Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?

Vierailija
24.06.2020 |

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Kommentit (587)

Vierailija
381/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkässä hihattomassa lyhyessä vaaleassa kesämekossa kotona ja pihalla (OKT). Ulos mennessäni laitan pikkarit ja rintsikat, ettei tule turhia vilautuksia.

Vierailija
382/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt kotona päällä alkkarit, sukat ja rannekello. Verhot on kiinni, niin voin heilua tissit paljaana. Jalat turpoaa niin pakko pitää erikoissukkia.

Ulos mennessä laitan mekon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksin sisällä ikivanha kulahtanut hellemekko päällä, käyn se päällä suihkussa, väännän vähän kuivemmaksi ja istun tuulettimen eteen jäähtymään. Uloslähtiessä polven yläpuolelle yltävät shortsit, hihaton paita (molemmat kirpparilta, ei mitään brändivaatteita) ja "urheilusandaalit" (sellaiset parinkympin kävelyyn hyvät sandaalit) niin ja huomiovärikeltainen lippis jonka olen itse koristellut siihen ommelluilla kukkakuvioilla.

Vierailija
384/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona alushousut ja t-paita, aamulla olin pelkissä alushousuissa. Ulos lähtiessä farkkushortsit ja t-paita.

Vierailija
385/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päivän asu" amerikkalaista soopaa. Sama kuin "luodaan muistoja". Ei tässä mitään asuja tarvii. Muistetaan kyllä luomattakin.

Vierailija
386/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin mennessä ja tullessa pellahousut ja t-paita sandaaleilla. Kotona vaikka missä. Vihdoinkin on kotona viileämpää joten ei tarvitse olla niin vähissä vaatteissa. Sisällä oli pahimmilllaan 29 astetta

Vierailija
387/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään: biker-shortsit ja pitkänmallinen t-paita/mekko, jossa on hammastahnatahroja. Mutta yllätys yllätys: ihan oikeat rintsikat urheilutopin sijaan!

Vierailija
388/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty silkkinen boho peikkomekko.

Vierailija
389/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton toppi ja polvimittainen hame

Vierailija
390/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreppipuuvillainen, hiaton maximekko, tosi vilpoinen helteellä.

Vierailija
391/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkena. Kotona sairaana, verenpaineet niin korkeat.

Vierailija
392/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.

Samoin, paitsi nyt makaan lattialla hioattoman helma nostettuna kaulalle.

Vierailija
393/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatamin asussa. Olen yli 50 v nainen ja kotinaturisti. Asun yksin.

Vierailija
394/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti. Illemmalla lähden ulos, ehkä kuitenkin rintsikat ja pikkarit pistän päälle.

Vierailija
395/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppushortsit, niin että pakaran alaosat näkyvät hyvin sekä kireä läpikuultava pikku toppi. Puolisoni tykkää hulluna ja ehkäpä muutama muukin mies Prismassa päiden kääntyilystä päätellen☺️

Vierailija
396/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja t-paita. Pukeudun näin koko kesän säästä riippumatta. Siinä vaiheessa vasta alan käyttää pitkähihaisia ja pitkiä housuja kun muilla on toppatkit ym.

Vierailija
397/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaiset ja hengittävät alushousut, Tokmannilta ostetut ohuet ja tiukat puuvillashortsit,

löysä Nightwish t-paita. Kun kävin kaupassa vaihdoin shortsit hameeseen ja laitoin sandaalit.

Vierailija
398/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen kun kassialma jos kysyt mun mieheltä. Jos kysyt minulta niin ihan normaalisti ja asiallisesti.. t-paita ja pitkät ohuet kesähousut.

Vierailija
399/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt valkoinen ohut tuubitoppi, luulen että on henkkamaukasta kun on niin löyhä. Pidän toppia ilman rintsikoita, nippanappa pysyy ylhäällä, mutta kesällä ei haittaa. sitten on persposket paljastavat shortsit ja pikkohousut olenkin jättänyt kotiin koska nyt jos tarpeeksi pyllistelen niin häppäritkin ruskettuu. Hajuvesi lienee kolmas asusteeni, sitä olen tuprutellut pitkin päivää kaikille alueille jossa pulssi vain tuntuu. Lisäksi mulla on ehkäisylaastari näkyvällä paikalla niin että miehet tietää että voi mennä paljaalla.

Vierailija
400/587 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset leveälahkeiset housut, lyhythihainen pusero, molemmat pellavaa ja hallavat sandaalit.

Mitä hallava tässä yhteydessä tarkoittaa?

Oli vaan niin hauska laittaa sanat pellava ja hallava. Eikö hallava hevonen ole vaaleankirjava? Siis luonnonvalkoiset sandaalit.