HS: "Ylilauta on tunnettu vihapuheen ja rasististen kommenttien julkaisualustana"
Kommentit (11)
Kyllä siellä muutamasta tubettajasta tuli ihan asiaakin. Vaikka löytyy muutamia asiattomiakin kommentteja ketjuista. Jotka oli lopulta poistettu.
Vierailija kirjoitti:
En liiku sellaisissa porukoissa joissa ihmiset käyvät ylilaudalla.
Kuulemma jotkut yläkoululaiset käy, mutta ne on yleensä sitä kutostasoa.
jengi ei kerta kaikkiaan mieti sitä, että joku ylilauta on hyvä JULKINEN vaihtoehto sille, että kaikki tuhat kertaa pahempi saasta siirtyisi kokonaan suljettuihin kännykkäryhmiin tai pimeään verkkoon.
Kirjoittelen itse ylilaudalla. Ihanaa kun Suomessa on sananvapaus. Vai onko?
Nykyään tää roska on siirtynyt paljolti tänne vauvalle.
Kommunistit ja pedofiiliset islamistit ovat paniikissa, kun heistä puhutaan asioiden oikeilla nimillä. Häpeällisten maanpettureiden eli demarien ja vihervassarien aika on päättymässä.
Siellä on vain tietty osio jollekin tuon suuntaiselle. Nyt pitäisi tutkia niitä arabian- ym. kielisiä sivustoja jos viha puhetta ja r a s i s m i a etsii.
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit ja pedofiiliset islamistit ovat paniikissa, kun heistä puhutaan asioiden oikeilla nimillä. Häpeällisten maanpettureiden eli demarien ja vihervassarien aika on päättymässä.
Ovatko nämä maanpetturi vihervassarit nyt samassa huoneessa kanssasi? Entäs demarit
On tavallinen mamma ja minulla on ylistili jo levelillä 8!
Mä olen ylilaudalla tasolla7. On muuten pelilliseksi tehty lauta et saat pisteitä, kolikoita ym. Eli käyttäjää palkitaan siitä että vietyä mahdollisimman paljonaikaa laudalla.
En liiku sellaisissa porukoissa joissa ihmiset käyvät ylilaudalla.