ällöttävimmät vonkausreplat
Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa
Kommentit (962)
Eilen sain kuulla vanhan klassikon; Hei naaras, avaa haaras.
Ja avasin.
Meille, teille vai eritteille? Huom! Ei siis eri teille.
Ja tää sai oikeasti nauramaan, festareilla (siinäkin on eroa miten sen sanoo):
2 miestä: lähe meidän telttaan panee
Mä: haluun nähä tän seuraavan bändin
Miehet: kyl sä ehit
Mä: en mä sit kyl lähe
[/quote]
Tämä kohtaus sijoitettuna demarien pikkujouluristeilylle.
Lähdettäiskö hyttiin keskustelemaan globalisaation etenemisen estämisestä?
En mä lähde.
No, lähtisitkö hyttiin panemaan?
En mä lähde.
Lähtisit nyt, ei siinä kauaa mene.
No, sitten en ainakaan lähde.
Ja Kokoomuksen pikkujouluristeilyllä.
Oli jo päästy esileikkien yli sänkyyn saakka.
Alla oleva kokoomuslahna mietiskeli ääneen:
Tuo kattokin pitäis maalata.
Pane mua, sanoi nuori nainen. Haloo, pöljä, ei noin miehiä saa syttymään. Pitää olla illallisia ja lahjoja tarjota.
Pesä esiin ja lumpiot lattiaan. Toimi.
Vierailija kirjoitti:
Eilen sain kuulla vanhan klassikon; Hei naaras, avaa haaras.
Ja avasin.
Hyvä alku parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Eikö kannattaisi ensin käyttää klassillista avausrepliikkiä "käytkö täällä usein"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset runot ja linerit ovat ihan perseestä.
Parempi mennä suoraan asiaan ja kysyä: "Pannaanko?"
Toimiiko toi jollekulle?
Mulle kerran baarissa yks random mies pokalla tuli sanomaan, että ”sä oot hyvännäköinen, voinko panna sua?”. Ei tietenkään irronnut, mutta jäin miettimään, että irtoaako siis tuollaisella joltakulta? Oikeasti?
Jos tuo on molempien tavoitteena, niin miksi hukata aikaa kiertelyyn ja kaarteluun.
On toiminut ainakin minulla.
blondeihin toimii hyvin jos ne vänkää ja mussuttaa : ´´turpa kiinni, nyt nussitaan!´´ ja siitä seisomalta peruukista kiinni ja raflan vessaan runttaamaan niin että ripsivärit valuu naamalle.
Tällaisten ällötysten takia en käy enää baareissa edes tyttöjen iltaa istumassa! En jaksa tanssimaan ruinaavia kääpöjä tai sitten pillua suoraan vonkaavia vetelyksiä enää yhtäkään. Ikävä kyllä näihin törmännyt usein silloin kun vielä jaksoin lähteä juhlimaan baariin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana huomata että ketju jossa kysyin naisten toimivia iskurepliikkejä poistatettiin alle 10 viestin pituisena, mutta tämä ketjussa jossa palstamammat haukkuvat miehiä jatkaa eloaan päivästä toiseen.
Eikä täällä esiinny miesv ihaa, ei sitten yhtään.
Jos Keijol tulleepi kyynel silimään, nii paree poistuu täst ketjust!
Rauno kirjoitti:
blondeihin toimii hyvin jos ne vänkää ja mussuttaa : ´´turpa kiinni, nyt nussitaan!´´ ja siitä seisomalta peruukista kiinni ja raflan vessaan runttaamaan niin että ripsivärit valuu naamalle.
Hah hah :) hyvä Rauno Sigma-male!
Soijapoikien rinnoista valuu vaan maitoa kun miettivät muijan silittelyä ja one-linereita baari-iltaa varten.
Nainen soitti ovikelloani, avattuani hän sanoi "pane mua". Tunnistin hänet naiseksi jonka kanssa olin muutama päivä aiemmin jutellut baarissa. Pyysin hänet sisälle ja alettiin hommiin. Nyt ollaan oltu aviossa 25 vuotta. Edelleen seksielämä on aktiivista.
Hirveä ketju.
Jos vonkausrepla on huono, eikä toinen lämpene, se on vain ällöttävää.
Jos vonkausrepla on huono, mutta toinen lämpenee, on se vielä ällöttävämpää.
Mummeli64 kirjoitti:
Joskus 80-luvulla oli tapana kysyä suoraan että: meille, teille vai motelliin?
Tää oli sitä aikaa kun baaritiskillä, jos joku tarjosi tulta tupakkaan, se oli melko selvä tapaus ja jos vielä tarjottiin drinkki, oli suorastaan velvollisuus lähteä miehen mukaan haha oikeesti.
80-luvulla eikä koskaan muulloinkaan eikä nykyään ole ollut eikä ole tapana lähteä velvollisuudesta miehen matkaan jos on ottanut vastaan miehen tarjoaman drinkin! Miten joku voi edes kuvitella niin?
Ja ei edes myöskään ennen eikä nykyään ns perinteisten sukupuoliroolien maissa naisella ole ollut eikä ole velvollisuutta lähteä miehen matkaan otettuaan vastaan miehen tarjoaman drinkin. Miehen tehtåvä on ajan kanssa vietellä nainen.
Mä ainaski oon monesti sanonut: Anna nyt, aattele mitä mun kaverit muuten sanoo.
Hyvin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Ihana huomata että ketju jossa kysyin naisten toimivia iskurepliikkejä poistatettiin alle 10 viestin pituisena, mutta tämä ketjussa jossa palstamammat haukkuvat miehiä jatkaa eloaan päivästä toiseen.
Jos noin käy luonnon päälle niin et ole huomannut kokeilla sitä ettå pysyt pois netistä?
Voit kokeilla myös sitä että suljet kotona kaikki laitteet mukaan lukien valot ja suljet verhot. Takaan että kukaan ei tule sinne kotiisi pahoittamaan mieltäsi.