Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
321/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"apua, tuo ei varmaan mahu !"

"mahtuu mahtuu, sattuu sattuu"

"kellä meistä on isoin"

"saanko ottaa suihin sulta"

noin mua joskus vietiin :)

Vierailija
322/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hierottais mahoja vastakkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin erään puolititutun mimmin kanssa viettämään iltaa. Jossain vaiheessa suht nousuisessa istuimme baarin sohvalla, slowareiden soidessa, hän tokaisi "voisin muuten vietellä sut jos haluaisin". Kas, pimuhan vonkaa! Pakkohan sitä oli selvittää kuinka tosissaan oli ja tokaisin koepallona "voisin muuten panna sua kirjoituspöydälläsi jos haluaisin". Vastaukseksi naurunkäkätystä, ei muuta.

Slowarit ohi, leidin suosikkibiisi ja lattialle. Pian grindasi jumalaista pebaansa haarojani vasten, nosti käteni tisseilleen ja kysyi mekkalan läpi "haluaisitsä lähteä kokeilemaan sitä mun kirjoituspöytää?"

Jepjep. Kyllähän sitä lähdettiin. Kuka vonkas ja kuinka törkeästi, aivan sivuseikka, koska pinpsaa sain. Meistä tuli pariksi vuodeksi ihan hyvät kaverit, eräänlainen harvakseltaan kohdanneet fwb:t tuon jälkeen. Kunnes muutti toisaalle ja kohtasi elämänsä miehen jne.

Jälkistoori: noin 15 vuotta viimeisen tapaamisen jälkeen minulle kerrottiin että käyttämämme alihankkijan projektipäällikkö vaihtuu, "joku nainen". Tulipa sitten esittäytymään seuraavalla viikolla ja kas, tuttujahan siinä. Voi sitä punastelun määrää...ja kyllä, oli hilkulla etten sanonut samaa kuin silloin kauan sitten baarin soffalla.

Vierailija
324/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä näytät pantavalta". Vastaus on, sinä valitettavasti et.

Vierailija
325/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa?

Vierailija
326/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi yllätys syksyllä 2014, kun tapasin mielenkiintoisen leidin paikallisessa kuppilassa. Viihdytin erästä toista naarasta seisomapöydässä, kun minuun sananmukaisesti törmäsi maailman kaunissilmäisin aikuinen nainen. Vaihdoimme anteeksipyynnöt ja niin hämmennyin hetkeksi siinä hötäkässä, että kun yritin etsiä häntä, ei katse löytänyt tätä ihanaa olentoa. Riensin ovelle ja kysyin pokelta, että mihin se upea ilmestys oikein häipyi, kuulemma ulos tupakkapaikalle. Sinne sännättyäni löysin hänet oven edestä ja ensimmäinen asia, minkä hän sanoi, oli: lähetäänkö panee?

Pari viikkoa sitten tuli täyteen seitsemän vuotta suhdetta tuon ihanaisen kanssa ja edelleen saa vanhan nuortumaan se sama fraasi kesken illanvieton: lähetäänkö panee? Paras iskurepla ikinä!

Vierailija
327/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivimuodossa esiteytyt kysymykset

Vierailija
328/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin kerran sanoo keikan jälkeen naiselle että voidaan ottaa takit mennä sun huoneeseen niin panen sulta tajun kankaalle, tai sitten otetaan takit ja mennää omiin huoneisiin nukkumaan. Mentiin nukkumaan, mutta vuoden päästä tuli puhelimeen viesti, otettasko yhteinen huone ni voisit panna multa tajun kankaalle.

Noh, ällöttävää tai ei, ei toiminut paitsi että toimi sittenkin. Nää on näitä, ei jaksaa aina liirumlaarumeita ja "diippii" skeidaa kun asiat selviää kysymälläkin.

No toki olin tuon naisen kanssa pari bändiä katellutkin ettei se ehkä ihan suora töksäys ollut.

Vierailija
329/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksaa?

Ja jos on sattumalta Pietariin asiaa, niin "skolka stoit?".

Näin voi osoittaa ihan alkukielellä olevansa kiinnostunut naisesta, sehän on kuulemma tärkeää.

Vierailija
330/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei beibe tehää diili. Mä kannattelen sun daisareit ja sä kannattelet mun bolssei.

Vierailija
331/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heruisko vähä sitä pildee?

Vierailija
332/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuu tänne niin pappa näyttää miten kirnutaan"

Tämä oli hyvä :) Kyl naiset tämän kuultuaan säälistä antais.....?

Vierailija
333/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama seko päivystämässä ja haukkumassa 7-23.

Mihin aikaan sä täällä päivystät?

Vierailija
334/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.

Miksi levitätte miesv ihaa joka jumalan ketjussa?

Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.

Sinäkö tunnistat itsesi ulisevaksi setämieheksi? Se on kuule oma tulkintasi, mutta mikäpä minä olen vastaankaan väittämään.

Lauotko lisäksi näitä tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi iskivät noin kovasti hermoon?

Kuules palstanarttu, tuo on oma tulkintasi että nuo iskee hermoon. Puutun ainoastaan siihen miesv ihaan mitä levitätte, riippumatta siitä mikä on aiheena.

IMPLIKOITKO, että kaikki miehet harrastavat tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi koet että näiden kertominen on miesvihaa?

Vierailija
335/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.

Miksi levitätte miesv ihaa joka jumalan ketjussa?

Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.

Sinäkö tunnistat itsesi ulisevaksi setämieheksi? Se on kuule oma tulkintasi, mutta mikäpä minä olen vastaankaan väittämään.

Lauotko lisäksi näitä tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi iskivät noin kovasti hermoon?

Kuules palstanarttu, tuo on oma tulkintasi että nuo iskee hermoon. Puutun ainoastaan siihen miesv ihaan mitä levitätte, riippumatta siitä mikä on aiheena.

IMPLIKOITKO, että kaikki miehet harrastavat tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi koet että näiden kertominen on miesvihaa?

Ei niistä kertominen ole miesv ihaa.

Se että te tehtailette näitä ketjuja vuodesta toiseen sata päivässä eri aiheista "miehet sitä miehet tätä"

Se on.

VARSINKIN kun samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.

Vierailija
336/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin naida sut puhki." Tiedä sitten millaisella erektion kestolla oli ajatellut tuohon suoritukseen yltävänsä.

Vierailija
337/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008176044.html

Miten Harmange käyttämä misandrian eli miesvi han käsite sitten pitäisi ymmärtää? Hänelle se tarkoittaa kielteistä suhtautumista koko miespuoliseen väestöön, jolla hän viittaa kaikkiin cis-miehiin, jotka ovat sosiaalistuneet miehiksi eivätkä riittävästi kyseenalaista nauttimiaan etuoikeuksia.

Vierailija
338/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikko 'anna pillua'.

Vielä parempi versio on se missä mies pyytää että "antaisit tälle mun kaverille p*llua".

Vierailija
339/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjä sanoi rasvaisesti "hej". Poistuin paikalta maksamatta, enkä mene enää toiste.

Vierailija
340/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onko sulla lapsia? "

" Ei."

" Lähdetään heti tekemään! "

👎