Kiva kun ei voi juoda menkkojen takia
Muutama raikastava olut olisi mukava, mutta ne hienosti estävät särkylääkkeen käyttämisen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kun juot riittävästi et tarvitse enää särkylääkettä.
Ei ole mitenkään mahdollista tuo. Jos et yöllä herää kipuun, ei sillä että alko edes pystyisi sitä turruttamaan niin seuraavana aamuna krapulassa täytyisi vieläkin pitää särkylääkkeet pannassa.
Alkoholi kaikenlisäksi lisää verenvuotoa ja kuivattaa kehoa, mikä pahentaa kipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun juot riittävästi et tarvitse enää särkylääkettä.
Ei ole mitenkään mahdollista tuo. Jos et yöllä herää kipuun, ei sillä että alko edes pystyisi sitä turruttamaan niin seuraavana aamuna krapulassa täytyisi vieläkin pitää särkylääkkeet pannassa.
Et ole vedenjuonnista koskaan kuullut?
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Parasetamoli poksauttaa maksan jos yhdistää alkoholiin, ibuprofeiini ei tehoa jos alkaa hirveät kivut varmaan kun keho on liian tottunut siihen
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Varmaan jotain kesyä panadolia.
Mä en taas juo silloin, kun alkoholi ei nouse päähän. Ihan sama mitä vetää, niin ei vaikutusta. Se jos mikä veetuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Parasetamoli poksauttaa maksan jos yhdistää alkoholiin, ibuprofeiini ei tehoa jos alkaa hirveät kivut varmaan kun keho on liian tottunut siihen
Ei mulla ainakaan maksa poksahtanut vaikka join 18 tölkkiä olutta ja 2 litraa punaviiniä ja päänsärkyyn otin 1g parasetamolia ja 800mg Buranaa.
Heti kun loppuu tee aiheesta punaiset drinkit.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi kaikenlisäksi lisää verenvuotoa ja kuivattaa kehoa, mikä pahentaa kipua.
Mites on, jos juon reippaammin menkkojen aikana, niin vuodot loppuu kokonaan siksi ajaksi. Alkaa vasta seuraavana päivänä, kun kaikki alkoholi on poistunut kropasta. Näin on ollut aina.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Parasetamoli poksauttaa maksan jos yhdistää alkoholiin, ibuprofeiini ei tehoa jos alkaa hirveät kivut varmaan kun keho on liian tottunut siihen
Ei mulla ainakaan maksa poksahtanut vaikka join 18 tölkkiä olutta ja 2 litraa punaviiniä ja päänsärkyyn otin 1g parasetamolia ja 800mg Buranaa.
Pääsi vaan pehmeni ?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Parasetamoli poksauttaa maksan jos yhdistää alkoholiin, ibuprofeiini ei tehoa jos alkaa hirveät kivut varmaan kun keho on liian tottunut siihen
Ei mulla ainakaan maksa poksahtanut vaikka join 18 tölkkiä olutta ja 2 litraa punaviiniä ja päänsärkyyn otin 1g parasetamolia ja 800mg Buranaa.
Pääsi vaan pehmeni ?!
Mitä sä vihjaat ?!
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas juo silloin, kun alkoholi ei nouse päähän. Ihan sama mitä vetää, niin ei vaikutusta. Se jos mikä veetuttaa!
Ja musta tuntuu, että se kihahtaa nuppiin paljon pienemmillä annoksilla.
Eikä edes tee mieli juoda menkkojen aikaan, mikäköhän lienee kropan suojamekanismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun juot riittävästi et tarvitse enää särkylääkettä.
Ei ole mitenkään mahdollista tuo. Jos et yöllä herää kipuun, ei sillä että alko edes pystyisi sitä turruttamaan niin seuraavana aamuna krapulassa täytyisi vieläkin pitää särkylääkkeet pannassa.
No mikään ei tavallista kipulääketttä estä ottamasta, esim. ibuprofeini ( Burana )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Parasetamoli poksauttaa maksan jos yhdistää alkoholiin, ibuprofeiini ei tehoa jos alkaa hirveät kivut varmaan kun keho on liian tottunut siihen
Totta, että kumpikin on maksatoksisia. Et kuitenkaan gramman panadolilla ja yhdellä juomisella saa maksaasi poksautettua.
Ja ei se sen vaarallisempaa ole kuin itse alkoholi.
Huh huh millä tasolla ihmisten tietämys ja ymmärrys on lääkkeistä. Itse en tuhoaisi maksaani tuollaisella tempulla. Jotkut voivat juoda alkoholia vuosikymmeniä ennen kuin maksa pettää, mutta noilla tempuilla riittää pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh millä tasolla ihmisten tietämys ja ymmärrys on lääkkeistä. Itse en tuhoaisi maksaani tuollaisella tempulla. Jotkut voivat juoda alkoholia vuosikymmeniä ennen kuin maksa pettää, mutta noilla tempuilla riittää pari kertaa.
Huh huh!😄
Itseasiassa ibuprofeiini ei ole maksatoksinen vaikka sekin sitä kuormittaa. Parasetamoli on maksalle myrkkyä, 1g kerta-annos on aikuiselle se turvallisen käytön raja eikä sitä tule yhdistää alkoholiin missään nimessä.
(Lainaus menee moderointiin)
Kun juot riittävästi et tarvitse enää särkylääkettä.