Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?

Vierailija
24.06.2020 |

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Kommentit (587)

Vierailija
21/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat vaatteet kuin talvellakin. 30 astetta on lastenleikkiä.

Vierailija
22/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuissa ja topissa röhnötän sängyssä koko päivän. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.

Unohdit mainita lierihatun värin😉😁

Niinpä unohdin. Harmaa.

Vierailija
24/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset löysät sortsit joiden lahkeissa pitsiä, musta tuubitoppi ja muutama vuosi sitten ostettu hervottoman kokoinen musta lierihattu. Lisäksi valkoiset feikkicrocsit, mutta tämä tyylimoka  sallittakoon omassa pihassa.

25/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja farkkushortsit.

Vierailija
26/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliikkeestä ostettu, teknistä materiaalia oleva mekko, joka sopivan väljä (irti ihosta).

Vierailija
27/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalostringeihin.

Vierailija
28/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joku ilmava polvipituinen kevytkankainen mekko, jonka alle ei tarvitse laittaa alustoppia. Tänään laitoin puoleen reiteen yltävät kevyet shortsit ja kevyen ilmavan topin. Toppi oli kuitenkin virhevalinta, koska se on niin ohut että alle pitää laittaa rintaliivit. Nyt olen ihan hikinen pyöräreissun jäljiltä.

Vierailija
29/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koikkelehdin kotona ihan nakuna, kun kerrankin tarkenee

Vierailija
30/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet ja kaftaani.

Vierailija
31/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% puuvillaa olevat alushousut ja viskoosinen hellemekko. 

Vierailija
32/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisiin topattuihin Speedoihin.

Vierailija
33/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti.

Vierailija
34/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalenruskeat varsilenkkarit, pillifarkut ja printti t-paita.

Vierailija
35/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mekko tai hame+t-paita. Nyt sininen polvipituinen trikoomekko. Ja alusvaatteet. Kenkinä Puman sandaalit tai tennarit.

Vierailija
36/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.

Sama setti mullakin ja vtuttaa ihan huolella että taas menee yksi lomapäivä sisällä kökkiessä. Kävin siis aamulla lenkillä ja silloin oli jo niin kuuma, ettei mitään järkeä ja piti kääntyä ennen aikojaan takaisin ja nyt sitten istun täällä pimeässä kämpässä ja olo on aivan kamala. Ulos ei voi harkitakaan menevänsä ja jotain pitäisi syödä mutta lähinnä tekee mieli vaan oksentaa.

Ja vtu jee, tätä samaa peetä on koko loppuviikko. Olisi oikeasti parempi kun sataisi räntää niin silloin ainakin voisi olla ulkona eikä toisaalta sisälläolokaan niin harmittaisi..

Vierailija
37/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis rihmankiertämämekko.

Vierailija
38/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohut turkoosivalkoinen puuvillainen cheesecloth-mekko, eli vähän sellaista vanhanaikaisen harsovaipan tyylistä. On ilmava eikä hiostuta yhtään. Eikä haittaa vaikka olisi miten ruttuinen. Paras hellevaate. Nättikin vielä. Kotiasuna, näkyy sen verran läpi, että ulos lähtiessä pitää vaihtaa johonkin pellavamekkoon.

Vierailija
39/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Culottes-tyyppiset housut ohutta trikoota ja rintsikat. Rakastan tätä etätyöaikaa!

Vierailija
40/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät ohuet pohkeen alle yltävät housut, näille on joku nimikin, jota en nyt muista. Niskan taa solmittava bikiniyläosa ja väljä singoallapaita. Meniköhän tuokaan nimi oikein, olen ihan surkea näissä. 😄 Ihan kotona vaan oleilen, sisällä ja ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi