Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?

Vierailija
24.06.2020 |

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Kommentit (587)

Vierailija
1/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.

Vierailija
2/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivalkoraidallinen trikoomekko noin polveen, valkoiset tennarit. Ja lahkeelliset alushousut ja rintsikat tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpoiseen hihattomaan mekkoon, joka ei purista ei kiristä mistään ja joka päällä voin tehdä kaikki päivän työt näin lomalla.  Ohut on ja läpinäkyvä, mutta ei haittaa näissä mökkimaisemissa!

Vierailija
4/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt pelkät pikkuhousut kun istun kotona suljettujen verhojen takana, jos tästä johonkin lähden heitän Lidlin maksimekon niskaan ja tennarit jalkaan.

Vierailija
5/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri kaupassa. Torstain caprit, Eccon sandaalit ja ohut t-paita jostain teknisestä materiaalista, jonka olen saanut tuliaisiksi Yhdysvalloista. Mutta kuuma on.

Kotona vain pikkarit ja paitulit päällä.

Vierailija
6/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroshortsit ja valkoinen ohut t-paita. 

Vierailija
7/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittäviä vaatteita tietysti. En käsitä ihmisiä jotka altistaa itsensä vapaaehtoisesti UV-säteilylle.

Vierailija
8/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaneet olohousut ja bambukankainen toppi.

Meillä on ilmalämpöpumppu ja joku +22 astetta.

Vierailija
9/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät vakoiset lyhyet, ohutta puuvillaa olevat shortsit. Ei pikkareita, ne hiostavat. Valkoinen melko peittäväkin yläosa, sellainen tunikamallinen.  Ei rintsikoita. 

Paljain jaloin kuljen ja suosittelen muillekin. Se viilentää ihan älyttömästi. Ihan kaupungin kaduilla ei ehkä ole hyvä, mutta lähes joka paikassa muualla. 

Vierailija
10/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aina hihattomaan mekkoon näillä keleillä, joko polveen asti ulottuvaan tai maksimekkoon. Poikkeus ainoastaan pyörälenkit ja treenaus, jolloin puen treenivaatteet, toki hihattomina ja lyhytlahkeisina. Nyt päällä on sininen puolipitkä mekko. 

Vierailija
11/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.

Vierailija
12/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja t-paita

Vierailija
13/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoseksi kulahtanut paituli, ei muuta.

Rintsikoita en kyllä kuumalla laita, en alkkareitakaan.

Mies tuntuu tykkäävän näistä helteistä...😁

Vierailija
14/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin kävelyllä Kaivarin rannassa ja ympäristössä ja mulla oli pitkät ohuet puuvillahousut, hihaton edestänapitettava paita, lenkkarit ja lippis.

Vierailija
15/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet valkoiset collegesortsit ja lyhyt musta toppi, stringit,  ei rintaliivejä. 

Vierailija
16/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.

Unohdit mainita lierihatun värin😉😁

Vierailija
17/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavamekko. Kun menen ulos, heitän ohuen pitkähihaisen päälle tai pysyttelen varjossa.

Vierailija
18/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita on vielä päällä. Olen mökillä ja tämä on oikeastaan ihan paras oloasu kuumalla.

Vierailija
19/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä farkut ja valkoinen t-paita, kotona shortsit ja toppi

Vierailija
20/587 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileät puuvillaiset haaremihousut ja väljä puuvillainen toppi. Varma valinta helteillä, ei kiristä eikä hiosta ja luonnonmateriaali on viileä päällä.