Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Alushousuissa ja topissa röhnötän sängyssä koko päivän. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.
Unohdit mainita lierihatun värin😉😁
Niinpä unohdin. Harmaa.
Punaiset löysät sortsit joiden lahkeissa pitsiä, musta tuubitoppi ja muutama vuosi sitten ostettu hervottoman kokoinen musta lierihattu. Lisäksi valkoiset feikkicrocsit, mutta tämä tyylimoka sallittakoon omassa pihassa.
Urheiluliikkeestä ostettu, teknistä materiaalia oleva mekko, joka sopivan väljä (irti ihosta).
Yleensä joku ilmava polvipituinen kevytkankainen mekko, jonka alle ei tarvitse laittaa alustoppia. Tänään laitoin puoleen reiteen yltävät kevyet shortsit ja kevyen ilmavan topin. Toppi oli kuitenkin virhevalinta, koska se on niin ohut että alle pitää laittaa rintaliivit. Nyt olen ihan hikinen pyöräreissun jäljiltä.
Mä koikkelehdin kotona ihan nakuna, kun kerrankin tarkenee
100% puuvillaa olevat alushousut ja viskoosinen hellemekko.
Punaisiin topattuihin Speedoihin.
Vaalenruskeat varsilenkkarit, pillifarkut ja printti t-paita.
Yleensä mekko tai hame+t-paita. Nyt sininen polvipituinen trikoomekko. Ja alusvaatteet. Kenkinä Puman sandaalit tai tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.
Sama setti mullakin ja vtuttaa ihan huolella että taas menee yksi lomapäivä sisällä kökkiessä. Kävin siis aamulla lenkillä ja silloin oli jo niin kuuma, ettei mitään järkeä ja piti kääntyä ennen aikojaan takaisin ja nyt sitten istun täällä pimeässä kämpässä ja olo on aivan kamala. Ulos ei voi harkitakaan menevänsä ja jotain pitäisi syödä mutta lähinnä tekee mieli vaan oksentaa.
Ja vtu jee, tätä samaa peetä on koko loppuviikko. Olisi oikeasti parempi kun sataisi räntää niin silloin ainakin voisi olla ulkona eikä toisaalta sisälläolokaan niin harmittaisi..
Minulla on ohut turkoosivalkoinen puuvillainen cheesecloth-mekko, eli vähän sellaista vanhanaikaisen harsovaipan tyylistä. On ilmava eikä hiostuta yhtään. Eikä haittaa vaikka olisi miten ruttuinen. Paras hellevaate. Nättikin vielä. Kotiasuna, näkyy sen verran läpi, että ulos lähtiessä pitää vaihtaa johonkin pellavamekkoon.
Culottes-tyyppiset housut ohutta trikoota ja rintsikat. Rakastan tätä etätyöaikaa!
Väljät ohuet pohkeen alle yltävät housut, näille on joku nimikin, jota en nyt muista. Niskan taa solmittava bikiniyläosa ja väljä singoallapaita. Meniköhän tuokaan nimi oikein, olen ihan surkea näissä. 😄 Ihan kotona vaan oleilen, sisällä ja ulkona.
Ihan samat vaatteet kuin talvellakin. 30 astetta on lastenleikkiä.