ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Annyyy sitä verilettua. Ei haittaa kuukkelit.
"Tuu tänne niin pappa näyttää miten kirnutaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Väärin kysytty. "Voinko panna sua?" indikoi yksipuoleista pumppaamista jossa mies panee naista kuin jotain pumpattavaa barbaraa. Huonoimmillaan se on paljon paskempaa kuin runkkaus etenkin jos toinen lahnailee satasella.
"Pannaanko?" taas on konnotatiivisesti enemmän interaktiivista molemminpuolista toimintaa.
Ja jos baarissa kysyy riittävän monelta naiselta tuon, aivan varmasti joku lähtee.
Jos jaksaa sanoa useamman sanan, voi vaikka kysyä: "Lähdetäänkö meille heti, vai juotko tuon drinkin ensin loppuun?"
”Anna mulle! Anna nyt pliiiiiis!” - kaverin kaveri
”Miehes kans tulis uutta kipinää petihommiin jos harrastaisit mun kans seksiä nyt” - sanoin vonkaajalle että olen varattu eikä kiinnosta, niin hän keksi tämmöisen.
”Haluakko kikkeliä?” -etäinen kollega saunaillassa
Kaikki takapuolesta ja rinnoista kouriminen - tuntemattomat miehet baarissa, festareilla ym.
Ylipäätään vonkaaminen on vastenmielistä, kyllä yhteinen sävel löytyy vonkaamattakin mikäli on löytyäkseen.
Jos et anna niin kerron äidilleni.
Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.
Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?
Kaikkein ällöttävin on se, kun vastapuoli ei osoita mitään kiinnostusta
"Haluan naida sua". Työkaveri firman juhlissa.
Ei onnistunut.
Amatöörit kinuaa, rukoilee ja etsii jotain lihanpalaa johon työntää elimensä.
Pro osaa kysyä ns. arvoa indikoivan kysymyksen. Esim. "Montako kertaa haluaisit tulla tänään?"
Ne kaikki.