Te jotka kahlitsette miehenne kotiin
Eli te, joiden miehet ei koskaan " halua" käydä ulkona (salli mun nauraa)!
Mitäs kamalaa siitä teille ja teidän perheelle seuraisi, jos mies kävisi joskus vähän ulkona ihan yksikseen? Saati sitten jos itse joskus olisitte edes yhden illan poissa kotoa?
En tajua sitä miten jaksetaan kauhistella sitä baarissa sillon tällön käyntiä. Mä ilomielin päästän mieheni pari kertaa kuussa baariin ja kavereita tapaamaan, tekee ihan hyvää välillä olla ihan omissa jutuissaan. Lähtee silloin kun vauva on nukahtanut, eli lapsikaan ei " kärsi" isän poissaolosta. Sitä paitsi ei muutenkaan huomaisi eroa, mies on vuorotöissä. Seuraavana päivänä hoitaa velvollisuutensa ja osuutensa ihan yhtä hyvin, jollei paremminkin, kun on saanut hetken olla irti kodista.
Mun mielestä ihmeellistä, että vielä nykypäivänäkin jotkut on niin, että " hyi kamala, onneksi mun mies ei ikinä" . Häh? En ymmärrä. Ja on itsestänikin joskus kiva käydä baarissa. Mielestäni on lapsellekin parempi, että äiti on poissa silloin kun hän nukkuu, kuin että äiti tyydyttäisi sosiaalisen elämän tarpeensa esim. luuhaamalla päiväkaudet vauva kainalossa jossain kahviloissa, missä vauva vain hermostuu hälystä.
Kommentit (43)
koska muuten menee riitelyksi (jos alkoholia juotu) Molemmat tyytyväisiä, ja voidaan olla samana iltanakin menossa, mutta eri baareihin, ja sitten samalla taksilla kotiin ja naureskellaan ja jutellaan illan tapahtumista :) Tämä toimii meillä, kun mies tuppaa olemaan mustasukkainen ja vain murjottaisi mun seurassa baarissa.
Lisäksi mies haluaa olutkuppiloihin, kun minä taas tanssimaan.
Jos mies osallistuu töiden jälkeen kotitöihin ja lastenhoitoon, niin illalla on yhtä naatti olo kuin äidilläkin; ei kiinnosta baariinlähtö vaan tekee mieli vaan kaatua sänkyyn.
Molemmat mennään tasaisin väliajoin ja molemmilla omia harrastuksia.
Tuttavaperheessä on oikeasti nainen joka ei anna miehen mennä kuin töihin ja korkeintaan kauppaa yksin. No, siinä suhteessa onkin pahoja ongelmia.
tekemässä mitä? ja sitäkö ei voi tehdä missään muualla?
Ei meidän suhteessa ole mitään ongelmia, enkä ole sinisilmäinen. Meidän elämä vain on vähän erilaista. Sun mielestä kuulostaa oudolta miten me eletään, " juostaan baareissa" . No, ei se tarkoita että meidän pitäisi siellä joka kerta juoda mitään hirveää humalaa tai pettää toista. Sinne baariin vetää miestä kaverit, ja joskus myös se kalja, sitähän siellä myydään... Mun mies ei kotona kännää. Ei se, että käy kaksi iltaa kuussa muutaman tunnin (n. 22-01) baarissa eroa siitä jos käy vaikka pelaamassa jotain sulkapalloa.
En viitsi enää puolustella omaa elämääni, alunperäiseen kysymykseeni siitä, mitä pahaa siitä on jos baarissa välillä käy, ei ole vielä kukaan vastannut.
Että hyvää loppuelämää vaan siellä neljän seinän sisällä, toivottavasti ootte onnellisia aina vaan kahdestaan.
ap
Mun mies ei todellakaan halua ja ihan ilman lainausmerkkejä. Kuulemma liikaa melua ja tupakansavua.
mutta mun mies ei kyllä juuri käy baarissa. Pääasiassa käy siis harrastuksissaan, joskus kyllä juhlimassakin.
Musta on erittäin jees, että käy vaikka joskus ärsyttääkin.
Käyn itsekin kavereitten kanssa ulkona, tosin en baarissa. Miehenikään ei baariin halua. Näkee kavereita kotona tai ulkona muuten (urheillen tms).
Hän sanookin aina, että mitä hän siellä tekisi, naimisissa oleva mies.
Meillä tuo mies EI LÄHDE baariin ellei joku kaveri houkuttele kymmenellä puhelinsoitolla ja minä lisäksi sano, että MENEEEE!!!!!! Ihan siis saa väkisin pistää sen joskus tuulettumaan. Toki mun kanssa lähtis koska vaan mutta mä itse en jaksa enkä ole sen halukkaampi. Muutaman kerran vuodessa ulkona käymme, osan yhdessä ja osan erikseen.
ja huono ilma. Ja tosiaan, on koti-ihmisiä
Älä ole muille katkera, jos et vielä tiedä niitä temppuja, joilla mies saadaan pysymään kotona. Uskotko todellakin, että rakastavassa parisuhteessa elävä mies haluaa käydä pari kertaa kuussa kavereiden kanssa baarissa? Miten yksinkertainen ihminen voi olla? Toinen nainen sillä on.
En kehtaa sit itekkään olle menossa kovin tiheään ku mies on tuollainen kotikissa
ei tartte kahlita. Pysyy ilman kahleita hyvin liekassa... Miksi on niin vaikea ymmärtää, että on ihan oikeasti olemassa miehiä, jotka viihtyvät kotona vaimon ja lasten kanssa?
mä olen jopa patistanut miestäni joskus yksin johonkin (esim työpaikan pikkujouluihin) mutta sanoo että haluaa mielummin käydä yhdessä. ja mullekin se on ihan ok. eli meillä asiat tämän suhteen hyvin. =) että salli MUN nauraa...
Mun mies ei juurikaan käy vaikka monta kertaa olen kysynyt haluaisko hän mennä. Tekee paljon reissuhommia ja joutuu olemaan poissa kotoa, ei sitten halua enää erikseen viettää aikaa poissa perheensä luota.
Pakkoko sinne baariin on mennä vieraita naisia/miehiä iskemään, säälittävää sen takia sitoa oma siippa kotiin. Eiköhän se petä muuallakin jos on pettääkseen. Vikiskää te kotihiirulaiset vaan kotona, normaalit ihmiset kaipaavat joskus muitakin maisemia ;)
Ja on ihan sen oma ratkasu, ei mun.
muttei halua baariin,
menee mielummin harrastukseensa.
(joka muuten kestää kauemmin kun baarissa käynti!)
taidetaan jo olla aika kalkkiksia kun baarissa vaan tulee pää kipeeks ja rupee väsyttään!! ;)
(ikää vähän yli 30v...) =)
Mutta kaupungeissa on usein vähän muitakin vaihtoehtoja kuin joku paikallinen kantis.