Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Juuri nyt kotona päällä alkkarit, sukat ja rannekello. Verhot on kiinni, niin voin heilua tissit paljaana. Jalat turpoaa niin pakko pitää erikoissukkia.
Ulos mennessä laitan mekon.
Kotona yksin sisällä ikivanha kulahtanut hellemekko päällä, käyn se päällä suihkussa, väännän vähän kuivemmaksi ja istun tuulettimen eteen jäähtymään. Uloslähtiessä polven yläpuolelle yltävät shortsit, hihaton paita (molemmat kirpparilta, ei mitään brändivaatteita) ja "urheilusandaalit" (sellaiset parinkympin kävelyyn hyvät sandaalit) niin ja huomiovärikeltainen lippis jonka olen itse koristellut siihen ommelluilla kukkakuvioilla.
Kotona alushousut ja t-paita, aamulla olin pelkissä alushousuissa. Ulos lähtiessä farkkushortsit ja t-paita.
"Päivän asu" amerikkalaista soopaa. Sama kuin "luodaan muistoja". Ei tässä mitään asuja tarvii. Muistetaan kyllä luomattakin.
Töihin mennessä ja tullessa pellahousut ja t-paita sandaaleilla. Kotona vaikka missä. Vihdoinkin on kotona viileämpää joten ei tarvitse olla niin vähissä vaatteissa. Sisällä oli pahimmilllaan 29 astetta
Tänään: biker-shortsit ja pitkänmallinen t-paita/mekko, jossa on hammastahnatahroja. Mutta yllätys yllätys: ihan oikeat rintsikat urheilutopin sijaan!
Itse tehty silkkinen boho peikkomekko.
Hihaton toppi ja polvimittainen hame
Kreppipuuvillainen, hiaton maximekko, tosi vilpoinen helteellä.
Nakkena. Kotona sairaana, verenpaineet niin korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.
Samoin, paitsi nyt makaan lattialla hioattoman helma nostettuna kaulalle.
Aatamin asussa. Olen yli 50 v nainen ja kotinaturisti. Asun yksin.
Alasti. Illemmalla lähden ulos, ehkä kuitenkin rintsikat ja pikkarit pistän päälle.
Peppushortsit, niin että pakaran alaosat näkyvät hyvin sekä kireä läpikuultava pikku toppi. Puolisoni tykkää hulluna ja ehkäpä muutama muukin mies Prismassa päiden kääntyilystä päätellen☺️
Shortsit ja t-paita. Pukeudun näin koko kesän säästä riippumatta. Siinä vaiheessa vasta alan käyttää pitkähihaisia ja pitkiä housuja kun muilla on toppatkit ym.
Puuvillaiset ja hengittävät alushousut, Tokmannilta ostetut ohuet ja tiukat puuvillashortsit,
löysä Nightwish t-paita. Kun kävin kaupassa vaihdoin shortsit hameeseen ja laitoin sandaalit.
Silleen kun kassialma jos kysyt mun mieheltä. Jos kysyt minulta niin ihan normaalisti ja asiallisesti.. t-paita ja pitkät ohuet kesähousut.
Lyhyt valkoinen ohut tuubitoppi, luulen että on henkkamaukasta kun on niin löyhä. Pidän toppia ilman rintsikoita, nippanappa pysyy ylhäällä, mutta kesällä ei haittaa. sitten on persposket paljastavat shortsit ja pikkohousut olenkin jättänyt kotiin koska nyt jos tarpeeksi pyllistelen niin häppäritkin ruskettuu. Hajuvesi lienee kolmas asusteeni, sitä olen tuprutellut pitkin päivää kaikille alueille jossa pulssi vain tuntuu. Lisäksi mulla on ehkäisylaastari näkyvällä paikalla niin että miehet tietää että voi mennä paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset leveälahkeiset housut, lyhythihainen pusero, molemmat pellavaa ja hallavat sandaalit.
Mitä hallava tässä yhteydessä tarkoittaa?
Oli vaan niin hauska laittaa sanat pellava ja hallava. Eikö hallava hevonen ole vaaleankirjava? Siis luonnonvalkoiset sandaalit.
Pelkässä hihattomassa lyhyessä vaaleassa kesämekossa kotona ja pihalla (OKT). Ulos mennessäni laitan pikkarit ja rintsikat, ettei tule turhia vilautuksia.