Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Shortsit ja toppi. Varjossa oli tänään niin viileä, että melkein joutui pitkähihaisen laittamaan.
En ikinä kehtaisi toppi päällä liikkua ihmisten ilmoilla. Se lähinnä aluspaita.
Pellavahousut ja tunika joka on viskoosi-silkkisekoitusta.
Lyhyt minimekko tai sitten tykkään pitää pikkuisia shortseja, joissa pakaran alaosat näkyvät lahkeista. Mieheni käy ihan hullun kuumana, kun pukeudun näin ja ehkä joku muukin tykkää :D
Alasti oon ollu koko päivän, niinku kaikki muutkin päivät. No ulos mennessäni pistän tietty t-paidan ja housut jalkaan mutta ne lähtee veke saman tien ku tuun takas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin polvipituinen kukkamekko, joka päivä erilainen. Kesä on ainoaa aikaa kun kukkamekko sopii kenenkään päälle, joten otan kyllä kaiken ilon irti.
Jalassa kiilakorkosandaalit. Olalla laukku ja naamalla aurinkolasit. Muuta ei tarvita, paitsi nyt tietenkin alusvaatteet. Olispa aina kesä ja helteet <3
Mulla ei ole edes niitä alusvaatteita. Olkaimeton valko-musta mekko eikä mitään muuta, ei kenkiäkään. Kesä 💖
Käytän helteellä toppia ja hametta/ohuita housuja. Kauniit sandaalit ja aurinkolasit kuuluvat myös lookkiin.
Yleensä ilmava midi-mittainen mekko, lahkeelliset alushousut ja rintsikat. Töissä ei saa varpaat vilkkua, joten jalassa on ballerinamalliset kangaskengät.
Indiskan hihaton viskoosimekko/tunika
Tiedän saavani alapeukkuja, mutta pidän pakaran alaosat paljastavia puuvillaisia pikkushortseja. Tämä tiedetään kyllä, naiset ahdistuu ja miehet tykkää.
Suosikkivaatteeni on nilkkapituinen hellemekko.
Mustat lyhyet shortsit ja rintsikat. Teen etätöitä pimeässä huoneessa koneen valossa. :)
Leggarit, teeppari ja crocksit. Aurinkossa bandanahuivi silleen jännästi solmittuna suojaamassa päätä.
Toimiva setti jo vuodesta 2003.
Farkut, musta toppi, 6cm leveä musta nahkavyö farkuissa.
N32
T-paita, farkkucaprit, nilkkasukat ja työsandaalit. Olen töissä ja täällä on melko viileää kun on ilmastointi.
Kotiin mennessä otan sukat pois ja vaihdan sandaalit ja lisään aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Leggarit, teeppari ja crocksit. Aurinkossa bandanahuivi silleen jännästi solmittuna suojaamassa päätä.
Toimiva setti jo vuodesta 2003.
Luulisi jo kahteenkymmeneen vuoteen mallin muuttuneen. Ennen vanhaan katsottiin tuollaista paikoilleen jämähtänyttä pikkuisen ihmeissään.
Bikinien päälle vartalon myötäinen hihaton mekko, helma vähän polvien yläpuolelle. Löytyy ihan perus mustaa trikoomekkoa ja sit sellaista sporttisempaa mallia. Jalkaan släpärit tai söpöt sandaalit. Tai sitten hame ja toppi. Shortsit eivät oikein imartele mun reisiä, kadehtien katson kun monella naisella näyttää shortsit aivan upeilta.
Hihaton, ohut ja väljä mekko, jonka alla pyöräilysortsit (puuvillaiset) ja kevyet urheiluliivit.
Hihaton mekko, polvipituinen. Kaupungille lähtiessä taidan vaihtaa lyhythihaisen mekon. Mutta siis mekkoja pidän.
Shortsit ja toppi.