Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?

Vierailija
24.06.2020 |

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Kommentit (587)

Vierailija
401/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N44-hml kirjoitti:

Peppushortsit, niin että pakaran alaosat näkyvät hyvin sekä kireä läpikuultava pikku toppi. Puolisoni tykkää hulluna ja ehkäpä muutama muukin mies Prismassa päiden kääntyilystä päätellen☺️

Olisi kiva pukeutua niin että puoliso tykkää mut ei voi kun on niin ruma.

Vierailija
402/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti olen ollut jo muutaman päivän. Verhot kiinni. Yksin asun. :) Peilin ohi kävellessäni pysyn dietti-vaihteella. Hirveä maha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44-hml kirjoitti:

Peppushortsit, niin että pakaran alaosat näkyvät hyvin sekä kireä läpikuultava pikku toppi. Puolisoni tykkää hulluna ja ehkäpä muutama muukin mies Prismassa päiden kääntyilystä päätellen☺️

Olisi kiva pukeutua niin että puoliso tykkää mut ei voi kun on niin ruma.

Mutta siis haluaisin pukeutua julkisesti säädyllisesti.

Vierailija
404/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasti olen ollut jo muutaman päivän. Verhot kiinni. Yksin asun. :) Peilin ohi kävellessäni pysyn dietti-vaihteella. Hirveä maha.

Niinpä. Kelpaankohan puolisolleni laihanakaan? Turhaanko tässä laihdutan. Lihavia tosin syrjitään niin paljon töissä ja muualla että ihan hyvä laihduttaa.

Vierailija
405/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatamin puvussa ja vähän Eevankin.

Vierailija
406/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kelpaankohan puolisolleni laihanakaan? Turhaanko tässä laihdutan. Lihavia tosin syrjitään niin paljon töissä ja muualla että ihan hyvä laihduttaa.

Maailma on lihaville julma. Huudetaan loukkauksia kadulla, miehet torjuvat painon vuoksi, töihin ei kelpuuteta. :((

Vierailija
407/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset leveälahkeiset housut, lyhythihainen pusero, molemmat pellavaa ja hallavat sandaalit.

Mitä hallava tässä yhteydessä tarkoittaa?

Oli vaan niin hauska laittaa sanat pellava ja hallava. Eikö hallava hevonen ole vaaleankirjava? Siis luonnonvalkoiset sandaalit.

Hallava on vaaleanharmaa/semmoinen likaisen vaalean harmahtava. Eli sun sandaalit on harmaat sun kuvauksen mukaan.

Vierailija
408/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatamin puvussa ja vähän Eevankin.

En voisi olla kotonakaan täysin alasti.

Vierailija
409/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pukeutunut kaikki hellepäivät trikoomekkoihin, jossa on lyhyet hihat. Helma suunnilleen polveen. On mukavan viileä ja suojaa olkapäät.

Vierailija
410/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat farkut, t-paita ja nappipaita. En ole vulgaari.

Vierailija
411/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavahousut, pitkähihainen paita.

Vierailija
412/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälläni on vain Chanel... Eiku Offia.

Vierailija
413/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on lihaville julma. Huudetaan loukkauksia kadulla, miehet torjuvat painon vuoksi, töihin ei kelpuuteta. :((

Olen tuo alasti olija.  Pitänee hankkia isomahainen mies, jos hankin tai siis saan hankittua. On minulla oikeasti 10 kiloa liikaa, joten terveyden vuoksikin yritän nyt saada viisi kiloa vähemmäksi. Vatsa pullottaa muutenkin tässä iässä, yli kuusikymppisenä, ja lapset tehneenä. Vaan tämä alastomuus tuo muodot silmille. Vaatteet päällä sitä ei niin tule ajatelleeksi, onneksi. Näytän ihan pingviiniltä.

Vierailija
414/587 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hijaton paituli, leikkasin hijat irti.

Vierailija
415/587 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittävästi ja löysähkösti. Maksi- ja midimittaisiin mekkoihin tai pitempiin hameisiin ja paitoihin. Jos ei ole hihoja, niin mulla on myös vilpoisa kesätakki tai napitettava paitapusero takin korvikkeena suojaamassa auringolta.

Vierailija
416/587 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hijaton paituli, leikkasin hijat irti.

Jos leikkaat housuista lahjeet, saat lahjeettomat housut, eli sorzit.

Vierailija
417/587 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona hillun alusvaateissa, uloslähtiessä heitän päälle hihattoman minimekon ja sandaalit.

Vierailija
418/587 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ulos treenailemaan joten vajaamittaiset treenilegginsit (ei kuitenkaan caprit), spagettiolkaiminen toppi ja hattu suojaamaan auringolta. Plus sen sata litraa aurinkorasvaa 😁 en asu Suomessa, täällä 42 astetta, saleilla ei usein ole kunnon ilmastointia joten kivempi mennä ulos edes pieneen tuulenvireesen.

Vierailija
419/587 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen alastomana täällä mökillä.

Vierailija
420/587 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit ja niiden päällä kimono. Rannalle menossa.