Kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista
"Tutkimuksen perusteella kumppanin löytäminen on vaikeinta maissa, joissa perinteiset sukupuoliroolit ovat murtuneet, mutta uusia tasa-arvoisia rooleja ei ole löytynyt. Helpoiten kumppanin ovat löytäneet nimittäin ihmiset maissa, joissa eri sukupuolet ovat tasa-arvoisia keskenään sekä maissa, joissa sukupuoliroolit ovat perinteiset. Murrosvaihetta elävissä yhteiskunnissa on vaikeinta löytää kumppani. Muissa Pohjoismaissa tasa-arvokehitys on tutkimuksen mukaan Suomea pidemmällä ja ikisinkkujen osuus siksi pienempi kuin Suomessa. Paljon ikisinkkumiehiä on sen sijaan Irlannissa ja ikisinkkunaisia Italiassa."
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0c758f6a-4719-4f44-…
Kommentit (3307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittiöbiologi kirjoitti:
Myös ihmisille jotka sanovat että ovathan miehet ja naiset suhteissakin jolloin tarvitaan aina yksi mies ja yksi nainen: suhteissa ei kuitenkaan välttämättä olla koko loppuelämää ja samat miehet ehtivät kyllä olla elämänsä aikana monessakin vuoden parin suhteessa. Siitä jää sitten jäljelle ex joka saattaa pariutua uudelleen tai olla pariutumatta. Pelkästään seurusteluun ryhtyneiden naisten määrä ei kerro vielä mitään. Ikäluokatkin saattavat sekoittua jolloin yksi nainen on vasta aloittelemassa seurustelumaailmaa kun toinen on jo hylännyt ajatuksen loppuelämäksi ja on ennemmin yksin. Mahdollisesti saman miehen kanssa olleet molemmat. Melko lailla joka miehellä on haluja mutta kaikilla ei ole rohkeutta tai supliikkitaitoja viedä asiaa eteenpäin. Toisin kuin naisten kohdalla, miehiä ei tule yleensä kukaan hakemaan. Jos mies ei saa tehtyä aloitteita niin geeniperimä tyssää siihen paikkaan. Jos miehellä taas on aggressiivisuutta hyökätä tekemään aloite ja vielä ylläpitää keskustelua nolaamatta itseään, niin hänellä voi olla vaikka kuinka monia naisia. Joku ehkä nappaa hänet loppuelämäkseen tai sitten sellaista ei käy koskaan, kumppani vaihtuu aina välillä.
Kirjoituksen tarkoituksena oli avata naisten silmät heille vieraasta tilanteesta, niin ehkä väittelykin loppuu tai edes muuttaa sävyä. En ole kukaan aiemmista kirjoittajista. Olen mies, suhteessa oleva sellainen. Olin yksin niin kauan kunnes tein asialle jotain, samoin kaveripiirini miehet. Siskoni taas vastaavasti saa jatkuvasti sekä livenä että netissä lirkuttelua, joten hän on yksin vain niin kauan kuin jaksaa sanoa "ei".
Ei tuo noin yksioikoista ole. Naiset saavat aloitteita miehiltä, mutta useimmat niistä ovat ei toivottuja tai vääränlaisia. Nainen voi hakea itselleen esim tositarkoituksella puolisoa, perheen perustuskumppania. Mutta saa pelkkiä kertakäyttöseksitarjouksia. Näitä tarjouksia jokaiselle naiselle sataa. Niitä tulee itseä 20v nuoremmilta ja 40v vanhemmilta ja miehiltä siltä väliltä. Mutta se nainen halusi avioliiton ja perheen. Toiset eivät koskaan saa tarjouksia muuhun kuin randompanoihin ja jäävät yksin. Harva nainen on kiinnostunut randompanoista. Olen itse nuorempana pari kertaa kokeillut ja oli surkeaa seksiä.
Kyllä naiset saavat huomattavan runsaasti aloitteita myös miehiltä, jotka ovat liikkeellä tositarkoituksessa ja myös tekevät aloitteita tässä mielessä.
Niitä torjutaan samalla tavalla liukuhihnalta.
Tositarkoituksessa seuraa etsiviä miehiä on enemmän kuin tositarkoituksessa seuraa etsiviä naisia.
Oletko sinä itse nainen? Jos et, niin älä viitsi kertoa, mitä naiset saavat tai mistä he haaveilevat jne. Et nimittäin ole todellakaan asiantuntija.
ohis
Ai saatana tää oli hyvä. Jatkossa loppuu kaikki "miehet sitä tai tätä" ketjut kun naiset ei pääse enää ruotimaan aihetta josta ne ei tiedä mitään.
DEAL!
joskus ujo mies kirjoitti:
Myös ihmisille jotka sanovat että ovathan miehet ja naiset suhteissakin jolloin tarvitaan aina yksi mies ja yksi nainen: suhteissa ei kuitenkaan välttämättä olla koko loppuelämää ja samat miehet ehtivät kyllä olla elämänsä aikana monessakin vuoden parin suhteessa. Siitä jää sitten jäljelle ex joka saattaa pariutua uudelleen tai olla pariutumatta. Pelkästään seurusteluun ryhtyneiden naisten määrä ei kerro vielä mitään. Ikäluokatkin saattavat sekoittua jolloin yksi nainen on vasta aloittelemassa seurustelumaailmaa kun toinen on jo hylännyt ajatuksen loppuelämäksi ja on ennemmin yksin. Mahdollisesti saman miehen kanssa olleet molemmat. Melko lailla joka miehellä on haluja mutta kaikilla ei ole rohkeutta tai supliikkitaitoja viedä asiaa eteenpäin. Toisin kuin naisten kohdalla, miehiä ei tule yleensä kukaan hakemaan. Jos mies ei saa tehtyä aloitteita niin geeniperimä tyssää siihen paikkaan. Jos miehellä taas on aggressiivisuutta hyökätä tekemään aloite ja vielä ylläpitää keskustelua nolaamatta itseään, niin hänellä voi olla vaikka kuinka monia naisia. Joku ehkä nappaa hänet loppuelämäkseen tai sitten sellaista ei käy koskaan, kumppani vaihtuu aina välillä.
Kirjoituksen tarkoituksena oli avata naisten silmät heille vieraasta tilanteesta, niin ehkä väittelykin loppuu tai edes muuttaa sävyä. En ole kukaan aiemmista kirjoittajista. Olen mies, suhteessa oleva sellainen. Olin yksin niin kauan kunnes tein asialle jotain, samoin kaveripiirini miehet. Siskoni taas vastaavasti saa jatkuvasti sekä livenä että netissä lirkuttelua, joten hän on yksin vain niin kauan kuin jaksaa sanoa "ei".
Myös palstaa hieman selanneena ja keskustelua seuranneena 30 kymppisenä miehenä voin sanoa että samanlaisia havaintoja olen tehnyt kuin "keittiöbiologi"
Itsellä on kaveripiirissä myös naisia joten tiedän ettei tilanne oli täysin mustavalkoinen mutta raakasti yleistäen sanoisin itsekkin että miehen on todellakin tehtävä paljon sen eteen että pääsee juttelemaan saatikka useammille treffeille naisen kanssa kun naisille satelee ehdotuksia. ( Huom, tämä oli siis raaka yleistys) Toki naisten saamat ehdotukset ovat useimmiten mitä sattuu mutta tosiasia pysyy.
Itse aloitin tinder yms treffisovellusten käytön hieman päälle parikymppisenä kun muutin omilleni opiskelujen perässä. Ujona miehenä joutuu tekemään ihan hitosti töitä että saa millään tavalla naisten huomiota saatikka että pääsisi treffeille. 2-3 vuotta meni ennenkuin tapailin ensimmäistä naista useammin ja ajattelin että tässä on ensimmäinen parisuhteeni. Nainen pisti frienzonelle muutaman kuukauden tapailun jälkeen, masennuin 2 vuodeksi. Lopulta ryhdistäydyin, kasvoin ihmisenä ja sain tervettä itsevarmuutta. Lopulta menetin neitsyyteni 28 vuotiaana.
Sen jälkeen tapailin muutamia naisia kunnes 2 vuotta sen jälkeen löysin pysyvän parisuhteen jossa olen nyt onnellisesti ollut 2 vuotta. Mutta se kamppailun määrä, itsetunnon ja varmuuden rakentaminen kun ei saa mitään huomiota, kannustusta, olet vain yksin ja joudut tekemään kaikkesi sen eteen että löytäisit sen ensimmäisen naisen vierellesi jonka kanssa jakaa elämäsi.
Ja tämä ei ole katkera tilitys, en syytä naisia mistään tai vihaa heitä. Haluan vaan tuoda esiin minkälaista tämä on miehen näkökulmasta.
Ihan vastaavasti ujo nainen joutuu tekemään töitä. Ei kukaan tule meitäkään kotoa hakemaan. En ole koskaan ollut parisuhteessa. Toki seksiä on tarjottu tyylillä: no olethan sä susiruma, mutta pistetään sulle pussi päähän. Enemmän kuin sukupuolella onkin merkitystä persoonallisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomat miehet ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, ainakin naisten näkökulmasta. Kukaan ei ole heitä kohtaan osoittanut ikinä minkäänlaista kiinnostusta. Koulukiusatuksi joutumisen lisäksi nämä kaverit saivat katsella vierestä kun ne koulukiusaavat pahisjätkät pyörittivät useita tyttöystäviä vaikka kotona oli opetettu, että käyttäydy hyvin niin jonain päivänä joku tyttö rakastuu tulisesti.
Päälle parikymppisenä kokemattomuus on miehelle erittäin raskas taakka. Naiset ovat siihen ikään mennessä saaneet kokea jo kaikenlaista. Nykyaikainen itsenäinen ja vahva nainen pystyy valitsemaan kumppaninsa laadukkaista miehistä, eikä hänellä ole mitään syytä tyytyä kokemattomaan miespoikaan joka varmaan vielä aikuisenakin pelaa videopelejä ja katsoo supersankarielokuvia.
Näiltä miehiltä on jäänyt kaikki kokematta: teini-iän rakkaus, hitaat diskossa, eka kerta nuorena, sydänsurut, huolettomat kesäillat kaverien kanssa sekä kotibileet.
Tää on niin totta. Ketuttaa aika paljon kun ne entiset koulukiusaajat yms deittailee hiton monen kaa ja itellä ei oo ikinä ollu ketään. Enkä siis toki ole mikään kouluttautumaton vaan yliopistolla opiskelen, mut minkäs teet jos tytöt ei kiinnostu kilteistä pojista...
M26
Ainakaan itseään säälivistä vinkujista ei tykkää edes oma äiti. Huono asenne kyllä karkottaa kaikki.
En vingu enkä enkä sääli itseäni, tiedostan vain etten ole saanut samaa mitä jotkut. Tässä tapauksessa kokea sitä nuorten rakkauselämää tyttöjen kanssa. Ehkä asiat muuttuu yliopiston jälkeen, ken tietää. Silti tuo kommentti pitää paikkansa
M26
Miksi ajattelet, että teinien rakkauselämä olisi jotain erityisen kokemisen arvoista? Isolla osalla heistä syy olla yhdessä ei suinkaan ole RAKKAUS toista kohtaan, vaan uteliaisuus, halua kokea, tai sitten "kun kaveritkin"... Tai toki moni on ihastunut, mutta kyllä ne teinien ihastukset ovat paljon lievempiä ja tunteina erilaisia verrattuna aikuisten rakastumisiin. Tuossa iässä ei vieä ihmissuhdetaidotkaan ole kovin hyviä, joten eivät ne teinien suhteet mitään elämän ihanimpia ole. Tai jos ovat, niin silloin niissä muissa suhteissa on jotain pielessä.
Ja luuletko, että kaikki muut muka seurustelivat nuorena? Minun kouluaikana vain vähemmistö seurusteli, yläasteella ei melkein kukaan, lukiossa ehkä neljäsosa luokasta (korkeintaan kolmasosa). Onko kaikilla muilla nyt sitten paska elämä?
Minulla on samat muistikuvat lukiosta.
Tosin tuossa oli ero sukupuolten välillä, nimittäin se että vaikka neljäsosa seurusteli samanaikaisesti niin pojissa oli muutamia joilla oli jatkuvasti vaihtuvat tyttöystävät ja enemistö jolla ei ollut ainuttakaan.
Suosittu poika seukkaili yhden kanssa pari kuukautta, sitten toisen kanssa, ja sitten kolmannen = kolme tyttöä ja yksi poika saivat seurustelukokemuksia.
= Yksi mies oppi käyttäytymään kuin sika ja 3 tyttöä sai huonon kokemuksen miehistä.
Mikä lienee tilanne tänä päivänä.
Pojalla ei ole vieläkään pysyvää parisuhdetta ja tytöt ovat jotain katkeroituneita yh-äitejä.
Se on aika tyypillinen tulevaisuudenkuva näillä nuorena seurustelunsa aloittaneilla ja huonoihin suhteisiin päätyvillä.Se, että joku kanssa aikuisena jopa kadehtia näitä ihmisiä kertoo kyllä aika paljon kadehtijan henkisestä tasosta.
Mitä nuoruutensa "vääryyksiin" jumiin jäänyt ihminen voisi tarjota parisuhteessa?Yleensä aikuiset etenevät teinivuosista ja löytävät elämäänsä uutta sisältöä. Yleensä ihmisen pitää saada ensin itsensä ja oma elämänsä kuntiin. Vasta sen jälkeen pystyy antamaan toiselle jotain parisuhteessa. Ei sen niin pidä mennä mennä että odotetaan kumppanin saapuvan elämään tähdenlennon lailla korjaamaan kaikki vanhat traumat ja muut ikävyydet.
Moni jää jumiin sinne nuoruuteen ja kantaa ihan turhaan nuoruusvuosien painolastia mukanaan koko loppuelämänsä. Ja odottaa sitä kumppaniaan suureksi pelastajaksi. Tällaiset ihmiset tuppaavat katkeroitumaan, sillä kukaan ei voi korjata toisen ongelmia.
Juuri näin.
Kysymys onkin, miksi se sikamainen käytös vetoaa nuoriin naisiin? Miksi se röyhkeä sika voittaa ujon mutta kivan pojan? Miksi itsevarmuuden pitää olla tärkein luonteenpiirre, silläkin hinnalla että itsevarma tyyppi on peluri ja sikailija?
Kyllähän sä nyt tajuat että teinien aivot on aivan kesken kehityksessään? Onhan sekin jo tutkittu, että aivojen kehitykseen kuuluu aika, jolloin ihminen usein toimii kuin psykopaatti. Siksi teinit vaikuttavat välillä psykopaateilta; he ovat niitä (mutta vain väliaikaisesti, sen tietyn kehitysvaiheen ajan). Et voi vaatia lapselta ja nuorelta aikuista ajatustapaa.
Kannattaa hakeutua hoitoalalle töihin ja keikkalaiseksi eri osastoille. Tapaa niin paljon kiinnostuneita naisia ettei tiedä mistä alottaisi. Jos nyt sitten ei onnistukaan kuin yhdestä sadan kanssa niin silti pääsee naisia lähelle ja saa nuoresta asti kokemusta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maksoin poikuuden menettämisestä 22-vuotiaana” - kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista"
Sorry, mutta seksin ostaminen ei ole kilttiå vaan sikamaista touhua.
Saattaa olla sikamaista sun mielestä, mutta joillekin ainoa vaihtoehto kokea mitä seksi on.
Itse menetin poikuuteni 25 vuotiaana maksulliselle. Olen aina ollut kun ilmaa tytöille / naisille siinä mielessä että kukaan ei kiinnostu minusta oikealla tavalla. Naispuolisia kavereita on aina ollut, ja olenkin se ikuinen tosi hyvä tyyppi, mutta..Olin siis täysin kokematon, en ollut edes suudellut naisen kanssa ennen, ja halusin tietää millaista seksi on, ehkä saada edes vähän itsevarmuutta siihen JOS joku kiinnostuisi minusta.
Hyvä kokemus oli, olin kertonut naiselle tilanteeni etukäteen ja se otti huomioon erittäin hyvin, toki jännitti ihan hirveästi mutta hyvä mieli jäi.Tästä on nyt vajaa 15v aikaa, eikä kukaan ole kiinnostunut minusta vieläkään. Ehkä joskus vielä käyn maksullisen luona, mutta toistaiseksi riittää tuo kokemus.
Edellinen kirjoitti kiltteydestä luonteenpiirteenä ja sinä aloit kirjoittaa seksin puutteesta? Hyvin huomaa taas, miten eri asioita kiltteys tarkoittaa naisille ja palstan miehille. Itse asiassa Laasanen on naisten kanssa samaa mieltä siitä, että kiltti mies on se parisuhteisiin halutuin ja paras mies. Palstan miehet taas luulevat, että kiltteys on itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä ja seksin puutetta.
Ei ihme että ette saa.
Eri
Palstan miehet kaipaavat sympatiaa, että joku kuuntelee. Ne purkaa pahaa oloa palstalle, ja vastineeksi saa halveksuntaa, vähättelyä ja mitätöintiä. Se on kierre..
Naiset halveksuvat miehiä jota kaipaavat sympatiaa. Sellaista pidetään epämiehekkäänä. Tosimies ei valita.
Eivätkä halveksu sympatiaa kaipaavia vaan mieleltään epävakaita, naisvihamielisiä, passiivisagressiivisia las**koita. He eivät herätä oikeutetusti kenessäkään sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Alek Minassian nyt tekonsa jälkeen enemmän pesää kuin sitä ennen? Tuliko hän nyt kuulluksi ja ymmärretyksi?
Jaa kuka?
Näiden las**koiden joku idoli. Varmaan hyvinkin terve ja mukava nuorimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito sataprosenttinen tasa-arvo on hieno idea mutta vaatii enemmän kuin on tällä hetkellä mahdollista. Ihmisten pitäisi olla koeputkessa tuotettuja geenimanipuloituja olentoja sitä varten. Biologian sanelemana miehillä on todistettavasti suurempi seksivietti. Siihen ei ole vaikuttanut kukaan tällä hetkellä elossa oleva nainen, vaan alkuihmisistä lähtien esi-isät. Puhtaasti lisääntymisen kannalta katsottuna naisen ei ole pakko kiihottua mutta miehen on, eli aiemmissa sukupolvissa vain kiihottuneet miehet ovat lisääntyneet. Välillä naiset hurmaamalla, välillä väkisin ottamalla. Lopputulos silti sama, ovat lisääntyneet ja jälkeläisille periytyy luonnollisesti sama vietti, karsiutuihan muut pois. Nykymies sitten kärsii tästä joutumalla ajattelemaan yhdyntää useammin mitä olisi käytännöllistä. Miehet saattavat herätä aamulla, käydä vessassa, pestä hampaat ja masturboida nopeasti halut pois. Pystyy sitten paremmin keskittymään töihin päivän aikana, siellä kun ei kuitenkaan pääse oikeasti ketään panemaan niin parempi hillitä halut. Masturbointi on vieläpä ns. pakko tehdä, koska urologit suosittelee siittiöiden ja eturauhasen kannalta tyhjennystä AINAKIN kerran päivässä. Näin on urologi sanonut minulle suoraan kasvotusten, käyttäen jopa sanaa "ainakin".
Tämä tarkoittaa sitten sitä, että kysyntä ja tarjonta ei koskaan kohtaa seksipuolella. Naista jolla on samanlainen libido kuin miehillä sanotaan nymfomaaniksi. Oli sitten kuinka lihava ja haiseva mies tahansa, niin samoista alkuihmisistä hänkin on tullut ja ajattelee yhdyntää jatkuvasti muiden tavoin. Hänellä vain on todella huonot mahdollisuudet löytää ketään, sillä naisia piirittää myös ne paremman näköiset miehet yhtä lailla. Itse en ole Tinderiä koskaan käyttänyt, mutta olen kuullut että miesten pitää erottua jotenkin huumorintajullaan edukseen jutellessaan naisille, sillä naisilla on taustalla myös monta kymmentä muuta ehdokasta jotka ovat myös sanoneet "moi, mitä kuuluu?". Kun ei ihmisestä mitään tiedä, niin tietty nainen valitsee sen kiinnostavimman eikä siitä pidä naista syyttääkään. Saman tekisi mies jos asetelmat menisivät niin että miehen Tinderissä on enemmän kumppaneita kuin ehtii edes klikata auki.
Tähän ei tietty ole ratkaisuna se että naiset antavat epäkiinnostaville miehille seksiä, ennemminkin vaikka se että prostituutio nähtäisiin normaalimpana asiana, vähän kuin selkähieronnassa käynti. Silläkään ei adoniksesta kaukana oleva mies mitään perhettä perusta, mutta onpahan edes hiukan vähemmän ankea elämä. Ei se ole sen miehen valinta että seksi on kuin nesteyttäminen jota on pakko ylläpitää jatkuvasti. Se on niiden biologisten syiden summa. Halut periytyivät mutta Ridge Forresterin leuka ei.
Niinhän nuo tekeekin, se top 5% jota kaikki naiset jahtaavat. Murusia tosin tipahtelee muillekin noiden miehistä houkuttelevimpien ringin ulkopuolelle, ja siitä heidän pitää olla ikuisesti kiitollisia.
Tosin naurataa kun naiset sitten ihmettelevät että kelpasitvat (ehkä) panoon, mutta mies ghostasi.
Mua naurattaa, kun sä elät ikuisesti yksin minimunasi ja nyrkkisi kanssa. Miksi mielenvikainen narsisti, kuten sinä, edes haluas parisuhdetta? No jotta hän voi pilata jonkun muunkin elämän. Hajoa vitutukseesi.
femincelin ulinaa :D Miksi hyökkäät henkilöon? En minäkään sinusta mitään puhunut.
Tunnistitko itsesi kuvauksesta eikä se miellyttänyt? Vain sinä itse voit asialle jotain.
Kuvittelitko, että luonnevikaista naureskeluasi jotenkin suvaittaisiin? Mene hoitoon...
Ai minä olen ongelma kun löytyy pieni joukko miehiä jotka käyttäytyy kuin naiset? ok femincel.
No mutta oikeasti, ikävää että koet teillä olevan oikeus nauraa ja solvata :)
Sinähän se täällä naureskelet ja solvaat, narsisti-Niilo...
34 sivua, haluatko että kaivan teidän parhaat palat?
Teidän parhaat jankutukset on kuultu miljoona kertaa. Miksiköhän sitä naista ei löydy 😂Entistä vähemmän tunnen kaltaisiasi kohtaan myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain ovat keskimäärä miestä kehittyneempiä ja sivistyneempiä. Tämän näkee loistavasti myös nuorison parissa. Itselläni pikkusisko ja pikkuveli ja kun kuulen näiden kahden eri "ryhmän" keskusteluja ja arvomaailmaa niin huomattava ero. Tytöt ovat jo varhaisessa elämänvaiheessaan paljon sivistyneempiä jälleen, yleisesti ottaen. On poikkeuksiakin toki.
Toinen huomio. Olen 24-vuotias ja avopuolisoni on 27. Oldn paljon sivistyneempi. Äitini on sivistyneempi kuin isäni, sama pätee kaikkiin naisiin lähipiirissäni :D
Tämä ei ole dissaus miehiä kohtaan vaan kylmä fakta.
Olette jäljessä miehet. Ihan sama missä iässä olette. On teidän tehtävänne kehittyä.Määrittele sivistys.
Sivusta veikkaan tarkoittavan sitä mikä jo keskusteltiin edellä, että naiset täyttävät kaikki yliopistoalat (pl. teknillinen) kaikissa oecd-maissa ja myös valmistuvat miehiä useammin. Akateemisuushan se sellaisen yleisen sivistyksen mittari kaiketi voisi olla ja tuo on aika kiistaton tilasto.
Mitä sinä ajattelit hänen tarkoittavan?
Vaikkakaan koulutus ei ole mikään sivistyksen mittari en usko että hän puhui yliopistoista tjsp koska on 24v ja puhuu pikkuveljen ja siskon sivistyksestä jotka eivät varmaan vielä ole yliopistoiässä. Toiselle sivistys voi tarkoittaa esim taidetta, musiikkia ja kulttuuria ja ajattelee sellaisia sivistymättöminä moukkina joita ei nämä asiat kiinnosta. Toinen taas voi olla astrofysiikan tohtori mutta edellä mainitut asiat eivät kiinnosta pätkääkään, syö pihviä pelkällä haarukalla oikeassa kädessä ja ajattelee taide ja kulttuuri-ihmisiä tyhjänpäiväisinä idiootteina. Sitten taas voi olla high school dropout Bill Gates, ajatteleeko yliopisto sivistyneet häntä sivistymättömänä? Tämä aikaisempi siis sanoi että on kylmä fakta miten hänen lähipiirinsä tytöt ovat sivistyneempiä kuin pojat mutta mikäänhän ei voisi olla kauempana totuudesta. "Sivistys" on äärimmäisen subjektiivinen käsite jonka määrä riippuu hyvin paljon siitä keneltä kysytään eikä mikään fakta.
Lisäsin perään myös pisa-tulokset, joissa tytöt pärjäävät poikia paremmin (myös luonnontieteissä). Kiistattomia tilastoja, naisilla ja tytöillä on keskimäärin parempi yleissivistys kuin miehillä ja tytöillä. Se ei ole loukkaus miessukupuolta kohtaan vaan siis ihan tilastollinen fakta.
Koska suomessa ei toteudu tasa-arvo miehiä kohtaan. Koulut suunnitellaan tyttöjä suosiviksi ja suomalainen nyky-yhteiskunta on muutenkin äärimmäisen syrjivä valkoisia heteromiehiä kohtaan.
Koulut ja kaikki on suunniteltu teitä varten. Eiväthän naiset edes alun perin saaneet käydä koulua. Se on ihan teidän oma vikanne, että olette niin laiskoja ja tyhmiä ja ettei teitä kiinnosta muu kuin ulina vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maksoin poikuuden menettämisestä 22-vuotiaana” - kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista"
Sorry, mutta seksin ostaminen ei ole kilttiå vaan sikamaista touhua.
Saattaa olla sikamaista sun mielestä, mutta joillekin ainoa vaihtoehto kokea mitä seksi on.
Itse menetin poikuuteni 25 vuotiaana maksulliselle. Olen aina ollut kun ilmaa tytöille / naisille siinä mielessä että kukaan ei kiinnostu minusta oikealla tavalla. Naispuolisia kavereita on aina ollut, ja olenkin se ikuinen tosi hyvä tyyppi, mutta..Olin siis täysin kokematon, en ollut edes suudellut naisen kanssa ennen, ja halusin tietää millaista seksi on, ehkä saada edes vähän itsevarmuutta siihen JOS joku kiinnostuisi minusta.
Hyvä kokemus oli, olin kertonut naiselle tilanteeni etukäteen ja se otti huomioon erittäin hyvin, toki jännitti ihan hirveästi mutta hyvä mieli jäi.Tästä on nyt vajaa 15v aikaa, eikä kukaan ole kiinnostunut minusta vieläkään. Ehkä joskus vielä käyn maksullisen luona, mutta toistaiseksi riittää tuo kokemus.
Edellinen kirjoitti kiltteydestä luonteenpiirteenä ja sinä aloit kirjoittaa seksin puutteesta? Hyvin huomaa taas, miten eri asioita kiltteys tarkoittaa naisille ja palstan miehille. Itse asiassa Laasanen on naisten kanssa samaa mieltä siitä, että kiltti mies on se parisuhteisiin halutuin ja paras mies. Palstan miehet taas luulevat, että kiltteys on itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä ja seksin puutetta.
Ei ihme että ette saa.
Eri
Palstan miehet kaipaavat sympatiaa, että joku kuuntelee. Ne purkaa pahaa oloa palstalle, ja vastineeksi saa halveksuntaa, vähättelyä ja mitätöintiä. Se on kierre..
Jos haluaa sympatiaa niin ei kannata purkaa pahaa oloa vaan kertoa, että oma epäonnistuminen ja kelpaamattomuus tuntuu pahalta. Kannattaa opetella vuorovaikutusta eikä julistaa vanhoja mantroja ja toistella "faktoja". Jos kommentissa ei ole yhtä ainutta kysymystä (TAI jos kysymys on luokkaa "miksi (kaikki) naiset (aina)" ja jos vastaukset kerta toisensa jälkeen mitätöidään) niin aika turha siinä on odottaa minkäänlaista vastakaikua.
Meinaat, että jatkuva naisten syyllistäminen ja solvaaminen sekä karus'ellijuttujen tms hokeminen herättää kovastikin myötätuntoa? Täysin väärä strategia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että miesten on niin vaikea hyväksyä sitä, ettei kumppania löydy? Naisille sen hyväksyminen näyttää olevan paljon helpompaa. Tuntuu, että miehet ajattelevat jotenkin "narsistisemmin" ja heille on jonkinlainen "loukkaus" jos jäävät yksin. Ihan kuin olisi naisten velvollisuus olla näistä miehistä kiinnostuneita.
Naiset ovat jokaisen miehen elämän keskiössä, kun taas miehet ovat naiselle mukava sidequest, jos hyvin käy. Miehethän elävät avioliitossa pidempään ja onnellisempana kuin sinkkuna, naisilla ei samaa korrelaatiota ole.
...ja taas tämä virheellisiin tutkimustuloksiin perustuva papukaijailu.
Ja vaikka tutkimustulokset pitäisivätkin paikkaansa, niin se on jokaisen miehen ihan henkilökohtainen hel..tti jos ei muuta sisältöä elämään keksi. Ei se mua naisena mitenkään velvoita pitämään huoli että jokaiselle miehelle löytyy parisuhde.
Kyllähän sitä muuta sisältöä voi olla paljonkin, mutta miehen biologia vaikuttaa olevan suuressa osassa siihen onnettomuuteen, jonka naisettomuus aiheuttaa. Tuollainen vähättelevä kuittailu ei auta ketään, vähiten itseäsi. Tuntuu usein että naiset ymmärtävät miehiä aivan yhtä huonosti kuin miehet naisia.
Kerro siis, mieluiten mahdollisimman konkreettisesti, mitä tarkalleen ottaen te miehet/naisettomat miehet näiden ketjujen avaamisella kerta toisensa jälkeen meiltä naisilta haluavat ja toivovat. (Älä, please, sano että tavoite on saada meidät tunnustamaan jotain, koska tuossa 100-sivuisessa Tinder-aiheisessa ketjussa on jo käyty se keskustelu.)
Eli: Miksi haluatte käydä näitä keskusteluja nimenomaan tällä naisvoittoisella palstalla? Miksi ette keskustele näistä asioista jossain miesten kesken?
eri
Minulla ei ole tietoa asiasta, enkä ole kuvailemasi tyylinen mies. Laitoin vain sivuhuomion. Epäilen että naisettomat miehet tulevat keskustelemaan tälle palstalle, koska se on heille ainoa keino päästä edes jotenkin kanssakäyntiin naisten kanssa. Se on kyllä huono tapa, koska nämä keskustelut ovat aina vihantäyteisiä ja aiheuttavat pahaa oloa kaikille näihin osallistuville, sekä vahvistavat miesten inhoa naisia kohtaan ja toisin päin.
Älä piilottele muiden miesten takana, suurin osa miehistä ei allekirjoita löpinöitäsi.
Itse osallistun satunnaisesti näihin keskusteluihin, koska esimerkiksi Tinder on minusta kammottava viritys, joka on ihan tosiasiallisesti pilannut pariutumisen Suomessa, ja toivon, että kertomalla oman näkökantani, saan edes jonkun naisen tajuamaan, että hänellä on vaihtoehtojakin, jos hän haluaa parisuhteen, hänen ei tarvitse eikä edes kannata sitä varten olla Tinderissä huijaavien panomiesten uhrina.
M/40
Minun on vaikea uskoa, että monikaan elämänkumppania hakeva nainen käyttäisi siihen vain Tinderiä. Se voi olla yksi tapa, mutta ihan varmasti he ovat avoimia potentiaalisille kumppaneille myös kaikkialla muualla missä nyt kesällä liikkuvat.
Sikäli kuin esim. tähän palstaan on uskomista, hyvin suuri osa naisista etsii todellisuudessa miehiä vain Tinderistä. Ja varmistaahan sen tosielämäkin; naiset eivät ole enää ollenkaan niin avoimia tutustumiselle tosielämässä kuin olivat 10-20 vuotta sitten. Kyse on Tinderin ja sosiaalisen median yhteisvaikutuksesta. Itsekin olin joskus aikoinaan ihan hyvä juttelemaan naisille livenä ja saamaan keskusteluyhteyden auki. Nykyään ei oikein onnistu enää, sillä naisilla on ajatus, että miehiin voi tutustua vain Tinderissä, tai jos tutustuu muuten, niin mies pitäisi tuntea esim. somesta, olla joku kaverin kaveri.
M/40
M/40
Naiset myös ymmärtävät nykyään olla aidosti varovaisia. Kukaan ei halua tulla raiskatuksi, vainotuksi, huijatuksi jne. ja todella monella naisella on näitä kokemuksia. Netissä keskusteleminen on aluksi turvallisempaa, koska voi valita, kuinka paljon itsestään jakaa tietoa eikä fyysisiä riskejä ole samalla tavalla olemassa. Itse en ainakaan varauksetta uskaltaisi tutustua keneenkään kasvotusten, ajatuskin on hieman pelottava ja ahdistava. Miehet eivät voi ikinä ymmärtää, millaisia asioita monet naiset kokevat ja millaista on tulla aidosti ahdistelluksi.
Näiden miesten mielestä tämä on naisten oma vika. Mitäs valitsivat sen epäkunnollisen miehen - ja tämä pitäisi naisen osata päätellä leuan muodon tai pituuden tai jonkun muun yhtä olennaisen asian perusteella. Nainen ansaitsee tulla huonosti kohdelluksi, koska hän ei ottanut kunnon miestä. Siis kuka normaali-ihminen ajattelee näin.
Niin....kukapa katselisi naisia vihaavaa miestä, ja miksi?
Tuskin tuommoiset miehet parisuhteeseen edes haluavat, mutta mikäli haluavat, niin miksi? Mitä annettavaa heillä olisi? Miksi olisin onnellisempi heidän kanssaan parisuhteessa kuin yksin?
Täällä tuntuu pyörivän paljon autismin kirjolla olevia, joilta puuttuu osa tunteista. Rakkaudesta esim. ei ymmärretä mitään.
Seksi ilmeisesti kelpaisi. Mieluiten niin, että ehdokkaita olisi ääretön määrä ja voisi valita parhaan """tasoiset""".
Alfoja haukutaan, koska nämä mielikuvitusolennot elävät elämää, jota nämä las*ukat itse haluaisivat elää: nainen kertakäyttötavarana.
Naisia vihataan ja ollaan katkeria, kun me kuulemma saadaan seksiä milloin vain. Juu, huonoa seksiä olisi tarjolla koko ajan, ei kiitos.
Ja nämä sitten vielä nimittävät itseään KILTEIKSI!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain ovat keskimäärä miestä kehittyneempiä ja sivistyneempiä. Tämän näkee loistavasti myös nuorison parissa. Itselläni pikkusisko ja pikkuveli ja kun kuulen näiden kahden eri "ryhmän" keskusteluja ja arvomaailmaa niin huomattava ero. Tytöt ovat jo varhaisessa elämänvaiheessaan paljon sivistyneempiä jälleen, yleisesti ottaen. On poikkeuksiakin toki.
Toinen huomio. Olen 24-vuotias ja avopuolisoni on 27. Oldn paljon sivistyneempi. Äitini on sivistyneempi kuin isäni, sama pätee kaikkiin naisiin lähipiirissäni :D
Tämä ei ole dissaus miehiä kohtaan vaan kylmä fakta.
Olette jäljessä miehet. Ihan sama missä iässä olette. On teidän tehtävänne kehittyä.Määrittele sivistys.
Sivusta veikkaan tarkoittavan sitä mikä jo keskusteltiin edellä, että naiset täyttävät kaikki yliopistoalat (pl. teknillinen) kaikissa oecd-maissa ja myös valmistuvat miehiä useammin. Akateemisuushan se sellaisen yleisen sivistyksen mittari kaiketi voisi olla ja tuo on aika kiistaton tilasto.
Mitä sinä ajattelit hänen tarkoittavan?
Vaikkakaan koulutus ei ole mikään sivistyksen mittari en usko että hän puhui yliopistoista tjsp koska on 24v ja puhuu pikkuveljen ja siskon sivistyksestä jotka eivät varmaan vielä ole yliopistoiässä. Toiselle sivistys voi tarkoittaa esim taidetta, musiikkia ja kulttuuria ja ajattelee sellaisia sivistymättöminä moukkina joita ei nämä asiat kiinnosta. Toinen taas voi olla astrofysiikan tohtori mutta edellä mainitut asiat eivät kiinnosta pätkääkään, syö pihviä pelkällä haarukalla oikeassa kädessä ja ajattelee taide ja kulttuuri-ihmisiä tyhjänpäiväisinä idiootteina. Sitten taas voi olla high school dropout Bill Gates, ajatteleeko yliopisto sivistyneet häntä sivistymättömänä? Tämä aikaisempi siis sanoi että on kylmä fakta miten hänen lähipiirinsä tytöt ovat sivistyneempiä kuin pojat mutta mikäänhän ei voisi olla kauempana totuudesta. "Sivistys" on äärimmäisen subjektiivinen käsite jonka määrä riippuu hyvin paljon siitä keneltä kysytään eikä mikään fakta.
Lisäsin perään myös pisa-tulokset, joissa tytöt pärjäävät poikia paremmin (myös luonnontieteissä). Kiistattomia tilastoja, naisilla ja tytöillä on keskimäärin parempi yleissivistys kuin miehillä ja tytöillä. Se ei ole loukkaus miessukupuolta kohtaan vaan siis ihan tilastollinen fakta.
Se johtuu ainoastaan miesten hormonitoiminnasta. Ei vaan pysty keskittymään kouluun niin paljoa, kun hormonit laittaa liikkeelle. Unohdetaan liian usein, että ihmisetkin on vain eläimiä.
Normaalit miehet pystyvät. Te ameeban tasolla olevat ulisijat ette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomat miehet ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, ainakin naisten näkökulmasta. Kukaan ei ole heitä kohtaan osoittanut ikinä minkäänlaista kiinnostusta. Koulukiusatuksi joutumisen lisäksi nämä kaverit saivat katsella vierestä kun ne koulukiusaavat pahisjätkät pyörittivät useita tyttöystäviä vaikka kotona oli opetettu, että käyttäydy hyvin niin jonain päivänä joku tyttö rakastuu tulisesti.
Päälle parikymppisenä kokemattomuus on miehelle erittäin raskas taakka. Naiset ovat siihen ikään mennessä saaneet kokea jo kaikenlaista. Nykyaikainen itsenäinen ja vahva nainen pystyy valitsemaan kumppaninsa laadukkaista miehistä, eikä hänellä ole mitään syytä tyytyä kokemattomaan miespoikaan joka varmaan vielä aikuisenakin pelaa videopelejä ja katsoo supersankarielokuvia.
Näiltä miehiltä on jäänyt kaikki kokematta: teini-iän rakkaus, hitaat diskossa, eka kerta nuorena, sydänsurut, huolettomat kesäillat kaverien kanssa sekä kotibileet.
Tää on niin totta. Ketuttaa aika paljon kun ne entiset koulukiusaajat yms deittailee hiton monen kaa ja itellä ei oo ikinä ollu ketään. Enkä siis toki ole mikään kouluttautumaton vaan yliopistolla opiskelen, mut minkäs teet jos tytöt ei kiinnostu kilteistä pojista...
M26
Ainakaan itseään säälivistä vinkujista ei tykkää edes oma äiti. Huono asenne kyllä karkottaa kaikki.
En vingu enkä enkä sääli itseäni, tiedostan vain etten ole saanut samaa mitä jotkut. Tässä tapauksessa kokea sitä nuorten rakkauselämää tyttöjen kanssa. Ehkä asiat muuttuu yliopiston jälkeen, ken tietää. Silti tuo kommentti pitää paikkansa
M26
No, ikävää, että et saanut nuorena kokea teinisuhteita. Uskon, että se harmitti silloin teinipoikana. Niinhän vastaava asia harmitti minuakin teinityttönä. Mutta koska ne vuodet olivat niin ikäviä, niin kannattaa jättää ne taakse. Suurin osa ei kokenut mitään teinirakkauselämää, vaan suurimman osan nuoruutta leimasivat enemmän omat ihastukset (jotka eivät edenneet mihinkään), hengailu kavereiden kanssa, hyvät tai huonot välit vanhempien kanssa, omat itsetunto-ongelmat ja omaan kehoon liittyvä epävarmuus, monella myös finnit ja muu sellainen. Niin, ja koulu. Tätä se nuoruus suurimmalle osalle oli. Ja niillekin, jotka seurustelivat, tuskinpa ne teinisuhteet ovat jääneet mieleen mitenkään erityisen merkittävinä juttuina. Moni on saattanut niitä jopa unohtaa, tai kokee nyt jälkeenpäin niiden olleen enemmänkin vaan kaveruutta.
Ehkä ehkä. Toki kun omassa koulussa useimmat sai nauttia näistä ja itse oli ulkopuolinen ja kiusattu niin kyllähän se jää vähän vaivaamaan. Tietenkin näin vanhempana kokematon yms ei oikein ole kovin kummoinen muiden oman ikäisten silmissä joilla kokemusta on flirttailuista jne
Luuletko sinä narisija, ettei ketään naista ole kiusattu koulussa? Tai että he eivät ole olleet ulkopuolisia? KATSE YLÖS SIITÄ OMASTA NAVASTA!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa saman arvoista euroa, mutta pienieuroinen mies ei kelpaa kuitenkaan.
Lompakko on se mikä lopulta ratkaisee.
Ps. Kiva viettää yksin juhannus olutta lipittäen ja itkien.
Ja miehet haluaa että tavismiehetkin kelpaisi naisille, mutta tavisnainen ei kelpaa kuitenkaan.
Ulkonäkö on se mikä lopulta ratkaisee.
Ps. Kiva viettää yksin juhannus siideriä lipittäen ja itkien.
Pps. Samassa veneessä ollaan, sukupuolesta riippumatta, uskoisitte jo.
Tuota on vaikea uskoa, jos olet oikeasti tavisnainen.
Siltä varalta että kirjoitat totta, niin ilman muuta sympatiani ovat puolellasi. Toivottavasti löydät kivan miehen ja onnistut jotenkin nauttimaan juhannuksesta.
Minulla ei tule olemaan mahkuja löytää naista ja yksi syy on juurikin se mitä mieheltä odotetaan alkaen niistä viejän otteista ja maskuliinisesta käytöksestä (ulkonäkökin on surkeaa tasoa, mutta jos olisin luontaisesti maskuliinisempi käytökseltäni niin ehkei sekään estäisi pariutumasta), joten parisuhde tulee jäämään haaveeksi. Yritän juuri opetella hyväksymään asian, haave löytää ihana kumppani on ollut yhtenä eteenpäin vievänä voimana edelliset 15-20 vuotta.
-palstamies
Anteeksi nyt, mutta nuo eivät ole ne puutteet, joiden takia jäädään ikuisiksi ajoiksi yksin. Ne ilkeät, vihaiset ja katkerat jäävät ikuisiksi ajoiksi yksin. Sovinismi ja naisviha karkoittavat kaikki naiset. Jos sattuisit olemaan normaalijärkinen ja tunne-elämältäsi tasapainoinen, veikkaan, että etsit vääränlaisten naisten joukosta. Tai sitten olet jotakin edellämainitsemistani...arvomaailmaahan on tunnetusti hyvin vaikea muuttaa, joten siinä tapauksessa, en tiedä, onko mitään tehtävissä.
Kirjoitin niistä yhdessä ketjussa, eivät olleet noista sinun mainitsemiasi. Yksikään vastaajista ei olisi puutteita hyväksynyt omalla kohdallaan.
Silläkin uhalla että saan taas pilkkaryöpyn niskaani koska palstanaisten mielestä olen "epänormaali", seksuaalinen submissiivisuus on ehkä pahin puutteistani. Tykkäisin että nainen veisi. Eikä vain välillä vaihtelun vuoksi.
-palstamies
Mikähän ketju mahtoi olla kyseessä? Se on mennyt multa ohi. Voitko nopsasti avata? Anyway, näin hippitätinä, jos esim. hippitytöistä tykkäät, niin arvomaailmanne saattaisivat kohdata paremmin kuin nuorten konservatiivien kanssa. Ei kenenkään pitäisi yrittää olla muuta kuin on, teeskentely ei kuitenkaan onnistu pidemmän päälle. Marginaaliryhmillä vaan tuppaa olemaan omat, pienet piirinsä erilaisen elämäntavan takia, enkä pitkään varattuna olleena osaa sanoa, missä heitä tapaisi. Mutta kaltaisillesi on ottajansa lukemani perusteella. Oletko hän, joka haaveilee koti-isyydestä?
En ole.
Siinä on toinen heikkous, en halua isäksi ollenkaan. Kuulun siis vähemmistöön.
Väitän myös että vela-naisilla on yleensä kovemmat kriteerit kuin lapsia haluavilla. Sen huomaa naisista siitä kuinka pariutumishalut ikäluokassa 25-35v ovat kovemmat kuin nuoremmilla tai vanhemmilla. Ei miestä, ei perhettä...
-palstamies
No jaa, mikä kenellekin on heikkous. Mä olen onnellisesti velamiehen kanssa, joka oli tavatessa köyhä kuin kirkonrotta. Rakkautta on 15 vuoden jälkeenkin. Me tavattiin töissä. Tästä näkökulmasta, ei kuulosta mitenkään taputellulta sinunkaan kohdallasi, ellei kaapeissa kolise ihmeellisiä luurankoja. -ed.
- vela (rajaa enemistön naisista pois)
- seksuaalisesti submissiivinen (rajaa 99% naisista pois)
- epämiehekäs käytös
- tasa-arvoinen myös parisuhteessa, ei miehen/naisen rooleja
- ulkonäkö ei luokkaa boytoy (?)Kyllä noilla spekseillä homma on pitkälti taputeltu.
Sori vaan
t. myös palstamies
Tervetuloa tänne marginaaliin sinäkin. Ei tarvitse löytää kuin se yksi. Itse etsin aikanaan empaattista miestä, jolle työelämä ei ole merkityksellinen, kauan sai sitäkin etsiä, ja 99% oli poissuljettu. Pointti onkin siinä, että jos ne 99% eivät vastaa sitä, mitä itse parisuhteelta haluat (mennään nyt sen pinnan ohi), niin se ei ole mikään menetys, ette sopisi yhteen kuitenkaan. Ja siksi elämä on rakennettava sellaiseksi, että se on hyvää myös yksin.
Öö, tota, mä olen kylläkin parisuhteessa.
Vastasin tuolle -palstamies nimimerkille (huomaa myös palstamies, eri nimimerkki).
Tajusin parikymppisenä että naiset puhuu mitä puhuu mutta oikeasti tietyt jutut vaaditaan ja kehitin niitä.
-myös palstamies
Vastasit minulle, ilmeisesti sitten häntä (edellistä palstamiestä) koskien, mutta viestisi voi lukea myös niin, että olet samankaltainen hänen kanssaan. Joka tapauksessa, ennen kuin hän myrkyttyy teorioilla, toivon hänen pohtivan, kannattaako naisia koskevissa asioissa kuunnella naisia, joilla on kokemusta naisena olosta, vai palstamiehiä, joilla on lähinnä teorioita naisista.
Kannattaa kuunnella miehiä. Oikeasti.
Naiset yleensä kertoo sen mikä kuulostaa kivalta, ei totuutta.
-myös palstamies
Ja tämän harhan vuoksi et tule saamaan koskaan naista. Se ei ole edes huono juttu.
ohis
Samat sanat. Olen siinä hyvin onnellinen, etteivät nämä hul*ut voi pilata jonkin muunkin elämää. Heidän ulinansa on musiikkia korvilleni.
Mä oon niin samaaa mieltä. Hymyilen aina kun luen täällä "miksi en loöydä hyvää miestä"
-> Koska ne meni jo etkä sä ole riittävän hyvä nainen :)
Voiko eronnut löytää rakkautta ja puolison
-> ei sinun arvostelukyvylläsi, mene vain takaisin jännisten ränniksi.
Casanovalla oli paljon rakkaussuhteita. Hän ei ollut komea eikä erityisen rikas. Hän sai naisia koska hän kohteli heitä hyvin ja oli loistava seuramies. Hän ei pitänyt naisia ränneinä. Rännimiehet taitaa olla se kilttien miesten oikea nimi. Ovat syystä yksin.
Muistetaan taas että täällä jo mies oli sitä mieltä että seksissä dominointi tarkoittaa ettei välitä siitä mitä toinen haluaa tai saako toinen tyydytystä. Kuka nyt sellaisen kanssa seksiä haluaisi saatikka suhdetta.
Näissä kilteissä miehissä ei ole karismaa, ei vetovoimaa, ei niin yhtään mitään, minkä vuoksi nainen viihtyisi heidän seurassaan yhtään enempää kuin mitä ensitreffit kestää.
Ei suhdetta aloiteta sen takia, että toinen olisi ansainnut sen, tai koska toinen on kunnollinen ja tarpeeksi hyvä ihminen.
1800 -luvulla varmasti vielä jollain tavalla toimi, mutta silloinkaan se tuskin oli naisille ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen häpeäkulttuuri ja useimpien naisten kiinnostus suhteellisen pientä miesjoukkoa kohtaan laittaa monet nuoret miehet vaikeaan asemaan. Itsetunto heikkenee, kun kukaan nainen ei osoita kiinnostusta, ja sitten häpeäsyistä ei oikein enää edes yritetä. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa myös naiset lähestyisivät miehiä eivätkä vaatisi, että mies on kaikilla osa-alueilla yhtä hyvä tai parempi kuin he itse.
Tässä taas vaaditaan vain naisilta asioita. Mitä sinä miehenä tekisit vastaavasti enemmän, jos naisten pitäisi lähestyä?
Mikseivät naiset osaa keskustella asioista yleisellä tasolla? Aina alennutaan henkilökohtaiselle tasolle. Tämä on yhteiskunnallinen asia, ei vain minua koskettava.
No mitä miehet sitten yleisellä tasolla tekisivät enemmän, jos naisten pitäisi alkaa lähestyä? Perinteinen asetelmahan toimii jotakuinkin niin, että naisilta vaaditaan panostuksia ulkonäköön ja vaatteisiin, pitää olla nuori, tyylikäs ja nätti, ja miehet sitten lähestyvät.
Sepä siinä olisikin, että kun ne "kiltit miehet" saisivat vähän itsetuntobuustia, niin se heijastelisi varmaan hyvällä tavalla kaikkiin heidän elämänsä osa-alueisiin. Olen nähnyt näin käyvän omassa tuttavapiirissänikin, että mies on puhjennut kukkaan naisen avulla, jolloin hänestä on ollut enemmän iloa sille naisellekin. Eihän se miesten lähestyminen naisilta mitenkään pois olisi.
Ei ole naisten tehtävä kouluttaa luuserimiehiä. Voitte miehet ihan itse kehittää itseänne, niin se nainenkin saattaisi vaikka kiinnostua. Kukaan nainen ei halua mieslasta kasvatettavaksi ja kehitettäväksi, jokaisen tulee kasvaa ja kehittyä aikuisena omin avuin.
Eli vastaavasti on aivan turha ruikuttaa jos naisella on itsetunto nollissa kun mies ei kehu ja pussaa. Nainen kehittäköön itse itsetuntonsa ja hyvän mielensä, ihan yksin.
Itsetuntoni ei ole kiinni joidenkin miesten kehuista, en niitä edes halua. Pusuista puhumattakaan.
Voin puhua vain omasta puolestani mutta veikkaan että useat naiset ovat sanoilla linjoilla.Kuitenkin, tutkitusti, naisten käytös keskimääräisesti muuttuu valtavasti naisen tultua miehen torjumaksi ja ruman miehen lähestyminen otetaan usein loukkauksena.
Mistäs tällainen tutkimus löytyy? Sinun päiväunistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, tällaisia tarvitaan lisää. Monilla kilteillä miehillä on pariutuminen todella vaikeaa, joskus tuntuu, että naiset ovat allergisia sellaisille vähän rauhallisemmille introverteille miehille.
Samaistuin tuohon nimimerkkiin "gymcel", koska itselläkin on takana kymmeniä treffejä joista suuri osa päättyy niihin "vaikutat mukavalta mutta.." pakkeihin. En tiedä, että mikä se on missä mättää? Naama vai luonne vai status? Tai ehkä kaikki. Pitäisikö yrittää väkisin muuttua sellaiseksi kovan itsevarmaksi läpän heittäjä flirttailijaksi ja valehdella olevansa jossain korkean statuksen ammatissa..?
Niinpä. Olisi virkistävää saada joskus pakit, joissa minut haukutaan lyttyyn eikä tuollaista "oot mukava mutta kemiat plääplää"
Joku tavisnainen olisi ikionnellinen, jos saisi huomiosi ja kiinnostuksesi.
Mieshoitaja kirjoitti:
Kannattaa hakeutua hoitoalalle töihin ja keikkalaiseksi eri osastoille. Tapaa niin paljon kiinnostuneita naisia ettei tiedä mistä alottaisi. Jos nyt sitten ei onnistukaan kuin yhdestä sadan kanssa niin silti pääsee naisia lähelle ja saa nuoresta asti kokemusta. ;)
Hmm, itse olen myös mies ja lähihoitaja, mutta en jaa kokemustasi. Ei oikein kukaan tunnu kiinnostuvan työpaikalla ja nettideiteissä ei varsinkaan kun kerrot olevasi lähihoitaja niin naiset lopettaa vastaamisen joko heti tai vähän myöhemmin. Tuo, että sinä keikkailet on varmasti hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
M26
Miksi ajattelet, että teinien rakkauselämä olisi jotain erityisen kokemisen arvoista? Isolla osalla heistä syy olla yhdessä ei suinkaan ole RAKKAUS toista kohtaan, vaan uteliaisuus, halua kokea, tai sitten "kun kaveritkin"... Tai toki moni on ihastunut, mutta kyllä ne teinien ihastukset ovat paljon lievempiä ja tunteina erilaisia verrattuna aikuisten rakastumisiin. Tuossa iässä ei vieä ihmissuhdetaidotkaan ole kovin hyviä, joten eivät ne teinien suhteet mitään elämän ihanimpia ole. Tai jos ovat, niin silloin niissä muissa suhteissa on jotain pielessä.
Ja luuletko, että kaikki muut muka seurustelivat nuorena? Minun kouluaikana vain vähemmistö seurusteli, yläasteella ei melkein kukaan, lukiossa ehkä neljäsosa luokasta (korkeintaan kolmasosa). Onko kaikilla muilla nyt sitten paska elämä?
Ei kaikki seurustellut toki, mutta omana yläasteaikana ja lukio aikana huomattava osa seurusteli. Ja niillä pahoilla pojilla saattoi olla parikin tyttöä kierrossa. Tämä siis omassa koulussa, kaikkialla ei toki näin ole, mutta tottakai sitä haluaa kokea saman kuin ne muut
Halusit siis kokea samaa kuin ne pahat pojat? Ihailitko heitä?
No, tokihan itsekin olisin halunnut nuorena seurustella. Joten sikäli ymmärrän, että se tuntuu pahalta teininä, jos ei saa sitä ihastuksensa kohdetta (tai vaikka ettei saa mitään haluamiaan kokemuksiakaan). Mutta sitä en oikein ymmärrä, että jumitutu näihin teinivuosiin niin, että vielä pitkän ajan kuluttua jää haikailemaan niitä ja miettimään, kuinka ihanaa olisi ollut kun olisi voinut pussailla kotibileissä. Aikuisuuden mukana nimittäin soisi tulevan vähän suhteellisuudentajua.
Kyllä minäkin ajattelen, että olisi ollut kivempaa kouluaikana, jos en olisi koko ajan ajatellut että olen ruma, josta kukaan ei koskaan tykkää (ja en sitä paitsi oikeastaan ollut ruma - olin ihan nätti sinänsä, mutta huono itsetunnon vuoksi en vaan oikein päässyt kukoistamaan). Mutta eivät kouluajat ole leimannut loppuelämääni. Enkä todellakaan mieti tai kaipaa nuoruuteen. On harmillista, jos nuoruusajat ovat olleet ihmiselle pettymys, mutta sitä suuremmalla syyllä ne kannattaisi jättää taakse ja aloittaa uusi elämä - näin tein itse.
Uuden elämän aloittaminen ei ole niin yksinkertaista. Kaikki muut normaalit ihmiset kun ovat sattuneet kokemaan tietyssä iässä tietyt asiat, joten yhteistä tarttumapintaa ei vaan ole.
Kun aloitat uuden elämän, voit määritellä sen itse. Se on ihan parasta uuden elämän aloittamisessa. Et sinä tarvitse tarttumapintaa vääriin ihmisiin. Liika yrittäminen ajaa sinut vaan entistä kauemmas heidän piireistään. Se on se suunta johon sinun kannattaisi ihan itse pyrkiä.
Miksi ajattelet että he ovat normaaleita? Miten normaali edes määritellään?
Jos tarkastellaan ryhmiä, vaikka koululuokkia, niin yhdessä luokassa voi normaali olla sarjakuvia lukeva nörtti ja toisessa luokassa normaali voi olla joku lukutaidoton öykkäri. Paikkakuntien välillä on myös eroja siinä millainen ihminen on "normaali".Olin itse pahasti kiusattu yläasteella. Olin introvertti ja ujokin vielä. Viime vuonna sain tietää olevani myös autistinen (tämä selvisi lapsen autismi diagnoosin myötä).
Tietenkin tulin kiusatuksi. Olin aivan liian outo ja erilainen.Lukioon hakeuduin naapuripaikkakunnalle ja pääsin eroon kiusaajistani. Kotipaikkakunnalta pois pääseminen oli suurin unelmani ja lukio naapurikunnassa oli hyvä alku.
Määrittelin sitten ihan yksin ja itse sen mitä elämältäni haluan. Silloin ei puhuttu unelmakartoista, mutta tein oman karttani.
Olen jopa onnistunut saavuttamaan niitä asioita joita halusin. Kannattaa oikeasti miettiä mitä elämältään haluaa ja pohtia keinoja niiden asioiden saavuttamiseen.On oikeasti vapauttavaa elää itsensä näköistä elämää sen sijaan että yrittäisi vaan hirveästi olla samanlainen kuin muut. Elämäni muuttui paremmaksi heti kun kun ymmärsin ettei minun tarvitse olla kuin muut.
Nuorempana tuhlasin hirveästi energiaa turhaan yrittämiseen. Se vaikutti itsetuntooni, sillä olin aina vaan vääränlainen ja ulkopuolinen vaikka kuinka kovasti yritin olla oikeanlainen.
Jos haluat parisuhteen, niin mieti ensin millaisen ihmisen kanssa voisit elää onnellista elämää. Olisitko onnellinen sellaisen bilehirmun jännänaisen kanssa? Vai voisitko sittenkin olla onnellinen sen nörtin, pleikkaa pelaavan, supersankarielokuvia katsovan hiljaisen (tai vähän puheliaammankin) naisen kanssa?
Mutta kun haluan olla kuin muut..
Ikävä kyllä en ole myöskään lesboseksuaali.
Mitä tekemistä lesboilla on tämän asian kanssa? Et voi olla kuin muut. Se on oma vikasi, jos et edes yritä päästä eteenpäin ja hankkia itsellesi apua.
Jos säteilee ympärilleen katkeruutta, kyynisyyttä ja vihaa, niin mihin siinä sitten voisi ihastua?
Kannattaa miettiä millainen luonne, ajattelumaailma itsellä on ja miten käyttäytyy ja kohtelee muita. Kun näihin panostaa, voi itsestä kehkeytyä sellainen, johon on helppo ihastua ja rakastua, ja jonka kanssa on hyvä ja helppo olla.
Kiukkuisen ja vihamielisen kanssa ei ole hyvä olla.