Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Sinivalkoraidallinen trikoomekko noin polveen, valkoiset tennarit. Ja lahkeelliset alushousut ja rintsikat tietty.
Vilpoiseen hihattomaan mekkoon, joka ei purista ei kiristä mistään ja joka päällä voin tehdä kaikki päivän työt näin lomalla. Ohut on ja läpinäkyvä, mutta ei haittaa näissä mökkimaisemissa!
Juuri nyt pelkät pikkuhousut kun istun kotona suljettujen verhojen takana, jos tästä johonkin lähden heitän Lidlin maksimekon niskaan ja tennarit jalkaan.
Kävin juuri kaupassa. Torstain caprit, Eccon sandaalit ja ohut t-paita jostain teknisestä materiaalista, jonka olen saanut tuliaisiksi Yhdysvalloista. Mutta kuuma on.
Kotona vain pikkarit ja paitulit päällä.
Mikroshortsit ja valkoinen ohut t-paita.
Peittäviä vaatteita tietysti. En käsitä ihmisiä jotka altistaa itsensä vapaaehtoisesti UV-säteilylle.
Kulahtaneet olohousut ja bambukankainen toppi.
Meillä on ilmalämpöpumppu ja joku +22 astetta.
Väljät vakoiset lyhyet, ohutta puuvillaa olevat shortsit. Ei pikkareita, ne hiostavat. Valkoinen melko peittäväkin yläosa, sellainen tunikamallinen. Ei rintsikoita.
Paljain jaloin kuljen ja suosittelen muillekin. Se viilentää ihan älyttömästi. Ihan kaupungin kaduilla ei ehkä ole hyvä, mutta lähes joka paikassa muualla.
Pukeudun aina hihattomaan mekkoon näillä keleillä, joko polveen asti ulottuvaan tai maksimekkoon. Poikkeus ainoastaan pyörälenkit ja treenaus, jolloin puen treenivaatteet, toki hihattomina ja lyhytlahkeisina. Nyt päällä on sininen puolipitkä mekko.
Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.
Pehmoseksi kulahtanut paituli, ei muuta.
Rintsikoita en kyllä kuumalla laita, en alkkareitakaan.
Mies tuntuu tykkäävän näistä helteistä...😁
Tänään olin kävelyllä Kaivarin rannassa ja ympäristössä ja mulla oli pitkät ohuet puuvillahousut, hihaton edestänapitettava paita, lenkkarit ja lippis.
Lyhyet valkoiset collegesortsit ja lyhyt musta toppi, stringit, ei rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin kaupungilla, mulla oli mustat pellavahousut, vihreä hihaton toppi, vaalea farkkupaita auki ja lierihattu.
Unohdit mainita lierihatun värin😉😁
Pellavamekko. Kun menen ulos, heitän ohuen pitkähihaisen päälle tai pysyttelen varjossa.
Yöpaita on vielä päällä. Olen mökillä ja tämä on oikeastaan ihan paras oloasu kuumalla.
Töissä farkut ja valkoinen t-paita, kotona shortsit ja toppi
Viileät puuvillaiset haaremihousut ja väljä puuvillainen toppi. Varma valinta helteillä, ei kiristä eikä hiosta ja luonnonmateriaali on viileä päällä.
Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.