Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kahlitsette miehenne kotiin

Vierailija
09.07.2006 |

Eli te, joiden miehet ei koskaan " halua" käydä ulkona (salli mun nauraa)!



Mitäs kamalaa siitä teille ja teidän perheelle seuraisi, jos mies kävisi joskus vähän ulkona ihan yksikseen? Saati sitten jos itse joskus olisitte edes yhden illan poissa kotoa?



En tajua sitä miten jaksetaan kauhistella sitä baarissa sillon tällön käyntiä. Mä ilomielin päästän mieheni pari kertaa kuussa baariin ja kavereita tapaamaan, tekee ihan hyvää välillä olla ihan omissa jutuissaan. Lähtee silloin kun vauva on nukahtanut, eli lapsikaan ei " kärsi" isän poissaolosta. Sitä paitsi ei muutenkaan huomaisi eroa, mies on vuorotöissä. Seuraavana päivänä hoitaa velvollisuutensa ja osuutensa ihan yhtä hyvin, jollei paremminkin, kun on saanut hetken olla irti kodista.



Mun mielestä ihmeellistä, että vielä nykypäivänäkin jotkut on niin, että " hyi kamala, onneksi mun mies ei ikinä" . Häh? En ymmärrä. Ja on itsestänikin joskus kiva käydä baarissa. Mielestäni on lapsellekin parempi, että äiti on poissa silloin kun hän nukkuu, kuin että äiti tyydyttäisi sosiaalisen elämän tarpeensa esim. luuhaamalla päiväkaudet vauva kainalossa jossain kahviloissa, missä vauva vain hermostuu hälystä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa kavereita tavataan kotona.



Meillä tämä aika, kun lapset on pieniä, on sellaista todella perhekeskeistä ja myös väsyttävää, ettei kiinnostusta tai energiaa riitä baareissa käymiseen. Ehkä myöhemmin tulee sellainen elämänvaihe, että molemmat halutaan mennä enemmän; yhdessä ja erikseen.



Ennen lapsia käytiin yleensä baareissa yhdessä. Meille jäi vähän epäselväksi, että miksi ihmiset siellä niin hyvin viihtyy. Yleensä minä tanssin tyttöporukassa muutaman biisin verran, mies istuskelee jossain miessakissa ja ottaa pari kaljaa. Puhuminen ei onnistu, kun on niin valtava meteli. Noin 1-2 tuntia saadaan baarissa kulumaan, sitten ollaan valmiit lähtemään pois. Että baarissa oleminen olisi mielenkiintoisempaa, pitäisi seuraavaksi ryhtyä etsiskelemään seuraa, mutta kun sitä on jo varattu... Että en oikein ymmärrä miksi sinne on varatuilla niin järjetön hinku...



Yhdessä ollaan kyllä käyty keikkoja katsomassa ja viimeksi oltiin provinssissa. Ei olla siis mikään keski-ikäinen iltatähteään hoivaava pari, vaan 23 ja 26-vuotiaat.



että tämmöistä meillä ja muunlaista muualla... ;)

Vierailija
42/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenkestävät kahleet. Ennen oli joka ilta lähdössä baariin " kavereita tapaamaan" , mutta nykyään saan hyvin pysymään kotona. Ja jos ei ole siivosti, niin lukitsen ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Aha. Ilmeisesti se, että kumpikin joskus käy baarissa tarkoittaa että silloin ei nautita parisuhteesta mitenkään muuten..? Ihan vaan tiedoksesi, että mekin vietämme aikaa yhdessä, keskustelemme kaikesta ja erittäin paljon, vietämme kotona romanttisia iltoja, harrastammekin yhdessä. Olemme kovin onnellisia, ja en ymmärrä miten voit tuomita mieheni pettäjäksi vain siksi, että hän ei ole mikään tossukka, joka ei uskalla liikkua missään ilman minua.

Olet niin kovin sinisilmäinen. Mietipä nyt ihan kunnolla. Miksi mies ravaa baareissa? Koska saa sieltä jotain sellaista, mitä ei kotoaan saa. Viinan takia ei ainakaan kannata baarissa ravailla, joten miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi