Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Olen kotona, päällä on perus toppi ja miestenosastolta ostetut collegeshortsit. Jos menisin ihmisten ilmoille niin vaihtaisin jonkun nätin viskoosi hameen tai housut.
Musta satiininen yötoppi, paisleykuvioiset puuvillaiset minishortsit ja mustat pikkuhousut. Plot twist: olen mies. Saa vapaasti huudella provoa ja alapeukuttaa.
Pikkuhousut ja toppialuspaita, ei liivejä. 162 cm/92 kg - kaunista.
Punavalkoraidallinen polviin ulottuva kietaisumekko, kun kävin kaupungilla ja kotona sitten väljempi mekko ilman rintsikoita. Rakastan näitä kelejä, kun saa pitää ihania mekkoja!
Mustat legginsit ,t-paita vans kengät
Valkoinen hihaton pellavamekko. Suosittelen kyllä helteillä ko. materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mustat legginsit ,t-paita vans kengät
N59
Ihmisten ilmoilla kulkiessa ulla oli pellavainen mustavalkoinen väljä hellemekko ja mustat avokkaat. Lenkillä musta toppi, mustavalkoraidallinen lyhyt hame ja mustat lenkkarit ja sukat. Ja tällä kotona (siis mökillä) siniset biksut.
Korkeavyötäröiset puoleen reiteen asti olevat puuvillashortsit, hieman väljät. Toppi ja bikineitten yläosa. Puuvillapikkuhousut. Oikeen hyväks oon havainnu näillä keleillä. Eilen kävin ostamassa parit shortsit urheiluosastolta, ihme että löyty muitakin kuin minishortseja naisten osastolta. Ei kiinnosta vilkutella pakaroita kellekkään..
T-paita, reisitaskuhousut ja maiharit.
Löysät tummat housut (=kuukautiset). T-paita ja ohut pitkähihainen suojaamassa auringolta
Ihan tavalliset vaatteet, vaikka en edes käynyt pihaa kauempana. En rieku puolialastomana edes kotosalla.
Farkut ja vaaleankeltainen röyhelöpaita. Olin aivan märkä, persekin hikoili.
N26
Shortsit ja pellavainen t-paita.
Usein kesämekko kesällä.
munasillaan. munasillaan ollut koko päivän.
Lyhyet juoksutrikoot ja t-paita
M35
Mulla on noin polvipituinen kukkamekko, joka päivä erilainen. Kesä on ainoaa aikaa kun kukkamekko sopii kenenkään päälle, joten otan kyllä kaiken ilon irti.
Jalassa kiilakorkosandaalit. Olalla laukku ja naamalla aurinkolasit. Muuta ei tarvita, paitsi nyt tietenkin alusvaatteet. Olispa aina kesä ja helteet <3
Väljä hame, joka on just nyt reisissä saakka ja t-paita. Kohta pujahdan hetkeksi peiton alle päikkäreille ilkosillani.