ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Kaupassa kassaneiti kerran huikkasi ”Kakkoseen saa tulla” Loukkaanuin ja poistuin kaupasta ilman ostoksia, enkä ole koskaan enää asioinut siellä.
"Mul on iso muna, 17cm" "Paljon seksi maksaa sun Kaa"
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa kassaneiti kerran huikkasi ”Kakkoseen saa tulla” Loukkaanuin ja poistuin kaupasta ilman ostoksia, enkä ole koskaan enää asioinut siellä.
Sanoiko sinulle vai ihan yleisenä ilmoituksena? Oliko kassalla numero 2?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.
Miksi levitätte miesv ihaa joka jumalan ketjussa?
Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.
Sinäkö tunnistat itsesi ulisevaksi setämieheksi? Se on kuule oma tulkintasi, mutta mikäpä minä olen vastaankaan väittämään.
Lauotko lisäksi näitä tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi iskivät noin kovasti hermoon?
Kuules palstanarttu, tuo on oma tulkintasi että nuo iskee hermoon. Puutun ainoastaan siihen miesv ihaan mitä levitätte, riippumatta siitä mikä on aiheena.
IMPLIKOITKO, että kaikki miehet harrastavat tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi koet että näiden kertominen on miesvihaa?
Ei niistä kertominen ole miesv ihaa.
Se että te tehtailette näitä ketjuja vuodesta toiseen sata päivässä eri aiheista "miehet sitä miehet tätä"
Se on.
VARSINKIN kun samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.
Ketju on avoin ällöttäville vonkausreploille sukupuolesta riippumatta.
Mutta miksi ketju on tehty? Miksi sinä tulit tänne?
Aivan, haukkumaan miehiä.
Ovatko paskat iskureplat siis mielestäsi yhtä kuin miehet? Kuule, sinä itse taidat suoltaa sitä sakeinta miesvihaa tällä palstalla.
Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?
Et tietenkään, siellä ei haukuta miesten tekemisiä.
En ole nähnyt sellaista ketjua. Ketä ne naiset ovat siis iskeneet, toisiaanko? En oikein usko. Eikä tässäkään ketjussa taida olla miehiä kertomassa, millaisia paskoja iskureploja heidän kaverinsa ovat ”heitelleet ilmoille” - vai onko?
Tähän ketjuun saa miehet kertoa omia kokemuksiaan. Miksi se ei kelpaa? Ei ole sukupuolisidonnainen asia… vai onko sittenkin? Eivätkö naiset iskekään miehiä paskoilla reploilla tai muutenkaan? Sekö tässä närästää?
Et tietenkään ole, se ketju poistetaan minuutissa.
Se mikä närästää on teidän ja moderaattoreiden tekopyhyys. Miesten haukkuminen on palstalla täysin ok, mutta vastaava ketju naisista poistetaan.
Kerro, miksi koet tarpeelliseksi haukkua miehiä? Saatko siitä jotain nautintiä ja tyydytystä?`Tuleeko hyvä mieli? Olet nyt parempi ihminen?
Ymmärsinkö mä nyt oikein: Palstalla on ketju vonkauskokemuksille, sukupuoleen sitomaton sellainen. Sinä haluat kostoksi (?) avata ketjun, jossa haukut naisia, ja kun tuo ketju poistetaan, se on miesvihaa? Hmmm…. Kai tuossa jokin logiikka on, mutta ei kyllä avaudu tällaiselle naisvihaan vihkiytymättömälle henkilölle.
Itse aiheesta: Kovin mielikuvituksellisiin suorituksiin eivät minua vonganneet tyypit ole yltäneet. ”Anna p*llua” on tainnut olla verbaalisesti taitavin suoritus tällä saralla.
Tein ketjun jossa pyysin naisia kertomaan toimivista iskurepliikeistä joita he käyttävät. Positiivisen kautta siis lähestyä asiaa eikä tällaisen oksentamisen mitä te tykkäätte harrastaa.
Se oli teille liikaa.
Mitäs jos sinä nyt kertoisit omista iskurepliikeistäsi?
Ei taida onnistua, hauskempaa haukkua miehiä. Saat varmasti siitä nautintoa.
Voidaan leikkiä että sä oot jo 16.
-nainen kuullessaan ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä huomannut katsoa. Olisiko tosiaan kutsunutkin vain kassalle 2🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä huomannut katsoa. Olisiko tosiaan kutsunutkin vain kassalle 2🤔
Aika todennäköisesti näin.
Mutta ymmärrän, että toisille on tämä arkinen elämä tilanteineen haastavampaa kuin muille. Semmoista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.
Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.
Sinäkö tunnistat itsesi ulisevaksi setämieheksi? Se on kuule oma tulkintasi, mutta mikäpä minä olen vastaankaan väittämään.
Lauotko lisäksi näitä tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi iskivät noin kovasti hermoon?
Kuules palstanarttu, tuo on oma tulkintasi että nuo iskee hermoon. Puutun ainoastaan siihen miesv ihaan mitä levitätte, riippumatta siitä mikä on aiheena.
IMPLIKOITKO, että kaikki miehet harrastavat tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi koet että näiden kertominen on miesvihaa?
Se että te tehtailette näitä ketjuja vuodesta toiseen sata päivässä eri aiheista "miehet sitä miehet tätä"
Se on.
VARSINKIN kun samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.
Ovatko paskat iskureplat siis mielestäsi yhtä kuin miehet? Kuule, sinä itse taidat suoltaa sitä sakeinta miesvihaa tällä palstalla.
Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?
En ole nähnyt sellaista ketjua. Ketä ne naiset ovat siis iskeneet, toisiaanko? En oikein usko. Eikä tässäkään ketjussa taida olla miehiä kertomassa, millaisia paskoja iskureploja heidän kaverinsa ovat ”heitelleet ilmoille” - vai onko?
Tähän ketjuun saa miehet kertoa omia kokemuksiaan. Miksi se ei kelpaa? Ei ole sukupuolisidonnainen asia… vai onko sittenkin? Eivätkö naiset iskekään miehiä paskoilla reploilla tai muutenkaan? Sekö tässä närästää?
Se mikä närästää on teidän ja moderaattoreiden tekopyhyys. Miesten haukkuminen on palstalla täysin ok, mutta vastaava ketju naisista poistetaan.
Kerro, miksi koet tarpeelliseksi haukkua miehiä? Saatko siitä jotain nautintiä ja tyydytystä?`Tuleeko hyvä mieli? Olet nyt parempi ihminen?
Ymmärsinkö mä nyt oikein: Palstalla on ketju vonkauskokemuksille, sukupuoleen sitomaton sellainen. Sinä haluat kostoksi (?) avata ketjun, jossa haukut naisia, ja kun tuo ketju poistetaan, se on miesvihaa? Hmmm…. Kai tuossa jokin logiikka on, mutta ei kyllä avaudu tällaiselle naisvihaan vihkiytymättömälle henkilölle.
Itse aiheesta: Kovin mielikuvituksellisiin suorituksiin eivät minua vonganneet tyypit ole yltäneet. ”Anna p*llua” on tainnut olla verbaalisesti taitavin suoritus tällä saralla.
Tein ketjun jossa pyysin naisia kertomaan toimivista iskurepliikeistä joita he käyttävät. Positiivisen kautta siis lähestyä asiaa eikä tällaisen oksentamisen mitä te tykkäätte harrastaa.
Se oli teille liikaa.
”samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.”
Mikähän oli se tyyli, jolla puhuit naisista ketjussasi, kun se jouduttiin poistamaan?
”Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?”
No heittelivätkö ne naiset paskoja iskureploja vai saitko pyytämiäsi toimivia iskureploja? Mitä itse asiassa lopulta oikein edes hait, viestisi ovat kovin ristiriitaisia?
Jos nämä ketjussa kerrotut iskureplat ovat oksennusta, niin voiko siitä syyttää naisia, jotka niitä joutuvat kuuntelemaan? Onko todellakin miesvihaa kertoa, millaisen halventamisen ja naisvihan kohteeksi naiset joutuvat?
Vierailija kirjoitti:
Voidaan leikkiä että sä oot jo 16.
-nainen kuullessaan ikäni.
Hyi stana! ☹️
"Saisinko paskantaa suuhusi?"
-itseäni vanhempi pukumies pikkujoulujen jatkoilla
Ei tarvi repliikkejä. Tarpeeks ku naisille viinaa juottaa nii alkaa se vonkaaminen ihan automaattisesti. Johtunee siitä alkoholin aiheuttamasta estojen katoamisesta. Harvemmin siellä baarissa kaikille himokkaille löytyy se täydellinen pari jonka kanssa kemiat kolahtaa ilman iloliemen myötävaikutusta. Harvemmin myöskään kaikki illanvietoissa olevat ihmiset on rikkaita, kauniita, rohkeita.
Rumatkin miehet haluaa saada pillua ja naiset taas haluaa saada huomiota vain komeilta miehiltä. Tähän kun lisätään se että meikit naamassa tällääntynyt nainen kuvittelee olevansa super kuuma (puhutaan jopa jostain helvetin body positivystä läskien kohdalla) ja joku ilolientä vähän turhan paljon naukannut äijä pitää itseänsä helkutin komeena niin soppa on valmis.
Ei niihin iskuyrityksiin kannata niin vakavasti suhtautua vaikka se iskijän ulkonäkö, olemus tai tajunnantaso ei itseään miellytä. Kaikki sitä "kuuluisaa" joskus haluaa paitsi jostain pääkopan häiriöistä kärsivät, mutta se sakki voi miettiä muilla palstoilla sitä miks ei paneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on.
Se oli teille liikaa.
”samaan aikaan palstanmoderointi hävittää kaikki ketjut joissa naisista puhuttaisiin samaan tyyliin.”
Mikähän oli se tyyli, jolla puhuit naisista ketjussasi, kun se jouduttiin poistamaan?
”Menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat millaisia paskoja iskoreploja heidän ystävänsä ovat heitelleet ilmoille?”
No heittelivätkö ne naiset paskoja iskureploja vai saitko pyytämiäsi toimivia iskureploja? Mitä itse asiassa lopulta oikein edes hait, viestisi ovat kovin ristiriitaisia?
Jos nämä ketjussa kerrotut iskureplat ovat oksennusta, niin voiko siitä syyttää naisia, jotka niitä joutuvat kuuntelemaan? Onko todellakin miesvihaa kertoa, millaisen halventamisen ja naisvihan kohteeksi naiset joutuvat?
ok eli sinun kanssasi ei voi keskustella usealta kantilta. Minäpä avaan:
kysyin teoriatason kysymyksen "menisitkö ketjuun jossa naiset kertovat paskoja iskurepliikkejä". En ole tehnyt sellaista ketjua, kysyin menisitkö sellaiseen. Voit vastata tai olla vastaamatta. Mikäli et menisi niin siihenkin voi olla kaksi syytä: naiset eivät heittele paskoja iskurepliikkejä vaan ne ovat kaikki täyttä asiaa, tai sitten naiset eivät heitä mitään iskurepliikkejä.
Tein sitten ketjun jossa ajattelin selvittää asiaa, Halusin lähestyä asiaa positiivisen kautta eli "hei naiset, kertokaa mikä teidän suustanne on toiminut". Siihen tuli muutama vastaus, tasoa "kaikki koska miehet on helppoja" jonka jälkeen ketju katosi. Mitään syytä poistamiselle en nähnyt. Tästä voi päätellä muutamia asioita: naiset eivät pahemmin heittele iskurepliikkejä vaan asia on ulkoistettu miehille TAI palstalla ei välitetä lähestyä asiaa positiivisen kautta. Tällaiset ketjut missä pääsee haukkumaan miehiä ovat hauskempia.
Äläkä leiki tekopyhää ja puhu sukupuolineutraalisuudesta. Kaikki tietää mitä tarkoitetaan kun halutaan kuulla ällöjä vonkausreploja.
tekeekö vonkauksesta älöttävää se, että sitä tekee väärä mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit kinuaa, rukoilee ja etsii jotain lihanpalaa johon työntää elimensä.
Pro osaa kysyä ns. arvoa indikoivan kysymyksen. Esim. "Montako kertaa haluaisit tulla tänään?"
Tämä! Pienet pojat kysyvät, isot pojat ottavat itse :D
höhlä, se suostumus tulee siinä kun mies iskee naisen ja nainen lähtee mukaan.
ei ketään väkisin oteta !
Sä kusisit hunajaa, jos mä panisin sinua nyt! Näin romanttinen avaus tuli Lapissa tanssiravintolan tiskillä.
Vierailija kirjoitti:
tekeekö vonkauksesta älöttävää se, että sitä tekee väärä mies?
Ei, vaan miehestä tekee väärän se, että hän vonkaa ällöttävästi.
"Sulla on hyvät rintalihakset".
Tämä siis naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit kinuaa, rukoilee ja etsii jotain lihanpalaa johon työntää elimensä.
Pro osaa kysyä ns. arvoa indikoivan kysymyksen. Esim. "Montako kertaa haluaisit tulla tänään?"
Eiköhän ne miesproot ole vastenmielisimpiä yökerhoissa ns. silinterihattuineen joissa on lentäjänlasit (siis ne goggelit ei arskat) arvioimassa kenet parhaimman näköisen naisen kannattaa negata, positiivata tai yrittää hämmentävillä kommenteilla "iskeä". Heidän ansiosta tavismiesten inflaatio on niin kova kun on, eli ei juuri mahkuja kuin nolata itsensä enää ekstemporee-tutustumisissa. Aito huono iskuyritys on minusta parempi kuin pelimisoppaiden litanioiden ulkoaosaaminen.
Tosiaan näin miehenä ei lihatiski-meininki kiinnosta, on useampikin nainen tullut tavaraansa tarjoamaan, ei siinä mitään jos kysyntä kohtaa tarjonnan. Itse haluan tutustua ennen kuin sänkyhommiin alan. Tulee korni olo jos joku nainen lähtee mukaan vain sen seksin suoralla kysymisellä jossain, onhan se kuin maksullista seksiä ilman maksua- valkkaa nainen ja bangbang himo laantuu.
Taidat olla sosiaalisesti riippuvainen muiden kehuista, kun teet asiasta kilpailun.