Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutama taputti Jumalanpalveluksen jälkeen

Vierailija
28.06.2026 |

Heitä oli äkkiseltään muisteltuna kolme henkilöä jotka olivat keskellä kirkkosalia, näkyvällä paikalla ja kun Jumalanpalvelus loppui, aloittivat taputtamisen, kuin aplodit.

 

Olin häkeltynyt, ja huomasin niin monen muunkin olevan.

 

Uskon että tuo oli suunniteltu juttu.

Ei ole kiva yhtään.

Ei kuulu kirkkoon moinen.

Ihmiset rauhallisen ja levollisen olotilan vallitessa alkoivat tekemään lähtöä niin läpsytys alkoi.

 

 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aina valita, ap.

Vierailija
2/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa ei taputeta millekkään esitykselle, se on Herran huone.

Ylistetään ja rukoillaan.

Vapaakirkossa taputetaan joka välissä. Aluksi outoa, mutta kai se kuuluu heidän kulttuuriinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa ei taputeta millekkään esitykselle, se on Herran huone.

Ylistetään ja rukoillaan.

Kyllä siellä saa taputtaa. Se vaihtelee paikallisesti ja yleisön sekä tapahtuman luonteen mukaisesti. Hautajaisissa ehkä ei.

Vierailija
4/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkoitus oli sama kuin lentokoneessa onnistuneen laskun jälkeen: helpottuneisuuden ilmaiseminen siitä, että taas säilyttiin ehjinä tästä koettelemuksesta.

Vierailija
5/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi olisi osoittaa suosiota taputtamalla jumalanpalveluksessa kuin kirkossa konsertoiville. Tuntuu väärältä taputtaa esiintyjille kirkossa.

Vierailija
6/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa ei taputeta millekkään esitykselle, se on Herran huone.

Ylistetään ja rukoillaan.

taputtaminen on ylistämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kuulu.  Ne on useimmin mielen ilmauksia joiltain.  Ehkä hellareita. 

Vierailija
8/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksihellari voi vähän osoittaa mieltään olevinaan parempia kuin muut . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelusta saa sen mukaan kohtelun minkä uskonnon tai lahkon jäsen on tai ei ole. 

Vierailija
10/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää omissa uskonnoissa omissa tiloissa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa ei taputeta millekkään esitykselle, se on Herran huone.

Ylistetään ja rukoillaan.

Kyllä siellä saa taputtaa. Se vaihtelee paikallisesti ja yleisön sekä tapahtuman luonteen mukaisesti. Hautajaisissa ehkä ei.

Minustakaan taputtaminen ei kuulu kirkkoon, mutta ei kirkossa käyntiä yoisaalta pidä tehdä vaikeaksi kinasteluilla etikettisäännöistä.

Muistan kun itse menin aikuisena pitkästä aikaa ja jännitti.

Vierailija
12/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa ei taputeta millekkään esitykselle, se on Herran huone.

Ylistetään ja rukoillaan.

Kyllä ne on ihmisille tehtyjä rukoushuoneita .   Millainen huoneen aattelitte rakentaa kaiken Luojalle ?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psalmi 47:2: "Kaikki kansat, paukuttakaa käsiänne, kohottakaa Jumalalle riemun ja ylistyksen huuto!"Jesaja 55:12: "Vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki metsän puut paukuttavat käsiään."

Vierailija
14/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään omia juttuja kun kuunnellaan evankeliumi . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psalmi 47:2: "Kaikki kansat, paukuttakaa käsiänne, kohottakaa Jumalalle riemun ja ylistyksen huuto!"Jesaja 55:12: "Vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki metsän puut paukuttavat käsiään."

Paukuttelet vaan menemään siellä synagogalla .  

Vierailija
16/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas David on kuollut Jeesus nousi kuolleista .  

Vierailija
17/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntai on synagogalahko .  Mooses siellä paukuttaa. 

Vierailija
18/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahelin Kari Kanalan iljetyksiä  :( Oli jossain tositoosassa ja sillä on vain alapää mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä