Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Musta T-paita, mustat pellava caprihousut ja mustat Converset.
Tokmannin kukkapöksyt ja joku facen Läskien Rättienvaihto -ryhmästä ostettu paita. Pyysin turkooseja rättejä ja tämän sain.
Perseen päällä roikkuu Mikko Niskasen 'Vaikea rooli', jäi kesken kun piti tulla tänne kertomaan mitä mulla on päällä.
Mulla on vanha Järvisilkin silkkipaita ja farkkusortsit. Aika mukavan vilpoista tämä silkki.
riippuu missä on.
Korona sisällä töissä kannattaa olla mahdollisimman vähän vaatteita, sillä kaikki vaatteet lämmittää. (ellei sitten ole tukahduttavan kuuma, jolloin kosteat vaatteet voisivat tuntua viileämmiltä --> pitkät vaatteet)
Ulkona ollessa ei voi välttyä auringolta, jolloin viileintä on, kun on yksi kerros vaaleita pellava/hamppuvaatteita. Saa suojaa auringolta, mutta tuuli menee läpi ja hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vanha Järvisilkin silkkipaita ja farkkusortsit. Aika mukavan vilpoista tämä silkki.
Vaihdetaan!
Aika usein trikoinen maksimekko, mutta tänä kesänä olen ihastunut väljään pellavamekkoon. Se on ihanan vilpoisa, kivan näköinen ja suojaa auringolta (hihat).
Alkkarit. Jos lähen myöhempään röökiä ostamaan niin vetäsen päälle jonkun teltan ja roksit jalkaan.
Olen lomalla. Tänään päälläni on viskoositrikoinen väljä tunika ja puuvillaiset leggingsit, jotka ulottuvat juuri polven alapuolelle.
Joinain päivinä käytän ns. rantamekkoa, kun kaikki muu tuntuu liian tukalalta. Tuo mekko on ohutta puuvillaa ja hyvin väljä.
Asuntomme on kuuma, täällä ei helteellä voi olla kuin ohuissa ja väljissä vaatteissa.
Pitkät hihat ja lahkeet, eli hengittävät hoisut ja väljä paita. Aurinkohattu päähän ja vähän kämmenselkiin aurinkorasvaa. Kotona verhojen takana olen vain pikkareissa.
Tosi väljässä yöpaitulissa tässä teen etätöitä. Kaksi tuuletinta. Onneks ei tarvitse tavata ketään eikä pukeuta. Kohta tosin ulos, sitten valkoinen t-paita ja caprilegginsit. Sandaalit jalkaan. Kuuma on ja vaikea keskittyä töihin.
Yksin mökillä. Ulkona lippis ja crocsit, joskus kumpparit. Ei mitään muuta. Pyyhe tai tyynyliina jos sisällä istahtaa johonkin.
Sortsit ja t-paita. Eilen oli hihaton mekko.
Töihin t-paita ja kangashousut. Kotona t-paita ja pikkarit tai vanha kulahtanut mekko. Vapaa-ajalla shortsit ja t-paita/toppi
Töiden jälkeen harrastusten pariin. Kuntoilu onnistuu näin helteelläkin ja kivaa on!
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5Jpca7jEjKps7mwX…
Vierailija kirjoitti:
Shortsit ja t-paita
Sama täällä, isot shortist ja isoT-pata.illalla koneseen pikapesuun ja aamulla taas päälle kun lähden ulos!
Löysät urheilushortsit ja penisrengas. Ei kalsareita. T-paita ja sandaalit. Olen pyöräilemään menossa, kiihottavaa kun puolikova lerssi heiluu lahkeessa.
Täysin alasti tässä mökin terassilla auringolta suojattuna. Ei naapureita näköyhteyden päässä.
Sisällä kylli paljaana, ja ulkona pikkupikkuhousuissa.
Lyhty hame, lyhythihainen paita, sandaalit ja huivi päässä.