ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.
Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?
Itse olen näille kyselijöille vastannut, että annan, mutta en sulle.
Kuinka lähestyt miehiä joille meinaat antaa?
Mua ei kukaan mies baarissa tai missään iske,olen ruma kuvottava läski,olen näkymätön miehille,ellei ne sitten pura p""kaa oloaan haukkumalla suohirviöks tai ku""aispesäks esim. Siinäpä tuolle yhdelle nartuttajalle"miesvihaa".
Levitä se pillu nyt auki. Saat kyrvän pilluusi.
Naisille on tärkeää että miehen molo on uinut monissa liemissä. Kokematon mies on naisille kauhistus. Siksi hyvä iskurepliikki voisi olla esim. :
"Haluatko olla 10. nainen jolle tuotan orgasmin tällä viikolla"
Niin naiset on niin tekopyhiä. Mistään ei saa puhua oikeilla nimillä. Kaikki pitää vihjailla tai sanoa kukkasin.
Eihän se paneminen siitä mihkään muutu mutta sitä vaan on niin paljon vähemmän.
Pitää olla raju muta hellä. Runoija bodari sutjakka fitness isävatsa tyyppi.Empaattinen liideri tyyppi.
Nöyrän röyhkeä osallistuva introvertti.
Rahaa pitää olla mutta siitä ei saa suoraan puhua . Mun asunnosta on niin kiva merinäköala ja ovimies parkeeraa autonkin kun se on niin iso. Kävin viime viikolla Los Angelesissa shoppailemassa mutta kun siellä
niin kallista varsinkin vuittonin liikkeessä. jne...
^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.
”Kumpikin kuitenkin tietää, että juttusille ryhdyttiin, että jossain vaiheessa mentäisiin sänkyyn ja aloitettaisiin mahdollisesti suhde.”
Tällaisten kastematojen vuoksi naiset suhtautuvat varauksella miesten ”lähestymisiin”. Ja sitten rientää tämä eläinfetisisti palstalle itkemään, miten ei lèhmæt, ei èmakòt, ei vàlææt eikä edes nàrtüt lämpene hänen lähestymisilleen, joten selvästi ovat nostaneet vulvansa jalustalle. Haukotus sentään.
Pipsa-69 kirjoitti:
Naisille on tärkeää että miehen molo on uinut monissa liemissä. Kokematon mies on naisille kauhistus. Siksi hyvä iskurepliikki voisi olla esim. :
"Haluatko olla 10. nainen jolle tuotan orgasmin tällä viikolla"
Oletko Pipsa 69v vai Pimpsa synt. 1969? Annatko p*llua? Oletko antavalla päällä?
Bussipysäkillä känninen naislauma, jossa yksi yritti parittaa minua kaverilleen; ”tää mun kaveri tarttis vähän sonnia täks yöks”.
Pipsa-69 kirjoitti:
Naisille on tärkeää että miehen molo on uinut monissa liemissä. Kokematon mies on naisille kauhistus.
Kas, taas tämä ”naisten sielunmaiseman asiantuntija” lehahti paikalle pskomaan laudalle. Kuvittelee ilmeisesti olevansa jonkin sortin meediopulu, joka kykenee näkemään NAISEN (sen yhden kollektiivisen supermamman) sieluun ja kertoo sitten nokka vaahdossa, mitä se mamma tällä kertaa haluaa.
Tuttavan aviomies tuli illanvietossa avautumaan, miten seksikästä hänen mielestään on, kun nainen on hoikka, kuten minä. Samaan hengenvetoon tunnusti ihastuksensa. Vaimonsa (ylipainoinen) oli vieressä kuulemassa koko pas*anjauhannan. Iljetti.
1. Hei herkkuperse läheks mun luo?
2. Saisinko nuolla neitiä?
3. Niin naisellinen nainen mennäänks?
4. Jos sulla ei ole miestä tässä ois miesten mies.
(No jos oisit herra 47, niin sit!)
Jopa koputellaan olalle, oisin kiinnostunut susta.
Mä olen jostain syystä välttynyt noilta törkeiltä vonkauksilta. Pahinta mitä olen kohdannut ovat nämä liikuttavat ”onko äitis simpukka” ja”sattuiko kun putosit taivaasta” -tyyliset hölmöilyt, ja niitäkin kuulin viimeksi joskus ysärillä (koska sen jälkeen en juurikaan ole baareissa pyörinyt, ainakaan ilman miestäni).
"Sä oot just sopivan lyhyt ottamaan suihin."
Vierailija kirjoitti:
^ Taas tämä sama papukaija tuli suoltamaan katkeraa naisvihatilitystään. Joka jumalan ketjussa se huseeraa.
Miksi levitätte miesv ihaa joka jumalan ketjussa?
Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa-69 kirjoitti:
Naisille on tärkeää että miehen molo on uinut monissa liemissä. Kokematon mies on naisille kauhistus.
Kas, taas tämä ”naisten sielunmaiseman asiantuntija” lehahti paikalle pskomaan laudalle. Kuvittelee ilmeisesti olevansa jonkin sortin meediopulu, joka kykenee näkemään NAISEN (sen yhden kollektiivisen supermamman) sieluun ja kertoo sitten nokka vaahdossa, mitä se mamma tällä kertaa haluaa.
Niin totta!
Kerrothan tuon saman ketjuissa joissa naiset ulvovat väitteitä miehistä? Kuten vaikka siellä missä kerrottiin että miehet kelpuuttavat vain laihan naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi levitätte miesv ihaa joka jumalan ketjussa?
Ja ikävää että tunnistat itsesi palstanartuksi, sehän on vastaava neutraali nimitys kuin ulì tai setämies.
Sinäkö tunnistat itsesi ulisevaksi setämieheksi? Se on kuule oma tulkintasi, mutta mikäpä minä olen vastaankaan väittämään.
Lauotko lisäksi näitä tällaisia ällöttäviä vonkausreploja, vai miksi iskivät noin kovasti hermoon?
Taas sama seko päivystämässä ja haukkumassa 7-23.
Itse olen näille kyselijöille vastannut, että annan, mutta en sulle.