Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
281/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tosi monet "iskurepliikit" ovat yhtä paljon flirttailua kuin r*aiskaus on rakastelua.

Ne ovat henkistä vallankäyttöä ja yrityksiä nöyryyttää kohdetta.

Vierailija
282/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minulla on pakonomainen tarve seksiin tänään. Jos ei onnaa haeskelen sen muualta" Hänestä tuli entinen "poikaystävä" samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mummo ja äitikin on suostunu minun käsittelyyn.

Vierailija
284/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder hommissa huomannut sen, että nainen joka sanoo ekoilla treffeillä ettei anna..

niin ne antaa kaikille ekoilla treffeillä. :)

buhahhahaha

ja turhaan täs ketjussa naiset uhriutuu, ihan samanlaisia rääväsuita olette ku miehetkin, työnnätte käsiä suoraan haaroihin baarissa, jonoissa jne.

Vierailija
285/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päädyttiin kaverin kanssa jatkoille eräiden äijien kämpälle. Menin lopulta nukkumaan ja havahduin siihen kun toinen niistä oli könynnyt viereeni ja vonkui korvan juureen toistuvasti "an ny". Hyi helv

Vierailija
286/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauniimpi nainen sitä vähemmän annan niille huomiota.

Susirumat kierrän kaukaa.

Vierailija
287/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän näitä suoraan asiaan miehiä. Se on todella turhauttavaa kiertää ravintoloita vuosia ja yrittää jutella normaaleja juttuja ja sitten myöhemmin huomaa taas jääneensä ilman. Ajanhaaskausta ja masentavaa. Kumpikin kuitenkin tietää, että juttusille ryhdyttiin, että jossain vaiheessa mentäisiin sänkyyn ja aloitettaisiin mahdollisesti suhde. Jos on pokkaa, niin suoraan vaan ehdotusta peliin. Jos on riittävän huumorintajuinen nainen, niin ymmärtää mistä on kyse.

Vierailija
288/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän näitä suoraan asiaan miehiä. Se on todella turhauttavaa kiertää ravintoloita vuosia ja yrittää jutella normaaleja juttuja ja sitten myöhemmin huomaa taas jääneensä ilman. Ajanhaaskausta ja masentavaa. Kumpikin kuitenkin tietää, että juttusille ryhdyttiin, että jossain vaiheessa mentäisiin sänkyyn ja aloitettaisiin mahdollisesti suhde. Jos on pokkaa, niin suoraan vaan ehdotusta peliin. Jos on riittävän huumorintajuinen nainen, niin ymmärtää mistä on kyse.

Ahaa. Jos baarissa joku mies tulee juttusille, sanoo ihan mitä tahansa, niin miehelle pitää kääntää selkä ja olla kuin ei olisi huomannutkaan. Jos miehelle juttelee yhtään mitään, mies luulee, että se on lupaus seksistä. Hyvä tietää, kiitos vinkistä.

Vierailija
289/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää törkeitä joo. Pienenä kevennyksenä aiheeseen: toisinaan, kun saavun sovitusti vaikkapa ruokakauppaan liittyäkseni mieheni seuraan ostoksia tekemään, saatan muiden kuullen olla heittävinäni siinä jonkun tökerön kuuloisen (en härskin) iskureplan, tyyliin: ”No kah nytpä löyty haaskan näkönen miekkonen, kai myö jatketaanki matkaa teitin luo jahka on illallistarpeet suatu kerättyy?” Mieheni on usein juonessa mukana. Suomalaiset on niin jäyhää kansaa, etteivät näytä pahemmin reagoivan. :D Luulisi että osaa ainakin jää mietityttämään, että miten se tosta noin vaan iski siitä miehen mukaansa. Sama jos saavun autolle saatan oven avattuani tiedustella vaikka ”Kai sie kommee nuori miekkonen kyyvittet miut jonnekin mis päästään rauhas kuhertelemmaa?”

Vierailija
290/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu lutkuttamaan mun tikkaria, tänään on karkkipäivä... yök. Lässyäänellä vielä!

Vierailija
291/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Jos baarissa joku mies tulee juttusille, sanoo ihan mitä tahansa, niin miehelle pitää kääntää selkä ja olla kuin ei olisi huomannutkaan. Jos miehelle juttelee yhtään mitään, mies luulee, että se on lupaus seksistä. Hyvä tietää, kiitos vinkistä.

Noinhan te olette miehille kertoneet jo vuosien ajan.

Jatka siis vain samaa rataa.

Vierailija
292/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana huomata että ketju jossa kysyin naisten toimivia iskurepliikkejä poistatettiin alle 10 viestin pituisena, mutta tämä ketjussa jossa palstamammat haukkuvat miehiä jatkaa eloaan päivästä toiseen.

Eikä täällä esiinny miesv ihaa, ei sitten yhtään.

Jos Keijol tulleepi kyynel silimään, nii paree poistuu täst ketjust!

Miksi antaisin kaltaistesi palstanarttujen levittää miesv ihaansa kaikessa rauhassa?

Vierailija
293/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana huomata että ketju jossa kysyin naisten toimivia iskurepliikkejä poistatettiin alle 10 viestin pituisena, mutta tämä ketjussa jossa palstamammat haukkuvat miehiä jatkaa eloaan päivästä toiseen.

Miksi antaisin kaltaistesi palstanarttujen levittää miesv ihaansa kaikessa rauhassa?

No joko tää nartturakuttaja tähänkin ketjuun kerkes miesvihaansa huutamaan. Uskomatonta. 😞

Vierailija
294/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riplaa ittes märäks niin mää käyn sillä aikaa paskalla."

Vierailija
295/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi te naiset että ymmärrä, että mulla on valtavasti seksiaalisia tarpeita!"

Tyyppi oli vielä ihan järkyttävä narkkari, jonka kanssa erehdyin puhumaan isommassa seurueessa.

Vierailija
296/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran päädyttiin kaverin kanssa jatkoille eräiden äijien kämpälle. Menin lopulta nukkumaan ja havahduin siihen kun toinen niistä oli könynnyt viereeni ja vonkui korvan juureen toistuvasti "an ny". Hyi helv

Ei tuo varmaan kivalta tuntunut, mut mitä ajattelitte, kun jäitte sinne kämpille yöksi? Taksilla ois varmaan päässy kotiin?

Vierailija
297/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainaski oon monesti sanonut: Anna nyt, aattele mitä mun kaverit muuten sanoo.

Hyvin on toiminut.

Oon kans sanonut et tutut sekä naapurit pitää homppelona muuten.

Vierailija
298/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hmm...tärkkiperunan saanti...ei sitten kuulunutkaan aluetuen piiriin...

Vierailija
299/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joko tää nartturakuttaja tähänkin ketjuun kerkes miesvihaansa huutamaan. Uskomatonta. 😞

Totta! Onhan se uskomatonta että ketju "naisten hyvät iskurepliikit" ketjua poistetaan, muttä "miesten ällöttävät vonkausreplat" saa levittää miesv ihaa.

Vierailija
300/962 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus avautui treffeillä siitä, kuinka eron jälkeen on yksinäistä ja vaikeaa, ja vaikka suhteessa oli hankalaa, niin seksiä sai sentään säännöllisesti, ja nyt on niin vaikeaa ilman.

Ihastus muuttui ällötykseksi, ja jatkoimme iltaa eri teille. Liika rehellisyys ei aina kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän