Lue keskustelun säännöt.
Olisiko sinusta ok, jos miehesi joisi joka päivä pari olutta?
09.07.2006 |
Oma mieheni juo joka arkipäivä keskimäärin pari olutta, viikonloppuisin enemmänkin. Pitäisikö huolestua, kun tuntuu ettei yhtään iltaa voi viettää ilman muutamaa pakollista olutta. Aina ei ole ollut näin, aiemmin arkisin hän joi ehkä kerran viikossa saunan jälkeen oluen, viikonloppuisin useamman, mutta nyt alkoholittomat päivät ovat todella harvinaisia. Humalaan hän ei juuri arkisin tule, mutta olut + tv näyttää olevan hänelle ainoa rentoutumiskeino.
Mitä mieltä olet, katselisitko tissuttelevaa miestä? Mikä on mielestäsi vielä siedettävä raja mitä puolison alkoholinkäyttöön tulee? Itseä alkaa ikuinen kaljanhajuinen hengitys etoa.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis nuorempana kun äiti joi sen 1-5 pulloa illassa ja viikonloppuna perskännit, oli kyllä duunissa mutta välillä nenä poskella ja kylkiluut sisällä...
Miksi vertaatte ihan toisenlaiseen kulttuuriin omaamme, onko Venäjällä paljon alkoholisteja? Entä Ruotsissa?