Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kananmunista kysymys, käyttäisittekö vielä?Päiväys 24.6

Vierailija
02.07.2006 |

Ja vesilasiin laittaessani munat yksitellen ne yhtä lukuunottamatta nousivat pintaan, eli olisivat pilalla. Aina aiemmin olen ne jättänyt käyttämättä, mutta nyt ei ole käsillä muita munia.

Rikkoessani munat kuppiin, ne kuitenkin pysyivät ehjinä ja eivät kai haisseet. Flunssa estää tuon normaalin hajuaistin ;)



Yleensähän munat kestää reilusti yli viikonkin ennen kuin ovat pilalle menneet. Mutta nyt kun on ollut niin lämmintäkin..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää, mutta tuskin kovin tuoreelta maistuvat.

Vierailija
2/3 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssainen nenäkin haistaa mädäntyneen munan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon verran päivämäärän yli voi käyttää ja pilantuneen haistaa kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan