tiedän asioita paremmin. Kaikki nämä 'muut' naiset eivät osaa ajatella niinkuin minä ja he aina hakeutuvat kaiken maailman julkkisten ja urheilijoiden seuraan..."

Oletko muuten ajatellut, että ne urheilijat ja komeat ihmiset voivat myös olla muutenkin hyviä ja persoonallisia ihmisiä, joiden seurassa naiset nauttivat ajastaan?

Vierailija
42/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapoikien ongelma todellisuudessa:

Onko nykyäänkään mahdollista löytää naista, jolle EI merkitsisi sysipaska luonteeni.

Olen introvertti ja aika nörtti, ja monen naisen mielestä varmasti outokin, mutta en silti sanoisi luonnettani sysipaskaksi. En ole ilkeä enkä pahantahtoinen. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyäänkään mahdollista löytää naista, jolle EI merkitsisi sysipaska luonteeni.

Palstan naisillako sitten on kultainen luonne?

Vierailija
44/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ymmärrä miksi täällä naiset alapeukuttaa statuksen merkitystä. Ei sillä tarkoiteta välttämättä jotain tiettyä asemaa esim, työssä, mutta onhan se totta, että aika moni nainen haluaa, että omassa miehessä on jotain joka saa muut naiset "mustasukkaiseksi". Sen takia rikollisilla on naisia, urheilijoilla, komeilla, johtajilla... Riittää, että oot se jossain coolein äijä, sit naisia riittää.

Tämä on yleistys ja kyllä on naisia jotka ei välitä, mutta tämä on aika usein vaan se mitä alitajuntaisesti naiset hakee, siksi naiset kiinnostuu aina kaikki siistä samasta k****päästä

Oho, pitkästä aikaa totuutta naisen näppäimistöltä, jos olet nainen. Noinhan se käytännössä menee vaikka naiset muuta väittäisi.

Vierailija
45/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No löytyy mutta ette te miehet tunnu meitä huomaavan. :/

T: n30, ei silareita, tekorusketusta, tekoripsiä, tekokynsiä, hiuslisäkkeitä, hiusvärejä, ei sometilejä, ei valkoista trendikotia ja vihaan shoppailua. Ihan hoikka ja urheilullinen olen mutta nykymiehille en tällaisena kelpaa.

Tarkoitat varmaan ettei sua kiinnostavat miehet huomaa. Varmasti olisi sullekin vientiä tavallisten miesten seurassa.

Ja sähän tiedät luonnollisestikin paremmin huomataanko joku random nainen kuin se nainen itse tietää.

Kiitos.

Ei todellakaan ole ollut vientiä kenenkään toimesta ja kaikki irl aloitteeni on nuupahtaneet toisen osapuolen (pitkät, paksut, lyhyet, laihat, kaljut miehet etc) haluttomuuteen. En enää jaksa edes vastata noille "kaikki naiset saa miehen jos eivät nirsoile"-tyypeille.

-tuo ekan kommentin kirjoittanut

Millaisia aloitteesi ovat olleet?

Missä yhteydessä?

Onko moni näistä miehistä osoittautunut varatuksi?

Baareissa, pysäkeillä, kirjastoissa yms. Esim. "anteeksi onko tämä paikka varattu" "ei ole" "ai hyvä kun näyttää niin täydeltä täällä" -hiljaisuus. Eli yritän neutraalia smalltalkkia mutta en saa vastakaikua.

Kenenkään varattustatuksesta en tiedä.

Vierailija
46/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T: n30, ei silareita, tekorusketusta, tekoripsiä, tekokynsiä, hiuslisäkkeitä, hiusvärejä, ei sometilejä, ei valkoista trendikotia ja vihaan shoppailua. Ihan hoikka ja urheilullinen olen mutta nykymiehille en tällaisena kelpaa.

Tarkoitat varmaan ettei sua kiinnostavat miehet huomaa. Varmasti olisi sullekin vientiä tavallisten miesten seurassa.

Ja sähän tiedät luonnollisestikin paremmin huomataanko joku random nainen kuin se nainen itse tietää.

Kiitos.

Ei todellakaan ole ollut vientiä kenenkään toimesta ja kaikki irl aloitteeni on nuupahtaneet toisen osapuolen (pitkät, paksut, lyhyet, laihat, kaljut miehet etc) haluttomuuteen. En enää jaksa edes vastata noille "kaikki naiset saa miehen jos eivät nirsoile"-tyypeille.

Missä yhteydessä?

Baareissa, pysäkeillä, kirjastoissa yms. Esim. "anteeksi onko tämä paikka varattu" "ei ole" "ai hyvä kun näyttää niin täydeltä täällä" -hiljaisuus. Eli yritän neutraalia smalltalkkia mutta en saa vastakaikua.

Kirjasto on siinä mielessä huono omasta mielestäni, että ainakin itse menen kirjastoon yleisemmin opiskelemaan tai sitten olemaan rauhassa ja lukemaan. Siksi et ehkä siellä saa vastakaikua -eri

Vierailija
47/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ymmärrä miksi täällä naiset alapeukuttaa statuksen merkitystä. Ei sillä tarkoiteta välttämättä jotain tiettyä asemaa esim, työssä, mutta onhan se totta, että aika moni nainen haluaa, että omassa miehessä on jotain joka saa muut naiset "mustasukkaiseksi".

Aika harvinaisihan nämä murhaajien jne, perässä olevat ihmiset ovat. Toisekseen suht harvalla ihmisellä on sellaista statusta, millä muut olisivat kateellisia. Silti ne tavikset pariutuvat. 

Vierailija
48/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä enemmän pohtinut sitä vaihtoehtoa, miksi nainen ei saisi tavoitella komeaa ja varakasta miestä. Mitä pahaa siinä on? Elämä on aika pitkälle arkea, ja hyvän kumppanuuden ja onnellisen elämän voi rakentaa hyvin monenlaisen miehen kanssa. Sen voi valita elää parisuhteessa, joka perustuu täysin rakkauteen tai sen voi viettää ihmisen kanssa, jota kunnioittaa ja josta tykkää kovasti, mutta jolla on enemmän rahaa tai ulkonäköä. Molemmissa tapauksissa on aina se riski, että parisuhde päättyy. 

Vierailija
49/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Missä yhteydessä?

On erittäin luultavaa, että suurin osa miehistä, joille olet koittanut jutella, on varattuja. Naisilla on tapana yrittää varattuja miehiä, koska varatut miehet vaikuttavat tyytyväisemmiltä ja avoimemmilta kuin sinkkumiehet. ( sinänsä tietenkin tragikoomista, että ne sinkkumiehetkin muuttuisivat naisen kanssa suhteessa ollessaan vapautuneemmiksi ja "paremmaksi kumppanimateriaaliksi")

Vierailija
50/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Minä rakastuin vähän pulskahkoon, kasvonpiirteiltään persoonalliseen, minua 7cm pidempään mieheen. Kävi pätkätöissä aina kun sattui niitä saamaan. Luonteeltaan kultainen, pitää huolta perheestään ja ystävistään, ei kuitenkaan mikään kynnysmatto.

10v myöhemmin olemme edelleen yhdessä ja rakastuneita.

Tuskin olen ainut nainen joka valitsi tällaisen miehen, päinvastoin. Huomaat kyllä kun avaat silmät ja katsot ympärillesi.

Vierailija
51/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sitten ovat sinulle niitä tärkeitä arvoja? Hakeudu sinne, missä on kyseisen arvomaailman ihmisiä. Seurakuntaan, luonnonsuojeluliittoon...

Vierailija
52/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Missä yhteydessä?

On erittäin luultavaa, että suurin osa miehistä, joille olet koittanut jutella, on varattuja. Naisilla on tapana yrittää varattuja miehiä, koska varatut miehet vaikuttavat tyytyväisemmiltä ja avoimemmilta kuin sinkkumiehet. ( sinänsä tietenkin tragikoomista, että ne sinkkumiehetkin muuttuisivat naisen kanssa suhteessa ollessaan vapautuneemmiksi ja "paremmaksi kumppanimateriaaliksi")

Siis nämä yritetyt miehethän ovat juuri olleet hiljaisija vaisuja, ei suinkaan avoimen oloisia? Mistä oikein repäisit tuon oletuksesi?

Vierailija
53/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja aika nörtti, ja monen naisen mielestä varmasti outokin, mutta en silti sanoisi luonnettani sysipaskaksi. En ole ilkeä enkä pahantahtoinen. t. ap

Tuo ei vain riitä. Et herätä naisissa kiinnostusta (=olet tylsä) ja nuo korostetut ovat oletuksia jo ihan normaali ihmiselle. Sun täytyis jollain tavalla erottua muista ja olla räväkkä.

"Nainen on tyhmyys ja ei hän mistään mitään tiedä" sanotaan Raamatussa ja tuo on täyttä totta. Naisen mieli on ailahtelevainen ja vaatii säännöllistä kurittamista ja tilaa päästä purkautumaan. Vanhemmiten käyvät sitten leppoisemmiksi.

mies52v

Vierailija
54/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä, mutta ovat varattuja ja oikeasti kivojen miesten kanssa. Jostakin syystä he eivät ole löytäneet sinua, missäköhän ap:lla on mennyt pieleen?

Tämä oikeastaan kertoo sen totuuden. Itse en välitä mistään ulkoisista asioista, pääasia on nimenomaan se henkinen yhteys ja toisen seurassa viihtyminen, mutta olenkin vähemmän yllättäen seurustellut 19-vuotiaasta lähtien käytännössä koko ajan. Välissä olin kuukauden sinkkuna (piti olla ainakin kaksi vuotta), mutta sitten ensimmäinen aloitteen tehnyt mies veikin mennessään ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Ja minä olen ruma ja läski nainen, vaikkakin mukava ja maanläheinen. Voin vain kuvitella, millainen vienti nimenomaan parisuhdemarkkinoilla on mukaville ja maanläheisille naisille, jotka ovat vieläpä kauniita ja/tai hoikkia. Eli aloitteita täytyy tehdä paljon ja yllättävissäkin paikoissa, jos meinaa vielä vanhemmalla iällä löytää tällaisia "tavan tallaajia", jotka eivät odota tai halua kuuta taivaalta.

Vierailija
55/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ja nörtti ei oikein kerro AP:sta mitään. Introvertti voi tarkoittaa niin montaa asiaa, sitä, ettei viihdy ryhmissä ja sitä, ettei oikein uskalla puhua yhdellekkään ihmiselle ja on muutenkin sosiaalisesti kömpelö. Nörtti voi olla niin, että tietää paljon esimerkiksi teknologian asioista ja muutenkin on todella fiksu, lukee kirjoja jne.. Tai nörtti voi olla henkilö, joka pelaa tyyliin tietokonepelejä 10h päivässä eikä oikein muuta tee.

Vierailija
56/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on äly, joka tehoaa.

Pashapuhetta ja tiedät sen itsekin.

Vierailija
57/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että olet tuollaisiin piireihin päätynyt. Minulla on paljon naispuolisia kavereita ja heidän kanssa olen monet keskustelut käynyt parisuhteesta, enkä äkkiseltään osaa sanoa yhtään naista tuttavapiiristäni, jolle merkkaisivat ulkonäkö ja raha eniten. Ehkä se merkkaa n. 10 %, koska elämäntapatyötöntä ei kukaan halua, mutta kyllä ne muuten on ihan luonnekysymyksiä, kenen kanssa naiset päätyy yhteen ja kenen kanssa ei. Ainakin minun piireissä.

Vierailija
58/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisethan tykkää rahattomista rumiluksista ihan mahdottomasti. Sinäkin varmaan etsit juuri sellaista naista, vai mitä?

Vierailija
59/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä, mutta ovat varattuja ja oikeasti kivojen miesten kanssa. Jostakin syystä he eivät ole löytäneet sinua, missäköhän ap:lla on mennyt pieleen?

Tämä oikeastaan kertoo sen totuuden. Itse en välitä mistään ulkoisista asioista, pääasia on nimenomaan se henkinen yhteys ja toisen seurassa viihtyminen, mutta olenkin vähemmän yllättäen seurustellut 19-vuotiaasta lähtien käytännössä koko ajan. Välissä olin kuukauden sinkkuna (piti olla ainakin kaksi vuotta), mutta sitten ensimmäinen aloitteen tehnyt mies veikin mennessään ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Ja minä olen ruma ja läski nainen, vaikkakin mukava ja maanläheinen. Voin vain kuvitella, millainen vienti nimenomaan parisuhdemarkkinoilla on mukaville ja maanläheisille naisille, jotka ovat vieläpä kauniita ja/tai hoikkia. Eli aloitteita täytyy tehdä paljon ja yllättävissäkin paikoissa, jos meinaa vielä vanhemmalla iällä löytää tällaisia "tavan tallaajia", jotka eivät odota tai halua kuuta taivaalta.

Oletko ajatellut, että vientisi salaisuus ei välttämättä ole mukavuudessa tai maanläheisyydessä, vaan ulospäinsuuntautuneisuudessa? Itse olen myös mukava ja maanläheinen, mutta myös hoikka, urheilullinen ja ihan ok-näköinen. Silti minulla ei ole vientiä koskaan, sillä olen siihen aivan liian ujo ja arka. 

Vierailija
60/71 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se melko vaikeaa, etenkin nykyisten "naimaikäisten" kanssa.

Hiukan vanhemmat naiset käsittävät jo asioita paremmin, eli heille on merkitystä sillä, millainen ihminen todellisuudessa on!

Miksi käsittävät? Koska ei ole yhtä paljon valinnanvaraa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi