Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?
Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?
Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D
Kommentit (375)
Olisi kyllä inhottavaa, jos paljastuisi, että mies on valehdellut ikänsä. Vaikka olisi kiva mies, niin tulisi olo, että on siellä metsästämässä nuoria naisia vanhana setänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi nyt ei vielä mitään. Pahempi kun joku "naikkonen" paljastuu transuksi. Hyi h-lvetti.
Kerro lisää :D
Siinä sitten vaan nolona kun ei tiedä kehtaako sitä sanoa mitään siitä siltä varalta että se onkin miehekäs nainen ja loukkaantuu. Mutta joo, nopeasti vaan joku veruke ja kotiin.
Sellaista se on fotoshopin ja filttereitten aikakaudella.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä inhottavaa, jos paljastuisi, että mies on valehdellut ikänsä. Vaikka olisi kiva mies, niin tulisi olo, että on siellä metsästämässä nuoria naisia vanhana setänä.
Ei voi mitään. Nuoret likat ne vaan ovat niin ihkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään. Nuoret likat ne vaan ovat niin ihkuja <3
Tämä ei liene uutinen kenellekään, mutta ei se silti tee siitä puuhasta mieluista (niiden nuorten naistenkaan näkökulmasta).
Mun yksi vanha hoito tuli myös uosia myöhemmin vastaan Tinderissä n. 10v ikäistään nuorempana. En edes ymmärrä miksi koska on oikeasti ihan hyvännäköinen ja urheilullinen kaveri, luulisi saavan seuraa. Toisaalta muistan että aikoinaan mennessäni miehen kämpille kyseli minkä ikäinen olin (n. 7v häntä nuorempi muistaakseni) ja katsoi sitten tarpeelliseksi jotenkin erikoiseen sävyyn kommentoida että exänsä oli mua VIELÄ nuorempi. Siis jo silloin tuli fiilis että se naisen ikä on tälle helvetin tärkeää. Ei kai ymmärrä että maratonjuoksusta, sixpackista, pitkästä tukasta ja nahkatakista huolimatta +40v insinööri on parikymppisten mielestä vain keski-ikäinen ukkeli, ei millään tavalla kiinnostava..
Olin kerran treffeillä Tinderistä löytämäni miehen kanssa, joka Tinderissä väitti olevansa 40, mutta sain myöhemmin sattumalta selville hänen olevan 46. Oli oikein mukavan ja fiksun oloinen, joten kyllä putosi pohja kun sain tämän ikähuijauksen tietää. Luulin olevani häntä kahdeksan vuotta nuorempi, mutta olinkin neljätoista. Kyllä se aika isolta ikäerolta tuntuu.
Mä olen aina tullut paremmin toimeen itseäni 5-10 vuotta nuorempien kanssa ja edelleen synkkaa noin nelikymppisenä parhaiten noin kolmekymppisten kanssa. En tiedä miksi, mutta näin tämä on aina ollut.
Olen veistänyt iästäni 5 vuotta pois maksimoidakseni matchit sellaisten kanssa joiden kanssa synkkaa. Mulla on lisäksi plus-palvelu eli saan oman ikäni piiloon. En etsi mitään vakavaa ja jatkan juttua vain niiden kanssa jotka ovat samoilla linjoilla. Kysyn siis heti keskustelussa mikä meno ja jos tuntuu että toinen etsii jotain syvempää, totean että ei olla varmaan sopiva match, en halua tuhlata toisen aikaa enempää.
Kertaakaan ei ol äe tullut ikä puheeksi ekan tapaamisen aikana ja kun huomataan että juttu luistaa, sillä ei ole ollut enää siinä kohtaa edes merkitystä. Koska ikäni on ollut piilossa, kukaan ei osaa edes kyseenalaistaa mitä sen pitäisi olla, vaan siinä merkkaavat vain ihmiset ja niiden välinen kemia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tullut paremmin toimeen itseäni 5-10 vuotta nuorempien kanssa ja edelleen synkkaa noin nelikymppisenä parhaiten noin kolmekymppisten kanssa. En tiedä miksi, mutta näin tämä on aina ollut.
Olen veistänyt iästäni 5 vuotta pois maksimoidakseni matchit sellaisten kanssa joiden kanssa synkkaa. Mulla on lisäksi plus-palvelu eli saan oman ikäni piiloon. En etsi mitään vakavaa ja jatkan juttua vain niiden kanssa jotka ovat samoilla linjoilla. Kysyn siis heti keskustelussa mikä meno ja jos tuntuu että toinen etsii jotain syvempää, totean että ei olla varmaan sopiva match, en halua tuhlata toisen aikaa enempää.
Kertaakaan ei ol äe tullut ikä puheeksi ekan tapaamisen aikana ja kun huomataan että juttu luistaa, sillä ei ole ollut enää siinä kohtaa edes merkitystä. Koska ikäni on ollut piilossa, kukaan ei osaa edes kyseenalaistaa mitä sen pitäisi olla, vaan siinä merkkaavat vain ihmiset ja niiden välinen kemia.
Mitä oikein selität... Ikä ei merkkaa, mutta huijata pitää kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Noniin tässähän on ihan malliesimerkki, kun selitetään musta valkoiseksi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.
Olen törmännyt samaan tyyppiin. Oli heti kyselemässä onko mulla instagramissa tiliä, niin voisi katsoa sieltä lisää kuvia, koska tosiaa ei ollut kokovartalokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.
Olen törmännyt samaan tyyppiin. Oli heti kyselemässä onko mulla instagramissa tiliä, niin voisi katsoa sieltä lisää kuvia, koska tosiaa ei ollut kokovartalokuvaa.
Viime swaippaamalla näkyi olevan jo 49v. Välillä esiintyy myös niin, että nimen sijasta on pelkkä piste. Vähän oudot fiilikset kieltämättä tulee.
Ja sitten nämä vanhat ukot suuttuu, kun ei kelpaa ja pi""u jää saamatta. OIkeastikko ne kuvittelee, että 25v nainen jää paikalle kun odottaa Danielia 30v ja paikalle tuleekin Taavi 50v?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nämä vanhat ukot suuttuu, kun ei kelpaa ja pi""u jää saamatta. OIkeastikko ne kuvittelee, että 25v nainen jää paikalle kun odottaa Danielia 30v ja paikalle tuleekin Taavi 50v?
Miehet ei mitenkään ymmärrä, että ne puolta nuoremmat naiset eivät ole lainkaan niin innoissaan heistä kuin miehet näistä naisista :D
Juu koettu on, kun treffeille saapuu se "nuorekas" nelikymppinen +++++.... 😅 Eipä siinä päästä alkua pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrän ettei välttämättä halua tapailla ylipainoista, jos se joku kriteeri hänelle on, mutta aika pöljä pitää olla, että sanoo sen ääneen heti alkajaisiksi :D Ei todellakaan anna mitenkään hyvää ja fiksua kuvaa miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Juu koettu on, kun treffeille saapuu se "nuorekas" nelikymppinen +++++.... 😅 Eipä siinä päästä alkua pidemmälle.
Nämä ovat hauskoja, kun miehet välillä itse määrittelevät itsensä profiilissaan "nuorekkaaksi nelikymppiseksi" tai "ikäänsä nuoremman oloiseksi". Nämä ovat varmaan niitä samoja, joiden entiset luokkakaverit aina vanhenevat, mutta omassa naamassa ei tapahdu muutoksia :D
Luulen että toi vanhojen miesten luulo Tinderissa että nuoret naiset tykkäisi heistä tulee siitä, että nämä miehet käyttää myös muita deittipalveluita (maksullisia), joissa siis on työntekijät ja siksi heitä lähestyy parikymppiset naiset ( =työntekijät), joka sitten puolestaan aiheuttaa luulon, että olisivat haluttuja. Surullista kyllä, sekä niiden miesten että nuorten naisten ahdistelun puolesta.
Kerran nainen kertoi olevansa 35.
Olikin 39.
Minua kuvotti. Voin pahoin. Oksensin.
Miehiä kiinnostaa vaan ne nuoret instapyllyilijät, normaalit miehet onkin sitten joko varattuja tai homoja
Totta, tähän olen törmännyt joskus myös vähän päälle 40-vuotiaana :D