Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Minulla on aina kesäisin nilkkapituinen hame, niin nytkin. Niitä on varmaan 15 erilaista. :-) Sitten on pitkähihainen pellavapaita, tarkoituksella väljä niin että ilma kiertää alla. On ihan mukava olo.
Meillä on ilmalämpöpumppu ja sisällä tosi viileää. Nyt on collagehuppari ja verkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.
Lol mä näin sut :D
Puuvillainen valkoinen t-paita ja musta hame. Näillä helteillä shortsitkin on liian hiostavat. Ja paidan pitää olla väljä, voi olla vähän paksumpaakin materiaalia, kunhan ei mene ihoa myöten. Pellava myös hyvä, ei hiosta. Ja paras materiaali kesähameessa on viskoosi. Mekkoja myös pidän välillä.
Polvimittaiset collegeshortsit, urheiluliivit ja t-paita ku lähden kohta pyörällä kauppaan.
Kotona: alusvaatteet
Ulkona: tvillishortsit, pellavapaita, lenkkarit, hellehattu
Töissä: paitamekko pellavaa, matalat mokkaloaferit
Treffeillä: silkkinen kietaisumekko, sandaletit, hellehattu
Uimarannalla: puuvillainen ohut maksimekko, bikinit, sandaletit, hellehattu
Kaikissa mahdollisimman vaaleita värejä!
Ohuet, mutta peittävät vaatteet, sillä haluan välttää palamisen viimeiseen asti. Vakioasuni ovat beige pellavamekko tai ohuet, kukkakuvioiset housut ja ohut, vaalea pitkähihainen. Niin, ja hellehattu ja kevyet kangaskengät.
Vierailija kirjoitti:
Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.
Sama. Paitsi on mulla rintsikatkin. Jos tarvii pihalla käväistä niin laitan collegehousut siksi aikaa.
Kotona ollaan, niin iso ohut huivi vaan kietaistuna mekon lailla ympärille.
Hihaton kukkamekko, alla mustat bikinit, ei kenkiä, olen takapihan terassilla. Piakkoin levitän mustan aurinkotuolin pehmusteen maahan ja sen päälle valkoisen punaisilla ruusuilla koristellun ohuen tikkipeiton ja kukkatyynyt, riisun mekon, käyn pedille makoilemaan ja luen kirjaa klo 16 asti. Ainoa asia mikä harmittaa on se ettei ole Aperolia eikä appelsiineja, voisi tehdä drinksuja..
Mies olen ja kotona väljät bermuda tyyppiset shortsit ei muuta. Paremmat sortsit ja t paita sitten ns ihmisten ilmoilla esm kauppa ym..
Vierailija kirjoitti:
Musta satiininen yötoppi, paisleykuvioiset puuvillaiset minishortsit ja mustat pikkuhousut. Plot twist: olen mies. Saa vapaasti huudella provoa ja alapeukuttaa.
Hei! Täällä toinen mekkoilija. Eli kuumassa kämpässäni teen etätöitä hihattomassa, polvipituisessa mekossa. Onpa ihanan väljää! Jos olisin kehdannut, olisin käynyt äsken marketissa mekossani. Jonain päivänä, jonain päivänä... - Mies.
Jos on hame tai mekko, niin sen alle laitan yleensä sellaiset ohuet lahkeelliset shortsin tyyppiset. On paljon mukavampi olo niissä kuin että haarat hikoaa. Ne ei siis näy sieltä alta eikä ole mitään 3/4 leggareita. Samoin jos on joku narutoppi niin sen päälle laitan jonkun ohuen ja hulmuavan paidan. Yleensäkin pukeudun niin että kainaloa ja vastaavia alueita vasten on aina kangasta Kestän kuumaa hyvin, osa ei varmasti pystyisi pukeutumaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Peittäviä vaatteita tietysti. En käsitä ihmisiä jotka altistaa itsensä vapaaehtoisesti UV-säteilylle.
Otappa huomioon että on ihosairauksia joille maltillinen määrä aurinkoa on hyväksi.
Hihaton trikoomekko. Ei muuta.
Aikuinen N etänä
Polviin ulottuva mekko ja tennarit. Alla bikinit auringon ottoa varten.