Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kahlitsette miehenne kotiin

Vierailija
09.07.2006 |

Eli te, joiden miehet ei koskaan " halua" käydä ulkona (salli mun nauraa)!



Mitäs kamalaa siitä teille ja teidän perheelle seuraisi, jos mies kävisi joskus vähän ulkona ihan yksikseen? Saati sitten jos itse joskus olisitte edes yhden illan poissa kotoa?



En tajua sitä miten jaksetaan kauhistella sitä baarissa sillon tällön käyntiä. Mä ilomielin päästän mieheni pari kertaa kuussa baariin ja kavereita tapaamaan, tekee ihan hyvää välillä olla ihan omissa jutuissaan. Lähtee silloin kun vauva on nukahtanut, eli lapsikaan ei " kärsi" isän poissaolosta. Sitä paitsi ei muutenkaan huomaisi eroa, mies on vuorotöissä. Seuraavana päivänä hoitaa velvollisuutensa ja osuutensa ihan yhtä hyvin, jollei paremminkin, kun on saanut hetken olla irti kodista.



Mun mielestä ihmeellistä, että vielä nykypäivänäkin jotkut on niin, että " hyi kamala, onneksi mun mies ei ikinä" . Häh? En ymmärrä. Ja on itsestänikin joskus kiva käydä baarissa. Mielestäni on lapsellekin parempi, että äiti on poissa silloin kun hän nukkuu, kuin että äiti tyydyttäisi sosiaalisen elämän tarpeensa esim. luuhaamalla päiväkaudet vauva kainalossa jossain kahviloissa, missä vauva vain hermostuu hälystä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Vierailija
22/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kärsii aina hirveistä krapuloista, nukkuu seuraavan päivän melkein kokonaa. Eikä muutenkaa sitä pahemmin enää innosta kapakkaillat. Aikanaan on mennyt ihan tarpeeksi.

Käyt baareissa ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Harrastuksiin menee kyllä aikaa ja työntekoon (yrittäjä), että ei sitä mitenkään kahlittu kotiin ole.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Älä ole muille katkera, jos et vielä tiedä niitä temppuja, joilla mies saadaan pysymään kotona. Uskotko todellakin, että rakastavassa parisuhteessa elävä mies haluaa käydä pari kertaa kuussa kavereiden kanssa baarissa? Miten yksinkertainen ihminen voi olla? Toinen nainen sillä on.

:D Uskotko todella, että rakastavassa parisuhteessa tehdään temppuja, jotta mies haluaa pysyä ja olla yhdessä?? Miten yksinkertainen voi ihminen olla? Rakastavassa parisuhteessa elävä mies ei petä, vaikka häneen luotetaankin. Jos omasi pettää heti jos temppusi eivät toimikaan, niin luulenpa että isompi ongelma itselläsi on... Älä silti ole muille katkera.

Terveisin ap (joka muuten myös käy baarissa, eikä petä)

Vierailija
24/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

:D Uskotko todella, että rakastavassa parisuhteessa tehdään temppuja, jotta mies haluaa pysyä ja olla yhdessä?? Miten yksinkertainen voi ihminen olla? Rakastavassa parisuhteessa elävä mies ei petä, vaikka häneen luotetaankin. Jos omasi pettää heti jos temppusi eivät toimikaan, niin luulenpa että isompi ongelma itselläsi on... Älä silti ole muille katkera.

Terveisin ap (joka muuten myös käy baarissa, eikä petä)

Temppuja tehdään. Sellaisia kuin yhteinen aika, keskustelu, romanttiset illalliset, yhteiset harrastukset, matkustelu, jne. Ihanko oikeasti kuvittelet, että joku olisi sinulle katkera siitä, että miehesi ja nähtävästi sinäkin juoksette baareissa? Ja koita ihan oikeasti keksiä jotain omaa, äläkä plagioi minun kirjoituksiania...

Vierailija
25/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni haluaa olla kanssani sille en voi mitään. Itse käyn harvovin, mutta kuitenkin käyn baarissa

Vierailija
26/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja on siis oikeasti olemassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Ilmeisesti se, että kumpikin joskus käy baarissa tarkoittaa että silloin ei nautita parisuhteesta mitenkään muuten..? Ihan vaan tiedoksesi, että mekin vietämme aikaa yhdessä, keskustelemme kaikesta ja erittäin paljon, vietämme kotona romanttisia iltoja, harrastammekin yhdessä. Olemme kovin onnellisia, ja en ymmärrä miten voit tuomita mieheni pettäjäksi vain siksi, että hän ei ole mikään tossukka, joka ei uskalla liikkua missään ilman minua.



Vierailija
28/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se ihan mahdoton ymmärtää, että jonkun mielestä baarissa käyminen voi olla niin typerää ja tylsää, että ei huvita mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei käy baareissa (tai nainen), ei kai sen nyt todellakaan tarvitse johtua siitä, että kumppani ei päästäisi. Meillä ei käy kumpikaan baareissa, vaikka tottakai aikuiset ihmiset voisivat käydä siellä niin halutessaan, ei olla mitään holhouksenalaisia. Kumpikaan ei vaan tykkää baareista, eikä miestäni missään tapauksessa kukaan menisi tossukaksi sanomaan.

Vierailija
30/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mistä ihmeestä monet luulevat, että jos ei käy baareissa, ei koskaan käy missään eikä voi olla hauskaakaan

onko se ihan mahdoton ymmärtää, että jonkun mielestä baarissa käyminen voi olla niin typerää ja tylsää, että ei huvita mennä. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, jota ei saa kirveelläkään lähtemään yksin ravintolaan (=ilman minua). Hän on sanomansa mukaan juoksunsa juossut eikä kaipaa enää sellaista. Mä en ainakaan kuulu niihin niuhottajanaisiin, jotka kieltäisivät miestänsä lähtemästä. Itse käyn lähinnä silloin, jos on joku työpaikan tilaisuus. Muuten en itsekään viitsi ravintoloihin enää lähteä. Viihdymme tosi hyvin yhdessä kotona (usko tai älä, sellaisiakin ihmisiä on...). Jos tätä palstaa tarkkaan lukee, niin täällähän on aika monet asiat miehiltä kiellettyjä. Viimetteeksi kaljanjuonti arkipäivisin...olkoonkin, että kyse olisi kahdesta tai vaikka yhdestä oluesta mutta kumminkin...Jos ihminen haluaa nähdä kaikessa pahaa, hän sitä myös näkee.

Vierailija
32/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun miehes ei tapaa kavereitaan päivällä tai viikonloppuisin? Jotenkin sairasta tavata kavereitaan baarissa joka ilta! vaikka sitten oiskin selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tavataan aina perheillä, me naiset jutellaan naisten juttuja ja miehet miesten. Jos haluaa olla ihan miesten kesken, saunoo ne jonkun kotona tai käy lenkillä tai vaikka jonkun pihassa pari tuntia istumassa keskenään.

Vierailija
34/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies osaisi ottaa maltillisesti viinaa, niin mikäs siinä sitten. Seuraava päivä muute ok, mutta mä en jaksa haistella ukkoa ja toisaalta kyllähän se alkoholi aina vaatii veronsa jonkin asteisena väsymyksenä.



Siksi ei meillä ukko kyllä lähde joka toinen vkloppu baariin :) Silloin tällöin käymme kyllä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Miksi sun miehes ei tapaa kavereitaan päivällä tai viikonloppuisin? Jotenkin sairasta tavata kavereitaan baarissa joka ilta! vaikka sitten oiskin selvinpäin.

Vierailija
36/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on kyllä kummallista, että perheellinen ravaisi jatkuvasti baareissa, mutta se on mun mielipiteeni.

Vierailija
37/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta vapaa-aikana perhe pitäisi laittaa etusijalle, eihän tuolla menolla näe koskaan lapsiaan. Kohtuus kavereissakin.

Vierailija
38/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan baareissa joka ilta luuhaa. Iltoja osaa ja haluaa viettää myös oman perheensä kanssa, ja välillä vaan mun kanssa kun lapset ovat nukkumassa. Käy harrastamassa aamulla ennen duunia tai duunien jälkeen.

Baareissa käy kavereidensa kanssa silloin tällöin, kun mieli tekee ja välillä mennään yhdessä.

Mutta ei onneksi joka ilta ole jossain. Ihan sama olisiko kyseessä kapakka tai joku muu paikka, mutta olis kurjaa jos joka ilta olis poissa. Siksi musta se on sairasta. Parisuhteeseen sitoudutaan. Teidän tapauksessa vaikuttaa siltä, että mies on sitoutunut enemmän kavereihinsa kuin sinuun.



T:32?

Vierailija
39/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kai ihmisellä olla mielipide sentään asiasta, eikä silti tarvitse kuvitella sen olevan ainoa oikea. Outo kommentti. t.37

Vierailija
40/43 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla ihmisillä on muitakin tapoja " tuulettua" , kuin ryyppääminen, esimerkiksi urheilu. Miehelläsi ei siis ole, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän